Bij een lopende serie wordt altijd alleen het beginjaar vermeldt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:42 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Zo te zien loop jij 6 jaar achter...
Als in, is er iemand die het precies weet?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:49 schreef whizzer2250 het volgende:
ik bedoel dus paniek in de confettiefabriek (of zo iets). Spanje lijkt me ook, cyprus ofzo?
Het is toentertijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
De brieven van Jacob (die had ik toen der tijd ook al gezien).
Geeft niet, iedereen maakt fouten. Sommigen alleen meer dan normaal. Anyway, je plaatje klopt niet want dat ben ik helemaal niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja ik wíst dat ik fout zat maar ik was iets te gehaast met typen.
Ik maak niet vaak typfouten hoor. En ja die boef op dat plaatje heet ook Mo. Alleen ik wil Jacob terug.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Geeft niet, iedereen maakt fouten. Sommigen alleen meer dan normaal. Anyway, je plaatje klopt niet want dat ben ik helemaal niet.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hier een plaatje van iedereen:
[afbeelding]
Hè nee niet jij weer. Ik vind dit nou eenmaal leuk en jij niet, klaar. Zoals jij ook weer dingen leuk vind die ik niet leuk vind.quote:
O ja ik had eigenlijk alleen de pieten erin gedaan die ook in de DVD's voorkomen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:01 schreef Droopie het volgende:
Ik mis de hoofdpiet - erik van muiswinkel in de poll
Er zitten hier ook veel fans hoor, dat heb ik wel gemerkt in de Sinterklaas tijd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:03 schreef -Mo- het volgende:
Lieve lieve lieve Roosjeroosje, denk je dat op het forum van Jetix.nl er niet meer animo voor je topics is?
Bizar dat het zo gelijk op gaat zeg.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Poll: De leukste piet?Wegwijspiet - Michiel Kerbosch Chefpiet - Don van Dijke Muziekpiet - Wim Schlüter Pietje van Alles - Tim Kerbosch Hogehoogtepiet - Tim de Zwart Weerpiet - Jan van Eijndthoven Testpiet - Beryl van Praag Coole Piet - Harold Verwoert Spaarpiet - Joost Kartman Kombuispiet - Jacco Geel Bovenpiet - Bram Legerstee Surprisepiet - Finn Poncin Radarpiet - Hajo Bruins Gulle Piet - Sharon Wins Smulpiet - Andre Troost Profpiet - Piet van der Pas Proefpiet - Wim Rijken Surprisepiet Junior - Jeroen van Wijngaarden Poetspiet - Woedy Jageneau Hulppiet - Titus Boonstra Tussendoorpiet - Marc Eikelenboom Piet - Armando de Boer Kleurpiet - Martijn Oversteegen
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik zie het al voor me.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:56 schreef beertenderrr het volgende:
wedden dat er dit jaar een 'jump-piet in de serie wordt toegevoegd?![]()
Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:46 schreef Veletta het volgende:
Hoe heet die serie met dat Sinterklaas evil is? Kan me er niet veel meer van herrineren (was nog klein)..
Met zo'n meisje en haar boze stiefmoeder ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |