quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:52 schreef DreamAway het volgende:
en hoe was ANTR? good?
Die van mij heb ik zelf opgenomen. Mixtechnisch af en toe een beetje drama met mij maargoed ik zal niet zo flauw zijn em niet te sharen. De tracks rockenquote:
Ja, was erg tof weerquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:52 schreef DreamAway het volgende:
en hoe was ANTR? good?
Als je zelf al niet de moeite neemt de tracks te vermelden in het betreffende MSN scherm moet je niet huilen dat die tracklist er nu niet isquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:09 schreef Tomaz het volgende:
Hoop dat iemand nog de moeite heeft genomen om mijn tracklist bij te houdenIkzelf niet namelijk
Ja sorry Tom, wist maar een paar namen hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:14 schreef jackson het volgende:
Als je zelf al niet de moeite neemt de tracks te vermelden in het betreffende MSN scherm moet je niet huilen dat die tracklist er nu niet is
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:09 schreef Xantra het volgende:
sorry heb het gemist, zat met een strak gezicht aan de pokertafel![]()
Woei, HP22 voor 't blok gezet, dat komt ook niet vaak voorquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:57 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ja sorry Tom, wist maar een paar namen hoor
En het was idd tof![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:20 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Woei, HP22 voor 't blok gezet, dat komt ook niet vaak voor
niet zo bescheidenquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:25 schreef hp22 het volgende:
[..]. Ik weet niet waarom ik soms word gezien als uber id man want ik kan een hele hoop niet opnoemen hoor
Kon je dat zelf niet zoeken? Ik pluk m nu gewoon van mtuquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:46 schreef m-kay het volgende:
Hans, heb jij nog de top25 van 2004? Ik ben em kwijt..
Niet de tracklist drol, maar de mp3.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:05 schreef hp22 het volgende:
[..]
Kon je dat zelf niet zoeken? Ik pluk m nu gewoon van mtu
Zeg dat dan man, nee die heb ik nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:27 schreef m-kay het volgende:
[..]
Niet de tracklist drol, maar de mp3..
Ik wel tot mijn grote verbazingquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:30 schreef hp22 het volgende:
[..]
Zeg dat dan man, nee die heb ik niet
Mijn set met bovenstaande Tracklist is te downen!quote:Beat
01. Intro
02. Barem - Word Soup (Beat's Melodic Version)
03. Alexander Kowalski - Start Chasing
04. Henrik Schwarz & Âme & Dixon - Where We At (Version 1)
05. Solid Groove - This Is Sick
06. Nick Hogendoorn & Eelke Kleijn - The Rhythmshaker
07. Pryda - Shadows
08. Velvet Girl - A New Dawn
09. Leama & Moor ft. Jan Johnston - Waiting
10. Dj Fire - The Closest Thing To Heaven
11. Shifted Reality & Endforest - Miles Away
12. Jose Amnesia ft. Jennifer Rene - Louder
13. Breakfast - The Air Between
14. Anna Nalick - Breathe (Blake Jarrell Remix)
15. Cosmic Gate - Should Have Known (Wippenberg Remix)
16. JPL - Your Whole Life
17. Filterheadz - Blue Sky Happiness (Dub Mix)
18. Markus Schulz ft. Carrie Skipper - Never Be The Same Again (Coldharbour Mix)
19. Lange pres. Firewall ft. Jav D - Looking Too Deep
20. Dj Spoke - Keep Going On (Dj Shah Remix)
21. Armin van Buuren ft. Gabriel & Dresden - Zocalo (Niklas Harding Remix)
22. Above & Beyond - Good For Me (Thomas Datt Outro Mix)
Gebruiken ze het daar ook al dan? Het is het TATW introquote:Op zondag 24 december 2006 14:13 schreef Veersesmurf het volgende:
Lekkere set Mr. Jacksonmaar waarom het intro van The Deep Blue Radio Show?
![]()
quote:Above & Beyond - Good For Me (Intro Edit) (Anjunabeats)
Kirsty Hawkshaw Meets Tenishia - Outsiders (Jose Amnesia Remix) (Armind)
Snow Patrol - Chasing Cars (Topher Jones & Blake Jarrell Remix) (White Label)
Stephen J. Kroos - 4 Your Tape Recorder (White Label)
Carl B. Feat. Blue Foundation - Sweep (White Label)
Markus Schulz Vs. Chakra - I Am (Coldharbour Recordings)
First State - Evergreen (Blackhole)
Mike Foyle - Firefly (Armada)
Nic Chagall - WYN (NCS Hard Dub) (High Contrast Recordings)
Armin Van Buuren - Rush Hour (Armind)
Lange Vs Gareth Emery - Another You, Another Me (Terranova & Austin Leeds Remix) (Vandit)
Unknown Artist - Perspective (Cyber Records)
Kenidel Lopez - Heavens Caliber (Discover)
Krivi - Dreams (Libero Remix)
D-Factor - Mystique (Armada)
Armin Van Buuren Vs Rank 1 - This World Is Watching Me (Cosmic Gate Remix) (Armind)
Arctic Quest - Black Smoke (Armind)
Dave 202 - Torrent (Captivating)
Orjan - Gobstice (White Label)
Armin Van Buuren - Communication Part 3 (Coldware Remix) (Armind)
Joop - The Future (High Contrast Recordings)
Aurosonic - Freedom (White Label)
Good Living - Feel So Good (Bandung)
Inderdaad... dat had ik ook staan in mijn persoonlijke tracklist. Ik luisterde een keer TATW en dacht, leuke intro. Blijkt dat ze em elke week gebruiken, kwam ik te laat achterquote:Op zondag 24 december 2006 14:50 schreef hp22 het volgende:
[..]
Gebruiken ze het daar ook al dan? Het is het TATW intro
Yup, graag paar dagen geduld, moet netjes geknipt en geplakt worden, eerst morgen Incrediblequote:Op zondag 24 december 2006 22:53 schreef sammeh het volgende:
Is hp22's set ook opgenomen? Daar heb ik alleen de eerste 15 minuten gehoord.![]()
Helaas moet ik die missen.quote:Op zondag 24 december 2006 22:57 schreef hp22 het volgende:
[..]
Yup, graag paar dagen geduld, moet netjes geknipt en geplakt worden, eerst morgen Incredible
Goed om te horen het ligt dus niet aan mij. Luister ook wel andere verzamel albums waaronder world of trance (ik vind ze alleen niet meer) en bijvoorbeeld D-trance. Maar trancemaster vind ik toch altijd net een beetje dromeriger uit de hoek komen met veel nummers.quote:Op zondag 24 december 2006 23:46 schreef jackson het volgende:
Ik vind/vond de trancemaster collectie geweldig! Luisterde er echt al jaaaaren geleden naar. Ook tegenwoordig weten ze er zeker toffe platen op te zetten. Mijn smaak is aardig aan het veranderen door de jaren heen dus nu doet het me niet zoveel meer.
Wat mij betreft het beste verzamel album op trance gebied
Hoi jackson,quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:04 schreef jackson het volgende:
Hoi HP,
Wil je niet zo zuiver mixen, dank je.
Groetjes,
Jackson Claxon.
Graag, anders komen mijn mixkunsten in een kwaad daglicht te staan. Dat zou voor niemand leuk wezen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:12 schreef hp22 het volgende:
[..]
Hoi jackson,
Het spijt me, zal volgende keer lekker gaan trainwrecken.
Groetjes,
Extrema
en dat ik brak ben!
Geweldige kerel zeg!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:39 schreef m-kay het volgende:
Bah, wat is die Airwave een nare man! Beetje die hele tent afbreken!.
It's all about the money hehquote:Op woensdag 27 december 2006 14:17 schreef sammeh het volgende:
Ik ben mischien van plan om voor mijn verjaardag een draaitafel aan te schaffen, maar zijn er een aantal dingen waar ik op moet letten bij aankoop van zo'n ding? Daar weet ik niet bijster veel van namelijk.![]()
Zelf heb ik dit gevonden http://www.dj-specials.nl/product.php?pid=266 , maar ik heb echt geen idee of het goed is om mee te beginnen en of er betere tafels zijn om mee te beginnen.
Alle tips zijn welkom![]()
Nahh... met wonderen bedoel ik dat het spul kwalitatief natuurlijk niet echt goed is. Het zal niet zo fijn draaien als een Synq bijvoorbeeld maargoed daar is de prijs ook naar. Persoonlijk zou ik niet voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten met DJ gear. Aan de andere kant, als je net begint en nog niet weet of je het leuk vindt kan het slim zijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:15 schreef sammeh het volgende:
Ik ben toch niet van plan om meer dan 500 euri daarvoor gaan neer te leggen.Maar ik wel er toch wel redelijk mee kunnen mixen, als huis-tuin-en-keuken-dj natuurlijk.
![]()
En welke wonderen bedoel je? Zulke dingen moet ik juist weten
In principe vind ik het zelf eigenlijk al prima als ik er behoorlijk mee kan mixen
En dat terwijl ik met kippenhoest in bed lag.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:51 schreef MarkzMan_X het volgende:
Mensen, Poema was weer über! Vooral Airwave rockte de pan uit!
Deze set van 554 euro is dan misschien wel interessant. De Reloop 4000 is een leuke beginners draaitafel, maar echt veel plezier heb je er niet van vind ik. 2x cd speler + een goedkope mixer is dan een betere optie.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:15 schreef sammeh het volgende:
Ik ben toch niet van plan om meer dan 500 euri daarvoor gaan neer te leggen.Maar ik wel er toch wel redelijk mee kunnen mixen, als huis-tuin-en-keuken-dj natuurlijk.
![]()
Gemiddeld ongeveer 8 euro.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:39 schreef sammeh het volgende:
Wat kosten vinyls dan eigenlijk, als ze nieuw zijn?![]()
Nou, mijn gemiddelde plaat kost wel wat meer denk. Had een platenboer die redelijk duur was maar onder de 10 euro zat hij nooit met platen. In een andere winkel zitten de meeste platen rond de 9,5-10,5 euroquote:Op woensdag 27 december 2006 18:01 schreef swopfile het volgende:
[..]
Deze set van 554 euro is dan misschien wel interessant. De Reloop 4000 is een leuke beginners draaitafel, maar echt veel plezier heb je er niet van vind ik. 2x cd speler + een goedkope mixer is dan een betere optie.
[..]
Gemiddeld ongeveer 8 euro.
Wat jackson zegt, de vaste groep ging weer tekeer als vanouds! Ontzettend bedankt voor de gezelligheid! Helaas pakte 1e kerstdag niet echt uit qua drukte als waar we op gehoopt hadden, maar gezellig was 't zeker! Damn HP, je mixwerk was werkelijk waar 't zuiverst van de hele avond en die edit van sexy fuck, geniaal!!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:23 schreef m-kay het volgende:
Nog respect + kudo's voor jackson en Tomaz! It was Incredible!.
WIE NIET VRAAG IK ME DAN AFquote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:38 schreef MarkzMan_X het volgende:
Als de kat van house is, dansen jackson en tomaz op tafel..
Juist!! Dikke plaat!quote:Op donderdag 28 december 2006 22:26 schreef Stinger__ het volgende:
Sarah Mcleod - He Doesnt Love You - Promo CDM
Inc Tommyboy vocal Mix![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |