Hehe, geeft nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
excuses dat ik jou informatie overneem zonder een bron te gebruiken
Hier de doorkomsten te Kw: http://home.student.utwente.nl/m.i.n.rorik/temp/PDFL50hkV.pdfquote:Op woensdag 15 november 2006 06:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo hopelijk weer met de GTW, maar die rijdt niet voor half 8 toch?
Ik dacht maximaal vijf stellen, zie dat soms op Utrecht in de trein naar Den Bosch/Tiel.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
6x Plan V kan toch niet?
das toch max 4x aan elkaar?
ja in dit topic zitten er zeker 2quote:Op woensdag 15 november 2006 02:34 schreef NikkelCobalt het volgende:
Zitten er hier ook modelspoorders trouwens? Of zit ik dan in de verkeerde reeks?
Ehm ja... Nu nog eentje met vijf keer V!quote:
Ik zie tussen Utrecht en Amersfoort regelmatig treinen van 14, 15 of 16 bakken langskomen, zo heel erg bijzonder is dat niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:12 schreef thatsme het volgende:
Overigens heb ik wel eens meegemaakt dat de koploper uit Zwolle wegreed met minimaal 16 bakken.
4 ICM's van onbekende lengte + een olympische (minimaal een 4tje).
idd wie bied meer dan 4x Plan V ? op gekoppeld op 1 foto in dienstquote:Op woensdag 15 november 2006 10:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ehm ja... Nu nog eentje met vijf keer V!
Leg je het hele idee van vleugeltreinen en optimale benutting van de capaciteit lam....quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
is dat trouwens niet sneller om om de stellen LOS te laten ipv te koppelen / ontkoppelen?
is dat intussen niet achterhaalt? ivm de koplopers toch niet meer doorloopbaar zijn?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:02 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Leg je het hele idee van vleugeltreinen en optimale benutting van de capaciteit lam....
Dat heeft daar weinig tot niets mee te maken. Het verhaal van Mren over blokafstand heeft daar meer mee te maken. Twee losse treinen verbruiken meer capaciteit (blokafstand) dan als beiden gekoppeld zijn. De doorloopkop was een service voor de reizigers en voor kaartjesknippend nederland, maar heeft niets te maken met het vleugeltrein-principe.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
is dat intussen niet achterhaalt? ivm de koplopers toch niet meer doorloopbaar zijn?
klopt, 14, 15 is niet bijzonder... 16 mag officieel nietquote:Op woensdag 15 november 2006 12:21 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ik zie tussen Utrecht en Amersfoort regelmatig treinen van 14, 15 of 16 bakken langskomen, zo heel erg bijzonder is dat niet.
de 4011 kan prima moet je wel ff naar wenenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:23 schreef Wadloper het volgende:
Nog 11 ICM nummers (eigenlijk 12, maar de 4011 kan nog even niet )
Deze moet ik nog fotograferen:
4012 4049 4061 4227
4026 4064 4230
4205 4239
4086 4206
Jij kunt dingen compleet maken qua fotograferen...quote:Op woensdag 15 november 2006 18:23 schreef Wadloper het volgende:
Nog 11 ICM nummers (eigenlijk 12, maar de 4011 kan nog even niet )
Deze moet ik nog fotograferen:
4012 4049 4061 4227
4026 4064 4230
4205 4239
4086 4206
Recentelijk is die toch nog wel gespot?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:37 schreef Peterselieman het volgende:
En de 4012 is ook al tijdenlang niet meer in reizigersdienst gespot
ik vind um mooiquote:Op woensdag 15 november 2006 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ik deze voor in de OP nomineren, zolang de site van Nico Spilt down is, en nog lang daarna, om alles in eigen beheer te houden?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |