Zelfs DD ARM reed er eergisteren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:52 schreef Brembo het volgende:
Ik snap persoonlijk toch niet wat de NS moet met Zw-Nm, er rijden nu weer twee stellen V-IRM IV en VI. En op een ander moment weer ICM materieel. En op een ander moment weer een 2*Plan V.
Nu is het ene kant natuurlijk duidelijk dat er geen treinstel vrij is, maar opzich vind ik het fijner als er is wat meer vastigheid komt. Want de laatste tijd is het meer klapstoeltje zitten en staan, dan fatsoenlijk reizen...
Die zag ik gisteren op de A12 rijden, best een raar gezicht om een trein op de snelweg te zien .quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:59 schreef Dichterbijer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron: www.nu.nl
Sloop? Want waarom haal je hem anders helemaal leeg?
k heb als ik het zo lees t idee dat de NS weinig waarde hecht aan die lijn..quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:52 schreef Brembo het volgende:
Ik snap persoonlijk toch niet wat de NS moet met Zw-Nm, er rijden nu weer twee stellen V-IRM IV en VI. En op een ander moment weer ICM materieel. En op een ander moment weer een 2*Plan V.
Nu is het ene kant natuurlijk duidelijk dat er geen treinstel vrij is, maar opzich vind ik het fijner als er is wat meer vastigheid komt. Want de laatste tijd is het meer klapstoeltje zitten en staan, dan fatsoenlijk reizen...
Dat lijkt me een drama, van Zl naar Nm.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zelfs DD ARM reed er eergisteren.
LoL!quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:59 schreef Peterselieman het volgende:
Er gaan geruchten om de knip in de 3600, genaamd 3700 weer ongedaan te maken. Het zal mij benieuwen wat daar van waar is.
Gister was ik even wat aan het opzoeken op internet en kwam de volgende GTW foto tegen:
[afbeelding]
Foto: H.Boorsma
Die is goed!quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:59 schreef Peterselieman het volgende:
Gister was ik even wat aan het opzoeken op internet en kwam de volgende GTW foto tegen:
[afbeelding]
Foto: H.Boorsma
http://www.casfiles.net/arriva/forum/viewtopic.php?t=503 Genoeg van dat soort filmteksten te vindenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:35 schreef Peterselieman het volgende:
Ik verbaas me iedere keer weer over wat ze op die displays kunnen zetten. Ik zou er wel eens mee willen spelen om te kijken welke 'bestemmingen' allemaal geprogrameerd zijn. Van de Arrivabussen weet ik al dat ze de meest vreemde dingen kunnen filmen. Het zou me dan ook niet verbazen als een GTW de bestemming Schiphol een keer toont of elfstedentocht.
Ach als je kan zitten, hoor je mij niet klagen . Alles is beter dan 2*Plan V. Maar zelfs 3*Plan V is in de avond spits nog te klein...quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat lijkt me een drama, van Zl naar Nm.
Eindelijk ontmaskerdquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:39 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
http://www.casfiles.net/arriva/forum/viewtopic.php?t=503 Genoeg van dat soort filmteksten te vinden
Ook hoi ov'tje
Duurde even, probleempjes met m'n scanner. Maar hier is het: HSL.zip. Leuk om te lezen, jammer dan Benthem n Crouwel zoveel mogen ontwerpen, ze liggen me niet helemaal. Zijn wel dé experts in grote openbare ruimten.quote:
mja moet nog ff kijken wel ritje ik doequote:Op donderdag 22 februari 2007 18:32 schreef Peterselieman het volgende:
gewoon doen. Het is alleen zo dat enkele treinen korter zijn dan normaal, omdat het materieel nog niet op de goede plek is.
Bron: www.rtvnoord.nlquote:VEENDAM - Arriva wil vanaf december 2009 treinen laten rijden tussen Groningen en Veendam. Dit heeft de vervoerder donderdag bekend gemaakt tijdens een overleg met delegaties van de provincie en de gemeente Veendam.
Het is de bedoeling dat er ieder half uur een trein tussen Groningen en Veendam gaat rijden. Tussen Veendam en Zuidbroek rijdt er dan ieder kwartier een trein.
Voor het nieuwe traject heeft Arriva drie nieuwe treinen nodig. Er moet ook geïnvesteerd worden in de infrastructuur. Zo heeft het station in Veendam een opknapbeurt nodig. De provincie en de gemeente Veendam lijken wel wat voor het plan te voelen.
is die lijn na veendam dan evt nog te verlengen ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:54 schreef Dichterbijer het volgende:
Arriva wil nog 3 GTW'tjes aanschaffen voor het volgende:
[..]
Bron: www.rtvnoord.nl
Komen ze daar nu alweer mee?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:54 schreef Dichterbijer het volgende:
Arriva wil nog 3 GTW'tjes aanschaffen voor het volgende:
[..]
Bron: www.rtvnoord.nl
Heel toevallig vandaag hetzelfde met de 3436 bij Nijverdal lampen uit en moter voor de rest van de rit uit, wel weer erg lekker rustigquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:14 schreef thats-me het volgende:
Vandaag het zelfde probleem in stel 3436 al laatst in de 3409 (15-feb).
Net iets voor borne ging de verlichting uit, en binnen 30 sec weer aan, waarnaar de motor uitging. Toen tot na Almelo in een heerlijke stille trein kunnen zitten, geen lawaai overlast van de motor. Even naar Almelo gingen de lampen weer uit, de motor weer aan en de lampen even later ook weer. Ben in Wierden uitgestapt weet dus niet hoe het verder is gegaan
Denk dat Emmen een stapje te ver is... laat ze dan meteen ook voor draad boven het spoor gaan.... wel zo mileuvriendelijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
is die lijn na veendam dan evt nog te verlengen ?
-stadskanaal - emmen ofzo
draad is niet te doen denk ikquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:09 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Denk dat Emmen een stapje te ver is... laat ze dan meteen ook voor draad boven het spoor gaan.... wel zo mileuvriendelijk
Maar stadskanaal lijkt me nog wel haalbaar via Nieuwe pekela
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |