ik weet zeker dat jij rooktquote:Op maandag 12 februari 2007 15:49 schreef DarkY.NL het volgende:
ik kan goed "gokken" welke soep variant we 's middags krijgen. Vooral als het om groente soep gaat :>
Ik zit ruim 150 meter van de keuken en 1 etage hoger.
Zelfs al ben ik een beetje verkouden, groente soep ruik ik altijd :>
En ja ik rook
Wat rook je?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:49 schreef DarkY.NL het volgende:
ik kan goed "gokken" welke soep variant we 's middags krijgen. Vooral als het om groente soep gaat :>
En ja ik rook
Heb je een heel groot huis of woon je in een bejaardencentrum ofzo?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:49 schreef DarkY.NL het volgende:
En ja ik rook
komt niet bij je op dat het ook werk zou kunnen zijn?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:19 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Heb je een heel groot huis of woon je in een bejaardencentrum ofzo?
150 meter van de keuken..![]()
Jupquote:Op maandag 12 februari 2007 15:41 schreef BettyR het volgende:
Er bestaan wel ´neuzen´. Die stellen parfums samen.
Nu wel.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
komt niet bij je op dat het ook werk zou kunnen zijn?
Ja zeker interessant! Maar hoe leer je zoiets? Je moet toch ergens beginnen lijkt me....... En hoe komt iemand op het idee om dat te gaan doen???quote:Op maandag 12 februari 2007 16:22 schreef Locusta het volgende:
[..]
Jup![]()
Best interessant, mensen die uit een mengsel zo alle geuren uit pikken. Chapeau!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |