quote:Op donderdag 30 november 2006 23:48 schreef StefanP het volgende:
"Oh my god" aldus het vrouwelijke geslacht.
Issie zo klein dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:48 schreef StefanP het volgende:
Gevolgt door een schater lach zeker? Waarin nog net verstaanbaar wordt gevraagd "is dat alles?"quote:Op donderdag 30 november 2006 23:48 schreef StefanP het volgende:
Nee, gevolgd doorquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:02 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Gevolgt door een schater lach zeker? Waarin nog net verstaanbaar wordt gevraagd "is dat alles?"![]()
![]()
ECHT WELquote:Op zaterdag 2 december 2006 07:54 schreef talin77 het volgende:
Bernhard Leopold Frederik Everhard Julius Coert Karel Godfried Pieter van Lippe-Biesterfeld Prins der Nederlanden, Prins van Lippe-Biesterfeld, Noble Seigneur en Graaf van Schwalenberg en Sternberg
quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:32 schreef StefanP het volgende:
[..]
Nee, gevolgd door![]()
"Ik weet niet of dat past hoor..."
en jij weet dat...omdat? (pics!!)quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:06 schreef Miss_kausalaya het volgende:
me broer noemt zn geval joop
ik kort t altijd af naar Hertoghquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:03 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten in welke barren jij komt :;)
OT: Beest
En jij zo van "4 Hertog Jans aub" en van alle kanten wordt je dan geswaffeld door van die vieze oude kerels met bierbuiken....quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:10 schreef toma het volgende:
[..]
ik kort t altijd af naar Hertogh
Maar ik niet in vreemde tenten hoor
nee ik drink nooit hertogh janquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
En jij zo van "4 Hertog Jans aub" en van alle kanten wordt je dan geswaffeld door van die vieze oude kerels met bierbuiken....
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:02 schreef Rosbief het volgende:
Als ik een neger was noemde ik hem Dick Bruna
eh ja , als we welles ruzie hebben, en hij gaat dan trappen of slaan, dan trap ik hem terug, in de buurt van zn geval,quote:
Dat heb ik eerder gehoord? Toevallig getint en 2 meter lang? reed ooit blauwpaarse opel corsa?quote:Op woensdag 6 december 2006 11:28 schreef Adelante het volgende:
Zwelgje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |