abonnement Unibet Coolblue
pi_44737152
Vrolijk kerstfeest/ Incredible!
  dinsdag 26 december 2006 @ 23:04:27 #77
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_44756526
Hoi HP,

Wil je niet zo zuiver mixen, dank je.

Groetjes,
Jackson Claxon.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_44756691
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:04 schreef jackson het volgende:
Hoi HP,

Wil je niet zo zuiver mixen, dank je.

Groetjes,
Jackson Claxon.
Hoi jackson,

Het spijt me, zal volgende keer lekker gaan trainwrecken.

Groetjes,
Extrema

en dat ik brak ben!
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_44757319
Bah, wat is die Airwave een nare man! Beetje die hele tent afbreken! .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  woensdag 27 december 2006 @ 14:01:32 #80
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_44766582
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:12 schreef hp22 het volgende:

[..]

Hoi jackson,

Het spijt me, zal volgende keer lekker gaan trainwrecken.

Groetjes,
Extrema

en dat ik brak ben!
Graag, anders komen mijn mixkunsten in een kwaad daglicht te staan. Dat zou voor niemand leuk wezen.
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:39 schreef m-kay het volgende:
Bah, wat is die Airwave een nare man! Beetje die hele tent afbreken! .
Geweldige kerel zeg!
Te laat komen, gehaast alles uitpakken, kabels van de CDJ er half uitbokken . Vervolgens helemaal los die kerel . En afsluiten met Push....

*stil
*mooi
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_44766942
Ik ben mischien van plan om voor mijn verjaardag een draaitafel aan te schaffen, maar zijn er een aantal dingen waar ik op moet letten bij aankoop van zo'n ding? Daar weet ik niet bijster veel van namelijk.

Zelf heb ik dit gevonden http://www.dj-specials.nl/product.php?pid=266 , maar ik heb echt geen idee of het goed is om mee te beginnen en of er betere tafels zijn om mee te beginnen.

Alle tips zijn welkom
  woensdag 27 december 2006 @ 14:44:17 #82
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_44767681
quote:
Op woensdag 27 december 2006 14:17 schreef sammeh het volgende:
Ik ben mischien van plan om voor mijn verjaardag een draaitafel aan te schaffen, maar zijn er een aantal dingen waar ik op moet letten bij aankoop van zo'n ding? Daar weet ik niet bijster veel van namelijk.

Zelf heb ik dit gevonden http://www.dj-specials.nl/product.php?pid=266 , maar ik heb echt geen idee of het goed is om mee te beginnen en of er betere tafels zijn om mee te beginnen.

Alle tips zijn welkom
It's all about the money heh . Wat wil je kwijt zijn en welke kwaliteit wil je ?
Van die set zal best geluid af komen maar verwacht geen wonderen aangezien mijn draaitafel ( 1 dus) al duurder is dan deze complete set. Uiteraard niet lullig bedoelt maar dat je een idee hebt hoe het zit.

Mijn draaitafel: http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11708
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_44767910
Ik ben toch niet van plan om meer dan 500 euri daarvoor gaan neer te leggen. Maar ik wel er toch wel redelijk mee kunnen mixen, als huis-tuin-en-keuken-dj natuurlijk.

En welke wonderen bedoel je? Zulke dingen moet ik juist weten

In principe vind ik het zelf eigenlijk al prima als ik er behoorlijk mee kan mixen
  woensdag 27 december 2006 @ 17:21:41 #84
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_44768014
quote:
Op woensdag 27 december 2006 17:15 schreef sammeh het volgende:
Ik ben toch niet van plan om meer dan 500 euri daarvoor gaan neer te leggen. Maar ik wel er toch wel redelijk mee kunnen mixen, als huis-tuin-en-keuken-dj natuurlijk.

En welke wonderen bedoel je? Zulke dingen moet ik juist weten

In principe vind ik het zelf eigenlijk al prima als ik er behoorlijk mee kan mixen
Nahh... met wonderen bedoel ik dat het spul kwalitatief natuurlijk niet echt goed is. Het zal niet zo fijn draaien als een Synq bijvoorbeeld maargoed daar is de prijs ook naar. Persoonlijk zou ik niet voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten met DJ gear. Aan de andere kant, als je net begint en nog niet weet of je het leuk vindt kan het slim zijn.

Ooit eraan gedacht op CD-spelers te kopen? Vinyl is niet te betalen als je een leuke collectie wil opbouwen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_44768423
Tja vinyl lijkt mij persoonlijk wat vetter, maar het moet natuurlijk wel wat kosten betreft reeel blijven.
Heb ook nog wel wat betaalbare CD apparatuur zien staan, dus dat is ook zeker een optie.

Wat kosten vinyls dan eigenlijk, als ze nieuw zijn?
pi_44768732
Mensen, Poema was weer über! Vooral Airwave rockte de pan uit!
pi_44768925
quote:
Op woensdag 27 december 2006 17:51 schreef MarkzMan_X het volgende:
Mensen, Poema was weer über! Vooral Airwave rockte de pan uit!
En dat terwijl ik met kippenhoest in bed lag.
pi_44769055
quote:
Op woensdag 27 december 2006 17:15 schreef sammeh het volgende:
Ik ben toch niet van plan om meer dan 500 euri daarvoor gaan neer te leggen. Maar ik wel er toch wel redelijk mee kunnen mixen, als huis-tuin-en-keuken-dj natuurlijk.
Deze set van 554 euro is dan misschien wel interessant. De Reloop 4000 is een leuke beginners draaitafel, maar echt veel plezier heb je er niet van vind ik. 2x cd speler + een goedkope mixer is dan een betere optie.
quote:
Op woensdag 27 december 2006 17:39 schreef sammeh het volgende:
Wat kosten vinyls dan eigenlijk, als ze nieuw zijn?
Gemiddeld ongeveer 8 euro.
  woensdag 27 december 2006 @ 18:03:42 #89
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_44769122
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:01 schreef swopfile het volgende:

[..]

Deze set van 554 euro is dan misschien wel interessant. De Reloop 4000 is een leuke beginners draaitafel, maar echt veel plezier heb je er niet van vind ik. 2x cd speler + een goedkope mixer is dan een betere optie.
[..]

Gemiddeld ongeveer 8 euro.
Nou, mijn gemiddelde plaat kost wel wat meer denk. Had een platenboer die redelijk duur was maar onder de 10 euro zat hij nooit met platen. In een andere winkel zitten de meeste platen rond de 9,5-10,5 euro

Die set met draaitafels lijkt me een beter optie dan die andere dingen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_44769631
Nog respect + kudo's voor jackson en Tomaz! It was Incredible! .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_44770567
Fok doet weer normaal geloof ik

Was een topfeest maandag!!

Tijdens de set van mij en InterCity kwamen er al redelijk wat mensen binnen, meer dan ik had verwacht op dat tijdstip, jammer genoeg bleef echte drukte uit! Ik was erg tevreden over onze set, de tijd vloog voorbij helaas! Iedereen bedankt voor de complimentjes!

Joni draaide erg lekker, heel goed voor z'n 1e gig .
Na het zien van zijn liveoptreden in Boedapest lagen de verwachtingen voor Airwave heel hoog maar hij maakte het waar, wat een held! (of nare man volgens Marco ). Hij kwam te laat binnen zetten maar na een kwartiertje was hij er klaar voor en ging hij helemaal los! Zelfs 2x de pitch bender van z'n keyboard bedienen met z'n mond, gekkenhuis . Afsluiten met Universal Nation is natuurlijk ook altijd goed
Galen opende met een waanzinnig vette plaat (galen & dingetje - id begreep ik ) en draaide vervolgens de beste set die ik ooit van 'm gehoord heb! Uplifting was het magische woord, geen tech shizzle (nouja, The Mighty Ducks misschien een klein beetje ) en toch lekker knallen, top!

Hier een stuk tracklist van mij en InterCity, weet helaas niet meer alle platen en de exacte volgorde, 'nadeel' van b2b draaien

Ohmna - People Get Lost
Jay Lumen - Million Years
Filterheadz pres. Orange 3 - Your Eyes (Pillow One Deep Mix)
Recluse - Yellow Moon (Octagen Remix)
Probspot - Blueberry (Action Level Remix) (Extrema vs. InterCity Edit)
Armin van Buuren ft. Gabriel & Dresden - Zocalo (Furry Nipples Remix)
Lolo - Take My Hand
Matt Darey ft. Izzy - Eternity (Probspot Remix)
Sarah McLachlan - The First Noël (Dash Berlin Remix)
Perry O'Neil - South-West Saga
Riva vs. Who's Who - Run Away You Sexy Fuck! (Extrema Edit)
Cicada - The Things You Say (Dirty South Remix)
Lange vs. Gareth Emery - Another You, Another Me
Selu Vibra - Divine
Gustavo Santaolalla vs. Racoon - Love You More On Brokeback Mountain (Extrema Edit)

+ Airwave
+ Galen
+ Poema
+ The usual suspects waren weer aanwezig

- Opkomst (alhoewel het wél gezellig was!)
- Kwart voor 5 de lichten aan en nog voor Galen's toegift was afgelopen de stroom eraf halen
- Nieuwe dienstregeling ns, nóg een kwartier langer wachten

Meer foto's hier en filmpjes hier!







"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  woensdag 27 december 2006 @ 18:59:19 #92
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_44770726
Ik wil iedereen bedanken van het CTT die er waren! Zonder jullie geen feest, dat meen ik echt! Jullie knallen altijd ouderwets hard
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_44775888
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:23 schreef m-kay het volgende:
Nog respect + kudo's voor jackson en Tomaz! It was Incredible! .
Wat jackson zegt, de vaste groep ging weer tekeer als vanouds! Ontzettend bedankt voor de gezelligheid! Helaas pakte 1e kerstdag niet echt uit qua drukte als waar we op gehoopt hadden, maar gezellig was 't zeker! Damn HP, je mixwerk was werkelijk waar 't zuiverst van de hele avond en die edit van sexy fuck, geniaal!!

Mij rest het volgende:

Be prepared... Ik wil naar House!
pi_44776293
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:15 schreef Tomaz het volgende:


Be prepared... Ik wil naar House!
Ik ben erbij
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  woensdag 27 december 2006 @ 21:25:51 #95
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_44776323
quote:
WIE NIET VRAAG IK ME DAN AF
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_44776765
We gaan nog niet naar house, nog lang niet, nog lang niet!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2006 21:38:07 ]
pi_44776781
Als de kat van house is, dansen jackson en tomaz op tafel. .
  woensdag 27 december 2006 @ 21:42:45 #98
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_44776918
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:38 schreef MarkzMan_X het volgende:
Als de kat van house is, dansen jackson en tomaz op tafel. .
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_44809003
Sarah Mcleod - He Doesnt Love You - Promo CDM
Inc Tommyboy vocal Mix
pi_44809957
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:26 schreef Stinger__ het volgende:
Sarah Mcleod - He Doesnt Love You - Promo CDM
Inc Tommyboy vocal Mix
Juist!! Dikke plaat!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')