abonnement Unibet Coolblue
pi_50150555
Ik weet wel dat Katja en Ellen met elkaar aan het klooien waren. Een vriend van mij was o.a. roadie voor Brainpower (arrogante klootzak) en Ellen ten Damme..en Katja zoop zich altijd klem in de kleedkamer en zoende en frummelde er vrolijk op los met Ellen.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 juni 2007 @ 04:01:33 #152
22592 crew  Ole
pi_50151752
Katja heb ik een paar keer IRL gezien.. oa in mijn stamkroeg. Komt over als een OK persoon.
Mag ze ook af en toe los gaan?


Die Ellen, tja, kweenie hoor...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_50156133
Oh ik vind Katja geweldig hoor. Ik hoorde ookd at ze heel aardig is en toen een beetje met de nek werd aangekeken door Ellens vrienden maar daar schijt aan had.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_50170134
Maar uhm... heb ik iets gemist of heeft dat allemaal niks te maken met mensen in scheiding?
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 juni 2007 @ 17:37:18 #155
22592 crew  Ole
pi_50208326
quote:
do 7 jun 2007, 07:00
Victor Reinier verlaat vrouw
door onze redactie
AMSTERDAM - Het huwelijk van Victor Reinier en zijn vrouw Anja Geels staat op springen. De 44-jarige Baantjer-acteur zou volgens bronnen zijn gezin hebben ingeruild voor een blonde jongedame. Het verliefde koppel is deze week gesignaleerd op een terras in de Amsterdamse binnenstad. "Ze konden niet van elkaar afblijven", onthult een ingewijde. "Victor verbaasde omstanders door lang en innig met haar te zoenen."



Victor en zijn Anja zijn zestien jaar getrouwd. Het stel heeft twee kinderen, Jesse en Janna. De acteur zou een paar weken geleden bij zijn nieuwe vlam zijn ingetrokken. Volgens de bron is Victor niet van plan om weer terug te gaan naar Anja en de kinderen. "Hij heeft een makelaar in de armen genomen, die hem zo snel mogelijk aan een geschikte woonruimte in Amsterdam moet helpen. Ook Anja's vriendinnen verwachten niet dat hij nog naar huis komt. Anja wil het nieuws niet bevestigen, maar ze ontkent het ook niet. Dus dan weet je al hoe laat het is..."

Het echtpaar verscheen de laatste maanden veelvuldig in het nieuws, omdat Anja samen met haar zus hun stiefvader, de bekende filmproducent Laurens Geels, betichtte van seksueel misbruik in hun jeugd. Anja wilde een straatverbod, omdat ze haar vader continu op straat in Amsterdam-Zuid tegen kon komen. De rechter besloot dat niet toe te kennen. De bron vraagt zich af of de spanningen die de affaire met zich meebracht, reden is van de breuk. " Het speelt ongetwijfeld een rol. Maar het feit dat Victor een enorme vrouwenversierder is, doet hun huwelijk vast ook geen goed. Hij zoent regelmatig publiekelijk met andere vrouwen. Het is dus ook maar de vraag of deze blonde jongedame een blijvertje is..."




Ik zei het toch!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 7 juni 2007 @ 17:41:24 #156
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_50208441
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 17:37 schreef Ole het volgende:

[..]




Ik zei het toch!!!
Hee...je bent helemaal niet blond...stomme bron
To infinity…and beyond!
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 juni 2007 @ 17:50:38 #157
22592 crew  Ole
pi_50208689
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 17:41 schreef ivetje het volgende:

[..]

Hee...je bent helemaal niet blond...stomme bron
Ach, het is hier net een dorp
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:22:03 #158
71048 Tokay
makes your day!
pi_51087263
quote:
Salman Rushdie in scheiding

NEW YORK - De Britse schrijver Salman Rushdie en zijn vrouw Padma Lakshmi gaan uit elkaar.
Dat heeft zijn woordvoerder gisteren gezegd. De 60-jarige Rushdie, de auteur van het in moslimkringen omstreden De Duivelsverzen, trouwde in 2004 met het 37-jarige voormalige model.

Zij heeft volgens de zegsman aangedrongen op beëindiging van het huwelijk, aldus Britse media. Rushdie leeft al jaren een leven omringd door lijfwachten op onderduikadressen vanwege dreigementen van radicale moslims. Hij werd recent in Groot-Brittannië geridderd, een daad die ook leidde tot boze reacties in sommige moslimlanden.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_51087289
aaaah .... nee toch.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:26:58 #160
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_51123617
Johnny Knoxville gaat scheiden
quote:
Jackass star Johnny Knoxville filed for divorce Tuesday from his wife of 12 years, court papers show.

Knoxville, 36, whose real name is listed as Philip John Clapp, cited irreconcilable differences in his split from Melanie Lynn Clapp, according to the Los Angeles Superior Court filing.

Knoxville is seeking joint legal and physical custody for their 11-year-old daughter Madison, whose name is tattooed across Knoxville's chest. He has offered to pay an unspecified amount of spousal support.
Na 12 jaar huwelijk, zal zn highschool sweetheart zijn dan
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:54:46 #161
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51124544
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:14 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Wat heeft Thijs gedaan?
Hij kreeg een of andere maatschappelijke vraag over een man die ten onrechte uit de ziektewet werd gegooid en nu met een levensbedreigende ziekte zat en zonder inkomen (oid, weet het niet meer precies). de presentator vroeg wat hij daarvan vond en toen zei Thijs, met zo'n schamper lachje:

"Oh, dáár houd ik me nooit mee bezig hoor, dat is zooooo ver van m'n bed ".

Nou, echt, ik kreeg zo'n afknapper, bahbah.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_51126362
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:54 schreef Vivi het volgende:

Hij kreeg een of andere maatschappelijke vraag over een man die ten onrechte uit de ziektewet werd gegooid en nu met een levensbedreigende ziekte zat en zonder inkomen (oid, weet het niet meer precies). de presentator vroeg wat hij daarvan vond en toen zei Thijs, met zo'n schamper lachje:

"Oh, dáár houd ik me nooit mee bezig hoor, dat is zooooo ver van m'n bed ".

Nou, echt, ik kreeg zo'n afknapper, bahbah.
Dat is inderdaad weinig tactvol, maar aan de andere kant: hoe moet je dan wel op zo'n vraag reageren?
The real is always way ahead of what we can imagine.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:48:56 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_51126489
Open er een topic over zou ik zeggen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51126537
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:48 schreef Troel het volgende:
Open er een topic over zou ik zeggen.
Ben jij van de fok politie?
The real is always way ahead of what we can imagine.
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:17:38 #165
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51127664
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:44 schreef mane het volgende:

[..]

Dat is inderdaad weinig tactvol, maar aan de andere kant: hoe moet je dan wel op zo'n vraag reageren?
Nou, iig niet met zo'n denigrerend lachje erbij, je kan ook op een normale toon zeggen dat je er nog nooit over hebt nagedacht toch? Het kwam heel onsympathiek over iig

En nu weer OT idd.

En Troel, ga lekker ergens anders klaarover spelen, gefrustreerde doos
of geluidswal ofzo
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:25:53 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_51127993
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:50 schreef mane het volgende:

[..]

Ben jij van de fok politie?
neuh, maar er is al eerder iets over gezegd en het is best een leuk onderwerp voor een apart topic, want ik denk dat een heleboel mensen er wel wat over te zeggen hebben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:15:44 #167
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_51148487
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:54 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hij kreeg een of andere maatschappelijke vraag over een man die ten onrechte uit de ziektewet werd gegooid en nu met een levensbedreigende ziekte zat en zonder inkomen (oid, weet het niet meer precies). de presentator vroeg wat hij daarvan vond en toen zei Thijs, met zo'n schamper lachje:

"Oh, dáár houd ik me nooit mee bezig hoor, dat is zooooo ver van m'n bed ".

Nou, echt, ik kreeg zo'n afknapper, bahbah.
Hey, 't is hier geen theekransje, theemutserig dooske
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_51158955
quote:
Diddy & His Lady: It’s Over!
Filed under: Diddy

070606_spn_diddy04.jpg

Not even two baby girls could keep them together.

Kim Porter gave birth to twins seven months ago. Now, the aspiring actress has called it quits with longtime love Diddy.

Once a player, always a player!

Porter has moved out of Diddy’s New York apartment and is reportedly not moving back.

“She is focusing on her career as a model and actress and raising her children,” a source tells Page Six. “They are the best of friends, but they just can’t be together right now.”

Diddy is denying the breakup talk, though, telling the paper through his rep, “Porter didn’t return calls, and a rep for Combs said, “There is no truth to this.”

The rapper’s close “friendship” with Sluttyienna Miller is said to have contributed to the split.

Uh huh!!!

Poor Diddy. He’s probably still pining for J. Lo. Everybody else is just sloppy seconds!
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_51193148
Het schijnt weer 'ns uit te zijn tussen Kate Moss en Pete Doherty:

Nieuws rond CoKate & Doperty (zou het dan eindelijk?)
pi_52048905
quote:

Lange Frans breekt met vriendin
Lange Frans en zijn vriendin Rowena hebben een streep gezet achter hun relatie. Dat bevestigt het management van de rapper. Het stel was vier jaar samen.


Lange Frans en zijn vriendin Rowena hebben een streep gezet achter hun relatie. Dat bevestigt het management van de rapper vandaag. Het stel was vier jaar samen. Rowena Baierl kwam eind vorig jaar in het nieuws toen ze naakt poseerde voor de Playboy. Ook nam ze enkele rapnummers op voor het blootblad.

Volgens manager Willem van den Brandt heeft het stel in samenspraak de beslissing genomen. "Het ging gewoon niet meer", verklaart hij. Ruzie of overspel zou niet in het spel zijn geweest, zoals verschillende media suggereren. "Soms houdt het gewoon op."

De 29-jarige Lange Frans, die eigenlijk Frans Christiaan Frederiks heet, rapte samen met Rowena op het nummer 'Geil', dat op niets verhullende wijze hun seksuele relatie uit de doeken deed.


[Novum]
Yeah, Frans is weer vrijgezel. Grijp je kans, dames.
pi_52049064
*kreun*

"... een streep gezet achter ..." .

Je zet een streep onder, of een punt achter iets. Wat een stelletje prutsers bij Novum.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_52059679
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:43 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Yeah, Frans is weer vrijgezel. Grijp je kans, dames.
Jah, die gozer denkt echt dat hij alles is!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 10:17:49 #173
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_52066603
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:43 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Yeah, Frans is weer vrijgezel. Grijp je kans, dames.
Oeh Frans!

History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_52137864
Verzoening voor Reese en Ryan?
door onze redactie

AMSTERDAM - Reese Witherspoon en haar ex Ryan Phillippe zijn afgelopen weekeinde samen gespot. Het stel, dat vorig jaar uit elkaar ging, had het volgens getuigen 'erg gezellig'. Zou Ryan zijn maîtresse Abbie Cornisch zijn vergeten en wil hij het nog een keer proberen met Reese?

"Ze hebben afgelopen week samen geluncht", beweert een bron. "En ze joggen bijna dagelijks samen. Laten we hopen dat het een verzoenende uitwerking op ze heeft."

Reese en Ryan scheidden vorig jaar oktober na aanhoudende geruchten dat Ryan een liefdesrelatie had met de Australische actrice Abbie Cornisch. De scheiding kwam hard aan bij Reese en de twee kinderen Ava Elizabeth (7) en Deacon (3).

Het acteurskoppel leerde elkaar zeven jaar eerder kennen op Reese's 21ste verjaardag, waarna ze samenwerkten in Cruel Intentions.
pi_52336440
quote:
AMSTERDAM - Christina Applegate en haar man Johnathon Schaech zijn officieel uit elkaar. De scheidingspapieren zijn vrijdag getekend bij de rechtbank in Los Angeles.

Zo meldt het Amerikaanse tijdschrift People. Schaech en de 35-jarige Applegate, die Kelly Bundy speelde in de tv-serie 'Married with Children', besloten in december 2005 gezamenlijk dat hun huwelijk voorbij was. De 37-jarige Schaech gaf onoverkomenlijke verschillen aan als oorzaak van de breuk met de blondine.

De voormalige geliefden, die in oktober 2001 in het huwelijksbootje stapten, zouden niet geruzied hebben over de boedelscheiding. Applegate krijgt beide huizen in Los Angeles en de Lexus. Schaech houdt zijn Mercedes en heeft aangegeven dat hij een cementen boeddhabeeld wil houden.

Christina Applegate en Johnathon Schaech hebben geen kinderen.
Tjonge, daar hebben ze lang over gedaan; bijna twee jaar!
Don't you love her madly?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')