ach ja zit er ook niet echt mee ofzo hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja ik ben eigenlijk opgelucht dat het maar voor een paar dagen is!
neoGAF![]()
Tja, afgelopen kwartiel van 2 vakken geen 1 college gevolgd, dus doe dit kwartiel maar weer iets harder mijn best.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:27 schreef mordradead het volgende:
Je bent tenminste aanwezig Peristillus, dat is erg goed van jou.... mijn laatste les vandaag begon om kwart over 11 en de eerste om half 9... ik ben net uit m'n bednou ja dat kan de beste overkomen.
Haha.. Dacht dat je kwartier op z'n chinees bedoeldequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:15 schreef peristilius het volgende:
kwartiel
quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waar zijn de GAM wijven? Wil ze de liefde verklaren.![]()
Die moet ik ook PM'en. Fuck die anonieme gedoe, scheelt ook weer 40 cent.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:54 schreef peristilius het volgende:
Ik wil gamedemon de liefde verklaren.
Lievquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:54 schreef peristilius het volgende:
Je faked zeker ook je orgasmesquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:37 schreef Roi het volgende:
Nou en wij zijn geen echte gamers we doen alleen net alsof.
Mij lijkt de Wii niks aanquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:41 schreef RaymanNL het volgende:
omfg, IJsmeis, je bent een gamegirlKoop een Wii!
Eyetoy was idd geen zak aan, Wii lijkt me op zich wel grappig, alleen de meeste spellen boeien me nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mij lijkt de Wii niks aan. Ik vond de eyetoy van de PS2 al saai na 1 dagje spelen en die ligt nu dus ook ergens in een hoekje stof te happen.
Altijd een bakje knoflooksaus naast het bed.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je faked zeker ook je orgasmes?
Nee, Wii is tof. Als een malloot voor de TV staan FTWquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mij lijkt de Wii niks aan. Ik vond de eyetoy van de PS2 al saai na 1 dagje spelen en die ligt nu dus ook ergens in een hoekje stof te happen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:48 schreef Roi het volgende:
Maar mordra wilt het ook niet meer zo vaak als vroeger.
Een vrouw naar mijn hart, jou wil ik ook de liefde verklaren!quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon iedereen de liefde verklaren en het terugnemen als het tegenvalt?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart, jou wil ik ook de liefde verklaren!
Bij deze!quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon iedereen de liefde verklaren en het terugnemen als het tegenvalt?
Lieve tekstquote:If hello could only drop its 'O'
And it stayed in the front doors way
Of your home, Would you live there still?
Could that make you everything I hate?
Wait...
Do you remember why you did it?
(No, I don't...)
Do you remember why she left?
No, I hope you die right now,
Will you drink my chemical?
Is there price to burn this paradise?
Where you left all parts that hurt to mend
If i don't stay await
Will she come here again?
For my wish of only one last kiss
You did...
(No, I don't...)
(Yeah, she did, what you thought was a friend...)
Oh, Oh, I hope you die right now,
Will you drink my chemical?
Oh, Oh, and if you cry out loud,
It'll only make me feel too good
Once upon your dead body
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:25 schreef peristilius het volgende:
Wat ben je toch een vrolijk figuur Tain.
Van die knoflooksaus stink ik altijd zo uit m'n bekquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:48 schreef Roi het volgende:
Maar mordra wilt het ook niet meer zo vaak als vroeger.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
Van wie kreeg je hem dan? Een onzichtbaar iemand?
Leraar bracht hem.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
Van wie kreeg je hem dan? Een onzichtbaar iemand?
Laat die jongen seksueel ontwikkelen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:55 schreef mordradead het volgende:
Vieze leraar, niet aan beginnen.
Oke, go for it ipho!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Laat die jongen seksueel ontwikkelen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Laat die jongen seksueel ontwikkelen.
Heeft ie dat gezegd of denk je dat?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:00 schreef Ipho het volgende:
Die leraar kwam hem dus namens iemand brengen he.. Dat het duidelijk is, ik wil natuurlijk geen mis verstanden dat is vervelend natuurlijk
Ik heb in de wandelgangen vernomen dat de leraar het volgende zei terwijl hij de roos uitreikte aan Ipho:quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Heeft ie dat gezegd of denk je dat?
Ja ik weet het wel zeker, maar dat ga ik dus niet tegen iedereen er bij zeggenquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:02 schreef mordradead het volgende:
Waarschijnlijk was het een vriend van je, dat soort originele grappen en grollen werden ook altijd bij ons gemaakt.
Ze is aan het ehmquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waar blijft die pretslet van een Lani?![]()
Waarom ben je vandaag wel grappig?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:17 schreef mordradead het volgende:
Als ik zeg dat haar bek naar knoflook ruikt zeg ik genoeg.
Ik vind em geniaal!quote:"Nummer 39, wil je mij fappen? *fap*fap*"
Niet, meestal is het gewoon een irritant eikeltje, maar nu is hij wel okee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:12 schreef MMaRsu het volgende:
Ja
Get in linequote:Op woensdag 14 februari 2007 10:54 schreef peristilius het volgende:
Viva Pinata?quote:
quote:
Nee, rimmen natuurlijk!quote:[..]
Viva Pinata?
Rimmen is bah, net als baffen!quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Rimmen is bah, net als baffen!
Tis een stuk rustiger op MSN idd, alleen Gamedemon is online van de fokkers in mijn lijstquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft iedereen hier ook msn aanmeld problemen? Kom er via ebuddy niet eens op
En bedanktquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:22 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm dat is vervelend...
Nee.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft iedereen hier ook msn aanmeld problemen? Kom er via ebuddy niet eens op
neequote:Op donderdag 15 februari 2007 12:41 schreef Fliepke het volgende:
[PR] Volg Vagere Heijn op en bezoek feestjes <- hadden jullie VH's en mijn stoere avontuur al gezien?
Wel vermaakt zeker?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:41 schreef Fliepke het volgende:
[PR] Volg Vagere Heijn op en bezoek feestjes <- hadden jullie VH's en mijn stoere avontuur al gezien?
Nee, ik ben heel eenzaam.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:56 schreef Laniboekje het volgende:
Dag lieve GAM SC'ertjes van me! Allemaal een fijne valentijn gehad?
![]()
Ik wel met veel bier en tieten maar goed dat is verder niet interresant.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:56 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Dat krijg je dan als je weer op zwart gaat, geen aandacht meer van de ladies.quote:
Nee, en (eer)gisteren ook al niet. Je ruikt denk ik toch de hele tijd iemand anders.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik wel met veel bier en tieten maar goed dat is verder niet interresant.
Heb jij net shoarma gegeten?
Met Roi weet je het maar nooit, het zal dan ook wel in m'n kleding zitten.... het word echt een hardnekkige geur na 1000x weet je en dat was je er niet zo 1 2 3 uit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat krijg je dan als je weer op zwart gaat, geen aandacht meer van de ladies.
[..]
Nee, en (eer)gisteren ook al niet. Je ruikt denk ik toch de hele tijd iemand anders.
Morgen weer!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Waar is al die positieve ninjaspirit van jou gebleven?
neequote:Op donderdag 15 februari 2007 17:56 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Ik heb twee kaartjes gestuurd. Allebei met een slecht sonnet en weet je wat ik terugkreeg?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:56 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Go Fliepke!quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:10 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb twee kaartjes gestuurd. Allebei met een slecht sonnet en weet je wat ik terugkreeg?
Een e-card.
Oh ja en een heel lief smsje, waar ik een beetje van ging glunderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |