Je vindt ons lief zeker?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:01 schreef Fliepke het volgende:
lurkpost
Zonder bier geen plezier?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:25 schreef MMaRsu het volgende:
bier
Also also... zolang ik er niet voor betaald heb is het geen hoer.... P.S. Nog hoeren te huur hier???quote:Op zondag 11 februari 2007 02:39 schreef Tain het volgende:
Vroeger toen TA nog geen hoer was...
ik ookquote:
Toen was het nog leukquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
Biertjes gaan nu hard wie doet er mee
Ik ook, man ik kwam me bed niet uit en me tong plakte droog in me bek.quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef ijsmeis het volgende:
Nu doe ik er maximaal 2 uurtjes over omdat ik hem uit mijn hoofd ken![]()
.
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef ijsmeis het volgende:
.
Ik schat dat je 17 bent.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:57 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ken heel dat spel niet ?
Vrouw naar mijn hartquote:Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef ijsmeis het volgende:
.
Nee 22quote:
1 van de beste adventures ooitquote:Op zondag 11 februari 2007 19:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee 22Heb er wel eens van gehoord maar heb geen idee wat voor spel is het!
Agh, ik ken ook alleen de naamquote:Op zondag 11 februari 2007 19:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee 22Heb er wel eens van gehoord maar heb geen idee wat voor spel is het!
ik schaam me wel diepquote:
Is dat geen warez-request?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
Ey wie kan ff de full version van anapod explorer voor me vinden?ik wil mijn nano gebruiken op m'n 98 pc maarja itunes wil niet
Op de pagina staat van welquote:Op zondag 11 februari 2007 23:41 schreef MMaRsu het volgende:
Thx Tain, werkt die op 98?
Programma geeft dus een errorquote:
quote:Op 09-02-2007 @ 12:55 schreef Notorious_Roy:
Zelda
Misschien ga ik ooit nog eens kijken of ik uit die Forest Temple kan en wil komen. Vind er eerlijk gezegd geen zak aan.
Weet je zeker dat die niet uit je eigen *fab* collectie komt??quote:
Sorryquote:Op maandag 12 februari 2007 19:39 schreef Fliepke het volgende:
Nou ... nou, niet zo rebels jongeman.
Geen idee, maar ik zie die skin toch nietquote:Op maandag 12 februari 2007 20:30 schreef Poit het volgende:
Wat heeft iedereen (lees: kneiterveel personen) op Fok! toch last van homoangst.. Wat is er nou weer mis met een beetje roze? Een kloddertje hier, een kloddertje daar!
Waar?quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:22 schreef peristilius het volgende:
Vroeger toen ik nog in slaap viel in de collegezaal... oh nee, dat was net.
Hee ik heb ook zo'n melding op een forum alleen staat er dat de ban nooit verwijderd wordtquote:
Ja ik ben eigenlijk opgelucht dat het maar voor een paar dagen isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Hee ik heb ook zo'n melding op een forum alleen staat er dat de ban nooit verwijderd wordt
ach ja zit er ook niet echt mee ofzo hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja ik ben eigenlijk opgelucht dat het maar voor een paar dagen is!
neoGAF![]()
Tja, afgelopen kwartiel van 2 vakken geen 1 college gevolgd, dus doe dit kwartiel maar weer iets harder mijn best.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:27 schreef mordradead het volgende:
Je bent tenminste aanwezig Peristillus, dat is erg goed van jou.... mijn laatste les vandaag begon om kwart over 11 en de eerste om half 9... ik ben net uit m'n bednou ja dat kan de beste overkomen.
Haha.. Dacht dat je kwartier op z'n chinees bedoeldequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:15 schreef peristilius het volgende:
kwartiel
quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waar zijn de GAM wijven? Wil ze de liefde verklaren.![]()
Die moet ik ook PM'en. Fuck die anonieme gedoe, scheelt ook weer 40 cent.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:54 schreef peristilius het volgende:
Ik wil gamedemon de liefde verklaren.
Lievquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:54 schreef peristilius het volgende:
Ik wil gamedemon de liefde verklaren.
Je faked zeker ook je orgasmesquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:37 schreef Roi het volgende:
Nou en wij zijn geen echte gamers we doen alleen net alsof.
Mij lijkt de Wii niks aanquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:41 schreef RaymanNL het volgende:
omfg, IJsmeis, je bent een gamegirlKoop een Wii!
Eyetoy was idd geen zak aan, Wii lijkt me op zich wel grappig, alleen de meeste spellen boeien me nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mij lijkt de Wii niks aan. Ik vond de eyetoy van de PS2 al saai na 1 dagje spelen en die ligt nu dus ook ergens in een hoekje stof te happen.
Altijd een bakje knoflooksaus naast het bed.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je faked zeker ook je orgasmes?
Nee, Wii is tof. Als een malloot voor de TV staan FTWquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mij lijkt de Wii niks aan. Ik vond de eyetoy van de PS2 al saai na 1 dagje spelen en die ligt nu dus ook ergens in een hoekje stof te happen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:48 schreef Roi het volgende:
Maar mordra wilt het ook niet meer zo vaak als vroeger.
Een vrouw naar mijn hart, jou wil ik ook de liefde verklaren!quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon iedereen de liefde verklaren en het terugnemen als het tegenvalt?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart, jou wil ik ook de liefde verklaren!
Bij deze!quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon iedereen de liefde verklaren en het terugnemen als het tegenvalt?
Lieve tekstquote:If hello could only drop its 'O'
And it stayed in the front doors way
Of your home, Would you live there still?
Could that make you everything I hate?
Wait...
Do you remember why you did it?
(No, I don't...)
Do you remember why she left?
No, I hope you die right now,
Will you drink my chemical?
Is there price to burn this paradise?
Where you left all parts that hurt to mend
If i don't stay await
Will she come here again?
For my wish of only one last kiss
You did...
(No, I don't...)
(Yeah, she did, what you thought was a friend...)
Oh, Oh, I hope you die right now,
Will you drink my chemical?
Oh, Oh, and if you cry out loud,
It'll only make me feel too good
Once upon your dead body
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:25 schreef peristilius het volgende:
Wat ben je toch een vrolijk figuur Tain.
Van die knoflooksaus stink ik altijd zo uit m'n bekquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:48 schreef Roi het volgende:
Maar mordra wilt het ook niet meer zo vaak als vroeger.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
Van wie kreeg je hem dan? Een onzichtbaar iemand?
Leraar bracht hem.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
Van wie kreeg je hem dan? Een onzichtbaar iemand?
Laat die jongen seksueel ontwikkelen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:55 schreef mordradead het volgende:
Vieze leraar, niet aan beginnen.
Oke, go for it ipho!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Laat die jongen seksueel ontwikkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |