Jaquote:Op donderdag 21 december 2006 17:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
project dat je doet... krijg je punten voor als je het goed doet, ja?
mooi... een project kan je hoef je niet voor school te doen, maar kan ook voor een externe klant, ja?
mooi.... als die klant dan 'goedkeuring' moet geven voor het project om je punten te krijgen, heb je een probleem als ze dat niet doen, ja?
mooi... voor je op stage mag, moet je al je projectpunten hebben gehaald van het afgelopen jaar.... ja?
mooi.... als je dat dus niet hebt, mag je niet op stage... ja?
mooi.... als alternatief mag je een presentatie gaan geven (alternatief voor de goedkeuring klant dus), ja?
mooi.... voor de eerstvolgende datum waar die presentaties gegeven kunnen worden (17 jan) zijn 5 plaatsen beschikbaar, ja?
mooi.... voor die datum (waar dus 5 plaatsen voor beschikbaar zijn) zijn al 17 aanmeldingen... ja?
mooi.... DAN HEB IK DUS EEN PROBLEEM WANT MAG IK NIET OP STAGE![]()
niet mooi dus![]()
dus morgen maar ff naar school om te kijken of ik voor mag dringen, omdat ik naar het buitenland ga en dus niet een dagje terug kan komen voor die presentatie....
jij nu wel snappen
waar is bazziek nou al zo lang mee bezig :'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sja... dat hoop ik dus.... mijn sla is dezelfde als die ik opgegeven had op het formulier als beoordelaar... dat is ook weer zoiets vaagsquote:Op donderdag 21 december 2006 17:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja
Maar kun je dat niet onderling met je SLA regelen ofzoWie is degene die de punten controleert, is dat de afstudeer commissie? Want tegen je SLA kun je gewoon zeggen dat je het al af hebt en dat de punten min of meer al binnen zijn.
Anders ben ik net zo goed de lulEn eigenlijk iedereen zo'n beetje
Want je gaat er vanuit dat je het project aan het einde van het semester afrond. Ergo, je hebt niet gelijk aan het begin van je nieuwe semester de punten binnen, maar je weet wel dat het min of meer klaar is.
Duzz jjaaa
/nurdtalk
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Geeft niet, hij kan ook niks vinden zonder dat z'n Papa hem begeleidt
Al meer dan 7 handelingen en dat is nog zonder typenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Klant? Projectpunten? Als ik het niet begrijp, waarom zou iemand die TI niet volgt dit wel begrijpen dan?
[..]
Neeh n00bie, das geen pokkewerk![]()
Fok! Motorclub [SC Deel 627] Sachs motorfietsen sinds 1895quote:
Alexxxx kan nu elk moment komenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:15 schreef worldpimber het volgende:
Nerdz![]()
Nog echte mannen hier die over vrachtwagens willen praten?
Alexquote:Op donderdag 21 december 2006 17:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Alexxxx kan nu elk moment komen
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Geeft niet, hij kan ook niks vinden zonder dat z'n Papa hem begeleidt
Er stond toch echte mannenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alexxxx kan nu elk moment komen
Vrachtwagenavonturenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:15 schreef worldpimber het volgende:
Nerdz![]()
Nog echte mannen hier die over vrachtwagens willen praten?
VET TE OWNEN HOORquote:Op donderdag 21 december 2006 17:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Fok! Motorclub [SC Deel 627] Sachs motorfietsen sinds 1895
Fok! Brikkenclub [SC Deel 628] Oude barrels sinds 2006
En mijn dekbed stinkt:
Fok! Brikkenclub [SC Deel 628] Oude barrels sinds 2006
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucky you!
Sowieso schrijf je zo.
Truequote:
Zag vandaag nog een politieman een kleine wheelie doenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Vrachtwagenavonturen
[afbeelding]
Een post maken heeft nou eenmaal tijd nodig, je moet er liefde in steken en goed nadenken over de layout en gevolgen voor jezelf en de lezer. Iets wat bvvt bijvoorbeeld nog steeds niet onder de knie heeft, maar soms heeft ie even een uitschieterquote:Op donderdag 21 december 2006 17:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Al meer dan 7 handelingen en dat is nog zonder typen![]()
Boisson joh, pwn ze gewoon en gaquote:Op donderdag 21 december 2006 17:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
sja... dat hoop ik dus.... mijn sla is dezelfde als die ik opgegeven had op het formulier als beoordelaar... dat is ook weer zoiets vaags
en voor de andere.... sla = studieloopbaanadviseur
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
VET TE OWNEN HOOR!!!
Dat was natuurlijk ingegaan!
Nieuwe instromingen in februariPas nieuw! !!
Vorig jaar kon dat nog niet!!!,In Januari, en dat is een opleiding van de plisie zelf, heeft niks met normale mensen te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucky you!(Jaja, die mogen jullie zelf interpreteren
)
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Vrachtwagenavonturen
[afbeelding]
Met de motor er tussendoorquote:Op donderdag 21 december 2006 17:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bazziek Bazziek, ik nader nu een file. Heb je een alternatieve route?....
Huhquote:Op donderdag 21 december 2006 17:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
In Januari, en dat is een opleiding van de plisie zelf, heeft niks met normale mensen te maken(Jaja, die mogen jullie zelf interpreteren
)
Ik zou graag een keer een tentamen van jou willen zienquote:Op donderdag 21 december 2006 17:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
HuhOw zo
Ik vat het!
HAAAAAAA OOK BOENEN HOOR!![]()
Op een plieziebureau![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Boisson joh, pwn ze gewoon en gaJe maakt je druk om niets, komt ammel goed
![]()
Doe dan ook geen spel in je dvd spelerquote:Op donderdag 21 december 2006 17:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens mij niet, want volgens mij is m'n dvd speler ook naar z'n gootje aan het gaan
stop er een spel in... hij start vanzelf het menu, ik zeg play, zegt ie doe de goede dvd erin![]()
![]()
Download de goede cracksquote:Op donderdag 21 december 2006 17:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens mij niet, want volgens mij is m'n dvd speler ook naar z'n gootje aan het gaan
stop er een spel in... hij start vanzelf het menu, ik zeg play, zegt ie doe de goede dvd erin![]()
![]()
Je moet er ook niet mee pratenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
Ik pak gewoon steeds een andere balie.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:02 schreef Rib-i het volgende:
Spreken ze jou al bij je voornaam aan op het postkantoor
Of denken de mensen dat je er parttime werkt
Wel even twee keer de olie verversen.quote:Ik hooooooop dat ik volgende week al weer rij
Blijkbaar toch verwisseld.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:14 schreef worldpimber het volgende:![]()
Heb je wel een goede liggen thuis dan, of was het degene die je had opgestuurd omdat je hem al zo netjes had ingepakt?![]()
Ga alsjeblieft nooit aan de heroine.. je hersencellen kunnen niets missen.quote:
daar ligt het niet aan... net deed ie het weerquote:
nietquote:Op donderdag 21 december 2006 17:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je moet er ook niet mee praten
Sick basterdquote:Op donderdag 21 december 2006 17:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daar ligt het niet aan... net deed ie het weer
[..]
niet![]()
ik vraag altijd netje of hij zin heeft om een spelletje te spelen

quote:Op donderdag 21 december 2006 17:56 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Bazziek plsie keuring gehaald zo te zien![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 18:00 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn god wat een hoop fouten in mijn post. [afbeelding]
En een beetje tacky heH die Bazziek vandaag.....
Of zou het ineens een praatjesmaker worden.
Ik voel reeds een lichte verwijdering van de Fok! MC.
Nou snel bij de verkeerspolitie dan, kun je mn boetes deletenquote:
Vertel me alsjeblieft dat dat middelste ding geen kaars isquote:Op donderdag 21 december 2006 18:07 schreef Worldbeater het volgende:
Maar de kerstman kan weer tevreden zijn over secondant WB.![]()
[afbeelding]
Waarvan zelfs een cadeautje voor mijn schatje haar team op het werk.![]()
Een echte Bolex?quote:
Kunstzinnigquote:En eindelijk eens de superreiniger gekocht waar iedereen op MF het over heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Liep er toevallig tegenaan......... ¤ 1,89.![]()
Dat kleedjequote:Op donderdag 21 december 2006 18:07 schreef Worldbeater het volgende:
Maar de kerstman kan weer tevreden zijn over secondant WB.![]()
[afbeelding]
Waarvan zelfs een cadeautje voor mijn schatje haar team op het werk.![]()
En mijzelf ook nog even verwend.. aangezien mijn horlogebatterij leeg was.
[afbeelding]
En eindelijk eens de superreiniger gekocht waar iedereen op MF het over heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Liep er toevallig tegenaan......... ¤ 1,89.![]()
Denk dat een bepaalde TataK dan ook aan staat te kloppenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nou snel bij de verkeerspolitie dan, kun je mn boetes deleten![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 18:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk dat een bepaalde TataK dan ook aan staat te kloppen
Gaat' ie weer. Vroeger was het leuk, schattig en naief.quote:
quote:Deze keer zijn het ook stemmen buiten mijn hoofd
quote:RONDSPOKEN
Def P en de Beatbusters 1999
Het was in de kleedkamer na een showtje van mij![]()
samen met de Beatbusters, dus ook Johan was dr bij![]()
met een grote zak wiet. Hij zei Hier, mag je houden!![]()
dus ik dacht wauw en ik in blind vertrouwen![]()
nam toen alles mee naar huis, ik bleef lekker thuis![]()
en rookte alles in een week op tot het laatste gruis![]()
Nietsvermoedend dacht ik eerst nog Zo, dat spul is sterk!![]()
Maar de laatste dagen kon ik niet normaal meer aan mn werk![]()
Ik voelde frustratie en gebrek aan concentratie![]()
en steeds als ik wou typen bleef ik hangen in een spatie![]()
Ik staarde naar mijn scherm, voelde mij als verdoofd![]()
en de paar laatste dagen kreeg ik zelfs stemmen in mn hoofd!![]()
Ze zeiden: Wij zullen altijd in jou blijven![]()
en ons vanaf nu bemoeien met wat jij zal schrijven!![]()
Ik schrok me de pokken en ik zei Wat is dit![]()
Dit is het werk van wiettoppen waar wat geestigs in zit!![]()
Ik ging er helemaal aan en zag geen enkele uitweg![]()
Behalve dan naar Johan gaan en vragen om uitleg![]()
Hij zei Sorry, t is een beetje gek of genant,![]()
maar ik had al mijn zaden op een oud kerkhof geplant!![]()
Ik dacht het kon geen kwaad, maar het is al te laat![]()
Je hebt nu geesten in je hoofd, dus wen maar aan het gepraat!![]()
Ze zijn vast door de wortels in de plant beland![]()
en nu voor eeuwig in je hoofd gestrand...![]()
Het zal voor altijd rondspoken in mijn hoofd!![]()
Spoken in mijn hoofd! Spoken in mijn hoofd!![]()
In de weken daarop werd ik maar steeds gestoorder![]()
tot een kronkel in mn kop besloot mij reeds te vermoorden![]()
Niet dat ik dood wou, maar ik snakte naar verlossing![]()
En de dood bleek nou mn enige en laatste oplossing![]()
Ik nam een zooitje pillen in en viel toen in slaap![]()
en werd weer wakker in de hemel. Man, ik schrok me een aap![]()
! Want ik was in het hiernamaals, het eeuwige leven,![]()
maar al die nare geesten waren bij me gebleven!![]()
Erger dan dit kon nu mijn drama niet meer worden![]()
Ik zat nu echt voor eeuwig opgescheept met deze horde![]()
van geesten in mn kop, al was ik er nu zelf een![]()
Nooit meer alleen, maar multischizofreen!![]()
Spoken in mijn hoofd! Spoken in mijn hoofd!![]()
Daar zat ik dan met de gekte van een heel kerkhof![]()
En al die tijd van eeuwigheid leek mij nu echt niet meer tof![]()
Er was geen enkele hoop meer. Hoewel, wie weet...![]()
Toen ik nog leefde was het allerlaatste wat ik deed![]()
het schrijven van mijn testament met als laatste wil:![]()
Aan die wie mij het beste kent, houdt het later stil!![]()
Het klinkt raar, maar ik wil dat jullie mij begraven![]()
met wietzaadjes op mijn lichaam ergens bij een haven![]()
waar niemand het ziet. En groeit er later dan wiet,![]()
geef dan die toppen maar aan Johan en vertel hem dan niet![]()
waar het vandaan komt. En zorg dat geen ander er aan komt![]()
Want ik garandeer je dat het hard aankomt!![]()
![]()
Ik zal voor altijd rondspoken in jouw hoofd!![]()
Spoken in jouw hoofd! Spoken in jouw hoofd!![]()
Nieuwsflits! Door heel Nederland is er via illegale kanalen vanuit de![]()
Betuwe een besmet soort cannabis gedistribueerd. Dit illegale produkt kan![]()
tot zware psychische stoornissen leiden en is een groot gevaar voor de![]()
nationale volksgezondheid. Nader onderzoek wees uit dat de eerste![]()
verschijnselen van deze ernstige stoornissen beginnen met een pakkende![]()
melodie die niet meer uit het hoofd te bannen valt. Al spoedig na deze![]()
fase zal het slachtoffer stemmen gaan horen en vreemd gedrag vertonen. Er![]()
zijn al een paar gevallen bekend in de Betuwe van mensen die naar Def P en![]()
de Beatbusters hebben geluisterd en... (fade out)![]()
quote:[message=6276367,noline]michel1 schreef op 21 december 2006 @ 15:46[/message]:
blok is compleet en lopend, panda gaat morgen weg voor een uno 1.5 sx. daar ga ik komende zomer een turbo opschroeven. heb nog een IHI rhb4 liggen, maar aangezien de flow van de 1.5 redelijk goed is kan ik er makkelijk een garet T2 op zetten. welke dat wordt weet ik nog niet, dat zie ik t.z.t. wel als ik alle onderdelen bij elkaar heb.
het probleem met de brandstofaanvoer was makkelijk op gelost voor de carbs. het extra brandstoftankje was veel en veel te oomslachtig. heb gewoon een hardy pomp gehaald, dat is een membraampomp die heel veel liters per min. kan leveren maar op een lage druk. bij enige tegendruk stopt die met pompen. nadeel is dat er een failsave op moest bij geval van ongeluk, stel de aanvoer leiding zou scheuren of iets dergelijks, dan zou de pomp blijven doorpompen, maar dat is redelijk makkelijk op te lossen door er eentje van b.v. ford escord te gebruiken die ze standaard in de auto hebben zitten (bestuurders kant, linerzijde. kastje dat stroomkring onderbreekt bij een hevige klap).
carburateurs hebben gelopen, spruitstuk was eindelijk af na lang lassen e.d.
heb meteen een blok compleet uit elkaar getrokken en compleet gereviseerd, nieuwe overmaat zuigers, cilinders geboord en gehoont, drijfstangen gepolijst en uitgebalanceerd tot 0,5gr verschil onderling (vanaf fabriek zat er tussen de lichste en zwaarste 6gr verschil)
stage 4 nokkenas van catcams, leverancier in den haag (beek racing) keek nogal raar op toen die vroeg voor welke auto het was. het vliegwiel heb ik iets meer dan een kilo vanaf laten draaien, het dynamisch uitbalanceren heb ik tevens bij beek racing laten doen, aangezien ze dat hier in het zuiden nergens kunnen |(
kop heb ik wat meer laten vlakken dan normaal, niet teveel, want wist niet hoever ik zou uitkomen met de kleplift in BDP. naderhand bleek dat ik genoeg ruitmte had, maar het toch overbodig was om extremer te gaan met de nokkenas, was een stage 5 leverbaar, maar met de huidige nokkenas en de erst van de setup is het al erg moeilijk in stadsverkeer te rijden.
heb de kop verder nog geflowd, o.a. de klepsteelgeleiders die gruwelijk ver uitsteken in de poorten, gietfouten, en de bekende venturi's. inlaatspruitstuk tevens licht geflowd, kon niet al te ver hiermee gaan, want deze is watergekoeld (standaard :} ) risico was dat ik dan door de wand heen ging.
uitlaat is zelf gelast, heb een 4 in 1 spruitstuk gemaakt, dit ten goede voor het koppel in de hoge toeren. middenpijp 50mm in diameter, eindemper van een ducatie 750.
koppelingsplaat, drukgroep en druklager meteen vervangen.
heb de rembekachtiging van een later model panda erop gezet, hoofremcilinder pastte hier gelukkig direct op.
ben later toch terug gestapt op monopoint injectie, deze keer een gasklephuis en injectieventiel van een fiat tipo 1.4i. past ook allemaal direct erop (klick & go), vrij lastig om voor het stoplicht te staan met de handrem erop en je voet op het gas. het gasklephuis heeft een stappenmotor die zelf het toerental bji staionair regelt, dus een stuk makkelijk. kwa prestaties net zo goed als de carbs (diameter was hierbij trouwens 40mm inlaat)
vermogen is nog niet gemeten. dit omdat de panda naar een goede vriend gaat waar ik regelmatig kom. de panda wordt klaar gemaakt om cupraces mee te rijden. dus rolkooi en nog betere wegligging staan in de planning. het blijft dus een eindeloos project.
het turboproject is voor mezelf veel interessanter, mede om het "rijbaar blijft" en het vermogen bij een ongeblazen motor al gauw ophoudt. ondanks alles was het een leuk autootje om in te "scheuren", menig mensen met de mond open zien kijken.
groetjes,
michel
NeeeH.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:14 schreef BazzieK het volgende:
Vertel me alsjeblieft dat dat middelste ding geen kaars is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JoaH.. van de markt. Ziet er goed uit. Uiteraard beter dan te zien door de cameraflits.quote:Een echte Bolex?![]()
![]()
Mijn voorgaande horloge was een Casio van Hfl. 599.00.![]()
Ging net naar de juwelier voor een nieuwe batterij..... was de oude nog niet eens leeg.
Maar lopen met een nieuwe.![]()
![]()
Deze 5 euro.. met gratis extra batterij...gratis pasmaken van het bandje.
Slecht genomen misschien.quote:Kunstzinnig![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 18:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
NeeeH.
Ik heb zo'n witte marokkanenpet puur omdat ik te lui ben mijn haar te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als de kapper niet achterlijk duur was liet ik het iedere week millimeteren ofzo
Ach ja zolang het werkt en er goed uit zietquote:[..]
JoaH.. op de markt. Ziet er goed uit. Uiteraard beter dan te zien door de cameraflits.
Dat laat ik aan een objectieve derde partij overquote:[..]
Slecht genomen misschien.![]()
![]()
Millimeteren kan je zelf.. look at me.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:29 schreef BazzieK het volgende:
Ik heb zo'n witte marokkanenpet puur omdat ik te lui ben mijn haar te doenEn als de kapper niet achterlijk duur was liet ik het iedere week millimeteren ofzo
Ah ik dacht dat je gewoon kaal werdquote:Op donderdag 21 december 2006 18:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Millimeteren kan je zelf.. look at me.En de draadloze tondeuze was iets van 5 euro bij het Kruidvat.
![]()
Naja, waar het nog groeit moet je dan wel in dezelfde vorm bijhouden.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:31 schreef BazzieK het volgende:
Ah ik dacht dat je gewoon kaal werd![]()
50 cent bij de Wibra.quote:
Vertel eens wat meer, waar ga je in opleiding, en hoelang duurt zoiets enz enz.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:24 schreef BazzieK het volgende:
................Waar gaat het hier over
Ben aangenomen en kan 29 januari beginnen [afbeelding]
Alleen als hij dan meer dan uitstekende alternatieven heeft natuurlijk.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:06 schreef Gawaine het volgende:
Vertel eens wat meer, waar ga je in opleiding, en hoelang duurt zoiets enz enz.
Ik feliciteer je trouwens pas als je weer ontslag neemt![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij heeft de politie een imagoprobleem.
Ik hoop dat hij plezier in zijn werk krijgt, en door de bureacratie en de lastige klanten heen kan kijken.![]()
En hoeist met The School Of Rock?![]()
Flinke ballen!quote:Op donderdag 21 december 2006 18:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Naja, waar het nog groeit moet je dan wel in dezelfde vorm bijhouden.
Anders krijg je van die mannetjes... kaal voorhoofd.. lang aan de zijkanten..![]()
[afbeelding]
En met een bandana kan ik niet solliciteren.![]()
Ga in opleiding in eindhoven en stage lopen ergens in Brabant-Noord. Duurt 3 jaar en gaat in blokken van 10/12 weken leren/stage/leren/stage enz.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:06 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer, waar ga je in opleiding, en hoelang duurt zoiets enz enz.
quote:Ik feliciteer je trouwens pas als je weer ontslag neemt![]()
Volgens mij kom ik niet jouw richting opquote:Moet ik mijn kinderen ook nog gaan vertellen dat ze uit moeten kijken voor Bassie
quote:[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door lastige klanten kan ik wel heenkijken gok ik zoquote:Op donderdag 21 december 2006 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de politie een imagoprobleem.
Ik hoop dat hij plezier in zijn werk krijgt, en door de bureacratie en de lastige klanten heen kan kijken.![]()
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 21 december 2006 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gelijk al stage na 12 weken ?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ga in opleiding in eindhoven en stage lopen ergens in Brabant-Noord. Duurt 3 jaar en gaat in blokken van 10/12 weken leren/stage/leren/stage enz.
[..]
![]()
![]()
[..]
Houwe zoquote:Volgens mij kom ik niet jouw richting op
[..]
![]()
Maar dat zal dan nog niet het spannendste werk zijn. Katten helpen oversteken en oude vrouwtjes uit bomen helpen ofzoquote:
quote:[..]
Houwe zo![]()
Effin, misschien dat ik je 's morgens wel voorbij rij als ik naar mijn werk gaquote:Op donderdag 21 december 2006 19:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar dat zal dan nog niet het spannendste werk zijn. Katten helpen oversteken en oude vrouwtjes uit bomen helpen ofzo
[..]
![]()
Zo, nu jij weg bent kunnen ze er eindelijk wat leuks van makenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:35 schreef kratjuh het volgende:
Terug ..
Wat een kutfeest was dat ..![]()
Tjaaaaaa....... gek he... die man is ouder dan je vader.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:22 schreef -XX- het volgende:
Flinke ballen!![]()
![]()
Maar wel met oneffenheden!![]()
![]()
Ehh.. en toen?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:34 schreef Gawaine het volgende:
Wat denk je zelfDing ligt hier al in de weg man
![]()
Tja.. opeens ga je het echte leven in..quote:Op donderdag 21 december 2006 22:59 schreef worldpimber het volgende:
Maar misschien heeft dat met ouder worden te maken (Pepijn, here is where you come in) vroeger altijd maanden vooruit al tellen hoeveel nachtjes het was tot sinterklaas, nieuwjaar, verjaardagen etc.
Nou euhh zal ik hem morgen maar op de bus gooien ?quote:
Hmmm, Wat moet ik daar dan weer van denken.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja.. opeens ga je het echte leven in..
..en ben je niet meer volledig afhankelijk van misplaatst geluk in de vorm van cadeautjes.
Dan kan je je kapot werken en de echte waarde van het geld leren kennen -slapeloze nachten- -je hebt geen leven meer en voelt je rot- om het vervolgens allemaal in nutteloze verzekeringen, een te hoge hypotheek, kinderen of een groene Kwaak te smijten.![]()
M`en dat geld loopt gewoon vanzelf weg...Was ik nog maar kinds.
Into my social life. [/BVVT]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Best slim om je voort te laten stuwen door de wind
Soowww heey, Das nog eens een super brommert.quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
Soowww heey, Das nog eens een super brommert.
Geen last van de wind in je bakkes (@ 20 Km/h)
En geen last van opzpattend water bij je voeten vanaf het voorwiel.
Ik wil er gelijk 1 kopen...![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:13 schreef Makster het volgende:
Morgen
Echt relaxed, ik geloof dat heel nederland vrij is![]()
EINDELIJK mijn administratie bijwerken, beetje internetten en met mijn leuter spelen
Waarom organiseer jij niet ff een of andere paupermeet. Beetje indoor minibiken ofzo, of met zijn alle naar de wallen. of uhhmmm paintballen of gewoon ergens uhmmmm dingen doen. Ik vind dat jij de stabiele factor bent binnen de MC. Je houdt overzicht, je blijft objectief, je draagt gezag uit, hebt een woest aantrekkelijk charisma en bovendien heb je geen ruk te doenquote:
Zat ik gisteren nog aan te denken om iets met FOK! MC te doen. En dan Geografisch centraal, Tilburg ofzoquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Waarom organiseer jij niet ff een of andere paupermeet. Beetje indoor minibiken ofzo, of met zijn alle naar de wallen. of uhhmmm paintballen of gewoon ergens uhmmmm dingen doen. Ik vind dat jij de stabiele factor bent binnen de MC. Je houdt overzicht, je blijft objectief, je draagt gezag uit, hebt een woest aantrekkelijk charisma en bovendien heb je geen ruk te doen
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:28 schreef Makster het volgende:
Waarom organiseer jij niet ff een of andere paupermeet. Beetje indoor minibiken ofzo, of met zijn alle naar de wallen. of uhhmmm paintballen of gewoon ergens uhmmmm dingen doen. Ik vind dat jij de stabiele factor bent binnen de MC. Je houdt overzicht, je blijft objectief, je draagt gezag uit, hebt een woest aantrekkelijk charisma en bovendien heb je geen ruk te doen
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:36 schreef Rib-i het volgende:
Zat ik gisteren nog aan te denken om iets met FOK! MC te doen. En dan Geografisch centraal, Tilburg ofzo
Maar serieus, wat & waar moet je zoiets plannen
Vertaald uit het BVVT's... nu ga ik naar mijn vriendin.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:37 schreef bvvt het volgende:
Hmmm, Wat moet ik daar dan weer van denken.
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:36 schreef Rib-i het volgende:
Hoe? Naja zoiets:quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zat ik gisteren nog aan te denken om iets met FOK! MC te doen. En dan Geografisch centraal, Tilburg ofzo
Juist dat sociale doet mij eraan herrineren dat meeten op zijn tijd wel ok is. Ook weleens leuk om ipv 5 uur te rijden 5 uur onzin te lullenquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Onze die hard FokMC'er, gedwongen weinig aanwezig te zijn wegens sociale omstandigheden... maar toch de juist instelling in hart en nieren
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:13 schreef Rib-i het volgende:
Net mijn cv bji de Appie Hij ejn geplaatst
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:13 schreef Rib-i het volgende:
Net mijn cv bji de Appie Hij ejn geplaatst
[afbeelding]
Hmmm, moet nog ff wachten tot maandag.........quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vertaald uit het BVVT's... nu ga ik naar mijn vriendin.![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |