Klopt, alleen op de CTA's bij amersfoort stond pas vermeld dat er gedeeltelijk BUSVERVOER in zat, echterquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:12 schreef Wadloper het volgende:
Dat heeft NS toch gewoon gemeld, dat het niet verder reed dan Utrecht?
Tja, sommige mensen kijken nooit of er nog dingen aan de hand zijn op het spoor, dat misschien tot vertraging/uitval kan leiden enzo...
Ach wat maakt het uitquote:
van die graflopers?quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:27 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit
Ben momenteel bezig wat foto's aan het uitzoeken, die ik gemaakt heb. Ik post morgen wel wat
vandaag ging dr een oranje ICM IV naar GN :pquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:38 schreef Erasmo het volgende:
Morgen weer Deventer-Den Helder, kijken of ik dan weer alleen maar in oranje treinen zit
Neem dan vanaf Amf gewoon de trein naar Shl, en van daar naar Rtd, ben je van al het gezeur af.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Klopt, alleen op de CTA's bij amersfoort stond pas vermeld dat er gedeeltelijk BUSVERVOER in zat, echter
op utrecht CS zo geen BUS gezien richting rotterdam / den haag
Ik zag 'm niet erg goed. Maar dat ding leek een stuk 'opener' dan de stopmachines die ik ken.quote:Op zondag 26 november 2006 16:39 schreef Duvel het volgende:
Ik denk dat die laatste een stopmachine is. Die trilt het ballastbed aan, zodat het spoor goed vastligt.
Ik vond gisteren de aankondiging in de trein trouwens enorm tekort schieten...quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:12 schreef Wadloper het volgende:
Dat heeft NS toch gewoon gemeld, dat het niet verder reed dan Utrecht?
Tja, sommige mensen kijken nooit of er nog dingen aan de hand zijn op het spoor, dat misschien tot vertraging/uitval kan leiden enzo...
Volgens mij is het op het ballastgrind opnieuw te leggen, dat is ook gebeurd tussen Ah - Zp. Daar is eerst het spoor vervangen en toen werd er opgereden en later is het ballastgrind weer verschoond.quote:Op zondag 26 november 2006 16:57 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik zag 'm niet erg goed. Maar dat ding leek een stuk 'opener' dan de stopmachines die ik ken.
ja lekker kromquote:Op zondag 26 november 2006 16:58 schreef Vloris het volgende:
[..]
Ik vond gisteren de aankondiging in de trein trouwens enorm tekort schieten...
Ik was onderweg van Enschede naar Utrecht, zat in de trein richting Amsterdam Centraal en Schiphol.
Er zijn dus werkzaamheden bij Duivendrecht, en tussen Gouda en Woerden.
Omgeroepen bericht vlak voor binnenrijden station Amersfoort: "Deze trein wordt niet gesplitst, maar rijdt in z'n geheel door naar Amsterdam Centraal en vervolgens richting Schiphol. Dit in verband met werkzaamheden. Reizigers richting Den Haag Centraal of Rotterdam Centraal kunnen eventueel mee reizen tot Amsterdam
Eventueel mee naar Amsterdam!? Ten eerste, vertel er even bij dat er geen intercity rijdt tussen ut en rtd/gvc, ten tweede, zowiezo meerijden met die trein lijkt me handig, ten derde, is meerijden tot Schiphol niet nog veel handiger?
Naja, ik moest gewoon naar Utrecht, dus het boeide mij allemaal niet zo...
Hij moest het zeggen, maar hij bedoelde "eigenlijk hebben we liever dat jullie hier in Amersfoort allemaal oprotten en in je eigen sop gaarstinken. Het zal me de bliksem wezen hoe jullie in Rotterdam of Den Haag komen. Lekker Puh "quote:Op zondag 26 november 2006 16:58 schreef Vloris het volgende:
Eventueel mee naar Amsterdam!? Ten eerste, vertel er even bij dat er geen intercity rijdt tussen ut en rtd/gvc, ten tweede, zowiezo meerijden met die trein lijkt me handig, ten derde, is meerijden tot Schiphol niet nog veel handiger?
Gnanananana!quote:Op zondag 26 november 2006 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij moest het zeggen, maar hij bedoelde "eigenlijk hebben we liever dat jullie hier in Amersfoort allemaal oprotten en in je eigen sop gaarstinken. Het zal me de bliksem wezen hoe jullie in Rotterdam of Den Haag komen. Lekker Puh "
nou, daar verschillen de meningen over. Ik heb ook al eens iemand horen zeggen dat ze maar 19,37 x beter waren.....quote:Op zondag 26 november 2006 19:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Wat dat betreft is de omroep in treinen in Duitsland echt precies 19,39 x zo goed...
quote:Het meest beducht is hij nog wel voor het feit dat er op 10 december niet genoeg treinen voorhanden blijken te zijn op de Maaslijn tussen Venlo en Roermond en op het traject tussen Heerlen en Maastricht.
Dat risico zit erin omdat met de NS nog altijd geen overeenstemming is bereikt over zes treinen. „Ja, daar slaap ik niet goed van.” De treinen vormen toch al een wat zwakke schakel in het hele verhaal. Veolia heeft spiksplinternieuwe treinen besteld, maar die arriveren pas over een jaar. Tot die tijd moet het bedrijf zich in Limburg behelpen met onder meer zogeheten Wadlopers, treinen die gehuurd worden van Arriva dat deze in het noorden van het land heeft gebruikt. „Redelijk klassieke treinen, die we echt niet langer dan een jaar willen gebruiken”, zegt De Beer. Helemaal gerust is hij er in elk geval niet op, want Veolia houdt bussen achter de hand voor het geval er met die treinen iets misgaat.
Weer een Groninger minderquote:Op zondag 26 november 2006 20:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Dan kan WADLOPER verhuizen :p als die zn wadlopers nog wil fotograveren
Hehe, nee, ik heb genoeg wadloper foto'squote:Op zondag 26 november 2006 20:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Dan kan WADLOPER verhuizen :p als die zn wadlopers nog wil fotograveren
trekken ze de PLAN U maar van stalquote:Op zondag 26 november 2006 20:30 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Hehe, nee, ik heb genoeg wadloper foto's
Ik blijf ze fotograferen tot dat ze hier definitief weg zijn, en dan ga ik over op de Wadlers ]
Maaruh, Arriva heeft ze zelf ook nog nodig, want er rijden maar 2 setjes wadlers op Gn-Nsch, en de rest (de 3 anderen) met 2x DH2 in de spits...
Voor 10 dec kan er niet eens een wadloper naar Limburg gaan
't is gelukkig maar voor een jaartje, daarna komt er mooi nieuw materiaalquote:
Ze kunnen er 3 krijgen las ik, de rest heeft geen ATB-NG dacht ikquote:Op zondag 26 november 2006 20:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
trekken ze de PLAN U maar van stal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |