quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:00 schreef FJD het volgende:
Zo heb het geupdate bericht ook even gesubmit dus wie weet. Dank JortK
Goed ik hoop wel dat het typfouten zijn... ik ben niet zo goed in spllngquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:14 schreef FJD het volgende:
Ik ben zo vrij geweest om een paar kleine dingetjes te wijzigen maar stelt niet veel voor
met putty vanaf een windows machine met whatpulse verbinding maken met de linux machine en zo scripting doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik type snel, maar zó snel!.
Eens in de 1 of 2 maand, hangt er maar net vanaf...
De laatste paar maand gaat het hard minder, ben nu aan het scripten binnen linux, en daar is geen werkende client voor.
Heb al wel eens wat geprobeerd, maar dat lukte dus niet.
Het verbaasde me trouwens al wel dat ik op mijn andere machine alweer zoveel getikt had, maarja, de tijd vliegt ook...
Ik wou dat dat ergens anders stondquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:52 schreef Slarioux het volgende:
Ik zie ineens "(4)" staan in mn FOK!bar. Ik klikken, zijn het er alweer zeven
Stuur mij een PM voor het wachtwoord, verder kwestie van lezen. Zie de openingspostquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:54 schreef MrCyber het volgende:
Ok. Hoe wordt ik lid van het Fok! team?
1 tikfoutje geloof ikquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:20 schreef JortK het volgende:
Goed ik hoop wel dat het typfouten zijn... ik ben niet zo goed in spllng
Ok. PMetje is verstuurdquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Stuur mij een PM voor het wachtwoord, verder kwestie van lezen. Zie de openingspost.
Bericht op frontpagequote:
Volgens mij is dat ingesteld toen er een paar GoTtertjes kwamen klieren.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:28 schreef Bengeltje het volgende:
Ik kan me helemaal niet herinneren dat ik een ww nodig had.![]()
Dat heb ik volgens mij gemist, moest iedereen dan een ww?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ingesteld toen er een paar GoTtertjes kwamen klieren.
Een paar hoge van GoT kwamen bij het Fok team zodat we ineens een stuk stegen, en dan gingen ze weer weg, en op het GoT forum maar giechelen dat we eerst zo blij waren met de nieuwe en nu verdrietig dat ze weer weggingen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij gemist, moest iedereen dan een ww?
Zal ik dan ook wel hebben gehad.
Neee, jij mag niet meedoen, dan zak ik weer een plaatsjequote:Op donderdag 1 februari 2007 20:08 schreef Subeta het volgende:
Ik wil best meedoen, als iemand mij het wachtwoord kan geven.
[afbeelding]
Omgquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een paar hoge van GoT kwamen bij het Fok team zodat we ineens een stuk stegen, en dan gingen ze weer weg, en op het GoT forum maar giechelen dat we eerst zo blij waren met de nieuwe en nu verdrietig dat ze weer weggingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |