abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 maart 2007 @ 17:19:46 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46947025
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:17 schreef scanman01 het volgende:
Een duwtje is echt geen fysiek geweld hoor. En wat er toen gebeurde was niets meer dan een duwtje.
Dat het schopje van Nena wel zo werd gezien was dus dankzij de vrije interpretatie van die regel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 5 maart 2007 @ 17:19:48 #252
1585 itsme
Chaoot!
pi_46947027
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:13 schreef Dogga het volgende:

[..]

niets van mee gekregen.


zover ik weet is fysiek geweld zwaai zwaai bye bye
Kut dat ik niet meer weet waar ik dit gelezen heb. Was iig gisteren dat iemand in het huis het er over had. (amanda?)
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2007 @ 17:20:15 #253
135305 beequeen
Lost.
pi_46947042
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:16 schreef StefanPeeters het volgende:

[..]

Ik was ook 100% huub-fan tot vanacht. Het ging niet alleen om die auschwitz- of ophangopmerking,
maar om de manier waarop huub tegen jaap tekeer ging. Ik zag ineens een huub waar ik zo van
walg dat huub bij mij van mijn voorkeursladder is afgevallen. En japioo daarentegen ging daar zo
keurig mee om (ik had in zijn geval huub vanacht door de tent geslogen !) dat ik nu jaapio'fan' ben.
Mag ik je herinneren aan wat er vanmiddag met God gebeurde. Hij kreeg het hele Fokforum over hem heen omdat ie een uiterst bekwame man volledig onderuit haalde.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46947044
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:15 schreef marky het volgende:
Dat kanis toegevoegd na die eerste duw van Huub naar NL. Dat was in wezen fysiek geweld maar van een soort die niet tot diskwalificatie kon leiden.
Gesprek ging over een nieuwe versie van het regelboek. Jaap heeft die al. De rest moet hem nog ondertekenen. Huub ging het woord voor woord doornemen tov zijn eigen regelboek.
Toen kwam dit als verschil naar voren.
Dus het woorde KAN staat nu in het nieuwe regelboek.
Make my day!
  maandag 5 maart 2007 @ 17:20:48 #255
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46947066
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_46947077
ik bedoel het verstoppen van persoonlijke dingen zou toch moeten kunnen ... zolang er maar niks stuk gaat .... geeft wel een aardig spel-element ... bijv .. zoals met die bontjas
pi_46947083
We gaan het toch niet weer over die zogenaamd zo verschikkelijke Auschwitz-opmerking van Huub hebben?
X
X
X
pi_46947095
Wie is die kapster?!?

die slanke
X
X
X
pi_46947097
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En al die HOER en andere walgelijke, smerige opmerkingen die Jaap heeft geplaatst richting Sylvia en Amanda vind je wel prima dus. Nou, blijf vooral Jaap fan zou ik zeggen.
Nee, absoluut niet. Dat kon ook gewoon NIET! Ik ga jaapioo daarin ook niet verdedigen, maar begrijp nu wel
de omstandigheden (jaap drinkt normaal nooit zoveel, was voor het eerst in die vreemde kooi, en werd
aangemoedigd om troep als goldstrike etc door te drinken), en daarom zie ik die nacht nu als iets wat
IK wel vergeven kan. Wat huub vanacht t.o.v. jaap deed vind ik HEEL moeilijk te vergeven.
pi_46947098
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:19 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

En vanavond laat Jaapio weer een scheet en ben je van van Eric ofzo
ja echt...lekker met alle winden mee waaien...letterlijk en figuurlijk


je zal maar je hele leven feyenoord fan zijn en na 8-0 afgeslacht te worden door RBC..ben je ineens voor RBC..rightttt
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
  maandag 5 maart 2007 @ 17:21:42 #261
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46947104
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat het schopje van Nena wel zo werd gezien was dus dankzij de vrije interpretatie van die regel.
Dat was duidelijk wél fysiek geweld. Geen speld tussen te krijgen, vond ik.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 5 maart 2007 @ 17:22:21 #262
1585 itsme
Chaoot!
pi_46947129
Wat ik ook las, dat Amanda nu nog steeds doet alsof ze niets heeft gedaan met Brian na de Griekse?
En dat iemand hier ? daar opeens ook zo over begon te denken?
Nou ik heb het toch echt gezien gisteren.

Ze bleef expres in bed in de hoop dat NB ook in bed zou komen. Neuken deden ze niet bij die 2e ronde.

Ze lijkt Natasia wel , die neemt zichzelf ook zo in de maling. haar waarheid is DE waarheid. (zelfde bij NB)

Nu snap ik waarom die 3 zo goed bij elkaar passen.
pi_46947143
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:10 schreef itsme het volgende:
Vraag:

Gisteren las ik ergens iets nieuws:
Dat als je geweld pleegt je weggestuurd KAN worden ip.v weggestuurd zal worden.
Heeft iemand dit ook meekegren. Moet anders gana zoeken waar ik dat las.

Als dat zo is dan vind ik dat ook vaag.
Huub vertelde dat dat in het nieuwste regelboek staat
  maandag 5 maart 2007 @ 17:22:40 #264
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_46947144
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:16 schreef StefanPeeters het volgende:

[..]

Ik was ook 100% huub-fan tot vanacht. Het ging niet alleen om die auschwitz- of ophangopmerking,
maar om de manier waarop huub tegen jaap tekeer ging. Ik zag ineens een huub waar ik zo van
walg dat huub bij mij van mijn voorkeursladder is afgevallen. En japioo daarentegen ging daar zo
keurig mee om (ik had in zijn geval huub vanacht door de tent geslogen !) dat ik nu jaapio'fan' ben.

Ik hou best van foute geintjes maar waar huub mee bezig was is gewoon zinloos kwetsen.
Is een beetje onzin want hij heeft Jaap al eerder zo hard aangepakt. Jaap gaat daar idd niet op in omdat hij destijds al had aangegeven dat dat soort dingen hem niet echt raken.
Was dan ook stom van Huub om hem weer op die manier aan te pakken.

Als je het weblog van Huub leest verwacht hij dat Jaap nog wel aansluiting zal vinden binnen de groep. Het is hem er allemaal om te doen dat hij vind dat Jaap zulke domme fouten maakt en niet snapt dat hij het spel totaal niet doorheeft en wel de arrogantie uitstraalt als zou hij dat wel doorhebben.
pi_46947166
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:19 schreef itsme het volgende:

[..]

Kut dat ik niet meer weet waar ik dit gelezen heb. Was iig gisteren dat iemand in het huis het er over had. (amanda?)
nahja zal dus een regelverandering hebben plaats gevonden..we zullen het wel te zien krijgen dadelijk
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
pi_46947178
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:19 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

En vanavond laat Jaapio weer een scheet en ben je van van Eric ofzo
Van eric ben ik zowiezo al nooit een fan geweest
jaapio en sylvia wil ik best fan van zijn
  Moderator maandag 5 maart 2007 @ 17:23:36 #267
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46947188
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:21 schreef Frasier het volgende:
Wie is die kapster?!?

die slanke
Sandra de Vries uit Baarn.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2007 @ 17:24:01 #268
135305 beequeen
Lost.
pi_46947199
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:20 schreef agter het volgende:

[..]

Gesprek ging over een nieuwe versie van het regelboek. Jaap heeft die al. De rest moet hem nog ondertekenen. Huub ging het woord voor woord doornemen tov zijn eigen regelboek.
Toen kwam dit als verschil naar voren.
Dus het woorde KAN staat nu in het nieuwe regelboek.
Nu begrijp ik waarom Billie vannacht zei dat het allemaal crap was wat Huub zei over fysiek geweld.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46947203
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Sandra de Vries uit Baarn.
Wat een leuke kapster .
X
X
X
pi_46947221
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:21 schreef StefanPeeters het volgende:

[..]

Nee, absoluut niet. Dat kon ook gewoon NIET! Ik ga jaapioo daarin ook niet verdedigen, maar begrijp nu wel
de omstandigheden (jaap drinkt normaal nooit zoveel, was voor het eerst in die vreemde kooi, en werd
aangemoedigd om troep als goldstrike etc door te drinken), en daarom zie ik die nacht nu als iets wat
IK wel vergeven kan. Wat huub vanacht t.o.v. jaap deed vind ik HEEL moeilijk te vergeven.
was jaap niet de gene die de eerste avond gelijk ging op scheppen hoe veel hij wel niet kon drinken en dat hij dat mede te danken had aan ze massa?
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
  maandag 5 maart 2007 @ 17:24:53 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46947231
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
Dat was duidelijk wél fysiek geweld. Geen speld tussen te krijgen, vond ik.
Mwah... ik vond het nogal overdreven zoals Brian reageerde.
Nena had gelijk: ze had harder moeten schoppen (en daar waar het zeer doet)
Voor mij was dat van Nathanael tot nu toe het enige echte fysieke geweld.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_46947235
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:21 schreef StefanPeeters het volgende:

[..]

Nee, absoluut niet. Dat kon ook gewoon NIET! Ik ga jaapioo daarin ook niet verdedigen, maar begrijp nu wel
de omstandigheden (jaap drinkt normaal nooit zoveel, was voor het eerst in die vreemde kooi, en werd
aangemoedigd om troep als goldstrike etc door te drinken), en daarom zie ik die nacht nu als iets wat
IK wel vergeven kan. Wat huub vanacht t.o.v. jaap deed vind ik HEEL moeilijk te vergeven.
Ik voel met je mee. Ben nog wel een Huub-fan, maar steeds minder.
Jaap is de Grote Vriendelijke Reus in mijn ogen.
De GVR dus.
Wat is die kerel koel gebleven! Echt respect heb ik daarvoor.
En dat alcohol-misbruik-nachtje: NIet fraai, maar dat kan ik hem wel vergeven.
Make my day!
pi_46947253
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:22 schreef marky het volgende:

[..]

Is een beetje onzin want hij heeft Jaap al eerder zo hard aangepakt. Jaap gaat daar idd niet op in omdat hij destijds al had aangegeven dat dat soort dingen hem niet echt raken.
Was dan ook stom van Huub om hem weer op die manier aan te pakken.

Als je het weblog van Huub leest verwacht hij dat Jaap nog wel aansluiting zal vinden binnen de groep. Het is hem er allemaal om te doen dat hij vind dat Jaap zulke domme fouten maakt en niet snapt dat hij het spel totaal niet doorheeft en wel de arrogantie uitstraalt als zou hij dat wel doorhebben.
Bovendien wees Huub Jaap erop (voor de derde keer) dat hij het huis in is gekomen met een doel, en dat hij dat doel niet zal behalen als hij binnen 6 weken weggestemd wordt.
Als Jaap van mening is dat hij thuis zijn doel niet kan behalen (theatraal "zijn leven redden en niet dood gaan") dan zit hij dus over 6 weken precies weer op dat toekomstperspectief.
  maandag 5 maart 2007 @ 17:25:54 #274
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_46947264
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:22 schreef itsme het volgende:
Wat ik ook las, dat Amanda nu nog steeds doet alsof ze niets heeft gedaan met Brian na de Griekse?
En dat iemand hier ? daar opeens ook zo over begon te denken?
Nou ik heb het toch echt gezien gisteren.

Ze bleef expres in bed in de hoop dat NB ook in bed zou komen. Neuken deden ze niet bij die 2e ronde.

Ze lijkt Natasia wel , die neemt zichzelf ook zo in de maling. haar waarheid is DE waarheid. (zelfde bij NB)

Nu snap ik waarom die 3 zo goed bij elkaar passen.
Ik kreeg meer het idee dat ze niet weet wat Brian deed voordat ze bewust betast werd...
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_46947265
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:21 schreef StefanPeeters het volgende:

(jaap drinkt normaal nooit zoveel, was voor het eerst in die vreemde kooi, en werd aangemoedigd om troep als goldstrike etc door te drinken), en daarom zie ik die nacht nu als iets wat IK wel vergeven kan.
De opmerkingen van Jaap kwamen na 1-2 biertjes en een beetje citroen-jenever. De goldstrike kwam pas veel later. Kortom, er is geen enkel excuus om de alcohol de schuld te geven.
  maandag 5 maart 2007 @ 17:25:59 #276
1585 itsme
Chaoot!
pi_46947270
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat was duidelijk wél fysiek geweld. Geen speld tussen te krijgen, vond ik.
en een kop warme thee gooien vond ik dan ook geweld. maar goed. what's done is done
Ze gooide namelijk ook het kopje.
  maandag 5 maart 2007 @ 17:26:21 #277
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46947283
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:22 schreef itsme het volgende:
Wat ik ook las, dat Amanda nu nog steeds doet alsof ze niets heeft gedaan met Brian na de Griekse?
En dat iemand hier ? daar opeens ook zo over begon te denken?
Nou ik heb het toch echt gezien gisteren.
Wij hebben in principe niets gezien. We kunnen alleen maar een voorstelling maken van wat er is gebeurd. Misschien was hij alleen maar tegen haar aan aan het rijden, want later bleek dat ze hem echt niet meer IN zich wilde hebben. Dus misschien was het idd meer solowerk dan dat er echt gebeukt werd. Het kan ook nog dat ze echt niets gemerkt heeft, maar dat betwijfel ik ook. Hoe dan ook... we hebben feitelijk NIETS gezien.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 5 maart 2007 @ 17:26:27 #278
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_46947286
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:21 schreef StefanPeeters het volgende:

[..]

Nee, absoluut niet. Dat kon ook gewoon NIET! Ik ga jaapioo daarin ook niet verdedigen, maar begrijp nu wel
de omstandigheden (jaap drinkt normaal nooit zoveel, was voor het eerst in die vreemde kooi, en werd
aangemoedigd om troep als goldstrike etc door te drinken), en daarom zie ik die nacht nu als iets wat
IK wel vergeven kan. Wat huub vanacht t.o.v. jaap deed vind ik HEEL moeilijk te vergeven.
Ho ho Jaap wilde dat zelf. Jaap wilde zelf gelijk alle drank naar beneden hebben en is zelf begonnen met hele flessen leeg te drinken. Dat men hem heeft aangemoedigd om flessen leeg te drinken is niet waar. Het zijn Jaap ziujn eigen akties geweest. Dat hij zich nu verstopt achter zijn dronkenschap vind ik een beetje zwak.
  maandag 5 maart 2007 @ 17:26:53 #279
1585 itsme
Chaoot!
pi_46947302
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:

[..]

Mag ik je herinneren aan wat er vanmiddag met God gebeurde. Hij kreeg het hele Fokforum over hem heen omdat ie een uiterst bekwame man volledig onderuit haalde.
huh? met God? Post die hier ook?
pi_46947309
Wat een ranzige hangpresentatie op stream 1 zeg
  maandag 5 maart 2007 @ 17:27:10 #281
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46947315
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:25 schreef itsme het volgende:

[..]

en een kop warme thee gooien vond ik dan ook geweld. maar goed. what's done is done
Ze gooide namelijk ook het kopje.
Dat vond ik idd nog erger dan de trap van Nena
Maar Amanda mag niet weg vanwege de seks.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46947326
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:22 schreef marky het volgende:

[..]
Het is hem er allemaal om te doen dat hij vind dat Jaap zulke domme fouten maakt en niet snapt dat hij het spel totaal niet doorheeft en wel de arrogantie uitstraalt als zou hij dat wel doorhebben.
De 'hulp' die huub tussendoor aan jaap probeerde te geven gisteren eindigde zowat bij iedere zin
in 'vetklep' 'walgelijk gedrocht' etc. etc.
En ik heb het idee dat huub dat op dat moment ook meende (had natuurlijk ook zijn eerste glaasjes
sinds dagen weer op) en DAT vond ik niet goed.

ZELFS al zou het puur acteerwerk en speltechniek van huub zijn, had ik huub leuker
(lees: ORIGINELER) ingeschat....
  maandag 5 maart 2007 @ 17:27:57 #283
1585 itsme
Chaoot!
pi_46947345
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:21 schreef StefanPeeters het volgende:

[..]

Nee, absoluut niet. Dat kon ook gewoon NIET! Ik ga jaapioo daarin ook niet verdedigen, maar begrijp nu wel
de omstandigheden (jaap drinkt normaal nooit zoveel, was voor het eerst in die vreemde kooi, en werd
aangemoedigd om troep als goldstrike etc door te drinken), en daarom zie ik die nacht nu als iets wat
IK wel vergeven kan. Wat huub vanacht t.o.v. jaap deed vind ik HEEL moeilijk te vergeven.
Hij zal niet kunnen slapen vanacht, bibberen of je hem wel vergeeft.
  maandag 5 maart 2007 @ 17:28:01 #284
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46947351
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:26 schreef itsme het volgende:

[..]

huh? met God? Post die hier ook?
HiDiHo is me schuilnaam
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2007 @ 17:28:03 #285
135305 beequeen
Lost.
pi_46947353
Heeft echt niemand hier gelezen in de Cossen van vanmiddag dat Billie totaal is afgegaan to heel Nederland . Het Fokforum ging helemaal over zijn nek. Maarja, niet lezen scheelt een hoop tijd, dus dan maar ongenuanceerd reageren.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46947367
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:21 schreef Frasier het volgende:
We gaan het toch niet weer over die zogenaamd zo verschikkelijke Auschwitz-opmerking van Huub hebben?
vind ik ook huub heeft gisternacht trouwens allang gezegd dat ie dat zelf wel een foute opmerking vond en bovensien als ie zelf half joods is gold dat ook voor hem, hij was nogal hard tegenover jaap over zijn gewicht en had gezegd in 40 -45 zou je direct naar auschwitz gestuurd zijn, wat trouwens de waarheid is, maar ook huub zelf zou meteen op de trein gezet zijn in die tijd, en met dat in zijn achterhoofd heeft hij dat gezegd volgens mij

niet leuk, maar wel waar.......
pi_46947370
Die tieten van zdngmw
  maandag 5 maart 2007 @ 17:28:31 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46947373
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:26 schreef itsme het volgende:
huh? met God? Post die hier ook?
Ik wilde het stilhouden maar dat is weer niet gelukt kennelijk
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_46947406
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:26 schreef marky het volgende:

[..]

Ho ho Jaap wilde dat zelf. Jaap wilde zelf gelijk alle drank naar beneden hebben en is zelf begonnen met hele flessen leeg te drinken. Dat men hem heeft aangemoedigd om flessen leeg te drinken is niet waar. Het zijn Jaap ziujn eigen akties geweest. Dat hij zich nu verstopt achter zijn dronkenschap vind ik een beetje zwak.
Nogmaals: "jaaps' nacht" verdiend gewoon geen schoonheidsprijs, dat ben ik met je eens, klaar.
pi_46947407
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:25 schreef avonne het volgende:

[..]

Bovendien wees Huub Jaap erop (voor de derde keer) dat hij het huis in is gekomen met een doel, en dat hij dat doel niet zal behalen als hij binnen 6 weken weggestemd wordt.
Als Jaap van mening is dat hij thuis zijn doel niet kan behalen (theatraal "zijn leven redden en niet dood gaan") dan zit hij dus over 6 weken precies weer op dat toekomstperspectief.
Dat kun je niet zo zeggen. Er moeten nog 2 nieuwen in. Dus je weet niet wat er gaat gebeuren.
En stel...(ik zeg 'stel') dat Eric toch voor BAN kiest. En Huub is dan weg.
Dan zal Syl echt wel bij Jaap moeten aansluiten...anders is zij ook weg.
Ik denk niet dat zo gaat lopen, maar ik weet maar 1 ding van DGK:
Je kunt nu niet weten hoe het er over 6 weken voor staat.
Make my day!
pi_46947415
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:27 schreef scanman01 het volgende:

Maar Amanda mag niet weg vanwege de seks.
Denk eerder dat ze Amanda niet weg willen ivm de Amanda-Brainless-Huub driehoek en niet zozeer vanwege de seks.
Want als er iets is dat we van die soca-party geleerd hebben is dat je heel gemakkelijk een vervangster voor Amanda kan vinden. En komend weekend met de "Teasers on tour" krijgen we waarschijnlijk nog 6 Amanda's te zien...
  maandag 5 maart 2007 @ 17:29:38 #292
1585 itsme
Chaoot!
pi_46947419
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:22 schreef marky het volgende:

[..]

Is een beetje onzin want hij heeft Jaap al eerder zo hard aangepakt. Jaap gaat daar idd niet op in omdat hij destijds al had aangegeven dat dat soort dingen hem niet echt raken.
Was dan ook stom van Huub om hem weer op die manier aan te pakken.

Als je het weblog van Huub leest verwacht hij dat Jaap nog wel aansluiting zal vinden binnen de groep. Het is hem er allemaal om te doen dat hij vind dat Jaap zulke domme fouten maakt en niet snapt dat hij het spel totaal niet doorheeft en wel de arrogantie uitstraalt als zou hij dat wel doorhebben.
Precies. Jaap doet dit allemaal zelf. Als hij zijn muil open trekt komt er of ontkenning uit, of hij geeft iemand anders de schuld ( zelfs voor er iets is gebeurd) of hij is te arrogant voor woorden.
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2007 @ 17:30:01 #293
135305 beequeen
Lost.
pi_46947434
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:26 schreef itsme het volgende:

[..]

huh? met God? Post die hier ook?
Japieo geit
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46947452
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:25 schreef Mika25 het volgende:

[..]

De opmerkingen van Jaap kwamen na 1-2 biertjes en een beetje citroen-jenever. De goldstrike kwam pas veel later. Kortom, er is geen enkel excuus om de alcohol de schuld te geven.
En wat vond je van Huub zijn alcohol uitspattingen dan?
als ik zo vrij mag zijn...
Make my day!
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2007 @ 17:30:27 #295
135305 beequeen
Lost.
pi_46947462
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik wilde het stilhouden maar dat is weer niet gelukt kennelijk
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 5 maart 2007 @ 17:32:10 #296
1585 itsme
Chaoot!
pi_46947533
Zijn die nieuwe regels bekend gemaakt omdat jaap heeft geklaagd?

Hij blijkt zelf ook te beweren dat ze hadden beloofd hem te beschermen (achter)
pi_46947548
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:30 schreef agter het volgende:

En wat vond je van Huub zijn alcohol uitspattingen dan?
als ik zo vrij mag zijn...
Ik ben Sylvia fan. Huub is leuk voor de actie en een aantal leuke momenten (als ie nuchter is). Maar MIJ heb je nog nooit horen zeggen dat Huub géén irritant mannetje is
  maandag 5 maart 2007 @ 17:32:46 #298
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46947557
Maar ik neem aan dat ze die brief met regels al eerder hadden, ik zie niet dat Eric hem krijgt namelijk.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_46947561
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:27 schreef StefanPeeters het volgende:

[..]

De 'hulp' die huub tussendoor aan jaap probeerde te geven gisteren eindigde zowat bij iedere zin
in 'vetklep' 'walgelijk gedrocht' etc. etc.
En ik heb het idee dat huub dat op dat moment ook meende (had natuurlijk ook zijn eerste glaasjes
sinds dagen weer op) en DAT vond ik niet goed.

ZELFS al zou het puur acteerwerk en speltechniek van huub zijn, had ik huub leuker
(lees: ORIGINELER) ingeschat....
Eens. Huub zou meer niveau aan de dag moeten leggen.
Dit getuigt niet van enig besef van goede smaak.
Ik denk dat Huub wel beter kan, dan dit.
Make my day!
pi_46947578
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:32 schreef itsme het volgende:
Zijn die nieuwe regels bekend gemaakt omdat jaap heeft geklaagd?

Hij blijkt zelf ook te beweren dat ze hadden beloofd hem te beschermen (achter)
Welke
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')