abonnement Unibet Coolblue
pi_43495945




Rennen voor Viktor & Rolf
Opgewonden stormen de klanten van de H&M in de Amsterdamse Kalverstraat de roltrap af om als eerste de designerkleding van ontwerpersduo Viktor & Rolf te bemachtigen. De scherp geprijsde collectie die Viktor & Rolf eenmalig voor de Zweedse keten H&M maakte, vloog gisteren in rap tempo de deur uit. Modeminnend Nederland liet zich weer van haar beste kant zien: er werd getrokken, geschreeuwd en gevochten om de kleding van de ontwerpers. Niet zo gek, want het was een unieke kans om een echt designerstuk van ’s lands succesvolle ontwerpers voor een prikkie te scoren.
Gistermiddag was er op internet al een levendige handel in de kleding ontstaan. Op speurders.nl werd 150 euro gevraagd voor de trenchcoat (naast de bruidsjurk één van de meest populaire stukken uit de collectie) die in de winkel 99 euro kostte.
bron

filmpje van de Elle

vervolg van:
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M


andere topics:
H&M gaat nieuwe keten lanceren
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

h&m site:
hm.com

kortingscode:
7236, welkomstaanbieding van 25% korting op een artikel naar keuze in de online shop, geldig tot 26-12-2006.
pi_43496023
Oh. Bestelling is geannuleerd. Echt uitverkocht dus.

Wel, als er iemand met een heren trenchcoat maatje 50 is...
pi_43496032
ik ben ook bij de kassa nu
  maandag 13 november 2006 @ 00:38:07 #4
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43496036
Mijn rekeningoverzicht ziet er wel dodgy uit

pi_43496043
effe vraagje wat is die maat van de jeans bij mannen lengte van de broek of taille
pi_43496056
Hoe is de kwaliteit van H&M kleding trouwens? Die sweaters zijn de eerste H&M aankopen in mijn leven .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43496060
Ik heb de zwarte trenchcoat en de kimono kunnen bestellen!!

Op de trenchcoat 25% korting en op de kimono 20% korting

Ik zit hier helemaal hyper achter mijn compu...
pi_43496075
ik krijg steeds die foutmelding je bestelling wordt behandeld, even geduld aub.. irritant. blijf het stug proberen, ondanks dat ik toch denk dat t niet gaat lukken (baal wel hoor)
  maandag 13 november 2006 @ 00:39:54 #9
130081 manou
me love me boyfriend
pi_43496082
nou heb net op mijn pagina gekeken bij bestellingen: heb online net als een gek dingen aangeklikt en het is me no gelukt ook, dingen die in de winkel weg warenheb ik nu online gekocht
pi_43496090
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:38 schreef cultheld het volgende:
Hoe is de kwaliteit van H&M kleding trouwens? Die sweaters zijn de eerste H&M aankopen in mijn leven .
zeer verschillend vind ik.. Veel mensen klagen dat alles na 3x wassen uit elkaar ligt, maar daar heb ik neit meegemaakt oid. Alleen de shirtjes van ¤6,90 ed zijn niet echt van geweldige kwaliteit, maar da's dan ook niet zo vreemd
pi_43496099
Bij mijn vriendin lukt het niet.. Geeft ineens aan dat het uitverkocht is.

Echt een ontzettende pauperwinkel
  maandag 13 november 2006 @ 00:41:02 #12
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43496100
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:38 schreef cultheld het volgende:
Hoe is de kwaliteit van H&M kleding trouwens? Die sweaters zijn de eerste H&M aankopen in mijn leven .
Heel erg wisselend, ik heb 2 vesten en die zijn werkelijk perfect, maar sommige shirts zijn binnen een maand gescheurd op de naden
pi_43496116
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:40 schreef lienelien het volgende:

[..]

zeer verschillend vind ik.. Veel mensen klagen dat alles na 3x wassen uit elkaar ligt, maar daar heb ik neit meegemaakt oid. Alleen de shirtjes van ¤6,90 ed zijn niet echt van geweldige kwaliteit, maar da's dan ook niet zo vreemd
De stiksels gaan gauw los, da's wel zo ja. Maar over het algemeen krijg je wel redelijk goede kwaliteit voor die prijs moet ik zeggen

Jammer dat de trenchcoat al op was voordat ik de site kon bereiken... Nouja, heb sowieso al een H&M trenchcoat, die kan nog wel een jaartje mee
pi_43496139
Hm das balen, denk dat je het hebt, blijkt op het einde bij het betalen dat de helft van je artikelen in het rijtje toch weer uitverkocht is.... heb ik verdorie weer die super gave hartjes panty's niet !

De rest ging gelukkig wel goed!
pi_43496143
Ik snap nie zo goed waarom alles bij de heren tot maximaal L gaat... :S
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 13 november 2006 @ 00:43:36 #16
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_43496153
nou ben bezig met poging 2. Om dat heren t-shirt te bestellen. Sta nu weer in de rij voor de kassa
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_43496172
Ik word er steeds uitgeflikkerd AAAARGH!
wil zo graag die zwarte vleermuistop hebben
Что было, то прошло..
pi_43496178
Ik had nog nooit eerder iets online gekocht, dus moest me eerst registreren nog (ja dom) en nu ik klaar ben is dat zalmroze topje met die grote strik toch uitverkocht
pi_43496192
Ik wilde die trui met pijl voor mijn man bestellen. Alleen klopt de omschrijving niet meer met het plaatje. Er is een smoking overhemd voor in de plaats gekomen.

Nou ja, hij had het denk ik toch niet mooi gevonden.
pi_43496207
iemand die roze rok in maatje 36 over voor mij?
pi_43496212
die maat van de broeken hoe gaan die want maattabel en beschrijving kloppen niet met elkaar
pi_43496214
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

Heel erg wisselend, ik heb 2 vesten en die zijn werkelijk perfect, maar sommige shirts zijn binnen een maand gescheurd op de naden
Ja, die vesten zijn geweldig .
Klasgenoot met geld teveel zei laatst ook dat hij van verschillende (duurdere) merken dergelijke vesten had, maar dat die van de H&M gewoon de chillste awren.

En ik heb twee lange hemdjes van de H&M, 6,50 per stuk en die zijn superdun en dus niet echt hoge kwaliteit, maar omdat ze dun zijn heb ik ze juist gekocht (kan ik ze over elkaar aan). En voor dat geld verwacht ik ook geen zware kwaliteit (maar dat is bij de sweaters van V&R dus wel te hopen, want die zijn in verhouding niet goedkoop)...

Oh en nog even..

YES
pi_43496229
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:45 schreef lienelien het volgende:
Ik had nog nooit eerder iets online gekocht, dus moest me eerst registreren nog (ja dom) en nu ik klaar ben is dat zalmroze topje met die grote strik toch uitverkocht
Ja, ik heb nog zo gezegd eerder op de avond, het is wel zo slim om eerst een account aan te maken i.v.m. drukte.
pi_43496248
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:47 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, ik heb nog zo gezegd eerder op de avond, het is wel zo slim om eerst een account aan te maken i.v.m. drukte.
inderdaad. Maar ik zou eigenlijk allang slapen nu, en was niet van plan om nu nog achter m'n comp te zitten ( ). Ik bedacht me net dat het vanavond verkocht werd, en ging eens een kijkje nemen. Was de rest van de avond dan ook niet thuis, dus had het niet gelezen
  maandag 13 november 2006 @ 00:49:05 #25
130081 manou
me love me boyfriend
pi_43496260
site is nu best goed bereikbaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')