abonnement Unibet Coolblue
pi_43890835
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:12 schreef Wadloper het volgende:
Dat heeft NS toch gewoon gemeld, dat het niet verder reed dan Utrecht?

Tja, sommige mensen kijken nooit of er nog dingen aan de hand zijn op het spoor, dat misschien tot vertraging/uitval kan leiden enzo...
Klopt, alleen op de CTA's bij amersfoort stond pas vermeld dat er gedeeltelijk BUSVERVOER in zat, echter
op utrecht CS zo geen BUS gezien richting rotterdam / den haag
pi_43890899
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 21:18 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

kinderachtige reactie hoor
Ach wat maakt het uit

Ben momenteel bezig wat foto's aan het uitzoeken, die ik gemaakt heb. Ik post morgen wel wat
pi_43891024
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 22:27 schreef Wadloper het volgende:

[..]

Ach wat maakt het uit

Ben momenteel bezig wat foto's aan het uitzoeken, die ik gemaakt heb. Ik post morgen wel wat
van die graflopers?
  zaterdag 25 november 2006 @ 22:38:53 #179
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_43891149
Morgen weer Deventer-Den Helder, kijken of ik dan weer alleen maar in oranje treinen zit
pi_43891189
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 22:33 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

van die graflopers?
Onder andere, maar ook ander materieel
pi_43891321
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 22:38 schreef Erasmo het volgende:
Morgen weer Deventer-Den Helder, kijken of ik dan weer alleen maar in oranje treinen zit
vandaag ging dr een oranje ICM IV naar GN :p
  zondag 26 november 2006 @ 11:40:55 #182
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_43899490
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 22:25 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

Klopt, alleen op de CTA's bij amersfoort stond pas vermeld dat er gedeeltelijk BUSVERVOER in zat, echter
op utrecht CS zo geen BUS gezien richting rotterdam / den haag
Neem dan vanaf Amf gewoon de trein naar Shl, en van daar naar Rtd, ben je van al het gezeur af.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_43907728
Jammer dat ik mijn camera niet bij me had dit weekend. OP de terugreis van Cuijk naar Houten kwam ik daarstraks wat werkmateriaal tegen dat bij Geldermalsen stond. Ik neem aan nog van de werkzaamheden richting Tiel.

Ik weet niet wat er allemaal stond, ik herkende het niet allemaal. In iedergeval zo'n trein met wat volgens mij ballastgrind-stofzuigers zijn. Met van die transport banden naar iedere wagon. Ik zag ook wat platte wagons met oude stukken spoor. En ook nog iets wat ik totaal niet herkende. Hoog en er staken een heleboel "pootjes" onderuit.
  zondag 26 november 2006 @ 16:39:50 #184
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_43908093
Ik denk dat die laatste een stopmachine is. Die trilt het ballastbed aan, zodat het spoor goed vastligt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_43908665
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:39 schreef Duvel het volgende:
Ik denk dat die laatste een stopmachine is. Die trilt het ballastbed aan, zodat het spoor goed vastligt.
Ik zag 'm niet erg goed. Maar dat ding leek een stuk 'opener' dan de stopmachines die ik ken.
pi_43908709
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:12 schreef Wadloper het volgende:
Dat heeft NS toch gewoon gemeld, dat het niet verder reed dan Utrecht?

Tja, sommige mensen kijken nooit of er nog dingen aan de hand zijn op het spoor, dat misschien tot vertraging/uitval kan leiden enzo...
Ik vond gisteren de aankondiging in de trein trouwens enorm tekort schieten...
Ik was onderweg van Enschede naar Utrecht, zat in de trein richting Amsterdam Centraal en Schiphol.
Er zijn dus werkzaamheden bij Duivendrecht, en tussen Gouda en Woerden.
Omgeroepen bericht vlak voor binnenrijden station Amersfoort: "Deze trein wordt niet gesplitst, maar rijdt in z'n geheel door naar Amsterdam Centraal en vervolgens richting Schiphol. Dit in verband met werkzaamheden. Reizigers richting Den Haag Centraal of Rotterdam Centraal kunnen eventueel mee reizen tot Amsterdam

Eventueel mee naar Amsterdam!? Ten eerste, vertel er even bij dat er geen intercity rijdt tussen ut en rtd/gvc, ten tweede, zowiezo meerijden met die trein lijkt me handig, ten derde, is meerijden tot Schiphol niet nog veel handiger?

Naja, ik moest gewoon naar Utrecht, dus het boeide mij allemaal niet zo...
Ieder verhaal eindigt gelukkig, als je er maar vroeg genoeg mee stopt. - Annie M.G. Schmidt -
pi_43909964
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:57 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik zag 'm niet erg goed. Maar dat ding leek een stuk 'opener' dan de stopmachines die ik ken.
Volgens mij is het op het ballastgrind opnieuw te leggen, dat is ook gebeurd tussen Ah - Zp. Daar is eerst het spoor vervangen en toen werd er opgereden en later is het ballastgrind weer verschoond.
pi_43911695
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:58 schreef Vloris het volgende:

[..]

Ik vond gisteren de aankondiging in de trein trouwens enorm tekort schieten...
Ik was onderweg van Enschede naar Utrecht, zat in de trein richting Amsterdam Centraal en Schiphol.
Er zijn dus werkzaamheden bij Duivendrecht, en tussen Gouda en Woerden.
Omgeroepen bericht vlak voor binnenrijden station Amersfoort: "Deze trein wordt niet gesplitst, maar rijdt in z'n geheel door naar Amsterdam Centraal en vervolgens richting Schiphol. Dit in verband met werkzaamheden. Reizigers richting Den Haag Centraal of Rotterdam Centraal kunnen eventueel mee reizen tot Amsterdam

Eventueel mee naar Amsterdam!? Ten eerste, vertel er even bij dat er geen intercity rijdt tussen ut en rtd/gvc, ten tweede, zowiezo meerijden met die trein lijkt me handig, ten derde, is meerijden tot Schiphol niet nog veel handiger?

Naja, ik moest gewoon naar Utrecht, dus het boeide mij allemaal niet zo...
ja lekker krom
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 26 november 2006 @ 19:29:19 #189
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_43912951
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:58 schreef Vloris het volgende:
Eventueel mee naar Amsterdam!? Ten eerste, vertel er even bij dat er geen intercity rijdt tussen ut en rtd/gvc, ten tweede, zowiezo meerijden met die trein lijkt me handig, ten derde, is meerijden tot Schiphol niet nog veel handiger?
Hij moest het zeggen, maar hij bedoelde "eigenlijk hebben we liever dat jullie hier in Amersfoort allemaal oprotten en in je eigen sop gaarstinken. Het zal me de bliksem wezen hoe jullie in Rotterdam of Den Haag komen. Lekker Puh "
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_43913077
quote:
Op zondag 26 november 2006 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hij moest het zeggen, maar hij bedoelde "eigenlijk hebben we liever dat jullie hier in Amersfoort allemaal oprotten en in je eigen sop gaarstinken. Het zal me de bliksem wezen hoe jullie in Rotterdam of Den Haag komen. Lekker Puh "
Gnanananana!
pi_43913132
Wat dat betreft is de omroep in treinen in Duitsland echt precies 19,39 x zo goed...
pi_43913192
quote:
Op zondag 26 november 2006 19:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Wat dat betreft is de omroep in treinen in Duitsland echt precies 19,39 x zo goed...
nou, daar verschillen de meningen over. Ik heb ook al eens iemand horen zeggen dat ze maar 19,37 x beter waren.....
  zondag 26 november 2006 @ 19:53:26 #193
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_43913669
Dolle pret, we krijgen Wadlopers op de Maaslijn

http://mgl.digi-dition.nl(...)_20061125_66_226.php
quote:
Het meest beducht is hij nog wel voor het feit dat er op 10 december niet genoeg treinen voorhanden blijken te zijn op de Maaslijn tussen Venlo en Roermond en op het traject tussen Heerlen en Maastricht.

Dat risico zit erin omdat met de NS nog altijd geen overeenstemming is bereikt over zes treinen. „Ja, daar slaap ik niet goed van.” De treinen vormen toch al een wat zwakke schakel in het hele verhaal. Veolia heeft spiksplinternieuwe treinen besteld, maar die arriveren pas over een jaar. Tot die tijd moet het bedrijf zich in Limburg behelpen met onder meer zogeheten Wadlopers, treinen die gehuurd worden van Arriva dat deze in het noorden van het land heeft gebruikt. „Redelijk klassieke treinen, die we echt niet langer dan een jaar willen gebruiken”, zegt De Beer. Helemaal gerust is hij er in elk geval niet op, want Veolia houdt bussen achter de hand voor het geval er met die treinen iets misgaat.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_43913870
Whehehehehehe

Ik lach limburg uit!
pi_43913961
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehehehehehe

Ik lach limburg uit!
Dan kan WADLOPER verhuizen :p als die zn wadlopers nog wil fotograveren
pi_43914002
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:03 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

Dan kan WADLOPER verhuizen :p als die zn wadlopers nog wil fotograveren
Weer een Groninger minder
  zondag 26 november 2006 @ 20:30:51 #197
148385 Wadloper
Noorderling
pi_43914529
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:03 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

Dan kan WADLOPER verhuizen :p als die zn wadlopers nog wil fotograveren
Hehe, nee, ik heb genoeg wadloper foto's
Ik blijf ze fotograferen tot dat ze hier definitief weg zijn, en dan ga ik over op de Wadlers ]

Maaruh, Arriva heeft ze zelf ook nog nodig, want er rijden maar 2 setjes wadlers op Gn-Nsch, en de rest (de 3 anderen) met 2x DH2 in de spits...

Voor 10 dec kan er niet eens een wadloper naar Limburg gaan
pi_43914893
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:30 schreef Wadloper het volgende:

[..]

Hehe, nee, ik heb genoeg wadloper foto's
Ik blijf ze fotograferen tot dat ze hier definitief weg zijn, en dan ga ik over op de Wadlers ]

Maaruh, Arriva heeft ze zelf ook nog nodig, want er rijden maar 2 setjes wadlers op Gn-Nsch, en de rest (de 3 anderen) met 2x DH2 in de spits...

Voor 10 dec kan er niet eens een wadloper naar Limburg gaan
trekken ze de PLAN U maar van stal
  zondag 26 november 2006 @ 20:59:12 #199
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_43914940
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehehehehehe

Ik lach limburg uit!
't is gelukkig maar voor een jaartje, daarna komt er mooi nieuw materiaal
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 26 november 2006 @ 21:07:55 #200
148385 Wadloper
Noorderling
pi_43915067
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:56 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

trekken ze de PLAN U maar van stal
Ze kunnen er 3 krijgen las ik, de rest heeft geen ATB-NG dacht ik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')