Jaquote:Op donderdag 21 december 2006 17:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
project dat je doet... krijg je punten voor als je het goed doet, ja?
mooi... een project kan je hoef je niet voor school te doen, maar kan ook voor een externe klant, ja?
mooi.... als die klant dan 'goedkeuring' moet geven voor het project om je punten te krijgen, heb je een probleem als ze dat niet doen, ja?
mooi... voor je op stage mag, moet je al je projectpunten hebben gehaald van het afgelopen jaar.... ja?
mooi.... als je dat dus niet hebt, mag je niet op stage... ja?
mooi.... als alternatief mag je een presentatie gaan geven (alternatief voor de goedkeuring klant dus), ja?
mooi.... voor de eerstvolgende datum waar die presentaties gegeven kunnen worden (17 jan) zijn 5 plaatsen beschikbaar, ja?
mooi.... voor die datum (waar dus 5 plaatsen voor beschikbaar zijn) zijn al 17 aanmeldingen... ja?
mooi.... DAN HEB IK DUS EEN PROBLEEM WANT MAG IK NIET OP STAGE![]()
niet mooi dus![]()
dus morgen maar ff naar school om te kijken of ik voor mag dringen, omdat ik naar het buitenland ga en dus niet een dagje terug kan komen voor die presentatie....
jij nu wel snappen
waar is bazziek nou al zo lang mee bezig :'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sja... dat hoop ik dus.... mijn sla is dezelfde als die ik opgegeven had op het formulier als beoordelaar... dat is ook weer zoiets vaagsquote:Op donderdag 21 december 2006 17:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja
Maar kun je dat niet onderling met je SLA regelen ofzoWie is degene die de punten controleert, is dat de afstudeer commissie? Want tegen je SLA kun je gewoon zeggen dat je het al af hebt en dat de punten min of meer al binnen zijn.
Anders ben ik net zo goed de lulEn eigenlijk iedereen zo'n beetje
Want je gaat er vanuit dat je het project aan het einde van het semester afrond. Ergo, je hebt niet gelijk aan het begin van je nieuwe semester de punten binnen, maar je weet wel dat het min of meer klaar is.
Duzz jjaaa
/nurdtalk
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Geeft niet, hij kan ook niks vinden zonder dat z'n Papa hem begeleidt
Al meer dan 7 handelingen en dat is nog zonder typenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Klant? Projectpunten? Als ik het niet begrijp, waarom zou iemand die TI niet volgt dit wel begrijpen dan?
[..]
Neeh n00bie, das geen pokkewerk![]()
Fok! Motorclub [SC Deel 627] Sachs motorfietsen sinds 1895quote:
Alexxxx kan nu elk moment komenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:15 schreef worldpimber het volgende:
Nerdz![]()
Nog echte mannen hier die over vrachtwagens willen praten?
Alexquote:Op donderdag 21 december 2006 17:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Alexxxx kan nu elk moment komen
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Geeft niet, hij kan ook niks vinden zonder dat z'n Papa hem begeleidt
Er stond toch echte mannenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alexxxx kan nu elk moment komen
Vrachtwagenavonturenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:15 schreef worldpimber het volgende:
Nerdz![]()
Nog echte mannen hier die over vrachtwagens willen praten?
VET TE OWNEN HOORquote:Op donderdag 21 december 2006 17:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Fok! Motorclub [SC Deel 627] Sachs motorfietsen sinds 1895
Fok! Brikkenclub [SC Deel 628] Oude barrels sinds 2006
En mijn dekbed stinkt:
Fok! Brikkenclub [SC Deel 628] Oude barrels sinds 2006
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucky you!
Sowieso schrijf je zo.
Truequote:
Zag vandaag nog een politieman een kleine wheelie doenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Vrachtwagenavonturen
[afbeelding]
Een post maken heeft nou eenmaal tijd nodig, je moet er liefde in steken en goed nadenken over de layout en gevolgen voor jezelf en de lezer. Iets wat bvvt bijvoorbeeld nog steeds niet onder de knie heeft, maar soms heeft ie even een uitschieterquote:Op donderdag 21 december 2006 17:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Al meer dan 7 handelingen en dat is nog zonder typen![]()
Boisson joh, pwn ze gewoon en gaquote:Op donderdag 21 december 2006 17:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
sja... dat hoop ik dus.... mijn sla is dezelfde als die ik opgegeven had op het formulier als beoordelaar... dat is ook weer zoiets vaags
en voor de andere.... sla = studieloopbaanadviseur
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
VET TE OWNEN HOOR!!!
Dat was natuurlijk ingegaan!
Nieuwe instromingen in februariPas nieuw! !!
Vorig jaar kon dat nog niet!!!,In Januari, en dat is een opleiding van de plisie zelf, heeft niks met normale mensen te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucky you!(Jaja, die mogen jullie zelf interpreteren
)
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Vrachtwagenavonturen
[afbeelding]
Met de motor er tussendoorquote:Op donderdag 21 december 2006 17:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bazziek Bazziek, ik nader nu een file. Heb je een alternatieve route?....
Huhquote:Op donderdag 21 december 2006 17:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
In Januari, en dat is een opleiding van de plisie zelf, heeft niks met normale mensen te maken(Jaja, die mogen jullie zelf interpreteren
)
Ik zou graag een keer een tentamen van jou willen zienquote:Op donderdag 21 december 2006 17:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
HuhOw zo
Ik vat het!
HAAAAAAA OOK BOENEN HOOR!![]()
Op een plieziebureau![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Boisson joh, pwn ze gewoon en gaJe maakt je druk om niets, komt ammel goed
![]()
Doe dan ook geen spel in je dvd spelerquote:Op donderdag 21 december 2006 17:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens mij niet, want volgens mij is m'n dvd speler ook naar z'n gootje aan het gaan
stop er een spel in... hij start vanzelf het menu, ik zeg play, zegt ie doe de goede dvd erin![]()
![]()
Download de goede cracksquote:Op donderdag 21 december 2006 17:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens mij niet, want volgens mij is m'n dvd speler ook naar z'n gootje aan het gaan
stop er een spel in... hij start vanzelf het menu, ik zeg play, zegt ie doe de goede dvd erin![]()
![]()
Je moet er ook niet mee pratenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
Ik pak gewoon steeds een andere balie.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:02 schreef Rib-i het volgende:
Spreken ze jou al bij je voornaam aan op het postkantoor
Of denken de mensen dat je er parttime werkt
Wel even twee keer de olie verversen.quote:Ik hooooooop dat ik volgende week al weer rij
Blijkbaar toch verwisseld.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:14 schreef worldpimber het volgende:![]()
Heb je wel een goede liggen thuis dan, of was het degene die je had opgestuurd omdat je hem al zo netjes had ingepakt?![]()
Ga alsjeblieft nooit aan de heroine.. je hersencellen kunnen niets missen.quote:
daar ligt het niet aan... net deed ie het weerquote:
nietquote:Op donderdag 21 december 2006 17:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je moet er ook niet mee praten
Sick basterdquote:Op donderdag 21 december 2006 17:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daar ligt het niet aan... net deed ie het weer
[..]
niet![]()
ik vraag altijd netje of hij zin heeft om een spelletje te spelen

quote:Op donderdag 21 december 2006 17:56 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Bazziek plsie keuring gehaald zo te zien![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 18:00 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn god wat een hoop fouten in mijn post. [afbeelding]
En een beetje tacky heH die Bazziek vandaag.....
Of zou het ineens een praatjesmaker worden.
Ik voel reeds een lichte verwijdering van de Fok! MC.
Nou snel bij de verkeerspolitie dan, kun je mn boetes deletenquote:
Vertel me alsjeblieft dat dat middelste ding geen kaars isquote:Op donderdag 21 december 2006 18:07 schreef Worldbeater het volgende:
Maar de kerstman kan weer tevreden zijn over secondant WB.![]()
[afbeelding]
Waarvan zelfs een cadeautje voor mijn schatje haar team op het werk.![]()
Een echte Bolex?quote:
Kunstzinnigquote:En eindelijk eens de superreiniger gekocht waar iedereen op MF het over heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Liep er toevallig tegenaan......... ¤ 1,89.![]()
Dat kleedjequote:Op donderdag 21 december 2006 18:07 schreef Worldbeater het volgende:
Maar de kerstman kan weer tevreden zijn over secondant WB.![]()
[afbeelding]
Waarvan zelfs een cadeautje voor mijn schatje haar team op het werk.![]()
En mijzelf ook nog even verwend.. aangezien mijn horlogebatterij leeg was.
[afbeelding]
En eindelijk eens de superreiniger gekocht waar iedereen op MF het over heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Liep er toevallig tegenaan......... ¤ 1,89.![]()
Denk dat een bepaalde TataK dan ook aan staat te kloppenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nou snel bij de verkeerspolitie dan, kun je mn boetes deleten![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 18:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk dat een bepaalde TataK dan ook aan staat te kloppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |