Ik zie net dat ik dat niet gezegd had,tussen Bedum en Stedum inderdaad.Het sein staat aan de Bedum kan van de N46 en stond op groen,terwijl vanuit Bedum een trein kwam.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&z=14&ll=53.316877,6.668959&spn=0.038558,0.079823&om=1
gok ik ?
ik stel voor dat ze spoor en de wissels weghalenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
ja. Heb het laatst nog gezien toen ik even de GTW naar hlgh uit wilde proberen.
tis wel grappig, trein komt binnen,quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, dat aandoen van beide perrons op Hlg
spoor over de afsluitdijk dan heb je bij de minste storm al een geknapte bovenleidingquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:26 schreef Socios het volgende:
Ja, niks weghalen! Het is al zonde genoeg dat die andere sporen niet in gebruik zijn. Er ligt een heel emplacement onder het gras. Ik stel juist voor om alles weer in gebruik te nemen, het baanvak te electrificeren en het spoor optimaal te benutten. Het één en ander is mooi te combineren met de geplande rails over de Afsluitdijk naar Amsterdam.
combinatie trein makenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
Niet als je het in combinatie met ophoging van de dijk verdiept aanlegt.
SPURT! met Diesel en Elektrische motorbakquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe stel je je dat voor?
Ja daar dacht ik ook meteen aanquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
Dat geluid heeft wel iets metro achtigs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |