2 maanden en 2 weken wachten? Of wie weet minder dan 2 maanden?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wanneer gaat FEE eigenlijk weer open? Dan kunnen we daar weer een officiele topic maken.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
http://www.declubvansinterklaas.nl/
Het subforum FEE moet maar eens gauw open gaan.![]()
Waar blijft dat feest gedeelte dan ook, De Club komt morgen (vandaag) alweer op tvquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik weet zelf ook een boel topics die ik zou willen maken.![]()
Leuk zoals altijdquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
De nieuwe serie is weer begonnen, en wat vinden jullie ervan?
Interessant lijstje, Frey. Heb jij die gemaakt of heb je alleen maar plaatjes bijgedragen? Aangezien je naam eronder staat als met dank aan. En wie is die samba boy?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Waar blijft dat feest gedeelte dan ook, De Club komt morgen (vandaag) alweer op tv![]()
En nog even voor de mensen die de naamloze "Piet" in de castlijst niet snapten:
Dit was regisseur Armando de Boer die speciaal voor het afscheid van Wegwijspiet even een Piet speelde.
Aangepast. Ik heb de lijst gemaakt en samba-boy heeft gezorgd voor enkele plaatjes van personages uit seizoen 1 die ik nog miste.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:22 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Interessant lijstje, Frey. Heb jij die gemaakt of heb je alleen maar plaatjes bijgedragen? Aangezien je naam eronder staat als met dank aan. En wie is die samba boy?
ge·brouil·leerd (bijvoeglijk naamwoord)quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Mijn moeder kwam ermee dat hij gebrouilleerd is met Jetix. Ik was namelijk door de koptelefoon aan het luisteren naar het prachtige '5 december' lied toen ze dat zei. Ik vroeg me in eerste instantie af hoe ze wist dat ik naar DcvS aan het luisteren was, maar ze kon het er gewoon doorheen horen.
Ach ik vind het Sinterklaasgebeuren heel het jaar door leuk en inderdaad met dit weer kom ik nóg meer in de stemming.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:54 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
ge·brouil·leerd (bijvoeglijk naamwoord)
1 in onmin zijnde
ahais het niet een beetje vroeg om al met Sinterklaas bezig te zijn? Hoewel, het lijkt buiten al november.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |