omg, dat was een enge vrouwquote:Op zondag 15 juli 2007 12:46 schreef Veletta het volgende:
Hoe heet die serie met dat Sinterklaas evil is? Kan me er niet veel meer van herrineren (was nog klein)..
Met zo'n meisje en haar boze stiefmoeder ofzo.
Ja dat ken ik! Aber Riaaaaa. http://www.youtube.com/watch?v=q99-4h9_p7Mquote:Op zondag 15 juli 2007 13:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
omg, dat was een enge vrouw
ze maakten toch een robot-sint?
Of kruidnoten, je mag kiezen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
en die wint... een slagroomtaart in z'n fobo.![]()
Ik ben een groot fan, Roosjeroosje1998. Ik wil graag een keer samen met jou dat programma kijken. Nadat we eerst naar de speeltuin zijn geweest en pannenkoeken gegeten hebben.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Jaaaaa goedzo, wil je een slagroomtaart of kruidnoten? Hoe wist je het trouwens? Raadde je maar wat of ken je het programma?
Jij hebt de 2de prijs.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef roburt het volgende:
prof piet en coole piet
dat is heul niet moeilijk
edit. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr telaat![]()
Valsspeler.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:01 schreef roburt het volgende:
nou coole piet ken ik gewoon want dat is Harold van bel spelletjes.
en de ander is Piet () van der Pas.
ik wist wel dat hij een piet was en op wiki staat dat hij prof was.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Piet_van_der_Pas
Ach ja... maar ik heb niet gezegd dat het niet mocht.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hij zocht het op in Wikipedia. Zo kan iedereen het beantwoorden
.
Hoeft ook niet, dat is gewoon etiquette.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ach ja... maar ik heb niet gezegd dat het niet mocht.![]()
Ca-ching!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:31 schreef Sjimmie het volgende:
Vanaf vandaag is de agenda van Coole Piet geopend !!
De boekingsperiode is van 17 nov. t/m 5 dec. (niet na 20.00 uur).
Uitkoopgage bedraagt: 2.950,00 excl. 6 % BTW
Gage is inclusief: Geluidsinstallatie (set tot ca. 500 pers.), technicus, visagie, kostuum en merchandise.
Optreden is 1 x 30 min.
2 maanden en 2 weken wachten? Of wie weet minder dan 2 maanden?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wanneer gaat FEE eigenlijk weer open? Dan kunnen we daar weer een officiele topic maken.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |