Weten de conducteurs dat ook?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:48 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ik heb de 4444 richting Lw geteld (aankomst in Lw was 14.54) en ook die was goed vol. Sommige stukken zelfs mensen zittend op de grond op de balkons.
Probleem is bij de 4444 dat er 1 bak meer 1e klas is dan andere ICM-4en. Alleen is die ene extra 1e klas bak eigenlijk gewoon geldig met een 2e klas kaartje, maar zijn de stickers die dat aangaven van de ramen gehaald, zodat de reizigers niet weten dat het eigenlijk 2e klas geldig is...
Hehe dat is wel een vereiste, ik kom dat ding nog al eens tegen en gisteren met tellen gemerkt dat eerste klas zitten helemaal niet erg isquote:
Even de trein doorgelopen om te kijken hoe druk het is, en na Meppel weer terug om nogmaals te kijken. Morgen moet ik 6.25 tot 13.27 best lange dag. Vrijdag maar 2,5 uurquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:15 schreef Luco het volgende:
Vandaag iemand zien tellen op Groningen-Zwolle... Stond opeens op, bij Hoogeveen, dus ik verbaasd aangezien je daar niet kan overstappen. Kwam ze bij Meppel weer zitten... Ja, ze was vrouwelijk, en nee, ze was verre van knap...
Hoe laat was dat / welke trein ? Misschien kan ik het herleiden tot een teller hier uit Leeuwarden...quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:15 schreef Luco het volgende:
Vandaag iemand zien tellen op Groningen-Zwolle... Stond opeens op, bij Hoogeveen, dus ik verbaasd aangezien je daar niet kan overstappen. Kwam ze bij Meppel weer zitten... Ja, ze was vrouwelijk, en nee, ze was verre van knap...
Dan is het traject Woerden (Gouda?)-Utrecht ook al voor een deel aangepast, daar lopen die versterkingsleidingen ook over de de koppen van de masten.quote:* Systeem B4: een bovenleidingsysteem dat geschikt is voor 1,5 kV en voor 25 kV is voorbereid; wordt o.a. gebruikt op het baanvak Boxtel - Eindhoven en Utrecht - Amsterdam Bijlmer. Ook op veel andere plekken, waar de bovenleiding wordt vernieuwd, wordt B4 gebruikt. Bij 1,5 kV wordt een extra kabel die over de koppen van de bovenleidingmasten gaat, gebruikt als versterkingsleiding. Bij 25 kV wordt deze kabel die in tegenfase met de bovenleiding staat, gebruikt om de elektromagnetische compatibiliteit (EMC) van het 25kV-systeem te verbeteren.
Woerden - Harmelen is ook een paar jaar terug uitgebreid van twee naar vier sporen, in zo'n geval wordt dus gelijk het nieuwe type bovenleiding geplaast.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:31 schreef Bolkesteijn het volgende:Dan is het traject Woerden (Gouda?)-Utrecht ook al voor een deel aangepast, daar lopen die versterkingsleidingen ook over de de koppen van de masten.
Goed punt idd Ben zelf ook nog nooit gecontroleerd. Je hoort bij NS dus alles is best. 1e klas zitten trouwens ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Alsof ik zelfs maar gecontroleerd wordt met die jas aan
I k wens jou nogeens een dag DDARretjes toe jongemanquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:11 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Goed punt idd Ben zelf ook nog nooit gecontroleerd. Je hoort bij NS dus alles is best. 1e klas zitten trouwens ook
zoow, 174 tariefUNITS in DDARquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:21 schreef Zug-Chef het volgende:
ik heb vandaag Zl - Ut - Zl met een DDAR gedaan, zat best goed
Hey daar heb ik ook een mening overquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:01 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
De nederlandse spoorwegen zetten de kachels in de treinen uit van 19.55 tot 20.00, dit om ook gehoor te geven aan de actie die morgenavond gehouden wordt.
nee 1e of 2e klas in Ddar dat schiet opquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:42 schreef thatsme het volgende:
Een DDAR eerste klas is nog niet zo slecht, probeer eens een buffel ofzo! totaal geen verschil.
Mwoh ach, gewoon ICRm, wel lekker hoor, maar niet echt speciaal ofzo...quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik A'dam- Roosendaal, 1e klas internationaal geweldig die stoelen.
Was beter in ICR en ICM vind ik, die nieuw stoelen doen zo kil aan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:45 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Mwoh ach, gewoon ICRm, wel lekker hoor, maar niet echt speciaal ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |