abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:14:45 #1
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44663548
De eerdere topics:
FOK!KER loopt 100 KM voor het goede doel!
Fok! voor Fok: Help Raptorix van Sch. naar Den H.

En de OP daarvan:

Vrijdag 22 december gaat het dus gebeuren: Raptorix gaat voor de actie 100 kilometer hardlopen van Scheveningen naar Den Helder.

De route:




Startpunt Scheveningen, dan een stukje rechtdoor En dan moet ik bij IJmuiden de sluizen over, heb net even op google earth gekeken en dat is goed te doen.
Vervolgens is het nog een kilometer of 53 naar Den Helder

Als je het snel zegt ben je er natuurlijk zo, maar in de praktijk zijn het 100 bikkelharde kilometers.
Over het strand, klein stukje asfalt en dan nog veel meer zand.

Raptorix kan dit uiteraard niet alleen: de berg sponsoren is natuurlijk de drijfveer, maar fysieke ondersteuning, en hier en daar de nodige fourage (water, eten (al zou ik niet weten wat), natte sponsen een aanmoedigingen. Echt bittere noodzaak om dit tot een goed einde te brengen.


Waarom dit topic: in dit topic wil graag een globale tijdsplanning hebben (met nadruk op globaal) en dan wil ik heel graag inventariseren wie we allemaal op het strand kunnen verwachten en waar dan ongeveer. Minimeets op het strand zijn natuurlijk ook altijd leuk

Oftewel: laat zien en horen dat je er bent en zorg voor een natje en een droogje voor Raptorix.
Meld het hier !!!!


[ Bericht 4% gewijzigd door ElisaB op 22-12-2006 18:25:27 ]
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:17:27 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44663613
Inmiddels zit de tocht van raportix er bijna op. Hieronder een paar posts uit de vorige topics, zodat hopelijk voor iedereen duidelijk is hoe het is gegaan



De andere eerste foto's staan hier: Fok! voor Fok: Help Raptorix van Sch. naar Den H.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:19:47 #3
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44663665
De sponsors (bijgewerkt tot en met eergisteren; ik zal uiterlijk morgen een complete update plaatsen, want er zijn vandaag nog veel sponsors bijgekomen):

De sponsors (met onderaan het lijstje van sponsors dat vol goede moed op voorhand heeft voldaan):

Xilantof
SterkStaaltje
ElisaB 2x
Mam van ElisaB
Broer van ElisaB
Betere Helft van ElisaB
Robocock
buzzer
JJdJ1984
Kaputwiehund
TJDoornbos
MSTX
NanKing
Sitethief 4x
Sanger 2x
wdn 2.5 x
Schotse_hooglander
Mutedfaith
Oversight 1 + Mirage 1 + kinderen 3 = 5 keer
UIO_AMS 2 x
franka
Da_Sandman
TamSam
HenHoo
Hi-Noon
JovdMo
Pappa ElisaB
Oblivion (1,5 keer)
melonovy
Moeder NanKing
Rewimo
MaVeJuH
Phuturistixxx
Mitä_kuuluu
FJD
rudedeltadude
JaJoah 2,5x
Memento-mori
Flugeltje
Daywalk3r 1,5 x
Kleintje
collegaRewimo
numero_uno
Foo_niks 2x
cptmarco
Rann
uncle_sjohie 2x
_The_General_
Collega (van Rewimo) John
Genverbrander


Reeds voldaan en dus ook al meegeteld in de tussenstand:
Famfarmerfan
Fjolle (2x)
Gateway
hjs
Hooibaal
IJzeren_RInus
Jolene 2x
maaikelovesfer
Ondeugend 2x
Prupke 6x
rulerofdeath 2x
SCH 10x
Scorpie
Semisane 2x
Sufferdt 5x
Vader buzzer 5x
YPPY
zarGon
-Vaduz-
Longinus%
Vaan_Banaan 5x (en nog eens 5x als ie het binnen de 14 uur haalt)
Bakkioli
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:23:42 #4
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44663763
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:07 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben heel tevreden. Ik had Raptorix eerder al bezworen op tijd te stoppen. Wat mij betreft heeft hij zich ruim bewezen en niemand wil dat hij er iets aan overhoudt. Het begint weer donker te worden en het is bijna niet mogelijk mensen te mobiliseren om hem te ondersteunen.

Maar gelukkig...

Zojuist hebben we even gebeld. Door het stuk (12 km) over de weg bij IJmuiden heeft Raptorix behoorlijk last van zijn enkels gekregen. We hebben een deal gemaakt: hij loopt door tot Egmond aan Zee. Dan heeft hij er 16 uur en (met het omlopen meegeteld en de grilligheid van de route meegeteld; het is geen rechte lijn, maar het steeds in bochten is omdat het water zo in bochten loopt) zeker 80 km opzitten.

Ik hoop dat jullie het met ons (of in elk geval met mij) eens zijn dat dit een heule goede deal is. Dat Raptorix zijn belofte de poging te gaan wagen méér dan gehouden heeft en dat we blij en tevreden mogen zijn dat niemand het risico wil lopen dat het misschien minder goed afloopt dan het nu afloopt*

* Sinds ik daar vannacht heb gestaan. In de kou en in het donker, heb ik een heel ander beeld van de laatste 20 km. Van achter je warme toetsenbord kun je je dat toch niet voorstellen. De leegte, de donker. Áls het op een gegeven moment écht vervelend wordt (en dan moet je denken aan dat ie zich écht niet meer lekker voelt, dus niet gewoon 'een beetje moe is'), dan is ie in the middle of nowhere. Het is imho onverantwoord en onnodig het risico te nemen dat het misgaat, we niet weten wáár hij precies is en niemand snel erheen kan om hem te helpen.

Ik vind het heel, héél mooi zo. Ik hoop jullie ook.
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:40 schreef ElisaB het volgende:
Ik wilde voor Raptorix een taxi naar Egmond laten gaan, maar hij zei: "Nee hoor, ik ga wel met de bus...." Bij thuiskomst zal hij zich nog even melden op het forum.

Ik ben zo impressed, dat ik me eigenlijk niet kan voorstellen dat iemand vindt dat hij het niet gehaald zou hebben. Maar voor het geval dat:

Wie al geld gestort heeft en dat (deels) terug wil, die mag mij uiteraard even mailen op fokvoorfok@gmail.com. Gaan we geen heisa om maken, gaan we indien gewenst gewoon doen

En... ik zal waar nodig persoonlijk die 20 km voor mijn rekening nemen van de mensen die afhaken. NP; will do!
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:45 schreef ElisaB het volgende:
De credits komen geheel Raptorix toe; ik heb alleen aangegeven dat hij echt moest stoppen vóór het té erg werd en hij is zelf zo verstandig geweest om die beslissing inderdaad te nemen. En ook daar heb ik resepct voor. Het vereist veel moed om hieraan te beginnen, maar het vereist ook veel moed en verantwoordelijkheidsgevoel om te zorgen dat het voor iedereen leuk blijft en te besluiten dat je het na 80 km voor gezien houdt. Minstens zoveel!

Driewerf hoera en hulde
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:27:50 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44663847
Echt helemaal super gedaan!
***
pi_44663863
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:26 schreef DarkElf het volgende:
kan niemand hem naar huis brengen?
woont er geen fokker daar met een auto?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:28:54 #7
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44663872
FOK!KER loopt 100 KM voor het goede doel!
Fok! voor Fok: Help Raptorix van Sch. naar Den H.

Heb ik beide gesloten. Ze waren bijna vol en nu liep in beide topics een kleine discussie over de vraag hoe hij vanuit Egmond weer naar huis kon komen. Geen idee of daar nog een goed initiatief uit voortkomt, maar het zou zonde zijn als op twee plaatsten nog wordt geprobeerd iets te regelen.

En zo hebben we het allemaal straks in één topic en kan raptorix het ook nog volgen als ie zo thuiskomt
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:30:08 #8
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_44663898
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:08 schreef MaLo het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk... 80!!! km afgelegd voor het goede doel! 80!!! km! Zowat twee marathons!
Erg knap indd.

Niet rennend natuurlijk, gemiddeld 5,3 km per uur.

Maar thumbs up voor deze snuiter Hij zal wel kapot zijn, volgens mij is het funest voor je enkels
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_44663916
Wat een prestatie! Mijn geld komt er aan!
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:32:40 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_44663946
Hulde!

Extra hulde voor het stoppen, in plaats van zich helemaal kapot te lopen. Super gedaan!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Boks-Chick vrijdag 22 december 2006 @ 18:33:15 #11
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_44663959


lolwut
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:33:22 #12
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44663962
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:33:31 #13
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44663967
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:30 schreef Robocock het volgende:
Niet rennend natuurlijk, gemiddeld 5,3 km per uur.
Een heel groot deel heeft hij rennend afgelegd. En echt opschieten doet dat niet in het weerbarstige zand
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:34:50 #14
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44663982
Nog een kwartiertje en dan is raptorix in Egmond aan Zee
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44663995
overbodige vraag gesteld ofzo

eniewee, knap dat iemand dit aandurfde en knap dat iemand ook verstandig durft te zijn.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_44664029
Wat een held!
Ik denk dat deze woorden nog ontoereikend zijn voor zo'n grandioze prestatie!
pi_44664035
Vanmiddag het geld overgemaakt, en nee wil geen geld terug omdat hij de 100 kilometer niet gehaald heeft.

Ab-so-luut- niet! En wil ook geen tagje...


RaptorixRaptorixRaptorixRaptorixRaptorixRaptorixRaptorixRaptorixRaptorix!!! KILLER!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:37:55 #18
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44664044
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:35 schreef DarkElf het volgende:
overbodige vraag gesteld ofzo

eniewee, knap dat iemand dit aandurfde en knap dat iemand ook verstandig durft te zijn.
Nee

Ik heb aangeboden voor vervoer te zorgen (een taxi te bellen om hem daar te laten oppikken), maar dat hoefde echt niet; hij stapt op de bus We hebben geprobeerd te bedenken of er iemand in de buurt woont die te bereiken is en bereid is hem op te pikken, maar we krijgen het vrees ik niet meer geregeld.

Je vraag is zeker niet overbodig; ik stel 'm mij al sinds vannacht. En met mij een aantal anderen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:38:29 #19
162343 fredfok
FOK for ever
pi_44664058
Hallo Allemaal, maar vooral ElisaB, Buzzer en natuulijk Raptorix

Ik ben heel blij met deze geweldige prestatie en alle ondersteuning van iedereen daar om heen.

Door jullie kunnen we nu dit jaar nog een paar kinderen van internet voorzien tijdens hun opname in het ziekenhuis.
en dat wordt dan het begin van nog veel meer PC's, net zolang dat niemand meer zonder zit tijdens de vervelende opnames.
We gaan jullie de komende tijd goed op de hoogte houden van ontwikkelingen, er moet nog een hoop geregeld worden.

Bedankt dus en GEWELDIG!!
pi_44664066
oh ok

nou ik woon helaas helemaal niet in de buurt, anders had ik met liefde heen en weer gereden.

maar antwerpen - egmond is echt best een stukje
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:38:54 #21
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44664069
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:33 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Een heel groot deel heeft hij rennend afgelegd. En echt opschieten doet dat niet in het weerbarstige zand
WTF? Óver het zand?


- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:38:57 #22
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44664071
Wat een prestatie, hulde .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_44664105
super dat je dit gedaan hebt Raptorix

All in
pi_44664109
Fucking bullshit dat hij het rennend heeft afgelegd

Wikipedia: "De normale wandelsnelheid van de mens is 5 km/h."

In die berekening zitten ook kleine kutchinezen van 2 centimeter 50 meeberekend. Nederlanders zijn het langste volk ter wereld. Wij lopen in normale omstandigheden 5,6 KM/h. Met de vertraging van zand kun je dus zeggen dat het rond de 5,2 wordt. Dan heeft hij misschien 4 kilometer gerend.

Overigens alsnog hoor.
Kutkloon.
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:41:48 #25
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_44664127
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:33 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Een heel groot deel heeft hij rennend afgelegd. En echt opschieten doet dat niet in het weerbarstige zand
Ik wou net zeggen, bijna twee marathons, grotendeels door het zand . Who cares in welk tempo . Alleen de afstand op zich in één dag afleggen is al een reuzeprestatie .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')