M'n eerste en enige TVP voor 2008!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:36 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Geeft niet hoor![]()
Maar goed, zoals Liejannuh al aangaf, doe dit niet in een ruk. Er zijn zat mooie steden en mooie gebieden onderweg te bezoeken. Trek er je tijd voor uit en je zult een fantastische reis hebben. 6 dagen (of langer) aan een stuk treinen gaat vervelen. Trek er rustig 3 of 4 weken voor uit.
Mijn schoonmoeder heeft ooit de reis gemaakt vanaf moskou naar brussel met de trein, en vergeleken met de treinen die in Rusland rijden is de europese trein echt een vreselijke trein. Ik heb de coupe gezien, en die s echt reteklein. 1 bank waar je met 3 personen op zit, en dan in de muur zitten nog twee banken die je uit kunt klappen om te slapen. Heeft iemand ervaring met deze vanuit Amsterdam? ben benieuwd of die beter is.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:54 schreef Hartendame het volgende:
@Dynia, Ik geloof het wel, vertrekt om 19:03 's avonds uit Amsterdam en gaan oa via Utrecht rechtstreeks naar Moskou 0 keer overstappen en zo'n kleine 38 uur later ben je er!
Lijkt me geweldig en tevens ook het makkelijkste deel van de reis. Als ik de oude topics een beetje lees lijkt al dat visa regelen en grensovergaan me toch wel veel gedoe.
Maar dat is het misschien wel waard
@Dutchtrain, je kan ook gewoon op website van de ns kijken onder het internationale gedeelte, ik kan alleen zo snel even niet vinden hoeveel dat kost.
Klopt. Tot achter de Poolse grens is het materiaal gewoon beroerd. Je hebt het gevoel dat je in een onderzeeer ligt. Echt rampzalig. Een Russische 3e klas wagon is veel comfortabeler dan een westerse nachttrein.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:46 schreef Dynia het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder heeft ooit de reis gemaakt vanaf moskou naar brussel met de trein, en vergeleken met de treinen die in Rusland rijden is de europese trein echt een vreselijke trein. Ik heb de coupe gezien, en die s echt reteklein. 1 bank waar je met 3 personen op zit, en dan in de muur zitten nog twee banken die je uit kunt klappen om te slapen. Heeft iemand ervaring met deze vanuit Amsterdam? ben benieuwd of die beter is.
Wat is wat langer? een uur? een dag? een week?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:39 schreef Pheno het volgende:
Je moet niet vreemd staan kijken als het eens vol zit, dus dan moet je wat langer wachten.
Op wat internetsites staan de vertrektijden van de TSE, hij gaat bij mijn weten niet om het uur. Het ligt er natuurlijk aan welke route je wilt afleggen, als het je niet uitmaakt is het een paar uur wachten, maar dan heb je een ander eindstationquote:Op zondag 6 januari 2008 15:56 schreef theemuts1982 het volgende:
[..]
Wat is wat langer? een uur? een dag? een week?
Gewoon kopen op het station in Rusland. Anders krijg je altijd dure prijzen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:08 schreef theemuts1982 het volgende:
Waar kan je eigenlijk je tickets voor je transsiberie express het goedkoopst boeken?
Ik ga in het hoogseizoen, dus dat is geen optie. Grote kans dat ze dan uitverkocht zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:07 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Gewoon kopen op het station in Rusland. Anders krijg je altijd dure prijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |