abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 maart 2007 @ 09:47:58 #76
84328 Lllaura
painting pictures
pi_47082749
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 17:35 schreef egeltje1985 het volgende:
http://www.dyanne.nl/index.aspx?Item=FAQ`s&Page=FAQS/FAQS.htm

Kortom, allemaal vragen op haar FAQ als: "jij bent zo geweldig en ik niet, hoe kan ik net als jij worden?"

Volgens mij heeft ze die vragen zelf bedacht...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 10:47:07 #77
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_47084224
Grappig. Ik heb echt de ballen verstand van dit soort dingen maar vroeg echt al die eerste uitzendingen van X factor of haar stylist misschien ziek was. Vooral de tuinbroek staat nog in mijn geheugen gegrift... En nu blijkt het Dyanne dus te zijn. Die hut die tijdens Peking Express de Chinese bevolking wel even ging vertellen dat ze niet stylistisch verantwoord over straat gingen...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_47084443
Ik herinner me nog het meest de strapless afzakjurk. Sowieso: Als Wendy een kwartslag draait, zie je haar bijna niet meer omdat ze zo dun is. Dat zag er in die jurk heel raar uit. Met die knokige armpjes en zo.

Eigenlijk vond ik de jurk op zich niet eens lelijk, alleen moet je hem Beyoncé of een andere ster met een prachtig zandloperfiguur aantrekken en niet Wendy (zoals ik in een ander topic al zei). Dyanne zal wel gedacht hebben: "Wendy is zo mooi slank, dus laat ik haar maar iets bloots aantrekken."

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2007 10:59:32 ]
pi_47084821
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:47 schreef Hik het volgende:
Die hut die tijdens Peking Express de Chinese bevolking wel even ging vertellen dat ze niet stylistisch verantwoord over straat gingen...
Whehe, dat zei ze echt?
pi_47092599
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 10:12 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ik wil gewoon 1 keer met haar naar bed om haar hele gezicht onder te kwakken en dan "LOOKING GOOOOOD!!!" te schreeuwen


Wat een vreselijke pretentieuse pot is het toch. Doet me denken aan die Dolly Dot en die voetbalvrouw die naar een tuinbeurs gaan en mensen op hun kleding gaan beoordelen. Hoe zielig kan je zijn, daar komt bij dat die Dolly Dot er zelf ook nooit uitzag. Dreadlocks zijn zo grunge (maw 1992) Hou dan vooral je mond denk ik dan.
pi_47185328
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:53 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]



Wat een vreselijke pretentieuse pot is het toch. Doet me denken aan die Dolly Dot en die voetbalvrouw die naar een tuinbeurs gaan en mensen op hun kleding gaan beoordelen. Hoe zielig kan je zijn, daar komt bij dat die Dolly Dot er zelf ook nooit uitzag. Dreadlocks zijn zo grunge (maw 1992) Hou dan vooral je mond denk ik dan.
Als je over de duivel spreekt... Zojuist las ik dat Dyanne een nieuw programma gaat maken. Een soort Modepolitie (zo heette het programma waarover je het hierboven had). Daar mag je je a-modieuze vriendinnen voor opgeven. Dyanne zal de kledingkasten van de slachtoffers volledig binnenstebuiten keren.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2007 12:16:58 ]
  maandag 12 maart 2007 @ 12:51:18 #83
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_47186777
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:13 schreef apestaartje het volgende:

[..]

Als je over de duivel spreekt... Zojuist las ik dat Dyanne een nieuw programma gaat maken. Een soort Modepolitie (zo heette het programma waarover je het hierboven had). Daar mag je je a-modieuze vriendinnen voor opgeven. Dyanne zal de kledingkasten van de slachtoffers volledig binnenstebuiten keren.
Als iemand mij dat zou aandoen is het wel een beetje afgelopen met de vriendschap...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:21:31 #84
84328 Lllaura
painting pictures
pi_47218759
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:13 schreef apestaartje het volgende:

[..]

Als je over de duivel spreekt... Zojuist las ik dat Dyanne een nieuw programma gaat maken. Een soort Modepolitie (zo heette het programma waarover je het hierboven had). Daar mag je je a-modieuze vriendinnen voor opgeven. Dyanne zal de kledingkasten van de slachtoffers volledig binnenstebuiten keren.
Wààààt?! Breedtestreepjes met jóuw figuur?! Dat kan écht niet!

Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_47218841
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:13 schreef apestaartje het volgende:

[..]

Als je over de duivel spreekt... Zojuist las ik dat Dyanne een nieuw programma gaat maken. Een soort Modepolitie (zo heette het programma waarover je het hierboven had). Daar mag je je a-modieuze vriendinnen voor opgeven. Dyanne zal de kledingkasten van de slachtoffers volledig binnenstebuiten keren.
Ik zou d'r hoogstpersoonlijk afmaken.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:47:51 #86
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_47544037
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 17:45 schreef MUUS het volgende:
Dyanne Beekman *ril*
Mari van de Ven *ril*

Dyanne Beekman en Mari van de Ven samen. *dubbelril*

Vreselijk. .
Altijd als ik mari van de ven zie moet ik aan een hele verbaasde ui denken.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:51:43 #87
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_47544158
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:05 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

fantastisch, ik had een collega genaamd irene en wij moesten haar aanspreken als "eireen".
eireen? net als eigeel? (je weet wel, wat uit een kip komt)
Da's apart....
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:18:27 #88
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_47545013
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:51 schreef Smots het volgende:

[..]

eireen? net als eigeel? (je weet wel, wat uit een kip komt)
Da's apart....
Ik denk dat hij ai-rien bedoelt...
You cheated on me with choreography.
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:42:43 #89
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47547907
de amerikaanse versie van de fashion police:


wat is dat toch met die breed lachende kale homo's
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_47548764
Toch is deze kale homo een stuk beter te verteren dan Maik.
Ik heb de Amerikaanse versie wel een paar keer op E! gezien en dat was best nog wel te doen.
Forza Juve!
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:35:58 #91
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47549722
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:09 schreef Marty het volgende:
Toch is deze kale homo een stuk beter te verteren dan Maik.
Ik heb de Amerikaanse versie wel een paar keer op E! gezien en dat was best nog wel te doen.
Ik heb ook sinds januari E! love it!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_47549830
Ja, E! is leuk hé?
Forza Juve!
pi_47553674
E! zuigt

Btw dat stylistje plaatst zichzelf op een troon waar ze niet hoort.... overprofilering... iets wat veel mensen op hun CV doen.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_47571597
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:42 schreef Puckzzz het volgende:
de amerikaanse versie van de fashion police:
[afbeelding]

wat is dat toch met die breed lachende kale homo's
Ik geloof dat de mascara + nepwimpers iets te zwaar zijn voor mevrouws ogen. En dat noemt zichzelf dan Fashion Police?
pi_47631849
Dyanne Beekman heeft een te groot ego. Ooit heb ik een interview met haar gelezen waarin ze zei dat als ze advies geeft over iemands kleding(stijl), ze op zijn minst een deel van haar visie in het eindresultaat terug verwacht. Alsof het anders niet deugt....
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:56:55 #96
88233 Steve
Still the best.
pi_48078734
Er staat een artikel over dit debacle in het AD. Een interview met mevrouw Beekman.
Strekking van het verhaal: ze vindt zich enorm goed. De vele negatieve reacties legde zij naast zich neer (met uitspraken die erop neerkomen dat zij de beste is en de rest van de wereld niks van mode weet) terwijl Wendy het zich wel aantrok. Ze vindt de ruzie wel jammer, want het waren beste vriendinnen.
De val van Wendy.....dat zou met haar nooit gebeurd zijn. Zij zag meteen dat de sleep té lang was voor een liveshow.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_48079726
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Er staat een artikel over dit debacle in het AD. Een interview met mevrouw Beekman.
Strekking van het verhaal: ze vindt zich enorm goed. De vele negatieve reacties legde zij naast zich neer (met uitspraken die erop neerkomen dat zij de beste is en de rest van de wereld niks van mode weet) terwijl Wendy het zich wel aantrok. Ze vindt de ruzie wel jammer, want het waren beste vriendinnen.
De val van Wendy.....dat zou met haar nooit gebeurd zijn. Zij zag meteen dat de sleep té lang was voor een liveshow.
Ik las het vanmorgen ook ja, erg grappig om te lezen. En die kleding die ze zelf aan had op de foto zal wel heel erg volgens de allerlaatste mode zijn maar ik vond het er niet uitzien.
pi_48155280
Hm ik dacht dat Dianne haar tekst steelde
maar dat doet dus zo een vrouw van Looking Good
check dit topic maar:

http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=288890
site is nu www.girlscene.nl
pi_48183555
steelde?

en
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:47 schreef Smots het volgende:

[..]

Altijd als ik mari van de ven zie moet ik aan een hele verbaasde ui denken.
pi_48184668
Met stylistes is het net als met kappers. Kijk eerst goed hoe ze er zelf uitzien. Is dat niet jouw pakkie an? Niet doen. Dyanne Beekman heeft natuurlijk een ontzettend lelijke stijl, verbaast me dat er uberhaupt sterren zijn die zich door haar laten adviseren
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')