abonnement Unibet Coolblue
pi_43441896
Game on.
pi_43441941
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:39 schreef AlohaXa het volgende:
Wat een super aflevering weer. Toen candice van de mat afstapte was ik niet zo verbaasd en dat jonathan direct daarna ook meeging vond ik wel bijzonder.
Op dat moment kon je zien hoe verslagen Aitu zich voelde. 4 members tegenover een hele groep en dat verstrekte mijn fan-gevoel voor aitu maar.

Ik heb echt in spanning gezeten tijdens de reward en de immuniteit challenge. Nog meer dan normaal hoopte ik vurig dat Aitu zou winnen! En het voelde echt immens goed toen ze ook daadwerkelijk wonnen!!!!! haha

Zowel candice en jonathan zijn verraders, maar bij Jonathan heb ik dat gevoel veel meer. Ik kan niet wachten tot hij weg is.

Een heerlijke aflevering wederom; Where justice is served!
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:02 schreef trepper het volgende:
Wat een krankzinnig goeie aflevering.

Hahaha die Jonathan is echt een mafkees eerste klas, die move van hem gaat zeker de geschiedenis in als 1 van de slechtste survivor moves ooit. Van Candice begreep ik het wel een beetje, omdat ze een goeie band had met Parvati en Adam. Maar ben wel blij dat Jonathan er nog in zit, gaat nog voor leuke afleveringen zorgen.

Mooi van Aitu dat ze alles wonnen, ik ben nu compleet voor Ozzy en Yul en hoop dat 1 van deze 2 gasten wint.

Nog een totale verrassing voor mij was dat Brad ineens de 1e jurymember is. De cast mag dan wel groter zijn, maar met hem als eerste jurymember heb je straks 10 jurymembers, waardoor er een gelijkspel kan ontstaan. Ik mag toch echt hopen dat ze niet het publiek laten kiezen dan, want dat zou de complete serie verneuken.
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 20:56 schreef AlohaXa het volgende:
Brad eerste jurylid? Hmm dit is de eerste keer dat ik survivor kijk. Hoe zit dat met de juryleden? Wat is hun rol in het verloop van survivor?
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUW

Heel heel heeeeeeeel gaaf zeg! Wat is Jonathan inderdaad echt de grootste mongool ooit Waarom zou je in godsnaam Candice achteraan gaan in zo'n situatie. Brad schatte het wel goed in met z'n no trust . Ozzy en Yul, samen met Nate zijn ook echt met favorieten

De jury bestond meestal uit 9 members dacht ik, na de merge ging er altijd nog 1tje af en vanaf dan begon de jury. Straks heb je de final four en de final three. Winnaar van de laatste challenge wint en mag kiezen tegen wie hij of zij het in de finale wil opnemen. De jury mag dan op de slot tribal council vragen gaan stellen en de twee winnaars mogen dan hun slotpleidooien geven en uitleggen hoe en waarom zij het spel hebben gespeeld. De jury stemt dan uiteindelijk wie Survivor moet winnen, meeste stemmen wint
pi_43443915
Idd. wellicht volgt er nog een of andere twist die 1 van de jury-stemmen canceled ofzo. Zolang ze het publiek er maar buiten houden. Bij een serie als expeditie robinson of survivor vind ik een publieksstem echt niet kunnen, omdat je te maken hebt met het creeren van personages. Zo zal iemand die goed wordt neergezet natuurlijk altijd de publieksstem winnen. Er is teveel manipulatie met de beelden in het spel dan.
pi_43445493
Meesterlijke aflevering weer!
Spoilers!
  zaterdag 11 november 2006 @ 04:58:50 #5
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_43447134
Wat een slechte move van Candace en Jonathan Je laat zo zien dat je niet loyaal bent en bereid bent je team mates in de steek te laten. Zeker vlak voor een merge is dat echt geen handige zet. Wel tof kijkmateriaal natuurlijk!
pi_43449596
Nou ik zie candice wel overleven bij raro hoor. En was je denkt over de move van Jonathan.. Als de merge er is, dan wordt het wat ze steeds noemen een "numbers game". 7 - 5 zou in de logica van Jonathan funes zijn waardoor de Aitu een voor een weggevote zou worden.
pi_43450159
Je vergeet dat Ozzy sterk genoeg kan zijn om de challenges allemaal te winnen en dat Yul de idol nog heeft. Gaat een leuke merge worden wanneer Aitu met z'n 4en het haalt.
  zaterdag 11 november 2006 @ 13:36:27 #8
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_43451385
Dat niet alleen. Als we het voorstukje van volgende week mogen geloven dan wordt het gekroel van Candice (ace?) met Adam niet bepaald met gejuich ontvangen door Raro en volgens mij is Becky ook nog altijd onderdeel van Raro en die zich ik zichzelf nog wel aansluiten na de merge bij Aitu. Jonathan ligt nu bij beide groepen erg slecht.
pi_43452890
Becky zit bij Aitu...
Het blijft eenmooi programma, er kan nog vanalles gebeuren!
Spoilers!
pi_43469715
Ik verwacht dat er in de twist een briefje zit met daarop al de stemmen erop. Zo kunnen de winnaars zien wie de meeste stemmen heeft gekregen en op wie ze dan moeten stemmen als voor het geval dat het een gelijkspel wordt bij de stemming direct na de merge.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  maandag 13 november 2006 @ 14:33:40 #11
44906 merino
World of Sleepers
pi_43507684
enorm veel twists zeg deze keer
Jonathan is een mafkees die geen goede vertrouwensbanden kan opbouwen

Owh en de Jury bestaat normaal toch uit 7 mensen
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_43525633
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:33 schreef merino het volgende:
enorm veel twists zeg deze keer
Jonathan is een mafkees die geen goede vertrouwensbanden kan opbouwen

Owh en de Jury bestaat normaal toch uit 7 mensen
Normaal wel ja. Maar omdat ze met 20 man zijn begonnen zou ik het niet verbazend hebben gevonden als ze een jury met 9 man hebben. Wat ik vreemd vind is dat ze met Brad als eerste jurylid straks 10 juryleden hebben, dus een even aantal.
pi_43638517
Machtig machtig machtig!

Ten eerste Aitu preveals again! Bij de award win had ik kriebels, bij de immunity hartkloppingen haha
Maar weer slaan ze zich er doorheen!

Candice werd deze keer weer naar exile island gestuurd. Hoewel het hard is.. en ik een beetje medelijden met haar heeft... candice is niet overgelopen omdat ze Aitu "pijn" wilde doen..
Maar begrijp ik waarom Aitu het doet en vind het ook een beetje gerechtvaardig.

Bij de votes hoopte steeds vurig dat Jonathan eruit gestuurd werd. Bij rebecca vond ik het nog wel ok, maar bij jenny.. Die Adam figuur heeft te veel macht terwijl hij in mijn ogen helemaal geen leuke persoon is of een volwaardige bijdrage levert (maar dat heb ik ook bij de meeste raro members: pavarti, candice, adam ). Bah

De "straf" die Raro heeft gekregen vond ik overigens ongelovelijk lekker. Heerlijk.. hoe on-etisch het ook mag klinken... En helemaal toen Jeff op ze neer begon te praten "Niemand weet wanneer de merge komt en wie zegt dat er überhaupt een merge komt!" haha

In de previews voor de volgende aflevering!!!! Ik ben benieuwd wat die Yul heeft bedacht. Misschien is het een loop-hole m.b.t. de immuniteitsidol
pi_43639076
Fantastisch!!! Wat een twist!

Gave challenges weer, je ziet gelijk dat Yul en Ozzie echt veruit de sterkste zijn. Eerste challenge zat ik inderdaad ook echt vol spanning, bij de tweede voelde je het al een beetje aankomen dat Aitu zou gaan winnen. Candice naar Exile Island is natuurlijk volkomen terecht, al is het wel een beetje sneu.

Rebecca eruit was te verwachten en volkomen terecht ook; dan de twist, een tweede persoon eruit stemmen en inderdaad Jeff met z'n "Maybe there will be no merge at all!". Ik had niet verwacht dat Jenny zou gaan, ik had wel stemmen verwacht, en ook een stem op Candice, maar dat Parvati, Nate en Jenny wel op Jonathan zouden stemmen, nu alleen Jenny en ...?

Volgende aflevering wordt weer erg cool . Go Aitu
  vrijdag 17 november 2006 @ 19:54:44 #15
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_43641968
Superaflevering! Al had ik wel het idee dat de redactie dit bedacht had om de Raro groep wat kleiner te maken. Onverwacht was het wel, ik zat ook op een merge te wachten. Als Parvati/Nate/Jonathan slim zijn dan gooien ze bij het volgende verlies Candice eruit. Dat die laatste naar Exile island gaat vond ik niet meer dan logisch. Ik denk dat bij winst van Aitu bij de volgende reward challenges ze er nog wel een paar keer komt te zitten
pi_43647168
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 19:54 schreef Maerycke het volgende:
Superaflevering! Al had ik wel het idee dat de redactie dit bedacht had om de Raro groep wat kleiner te maken.
Dat dacht ik ook al. Maar het papiertje zal al in het flesje en was verzegeld voordat de proef daadwerkelijk begon dus beide teams hadden het flesje kunnen krijgen. Tenzij er twee flesjes waren.

Geweldige aflevering weer! Ik had met dat flesje voorspeld dat degene met het een na hoogste aantal stemmen ook weg zou moeten ipv dat daar ook over gestemd moest worden. Bizar dat ik het bijna goed had, Survivor is erg onvoorspelbaar juist!
Spoilers!
pi_43662151
Goeie aflevering. Mooi om te zien dat Aitu weer wint. Leuke twist weer dat er nog iemand uit moest. Ze waren hierop totaal niet voorbereid. Ik hoop op een samensmelting volgende week en dat Nate dan samen met Aitu een voor een het complete blanke team wegstemd.
pi_43662449
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:10 schreef trepper het volgende:
Goeie aflevering. Mooi om te zien dat Aitu weer wint. Leuke twist weer dat er nog iemand uit moest. Ze waren hierop totaal niet voorbereid. Ik hoop op een samensmelting volgende week en dat Nate dan samen met Aitu een voor een het complete blanke team wegstemd.
Haha het viel mij ook al op dat het blanke team eigenlijk zo goed als intact is. Normaal gezien lijken de banden van minderheden sterker, maar bij survivor is dat juist andersom. Daarnaast is het ook het geval dat de minorities op elkaar terug kunnen vallen.

Maar al met al, ze zijn wel minder likable voor de kijkers.

En ik bedacht mij net. Als aitu moest gaan stemmen en ze stemmen allemaal op een andere persoon. Dus iedereen heeft 1 stem, wie gaat er dan weg?
pi_43662515
Dat moeten ze een challenge doen, met de vuurproef lijkt me .

Maar goed, normaal gesproken was Jonathan waarschijnlijk al weggespeeld, en Parvati, Candice en Adam zijn wel dusdanig sterk dat die in elke tribe wel redelijk ver waren gekomen.
  zondag 19 november 2006 @ 15:30:24 #20
44906 merino
World of Sleepers
pi_43686049
mooie aflevering weer en veel belovend voor de toekomst (Nate tussen twee kampen in). Ben blij dat Jonathan er nog in zit. Kan die gast opzich wel waarderen

Hoop nog steeds dat Ozzy wint
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_43686713
Heeft er eigenlijk ooit een vrouw survivor gewonnen?

[ Bericht 68% gewijzigd door AlohaXa op 19-11-2006 15:58:54 ]
  zondag 19 november 2006 @ 15:52:07 #22
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_43686817
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:49 schreef AlohaXa het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit een vrouw survivor gewonnen?
Volgens mij zelfs een aantal keren. Ik herinner me sowieso Tina uit de Australian serie.
  zondag 19 november 2006 @ 16:00:28 #23
44906 merino
World of Sleepers
pi_43687186
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:49 schreef AlohaXa het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit een vrouw survivor gewonnen?
enorm vaak zelfs
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_43687228
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:52 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Volgens mij zelfs een aantal keren. Ik herinner me sowieso Tina uit de Australian serie.
Ah oke, want ik las daarnet dat dit al het 13e seizoen was. En als je naar de challanges kijkt, dan zijn de mannen toch iets sterker.. fysiek. Toen las ik ook nog eens dat de man die vorig jaar gewonnen had, een commando was (terry-domination noemde iemand het hier).

Trouwens.. ik zie het nog wel gebeuren dat Nate vóór Jonathan eruit gaat, maar gezien de preview denk ik dat Jonathan op tenen gaat trappen van zijn nieuwe tribe

Ik hoop niet dat ze kracht-challanges gaan krijgen (zoals de vorige keer met de zandzakken), dat wint Auti helaas niet
  zondag 19 november 2006 @ 16:08:32 #25
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_43687467
Even een lijstje gemaakt:

Seizoen 1 Borneo: Richard Hatch - M
Seizoen 2 Australia: Tina Wesson - V
Seizoen 3 Africa: Ethan Zone - M
Seizoen 4 Marquesas: Vecipia Towery - V
Seizoen 5 Thailand: Brian Heidrik - M
Seizoen 6 Amazon: Jenna Morasca - V
Seizoen 7 Pearl Islands: Sandra Diaz-Twine - V
Seizoen 8 All Stars: Amber Brkich - V
Seizoen 9 Vanuatu: Chris Daugherty - M
Seizoen 10 Palau: Tom Westman - M
Seizoen 11 Guatemala: Danni Boatwright - V
Seizoen 12 Panama: Aras Baskauskas - M

Tot nu toe 6 mannelijke winnaars en 6 vrouwelijke. Gaat gelijk op dus
pi_43687483
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:49 schreef AlohaXa het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit een vrouw survivor gewonnen?
Volgens mij heeft een vrouw al vaker gewonnen dan een man. Het is wel zo dat een vrouw meestal wint als er een andere vrouw naast haar in de final two is. Als er een man naast zit, wint de man over het algemeen. Maar in de hele geschiedenis van survivor is het slechts 1 keer voorgekomen dat er twee mannen in de final two zaten.
pi_43687582
quote:
Op zondag 19 november 2006 16:08 schreef Maerycke het volgende:
Even een lijstje gemaakt:

Seizoen 1 Borneo: Richard Hatch - M
Seizoen 2 Australia: Tina Wesson - V
Seizoen 3 Africa: Ethan Zone - M
Seizoen 4 Marquesas: Vecipia Towery - V
Seizoen 5 Thailand: Brian Heidrik - M
Seizoen 6 Amazon: Jenna Morasca - V
Seizoen 7 Pearl Islands: Sandra Diaz-Twine - V
Seizoen 8 All Stars: Amber Brkich - V
Seizoen 9 Vanuatu: Chris Daugherty - M
Seizoen 10 Palau: Tom Westman - M
Seizoen 11 Guatemala: Danni Boatwright - V
Seizoen 12 Panama: Aras Baskauskas - M

Tot nu toe 6 mannelijke winnaars en 6 vrouwelijke. Gaat gelijk op dus
Toch nog gelijk. Maar het klopt idd wel dat lijstje. Dacht waarschijnlijk dat de vrouwen meer hadden gewonnen vanwege het feit dat seizoen 6,7 en 8 allemaal vrouwelijke winnaars opleverden.
  zondag 19 november 2006 @ 17:34:40 #28
44906 merino
World of Sleepers
pi_43690114
Vrouwen doen het volgens mij redelijk goed in Survivor omdat ze onder de radar vliegen en niet snel opvallen ivm fysieke overmacht (ze worden onderschat). Tegenpool is dat ze in het vroege begin volgens mij weer meer kans maken eruit gestemt te worden...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_43691758
Heel misschien is het handig om dat rijtje in spoilertags te doen. Je weet het nooit met nieuwe fans die oude series terug willen kijken.
pi_43845601
Gaaaaaaaaaf weer . Yul Supergespeeld.

De merge dus eindelijk, 1 challenge maar. Dat Adam en Nate al zo snel moesten stoppen zou waarschijnlijk alleen maar door de alcohol komen, Ozzy was wel weer verdomd sterk, net als Candice . Yul was wel mooi met die opmerking over de olifanten !

Dan het strategische gedeelte. Erg slim aangepakt van Yul. Jonathan kon geen kant op, gelijk maar laten weten dat ie mee mag naar de final two omdat Yul dan echt dik zou winnen Ik zat wel echt in spanning bij die 4-4 tussen Nate en Yul, en dan ook echt opspringen bij de 5-4 voor Nate .

Cool dat Ozzy en Yul het spelletje nu in handen hebben - volgende episode wordt echt weer knettergaaf
pi_43850350
Hahaha, ik heb nu een giegelbui.

Ozzy wint waarschijnlijk veel immunity challenges. Yul heeft de idol en de oude raro tribe weten het nog steeds niet!. Jonathan kon idd geen kant meer op, maar nu kan hij helemaal geen kant meerop!

Het oude Aitu heeft hem nu in een lockgreep. Die Yul is echt goed. "Smart equals sexy", volgens mij wilde Parverti dat hij begon te zweten en de blozen zodat hij eraf zou vallen

Wel vind ik het jammer voor Nate hoor. Ik zie natuurlijk liever dat de Aitu tribe in de finale komt. Maar het zou zo leuk geweest zijn als Adem eruit was, dat was dan echt een nekslag en nog eens een extra strafje voor candice

Verder kan ik echt niet zien hoe Jonathan kan winnen ook al komt die in de finale.

Survivor
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:37:17 #32
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_43853035
Fantastische aflevering! IJzersterk gespeeld van Yul. Ik was daar echt gewoon van onder de indruk. Ik vraag me af of er iemand eerder is geweest (behalve die kerel met dat verhaal over z'n oma die overleden was, maar die speelde het toen weer heel anders) die het spel zo vreselijk strategisch - bijna als een schaakspel - aanpakt. De beelden voorspellen weer veel moois voor volgende week

Kijkt er iemand wel eens op de CBS website? Daar staan een aantal hints naar volgende week, maar ik wil niet spoileren. Veel vuurwerk ook weer volgende week in ieder geval!
pi_43854218
Ik heb de preview nog even een paar keer bekeken
Candice en Jonathan lekker loos en de rest zit daar gewoon te smikken haha

Normaal zou ik dat zien als iets arrogants, maar serieus, denkt raro nu echt dat je de hele dag kan luieren en daarna gewoon lekker mee smikkelen
En dan ook nog eens verdwaasd kijken

Wat heeft raro eigenlijk gedaan dat we (ik) geen sympathy voor ze kunnen opwekken?
Ze verloren toch alles... en nu zelfs met de upperhand hebben ze weer een nederlaag ondergaan.
pi_43876492
Briljante aflevering. Jammer dat Nate eruit moest. Had liever Candice, Parvati of Adam zien gaan. Maar goed zoals het er nu naar uitziet worden zij dalijk 1 voor 1 weggestemd. Tenzij Jonathan weer gaat springen natuurlijk

Jonathan is trouwens een sukkel. Hij wist dat Yul de idol had, dus als ie dat nou gewoon gezegd had tegen die anderen, hadden ze met z'n allen Sundra of Becky weg kunnen stemmen. Waardoor ze nog steeds een meerderheid zouden hebben. Maar ik vind het fantastisch hoe de mensen van casting elke keer weer van dit soort figuren weten te casten. Ik noem maar een paar namen op uit het verleden: Richard Hatch, Rudy, Susan, Jerry, Lex, Rob M en Rob C, Brian, Johnny Fairplay, Tom Westman, Bobby Jon, Stephenie, Judd, Rupert, Shane en nu weer Jonathan.
  maandag 27 november 2006 @ 17:04:33 #35
29907 Op-zicH
Ach ja, opzich
pi_43933323
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:55 schreef trepper het volgende:
Briljante aflevering. Jammer dat Nate eruit moest. Had liever Candice, Parvati of Adam zien gaan. Maar goed zoals het er nu naar uitziet worden zij dalijk 1 voor 1 weggestemd. Tenzij Jonathan weer gaat springen natuurlijk

Jonathan is trouwens een sukkel. Hij wist dat Yul de idol had, dus als ie dat nou gewoon gezegd had tegen die anderen, hadden ze met z'n allen Sundra of Becky weg kunnen stemmen. Waardoor ze nog steeds een meerderheid zouden hebben. Maar ik vind het fantastisch hoe de mensen van casting elke keer weer van dit soort figuren weten te casten. Ik noem maar een paar namen op uit het verleden: Richard Hatch, Rudy, Susan, Jerry, Lex, Rob M en Rob C, Brian, Johnny Fairplay, Tom Westman, Bobby Jon, Stephenie, Judd, Rupert, Shane en nu weer Jonathan.
Yul kan met de idol toch ook andere mensen redden bij de stemming?
The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
  maandag 27 november 2006 @ 18:13:41 #36
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_43935362
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:04 schreef Op-zicH het volgende:

[..]

Yul kan met de idol toch ook andere mensen redden bij de stemming?


Hij mag de idol gebruiken om zichzelf te redden maar ook om een ander te redden volgens mij.
  maandag 27 november 2006 @ 18:35:30 #37
44906 merino
World of Sleepers
pi_43935928
het stomme van Jonathan is dat ie zo rationeel en wiskundig speelt dat hij vergeet diepe banden op te bouwen. Zijn probleem is dat hij niet durft te kiezen, alles open houdt. In ieder geval is hij de zeer bijzondere persoon binnen Survivor die iedereen openlijk gebackcrossed heeft en nu in ieder geval nooit meer kan winnen.

Yul speelt erg erg slim
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_43995042
Ik heb in de tussentijd Survivor Palau en Australian Outback gekeken. Nu begrijp ik het jury gedeelte veel beter

Wel leuk om te zien dat in elk groep je altijd ongeveer dezelfde typjes hebt. Suvivor Cook Islands deelnemers hebben het wel fijn met het eten vergeleken met de Australian outback

Dat ik na 13 seizoenen survivor pas mag ontdekken. Heb ik tenminste nog wat te doen de komende tijd

Welke survivor deel vonden jullie het leukst? Dan ga ik die als eerste ehm.. kopen...
pi_43995855
Ik heb vanaf half December zoveel tijd over dat ik er ook maar aan ga beginnen.

Ik ga Season 3 Africa, Season 6 Amazon, Season 7 Pearl Islands, en Season 8 Pearl Islands All Stars kijken. Vanaf daar heb ik het al gekeken.
pi_43997112
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:13 schreef Maerycke het volgende:

[..]



Hij mag de idol gebruiken om zichzelf te redden maar ook om een ander te redden volgens mij.
Maar dan moet hij die idol wel van te voren aan die persoon hebben gegeven. Of is dat dit jaar niet meer?

Verder inderdaad geniale aflevering en superspannend bj de stemming. Go Yul!!!

Ik vind eigenlijk alle seizoenen van Survivor echt waanzinnig goed. Het spel blijft zo verassend dat bijna niemand zich er goed op kan voorbereiden. Ik kan moeiljk zeggen welk seizoen ik het beste vond. all Stars was toch wel heel vet dus ik denk dat die het wordt dan. En het seizoen met Vecepia en die andere gelovige doos vond ik wat minder. Niet dat ik iets heb tegen gelovige mensen verder hoor, maar zij hadden het er elke keer over en dat werd irritant. En dat seizoen had geen terechte winnaar in mijn ogen.
Spoilers!
pi_43997432
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Maar dan moet hij die idol wel van te voren aan die persoon hebben gegeven. Of is dat dit jaar niet meer?

Verder inderdaad geniale aflevering en superspannend bj de stemming. Go Yul!!!

Ik vind eigenlijk alle seizoenen van Survivor echt waanzinnig goed. Het spel blijft zo verassend dat bijna niemand zich er goed op kan voorbereiden. Ik kan moeiljk zeggen welk seizoen ik het beste vond. all Stars was toch wel heel vet dus ik denk dat die het wordt dan. En het seizoen met Vecepia en die andere gelovige doos vond ik wat minder. Niet dat ik iets heb tegen gelovige mensen verder hoor, maar zij hadden het er elke keer over en dat werd irritant. En dat seizoen had geen terechte winnaar in mijn ogen.
Hehe bedankt voor de input, maar de allstar aflevering is juist eentje die ik vermijd. Anders neem je toch iets van spanning weg van al die voorgaande seizoenen. En bedankt voor de spoiler. Ik was net met suvivor seizoen bezig en volgens mij herkende ik meteen die gelovige doos die jij bedoelde
  woensdag 29 november 2006 @ 17:54:09 #42
44906 merino
World of Sleepers
pi_43998097
gewoon opvolgorde kijken
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_43999796
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:33 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Hehe bedankt voor de input, maar de allstar aflevering is juist eentje die ik vermijd. Anders neem je toch iets van spanning weg van al die voorgaande seizoenen. En bedankt voor de spoiler. Ik was net met suvivor seizoen bezig en volgens mij herkende ik meteen die gelovige doos die jij bedoelde
Je kunt ze inderdaad beter op volgorde kijken lijkt mij ook. En ik heb niet gespoilerd...Ik had het alleen over een gelovige doos, that's all
Spoilers!
pi_44013376
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Je kunt ze inderdaad beter op volgorde kijken lijkt mij ook. En ik heb niet gespoilerd...Ik had het alleen over een gelovige doos, that's all
Ik heb 5 afleveringen achterelkaar gekeken.... kon niet meer slapen omdat ik zoooo benieuwd was.
Zo onterecht en zo belachelijk onbegrijpelijk zeg! Bah ik vind survivor niet meer leuk

jawel ik vind survivor nog wel leuk
pi_44062037
Rare, aparte aflevering.

Wel goed dat 'Aitu' het heeft doorgezet, waar ze mee bezig waren. Van Jonathan kan je inderdaad precies goed inschatten wat ie doet.

Yul speelt het wel heel erg abstract om het zo maar te zeggen; wel goed. Alleen moet ie echt heel goed kiezen wie hij, als het zo ver komt, wat me wel lijkt, mee neemt naar de finale.

Voorstukje was wel weer cool, dat ie zegt dat ie zich een soort van Godfather voelt
pi_44064177
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:20 schreef AlohaXa het volgende:
Ik heb in de tussentijd Survivor Palau en Australian Outback gekeken. Nu begrijp ik het jury gedeelte veel beter

Wel leuk om te zien dat in elk groep je altijd ongeveer dezelfde typjes hebt. Suvivor Cook Islands deelnemers hebben het wel fijn met het eten vergeleken met de Australian outback

Dat ik na 13 seizoenen survivor pas mag ontdekken. Heb ik tenminste nog wat te doen de komende tijd

Welke survivor deel vonden jullie het leukst? Dan ga ik die als eerste ehm.. kopen...
Africa Survivor 3 is naar mijn mening verreweg het beste en ook het meest unieke seizoen van Survivor ooit. Dit omdat de omgeving waar het zich afspeelt totaal anders is dan waar ze voor de rest zijn geweest. Verder vind ik dit seizoen een van de beste edits hebben en ook de muziek zorgt voor een mooie sfeer. Komt nog bij dat veel goeie en leuke kandidaten ver komen in dit seizoen. Ik ben op dit moment bijna klaar met seizoen 2 weer en dan ga ik weer aan het beste seizoen beginnen.
pi_44064251
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Maar dan moet hij die idol wel van te voren aan die persoon hebben gegeven. Of is dat dit jaar niet meer?

Verder inderdaad geniale aflevering en superspannend bj de stemming. Go Yul!!!

Ik vind eigenlijk alle seizoenen van Survivor echt waanzinnig goed. Het spel blijft zo verassend dat bijna niemand zich er goed op kan voorbereiden. Ik kan moeiljk zeggen welk seizoen ik het beste vond. all Stars was toch wel heel vet dus ik denk dat die het wordt dan. En het seizoen met Vecepia en die andere gelovige doos vond ik wat minder. Niet dat ik iets heb tegen gelovige mensen verder hoor, maar zij hadden het er elke keer over en dat werd irritant. En dat seizoen had geen terechte winnaar in mijn ogen.
Ik vond Survivor Marquesas (Die jij bedoelt) een goed en slecht seizoen tegelijk. Slecht omdat veel sterke kandidaten vroeg werden weggestemd en goed vanwege Sean , de beste Afro American die ooit aan Survivor heeft meegedaan.
pi_44064840
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 19:58 schreef trepper het volgende:

[..]

Ik vond Survivor Marquesas (Die jij bedoelt) een goed en slecht seizoen tegelijk. Slecht omdat veel sterke kandidaten vroeg werden weggestemd en goed vanwege Sean , de beste Afro American die ooit aan Survivor heeft meegedaan.
Ik denk/dacht juist dat hij Survivor seizoen Amazon bedoelde. Daar zat zo'n hele uitgesproken Haleluja vrouwtje tussen en degene die gewonnen had.. trok echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
pi_44069227
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 20:21 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Ik denk/dacht juist dat hij Survivor seizoen Amazon bedoelde. Daar zat zo'n hele uitgesproken Haleluja vrouwtje tussen en degene die gewonnen had.. trok echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Ja daar zat er ook eentje in, maar die lag er al vrij snel uit. De winnaar van dat seizoen staat bij mij ook helemaal onderaan mijn favorieten die gewonnen hebben. En das best jammer, want ik vond dat een van de beste 3 seizoenen, met een beetje een anticlimax.
pi_44145845
Yul is een enorme stateeg. Maar heeft natuurlijk straks een waardige medefinalist Ozzy.
Wat fijn dat ik dit jaar pas begonnen ben met kijken en alle voorafgaande seizoenen nog kan gaan zien.
Dat is eens wat anders...
pi_44146704
quote:
Op maandag 4 december 2006 21:19 schreef cora4034 het volgende:
Yul is een enorme stateeg. Maar heeft natuurlijk straks een waardige medefinalist Ozzy.
Wat fijn dat ik dit jaar pas begonnen ben met kijken en alle voorafgaande seizoenen nog kan gaan zien.
Hmm ik geloof nooit dat die beiden in de finale staan. In survivor kan zoiets gewoonweg niet.
pi_44260012
Ongelooflijk hoe sterk Ozzy was in de immunity challenge Zo snel, zo stabiel. Die gast moet echt de final 2 halen.

De reward challenge was okay gedaan, met de familie er op deze manier bij betrokken. Niet zo suf als ER, maar met een challenge en dan op deze manier was het prima. Leuker was geweest wanneer ze elkaar van te voren ook niet hadden mogen knuffelen oid.

Perfect ook dat ze Jonathan eruit hebben gespeeld, precies op het juiste moment. Yul krijgt ook weer alle stemmen terug van Adam, Parvati en Candice op deze manier.

Ik hoop echt dat Ozzy en Yul het redden . Toen had ik de preview nog niet gezien . Ik hoop echt niet dat Ozzy gaat flippen
pi_44266541
Trouwens, donderdag is er weer een aflevering en zondag de 17de zou de finale zijn, maar dat redden ze toch nooit

Final 6, stel dat het donderdag een dubbele ep is krijg je final 5, final 4. Dan moet er toch nog een reguliere aflevering komen voor zondag of vergeet ik nou iets?
pi_44269825
Net even gekeken. Ik wilde jonathan er vanaf het begin eruit hebben en nu issie eruit! Alleen... nu had ik liever dat hij er nog in had gezeten

Hadden ze echt niet nóg eentje van de raro eruit kunnen doen om dan jonathan te dumpen? Als ik de preview van morgen mag geloven... dan ziet het er niet rooskleurig uit en ik hoop echt dat de Aitu als 4 laatste blijven...

Als er nog maar 2 afleveringen zijn, dan is het idd een rare aantal overgebleven deelnemers. We krijgen vast nog wel een nieuwe twist
pi_44275869
Hmm de jury is toch ook groter? Misschien hebben ze in de finale wel een final 5 ipv een final 4. Alles is wat uitgebreider dit seizoen. Zal me iig niks verbazen.
Maar ik durf nu wel een voorspelling te wagen dat of Yul of Ozzy dit seizoen gaat winnen. Die steken echt met kop en schouders boven de andere kandidaten uit. Als 1 van hen het tot de final 2 red, wint die het seizoen.
pi_44298741
Ik snap ook niet helemaal hoe het kan dat er met 6 deelnemers nog maar 2 uitzendingen zijn. We zullen het vrijdag wel weten neem ik aan.

Verder denk ik tot nu toe ook dat Ozzy of Yul gaat winnen. Maar...Survivor zou Survivor niet zijn als dat zo makkelijk gaat natuurlijk. Voor hetzelfde geld wint Adam 2 immunitychallenges en verandert de hele zaak...
Ik had Jonathan er nog een paar dagen ingehouden als ik Aitu was. Adam is sterker, eet meer, en is overall gewoon een grotere bedreiging. Als je Adam, Jon, Parvati in die volgorde eruit stemt heb je nog Raro er niet volledig eerst uitgestemd en kan je daar nog wat punten mee scoren.

Verder: waar blijft de auto dit jaar??? Ik zou het toch wel eens leuk vinden als de curse wordt verbroken!
Spoilers!
pi_44312268
Die auto zal komende aflevering wel komen. Altijd 1 aflevering voor het eind. En als Yul of Ozzy dat ding wint, weten we gelijk wie de winnaar van het seizoen wordt
  zondag 10 december 2006 @ 21:30:55 #58
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_44312333
De 'Curse of the brandnew car' kan daar natuurlijk ook weer hevig toeslaan..
pi_44314085
Of in een van de volgende afleveringen wordt er een challange gedaan waarbij er mensen direct uit survivor moeten stappen. Zoiets als paal staan weer... en als lokkertje om af te stappen is er een auto. Pontiacs
pi_44315187
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:25 schreef AlohaXa het volgende:
Of in een van de volgende afleveringen wordt er een challange gedaan waarbij er mensen direct uit survivor moeten stappen. Zoiets als paal staan weer... en als lokkertje om af te stappen is er een auto. Pontiacs
Eey het is geen expeditie robinson he
pi_44317987
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:57 schreef trepper het volgende:

[..]

Eey het is geen expeditie robinson he
Oh hehe ik had het net zo bedacht, maar het idee is al een keer gedaan dus
Ik heb alleen heel vroeger expeditie robinson gezien. Toen had een nudist/homoseksueel gewonnen (enige wat ik nog kan herinneren), dat was ook de eerste seizoen dacht ik, maar daarna niet meer gekeken
pi_44339049
Idd richard hatch. Lachen die gast. De eerste paar seizoenen hadden echt veel leukere kandidaten dan dat er tegenwoordig zijn.
pi_44452695
Oeeh zondag (of maandag voor ons)
pi_44481871
Nieuwe aflevering weer prima. Goed dat Ozzy niet overstapte naar de andere kant. Parvati is veel gevaarlijkere dan Adam in alles.

Zondag de finale! Ben benieuwd want het is erg raar.. Geen Car reward challenge, waarschijnlijk een even aantal juryleden of er moet een totaal andere finale komen

Maandag in ieder geval de hele dag Survivor kijken .
pi_44484154
Mmm niet verwacht dat Ozzy op Parvarti zou stemmen maar wel goed van hem. Ozzy of Yul zou moeten winnen. Ik ben benieut hoe zondag de finale zal zijn....
Dat is eens wat anders...
pi_44494036
Jammer dat er geen carreward challenge was. Ben heel benieuwd of de car curse in stand zou blijven .
Mooie actie van Yul trouwens met die hoed van Jonathan. Jeff leek behoorlijk pissed hierover
Ik ben heel benieuwd hoe de finale gaat verlopen. Had al een beetje gedacht dat er een final 5 zou komen ipv een final 4. Zouden er straks 3 kandidaten zitten tegenover de jury ipv 2?
  maandag 18 december 2006 @ 14:20:04 #67
44906 merino
World of Sleepers
pi_44536584
ik vond Jeff reactie nogal raar. Was bijna alsof hij het ergens toejuigde dat Survivors voortaan dit soort dingen gaan doen om stemmen te krijgen. Had het beter gevonden als niemand iets tegen Jonathan had gezegd en hij van een anoniem persoon die hoed had terug gekregen.
Regels van spel zijn immers dat je de jury niet rechtstreeks mag beinvloeden in die fase van het spel.

Komende aflevering zal idd erg raar worden. Snap nu nog totaal niet hoe ze dit op gaan lossen...
Hoop dat Ozzy de overwinning eruit weet te slepen. Gaat wel lastig worden nu want hij moet nu alle challenges gaan winnen (hij kan hooguit nog op Adam rekenen als zijn Aitu 'vrienden' hem eruit gaan gooien straks, maar met 2 stemmen kan je weinig...). We zullen zien...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_44539437
AAaaaaaaaaaahhhhhh hahahaha wat een super seizoen!

Ik zal nog niet verklappen wie er gewonnen heeft, maar
Dus kijken mensen!
pi_44564492
Wow, wat waren die laatste immunitychallenges spannend! Gewoon allebei op het nippertje nog gewonnen door de juiste persoon zodat hij of zij mee kon naar de finale. Nek aan nek all the way!

Heel eerlijk en fair opgelost trouwens met die tie tijdens de een na laatste eilandraad. Daar had de jury niet op gehoopt natuurlijk. Het is dus blijkbaar wel mogelijk om alles eerlijk te spelen en je aan je beloftes te houden en toch een spannend seizoen te krijgen!

Op naar Survivor Fiji!! Ik moet zeggen dat een rijke tribe en een arme tribe me in eerste instantie niet zo erg aanspraken, maar de rest van het promo-filmpje zorgde ervoor dat dat gelijk verdween. Ik ben blij dat ze nog langer doorgaan. En Jeff zei: "we'll see you in Fiji". Daaruit maak ik op dat Jeff er ook weer bij is. Dat hoop ik althans...
Spoilers!
pi_44564590
Oh men! Die vuurproef Wat erg zeg! Echt schandalig. Ook dat Sundra op een gegeven moment geen lucifers meer had .

Wel echt superspannend en terechte winnaar achteraf!
  dinsdag 19 december 2006 @ 17:46:47 #71
44906 merino
World of Sleepers
pi_44574716
Geweldige finale
enorm stomme twist van 3 mensen @ final tribal. Vond het echt lullig voor Becky die er voor spek en bonen bijzat. . .
Gefeliciteerd aan Yul hij verdient het, maar had veeeelste veel te danken aan die immunity idol. Die speelde imo een veel te grote rol dit seizoen. En kennelijk volgend seizoen nog een 2 keer zo grote

had liever Ozzy, the ultimate survivor zien winnen. Had hij ook best kunnen doen als hij Yul keihard had afgekraakt omdat Yul alles te danken had aan de idol. Had ie best een swing vote mee kunnen krijgen.

Volgend seizoen dus op de Expeditie Robinson toer verder met nog meer twists en aanpassingen.
Enige wat ik hoop is dat ze over paar seizoenen gewoon weer terug durven te gaan naar de basics ipv steeds maar alles gekker en ingewikkelder. Daar is ER imo aan dood gegaan...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_44576465
Ik vind het juist wel cool. De strateeg vs de atleet. Het is dan wel de ultieme finale natuurlijk, omdat ze beiden twee aspecten van het spel tot in de puntjes beheersden.

Verder hadden Ozzy, Becky en Sundra natuurlijk de kans de Idol te verneuken bij de enerlaatste stemronde. Volgend seizoen met twee immunity idols; dat wordt echt heel erg interessant, strategisch gezien.
pi_44582400
Ik had het Ozzy ook gegunt maar vind Yul ook een prima winnaar.
Ook leuk om zijn vader zo bij te zien. Gelukkig heb ik alle vorige seizoenen nog niet gezien dus ik kom de winter wel door.
Dat is eens wat anders...
pi_44585453
Zeer goeie finale. Maar als er geen final 3 was, dan was het dus Ozzy of Yul versus Becky geweest en dan hadden we hoogstwaarschijnlijk voor het eerst een 7-0 overwinning gehad of in dit geval een 9-0 overwinning.

Yul imo een terechte winnaar, als ik kijk naar strategisch of atletisch, dan vind ik dat het strategische gedeelte van het spel toch iets complexer is dan het atletische en is Yul dus terechte winnaar alhoewel ik blij was dat het een 5-4 overwinning was, omdat Ozzy ook zeer terecht in de finale stond.

Becky was kansloos en ook zeer terecht kansloos. Vooral na die blamerende vuurproef tegen Sundra was ik er al van overtuigd dat deze twee geen stemmen gingen krijgen.

De jury vond ik dit keer beetje tegenvallen, er was niet echt iemand die echt zwaar pissig was, dat vond ik wel jammer.

Volgend seizoen, survivor Fiji. Beetje jammer dat ze nu weer in Oceanie zitten. VOlgens mij hebben ze zowat elk eiland daar nu gehad. Wat ik ook apart vond was dat ze gewoon kandidaten lieten zien, dat hebben ze volgens mij nog nooit gedaan bij de preview. Wel mooi om te zien dat ze op dezelfde weg verder gaan als cook island dus met verschillende rassen. Ik zag een aantal aziaten, negers, blanken. Dat vind ik wel goed. Verder weet ik niet wat ze allemaal met die hidden immunity van plan zijn.

Verder ben ik ook zeer benieuwd naar die controversiele move die Jeff aankondigde. Ben benieuwd wat er nog controversieler is dan Jonny's dooie oma.
pi_44586208
Ik heb nu een aantal survivor seizoenen bekeken. Je vond de jury tegenvallen, maar het backstabben viel toch hartstikke mee? Dat gebeurde vooral in de Raro-tribe zelf.

Volgens mij is dit een van de cleanste overwinningen/seizoen ooit. Ozzy heeft vrij wel niemand kwaad gemaakt en Yul eigenlijk ook niet.
Daarbij moet ik zeggen dat Yul naast een superstrategische spel ook zeer atletisch was hoor, zeker een goede tweede. Natuurlijk domineerde Ozzy, maar hij was dan ook geweldig sterk.
pi_44592414
Ja je hebt ook gelijk, dat is ook de verdienste van de twee. Ze hebben het zo gespeeld dat ze nooit echt hoefden te backstabben.
pi_45308660
De nieuwe cast van Survivor

Alex:


Boo:


Yau-man:


Earl:


Jessica:


Erica:


Cassandra:


Liliana:


Dre:


Stacy:


Sylvia:


Mookie:


Lisi:


James:


Edgardo:


Anthony:


Gary:


Rita:


Michelle:
pi_45340162
Is het al bekend wanneer ze weer gaan uitzenden?
Spoilers!
pi_45340195
Ja 8 februari is de start.
pi_45340454
quote:
'Survivor: Fiji'
Mark Burnett gives 'Survivor' international flavor

January 12, 2007

It turns out that the racial diversity of "Survivor: Cook Islands" wasn't just a one-time fluke.

On Friday (Jan. 12), CBS announced the cast members for the 14th installment of Mark Burnett's hit reality franchise, the appropriately titled "Survivor: Fiji." And, true to Burnett's recent promises, the show's cast is every bit as the stars of the race-baiting Cook Islands season.

The contestants range in age from 23 to 54 and the group includes players born in Hong Kong, Colombia, Venezuela and South Korea. Expect plenty of Hurricane Katrina subplots, as at least three players have direct ties to Louisiana.

As always, there will be twists. The players won't be divided into tribes until the third day, prior to an Immunity challenge. The tribe that wins that challenge will return to camp with "copious resources," while the losing tribe will receive only a pot, machete and water source. In addition, there will be a hidden Immunity idol at each camp, but the only clues to find the important trinket are located on Exile Island.

Here's a little info on the 19 new castaways viewers will meet formally when "Survivor: Fiji" premieres on Thursday, Feb. 8:
pi_45341917
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:16 schreef trepper het volgende:
Ja 8 februari is de start.
Dat is al weer lekker snel!
Dat is eens wat anders...
pi_45342099
ja, echt geweldig dat ze 2 seizoenen in een jaar doen, ik heb er weer zin in!
Spoilers!
pi_45348286
Ik heb er ook weer zin in. Mooi om te zien dat ze gewoon door blijven gaan met het casten van kandidaten van verschillende rassen. Leuke kandidaten ook weer zo op het eerste gezicht. Leuk ook voor het eerst een afro-amerikaanse nerd
  zondag 14 januari 2007 @ 17:38:27 #84
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_45348677
Ik ga dit keer kijken, vorig seizoen ben ik het strak vergeten na 3 eps..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zondag 14 januari 2007 @ 17:38:31 #85
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_45348683
Oeh 2 hidden immunity idols deze keer. Ik kan weer niet wachten totdat het begint
pi_45458103
quote:
CBS Orders Another Year of 'Survivor'
Expect fall and spring installments next season


January 17, 2007

"Survivor" will be back for at least two more seasons of snakes, rats, starvation, scheming, alliances and contrived romances.

With its 14th season set to premiere this spring, "Survivor" has received a two-installment pick-up for the 2007-2008 season courtesy of CBS.

Although "Survivor: Cook Islands" suffered some measure of ratings attrition faced with added competition, the show still averaged 15.75 million viewers and a 5.5 rating in the key 18-49 demo. Even against ABC's Golden Globe-winning hit "Ugly Betty," "Survivor: Cook Islands" was a reliable ratings winner in most key measures.

"Survivor: Fiji," the show's 14th edition, will premiere on Thursday, Feb. 8.
pi_45806320
Ik heb de lange preview gezien. Apart dat er gewoon een 20e deelneemster was die gekapt heeft voor het seizoen. Normaal hebben ze altijd een alternate. Maar schijnbaar besloten ze om met 19 verder te gaan. Die James is trouwens echt goed gecast. Ik zie zo al een combinatie tussen Boston Rob en Shane in hem. En dat is een gouden combinatie. Hopelijk zorgt ie voor wat entertainment. Net zoals die voorheen dakloze gast. Lijkt me ook wel een kleurrijke deelnemer.
pi_45806419
Waar heb je de preview vandaan?

Ik heb nu Seizoen 3, 6 en 7 gezien. Met 8 ben ik halverwege en vanaf 9 ben ik het gaan volgen. Rupert . Richard Hatch !
pi_45806444
Bedankt voor de tip. Ik ga eens opzoek naar die preview.
Trouwens: boston rob =
pi_45806493
Zijn Boston Rob en Amber dat stel dat overal aan meedoet en ook aan de Amazing Race mee gaan doen?
pi_45806777
Ik kijk de Amazing Race niet, maar van wat ik gelezen over dat stel... vast wel. Publiciteitsgeile opdondertjes
pi_45806815
Ik heb de afgelopen weken s1 en 12 gezien. Nu ben ik bezig met s3.
Dat is eens wat anders...
pi_45820468
Boston Rob en Amber zijn dus blijkbaar nog steeds bij elkaar. Dat is dan wel weer bijzonder. Waar doen ze dan allemaal aan mee?
Spoilers!
pi_45853697
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boston Rob en Amber zijn dus blijkbaar nog steeds bij elkaar. Dat is dan wel weer bijzonder. Waar doen ze dan allemaal aan mee?
Ze zijn zelfs getrouwd. Verschillende dingen gedaan, samen zelfs een of andere soort show. Weet het niet precies. Nu gaan ze dus komend seizoen Amazing Race All-Stars doen.

Verder probeert hij aan de slag te komen als pro-pokeraar.

Season 8 vind ik echt geweldig!!! Moet nu nog 4 afleveringen, kan niet wachten tot de finale.
pi_45933600
Coole finale!

Toch wel heel gaaf dat Rob en Amber het geredt hebben, al hadden ze wel de meest relaxte mensen - om mee te spelen - in hun alliance met Big Tom, die te dom om te poepen was.

Jerri tijdens de reunieshow was echt debiel, wat een jankwijf . Dat extra miljoen was nog gaver, al had ik wel verwacht dat Rupert het zou winnen .

Ik kijk echt uit naar het nieuwe seizoen .
pi_45988018
Donderdag weer . Wat ik jammer vind is dat het programma zo gigantisch vervormd is dat je het totaal niet meer kan vergelijken met de eerste paar seizoenen. Ik heb de eerste 4 seizoenen weer gekeken en het programma was toen echt zo puur. De sfeer was echt zoveel echter dan dat het nu is. En de muziek vond ik ook vele malen beter.
pi_46104073
Er staan een paar seizoensspoilers in een alinea over wat we zoal kunnen verwachten aan twists, voor de zekerheid maar even in tags gezet.
quote:
'Fiji' Fever: Probst Talks Twists
Season promises no romance, but lots of snakes


By Daniel Fienberg

February 7, 2007

The swallows, who return to Capistrano once a year, are only half as reliable as "Survivor" host Jeff Probst, whose biannual chats with the media are a good sign that the fall and spring have begun.

It's early February, so "Survivor" must be starting its second installment of the 2006-07 season, the franchise's 14th incarnation, this time set in tropical Fiji. Probst, the show's most familiar cheerleader, always has something new to discuss, whether it's the decision to separate tribes by race in the fall, or the decidedly anti-"Survivor" twist that launches the Fiji show.

After the first challenge, the losing team is shipped off to a desolate beach, given only a pot and a machete. The winning team is put up in relative luxury, given an elaborate structure, all variety of cookware, a couch, and ample food.

"The whole idea, initially, was one tribe gets everything, one tribe gets nothing, and the idea was to create disparity between the two tribes," Probst explains. "What surprised me was how quickly there was a sense of entitlement on the winning tribe."

He adds, "The minute there was a winning tribe and a losing tribe, there was a clear underdog and you can't help but pull a little bit for the tribe that has nothing."

Probst has always presented himself as something of a "Survivor" purist, a student of the game's minutiae. Does this kind of cushy prize offend his delicate sensibilities?

"I think it's all good," Probst swears. "You'll hear many times in first two episodes comments from survivors along the lines of 'This doesn't feel like 'Survivor,' it's too easy,' 'Wow, I thought it would be more difficult than this.' Well, 'Survivor' is about social interaction and this fulfilled that mantra. We now have a new dynamic and after 14 seasons, we fortunately found something that worked in which we created adversaries so fast. And it grows."
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With 14 seasons under his belt, you'd think Probst might be looking for other ventures, but with "Survivor" already renewed, he's sticking around.

"I'm signed up to do 15 and 16 and one of the best parts of this show for me has been just the self-awareness of being able to look at myself and watch how I've changed as a human being and watch how I've changed as the host of a TV show," says Probst, drawing attention to himself. "Yes, I'm good to go and I've come full-circle from ''Survivor?' What the hell is this? 57 million people watching it? What does that mean?' to 'Man, this show, how much longer can we go?' to 'This is the best job I've ever had and probably will ever have.'"

That doesn't mean that Probst isn't willing to criticize his show. After defending last season's race-based division to reporters in September, Probst has his share of disappointment about the early season integration.

"Honestly, on last season on the Cook Islands, bailing early with the racial division, I wish we'd had a little more guts to stick with it a little longer," he confesses. "But I don't run a network and I don't run 'Survivor.' I don't know of all the other considerations that you have to think about."

But he still the host and we can count on talking to him again in September for "Survivor: 15."
. Vanavond weer!
  donderdag 8 februari 2007 @ 14:12:40 #98
44906 merino
World of Sleepers
pi_46105316
dikheid

Probst blijft een held
hoop dat het weer leuk gaat worden. Vind de rijk-arm twist maar niks (hebben ze zelfs ook ooit in Big Brother gedaan volgens mij )
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_46124826
http://www.survivorstuff.x10hosting.com/

Als je naar deze site gaat, kun je de nieuwe theme al beluisteren. Hij is erg vet. Beetje combinatie van Cook Islands en Vanuatu.
pi_46146703
Oweoweoweohowahawehejohehowe...Na t eten kijken! Kan bijna niet wachten. Ik vind t echt zo geweldig dat ze gewoon 2 seizoenen in een jaar doen!
Spoilers!
pi_46147055
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:12 schreef trepper het volgende:
http://www.survivorstuff.x10hosting.com/

Als je naar deze site gaat, kun je de nieuwe theme al beluisteren. Hij is erg vet. Beetje combinatie van Cook Islands en Vanuatu.
Hmm, ik vind m een beetje tegenvallen moet ik zeggen. Maar t blijft zo'n mooi herkenbaar stukje muziek, t zit al dagen in mijn hoofd.
Ik zie op die site op de startpagina onderaan staan dat hij ook snel de Survivor UK theme erop zal zetten. Is er dan ook een Engelse Survivor of hoe zit dat?
Spoilers!
pi_46167564
Interessant begin van het nieuwe seizoen. Ik had echt gedacht dat het verliezende team zou winnen. In mijn ogen zijn zij juist veel sterker. Wel beter voor Yau-Man, nu is hij nodig in het nieuwe kamp, ik vind hem wel sympathiek vooralsnog.
Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan met dit grote verschil tussen arm en rijk. Ik denk dat het rijke team lui gaat worden na verloop van tijd. Ze zullen in het begin wel veel winnen en dan overconfident worden. Maar zoals de titel van dit topic al zegt.....The game keeps on changing!

Ik heb trouwens ook de half uur durende TV Guide preview gezien (die krijg je via de weg waarop je ook de reguliere uitzendingen krijgt zeg maar ) Heel interessant, vooral de voorspellingen die Probst doet over alle kandidaten! Yul kan trouwens echt niet presenteren.
Spoilers!
pi_46202480
Aardige eerste aflevering, maar ik moet er altijd een beetje doorheen komen in het begin. Leuker zou zijn een anderhalfuur durende ep waar je gelijk dan al helemaal inzit.

Maar genoeg potentieel voor een leuk seizoen!
  zondag 11 februari 2007 @ 14:23:04 #104
44906 merino
World of Sleepers
pi_46202781
jah?

ik heb potentieel nog niet gespot eigenlijk
zat met vriendin te kijken die het nog nooit had gezien en kon maar niet ophouden over de oude helden en vettere seizoenen uit het verleden. Ben beetje bang dat zij dit seizoen gaat zien en dan vervolgens verkeerde conclusies gaat trekken over de show
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_46203165
Het het ook net gezien... nog niet enthousiast geworden...
pi_46206564
Ik vind 't begin altijd moeilijk omdat ik de mensen nog niet uit mekaar kan houden. Zelfs na het zien van de special van TV Guide (die was trouwens 1 op 1 reclame, vreselijk zeg!). Ik zat eigenlijk op de vraag aan Stacey te wachten op welke gronden ze die teams zo gesplitst heeft. Daar kon ik geen lijn in vinden. En wel sneu dat zij uiteraard onmiddellijk in het losers-kamp terecht gaat komen.

Ik weet overigens niet of ik die have and have not's lijn wel kan waarderen. Bij The apprentice gebeurt dat momenteel ook, maar het heeft verder eigenlijk helemaal niets met het onderliggende spel te maken. The apprentice: tonen dat je een waardig opvolger van Trump kunt zijn, en Survivor: tonen dat je kunt outwitten, outplayen en outlasten.

En ja, er is een UK survivor, die was echt te slecht voor woorden. Een heel somber gedoe, iedereen de hele dag met regenkleding aan in de regen tegen mekaar kleppen. Heb ik niet afgekeken. 't Zelfde geldt voor de Australische Celebrity Survivor die afgelopen herfst uitgezonden werd. De mensen boeiden totaal niet. Dat zal wel anders zijn voor de Aussies zelf die deze mensen al kennen. Er is ook net een Survivor Zuid-Afrika geweest en die vond ik echt heel goed. Daar heb ik van genoten. Leuke mensen. Op een gegeven moment zei een daarvan tegen een ander "skattebout", enig!
  maandag 12 februari 2007 @ 12:54:56 #107
44906 merino
World of Sleepers
pi_46234567
Volgens mij heeft Stacey het gewoon zo eerlijk mogelijk geprobeerd te verdelen om zodoende niet al vanaf de start 9 mensen boos op haar te hebben. Idd erg zielig voor haar dat ze bij verliezende team wordt. Al is het wel fijn dat we straks weer 9 vs 9 hebben.

Overigens vraag ik me nog wel af hoe ze het doen met spullen van ene kamp naar andere kamp halen bij winnen/verlies. Moet men zijn zooi nu ook elke keer naar de challenges mee nemen? En echt gevoel voor je eigen strandje creeer je zo ook niet...
Ik wil terug naar de eerste seizoenen
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_46236859
Een beetje een matte eerste aflevering. Alles verliep een beetje chaotisch. Ik miste de opening. Waar was die gebleven? Verder is er nog niet echt veel duidelijk van alles. Ik vind die Rocky trouwens maar een psycho. Alleen die gelaatsuitdrukking van hem al. En hoe die tekeerging tegen die Dre, die ze volgens mij ook niet allemaal op een rijtje heeft. Zal nog wat worden als die 2 in een kamp komen. Van de overige kandidaten kan ik nog niet veel zeggen. Die Earl is een beetje de nieuwe Yul volgens mij. En Yau Man kan denk ik ook nog wel voor een verrassing zorgen.
pi_46390994
Hmm. Rare figuren zijn het dit keer maar.

Ik heb op het moment eerder mensen waar ik me de pleuris aan irriteer dan dat ik nu al mensen tof vind. Heel stom overigens om Erica eruit de knallen ipv Sylvia. u heb je juist alleen maar strength nodig. Challenges zijn ook nog niet super...

Die kerel trouwens met z'n bijna afgehakte hand, last van z'n oog, knie en dan ook nog met die hangmat eraf donderen .
pi_46399696
Mwa, ik irriteer me niet zo aan de mensen. Vindt het nog steeds een beetje chaotisch allemaal. Helaas. Van Moto weten we nog helemaal niks eigenlijk. Ik ben wel benieuwd wat de alliances daar zijn, maar we zien ze alleen maar in hun 5 sterren kamp en hoe geweldig ze het wel niet hebben. Dat kamp is trouwens een rare toevoeging in het spel. Zo help je ook heel het concept naar de knoppen. Van Ravu weten we ook nog niet veel. Idd een beetje raar dat ze Erica eruit kicken, maar op zich was het wel mooi dat er iets onverwachts gebeurde. Toch denk ik dat Sylvia de volgende is. De enige echte leuke toevoeging dit keer is Exile Island met al die zeeslangen. Kan me niet herinneren dat ze in Survivor slangen echt naar voren brachten in het programma. Behalve in Palau toen Tom en Ian een slang doodden heb ik nog geen een keer kandidaten geconfronteerd zien worden met slangen.
pi_46667145
Ongelooflijk wat een dom volk zit er bij die 'losers-tribe'.

Ik ben compleet voor Motto. Laat ze maar lekker alles winnen. Ik zie het nog gebeuren ook.
pi_46673358
Beide teams zijn losers.
A little bit hateful
pi_46713317
Niks verrassends wederom. Het seizoen moet echt nog los komen. Vind er nog niet veel boeiends aan. Jammer dat ik dit moet zeggen als survivor fan. Maar goed, we zijn pas 3 afleveringen verder, wie weet wat er allemaal nog gaat gebeuren. Wachten is op het 1e verlies van Moto.
pi_46839116
die twist van vandaag bracht geen zucht van verbazing helaas.
A little bit hateful
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:45:22 #115
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_46846639
Beetje oneerlijk dit jaar, één team mag lekker loungen en het andere heeft een week lang zonder water gezeten. Ik snap ook niet waarom er een rijk eiland moet zijn, daar is weinig "Survivor" aan
451 °F
pi_46879170
Ik vind het tot nu toe ook niet zo veel aan.
pi_46919853
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:50 schreef AlohaXa het volgende:
Ik vind het tot nu toe ook niet zo veel aan.
Ik ook niet. Heb het idee dat ik het allemaal wel gezien heb.
pi_46925678
Ik moet mijn mening ook wel herzien, al heeft Moto nog enigzins strategische interesse.

Verder zijn het saaie, gemiddelde tribes zonder rare figuren of mensen die het spel interessant maken en spelen. De twist had ik ook wel wat meer van verwacht. Erg dom om juist het comfort op te geven als je 6 challenges op rij wint. Dan moet je zo veel qua vertrouwen zijn dat je sterker bent en het dan gelijk weer terug wint.

Nu verlies je een member en wellicht de volgende challenge en dan ben je ook weer alles kwijt. Hopelijk snel een merge, dan is het wat boeiender denk ik.
pi_46950747
Wat ee rare twist bij die proef. Wat als Ravu nou had gewonnen? Hadden ze dan dezelfde vraag gekregen? Want dan hadden zij natuurlijk kampen verwisseld. Voor Moto was het alleen maar verlies. Of het kamp of een tribemember.
  maandag 5 maart 2007 @ 20:41:38 #120
44906 merino
World of Sleepers
pi_46954770
quote:
Op maandag 5 maart 2007 19:06 schreef trepper het volgende:
Wat ee rare twist bij die proef. Wat als Ravu nou had gewonnen? Hadden ze dan dezelfde vraag gekregen? Want dan hadden zij natuurlijk kampen verwisseld. Voor Moto was het alleen maar verlies. Of het kamp of een tribemember.
dan was het waarschijnlijk geweest, zitten blijven en niemand verliezen, gaan en 1 member verliezen. Twist stond waarschijnlijk in twee varianten op flesje of er waren twee flesjes...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 00:53:39 #121
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_46963389
quote:
Op maandag 5 maart 2007 20:41 schreef merino het volgende:

[..]

dan was het waarschijnlijk geweest, zitten blijven en niemand verliezen, gaan en 1 member verliezen. Twist stond waarschijnlijk in twee varianten op flesje of er waren twee flesjes...
Ik denk twee flesjes. Vorig seizoen hadden ze ook al een gesealed flesje en dat briefje klopte ook niet als iemand anders het had gekregen.
Spoilers!
pi_47085803
ik irriteer mij steeds meer aan die mensen. Vooral deze week.

maar ik blijf wel kijken
A little bit hateful
pi_47118479
het valt mij tot nu toe ook erg tegen.
Dat ene team die niets heeft en continu verliest en het andere dat wint.
Ligt meer aan de mensen denk ik, de casting.


Ik heb alle seizoenen op mijn Hd en alles ook gezien maar dit tot nu toe de minste.
pi_47133354
Ik vond het vorige seizoen een van de beste eigenlijk. Niet om iets de oude beginnende seizoenen af te doen hoor.
A little bit hateful
pi_47148393
Ik begin het seizoen wat leuker te vinden. Maar over het algemeen valt het tegen. Opvallend trouwens dat er alleen nog maar vrouwen zijn weggestemd in 5 afleveringen. En tussen de vrouwen die over zijn zie ik geen winnaar. Kandidaten die ik als kanshebber zie zijn Alex en eventueel Earl als ie de meerderheid van Moto weet te overleven.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:35:32 #126
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_47468131
Deze week wordt Survivor op woensdag uitgezonden.
Spoilers!
pi_47475530
Twee afleveringen toch? Die nieuwe twist wordt wel erg gaaf.

Het gaat nu wel echt interessanter worden.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 18:08:27 #128
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_47480125
Twee? Beter! Dat had ik nog niet gezien.
Allebei woensdag?
Spoilers!
pi_47480233
Woensdag en donderdag dacht ik.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:43:58 #130
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_47494959
Oeh, al meerdere afleveringen gemist ... suits you right, Survivor. Geen leuk seizoen ...

Ik ben geswitched naar The Amazing Race
451 °F
pi_47564161
Geen twee afleveringen deze week helaas. Wel voorstukjes gezien voor volgende week, de 7e aflevering. De week erna zal dan de recap aflevering wel worden, dan bereid ik me daar vast op voor. Het is altijd zo'n tegenvaller als je een nieuwe aflevering denkt te gaan kijken.

Deze week wel een aardige aflevering. Ik had het wel te doen met Anthony, ik kan me goed voorstellen hoe hij zich voelt. Op je flikker krijgen omdat je geen ruzie loopt te zoeken zoals Rocky...Lekker is dat. Elke keer als hij iets probeert te zeggen krijgt hij er toch geen speld tussen.
Maar ondanks dat ik die Rocky echt een zeer onsympathieke en oerdomme kerel vind, zorgt hij wel voor wat actie. Dus dan maar beter hij erin.

Als het er om zou gaan wie het aardigst is, kunnen we beter Expeditie Robinson kijken ten slotte...
Spoilers!
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:22:46 #132
44906 merino
World of Sleepers
pi_47581105
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 23:43 schreef Charles.Darwin het volgende:
Oeh, al meerdere afleveringen gemist ... suits you right, Survivor. Geen leuk seizoen ...

Ik ben geswitched naar The Amazing Race
ik ben gekapt toen Rob en Amber verloren
kwam overigens op de Amazing Race omdat Rob en Amber hun eigen reality show hadden (over poker) die ze moesten onderbreken om aan de Race mee te doen. Oftewel, ze zijn gewoon van dag/tijd geswitcht maar nog steeds prime-time op tv. Stelletje addicts
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_47649132
Haha die Anthony was wel grappig op zich. Rocky snapt er ook niks van. Die kerel gaat het niet meer ver schoppen in dit spel.
pi_47825119
Het wordt eindelijk leuker en meer Survivorachtig qua spel .

Die immunity Idols worden echt nog heel leuk, zeker met dat plan van Yau Man. Die mag samen met Earl en Boo wel ver komen van mij. Rocky er niet echt verrassend uit, dat zag je allang aankomen. Wel al gelijk de member van de jury . Dat is toch wel vrij vroeg?

Dat Michelle van die toren afdondert heb ik nog wel even een paar keer teruggekeken .
pi_47868273
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het wordt eindelijk leuker en meer Survivorachtig qua spel .

Die immunity Idols worden echt nog heel leuk, zeker met dat plan van Yau Man. Die mag samen met Earl en Boo wel ver komen van mij. Rocky er niet echt verrassend uit, dat zag je allang aankomen. Wel al gelijk de member van de jury . Dat is toch wel vrij vroeg?

Dat Michelle van die toren afdondert heb ik nog wel even een paar keer teruggekeken .
Idd, ben ik mee eens. Ik vind het ook leuker worden nu. En mooi dat Rocky in de jury zit, dat kan nog leuke momenten opleveren straks in de finale. Met Rocky erbij waren er nog 12 kandidaten in het spel, net zoveel als vorig jaar toen de jury begon. Alles duid er dus sterk op dat we wederom een final 3 krijgen ipv een final 2.

Michelle mag ook erg van geluk spreken. Snap nog steeds niet dat ze op het eerste gezicht helemaal nergens gewond was geraakt, dat was namelijk een behoorlijke smak.

Yau-man vind ik een erg goede kandidaat. Hij speelt het spel, maar op een bepaalde manier dat iedereen het gewoon accepteerd. Earl zie ik meer als de nieuwe Yul. Die gaat ook ver komen denk ik.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:49:57 #136
44906 merino
World of Sleepers
pi_47870221
Earl & Yau-man
ongetwijfeld de enige leuke spelers op dit moment.
Verder vind ik het nog steeds kut en ook stom dat er weer final 3 komt. Ben bijna bang dat het voorbij is met survivor.

Overigens begrijp ik nu dus goed dat de winnaar van de 2de challenge (immuniteitschallenge) het betere kamp krijgt?
Want tot heden hadden we nog niet het arme-kamp zien winnen en nog steeds geen beach-switch. Vraag me namelijk echt af hoe ze dat precies geregeld hebben...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_48114346
Wheeeeee, yau-man wordt steeds leuker en beter. Hij is één van de weinige die het echt goed doet in de meeste challenges waarin hij mee doet. Lisi weg, eindelijk, hahaha. Jeej survivor! Goede dans moves van Earl ook. Die pakte het heel snel en heel goed op!
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  zaterdag 14 april 2007 @ 02:27:25 #138
44906 merino
World of Sleepers
pi_48314144
lol echt voor het eerst in Survivor dat ik alle alliances en tricks niet meer kon volgen
Tevens voor het eerst dat ik tot aan de laatste stem toe er van overtuigd was dat er iemand anders (Stacey) uit zou vliegen. Dreams is whack
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_48316064
Die dreamz is gewoon een fucking mietje. Puur omdat die alex had aangegeven dat hij voor michelle zou kiezen deed die neger het ook. Ook al was ze zo gemeen tegen hem in het verleden.
Jenna en het dove meisje all over again
A little bit hateful
  zaterdag 14 april 2007 @ 10:53:42 #140
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_48317761
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 02:27 schreef merino het volgende:
lol echt voor het eerst in Survivor dat ik alle alliances en tricks niet meer kon volgen
Tevens voor het eerst dat ik tot aan de laatste stem toe er van overtuigd was dat er iemand anders (Stacey) uit zou vliegen. Dreams is whack
Ik had precies hetzelfde, ik heb alleen een globaal beeld van wie elkaar niet mag.

Wel een strakke actie om alle luxe spullen weg te halen, ik zou graag wat meer honger en afzien zien.
Ik blijf me er ook over verbazen wat een geweldige proeven er altijd zijn. Puzzelen en zo snel mogelijk varen doen ze veel vaker, maar toch leuk dat ze dingen wel veranderen zoals die spiraal waar die zakken met puzzelstukken afgehaald moesten worden. Dat frustreert lekker.

Ik heb nog steeds geen favoriet, jullie? Eduardo is wel sympathiek in mijn ogen, en Yau ook zeker. Maar favoriet kan ik ze nog niet noemen. Ik hoop op sterke tribes within the tribe om het spannend te houden.
Spoilers!
pi_48318308
Earl vind ik het tofst, en Yau is ook erg cool . Alex en Eduardo vind ik heel vervelend, net als Muki en Dreamz eigenlijk.

Survivor is nu wel weer echt cool, na het trage begin. Volgende aflevering wordt alleen maar gaver, wat een domme actie van Dreamz door dat te gaan zeggen zeg .
pi_48498592
quote:
Reality show Survivor to film in China
April 18, 2007 at 03:02:00 PM

Jeff Probst and castaways will make TV history in show's 14th season.

The next edition of Survivor will be filmed in China, making the reality show the first American network TV production to shoot an entire series in the communist nation, trade paper Daily Variety reported Wednesday.

The report did not say when CBS would begin production on the 14th cycle of the castaway saga, or where in China the action would be set.

The CBS Corp. unit is airing Survivor: Fiji, which is averaging about 15.8 million viewers, on par with the viewership for the previous installment, Survivor: Cook Islands.

Daily Variety said the move to China takes the series away from an island setting for the first time since 2003's sixth installment, which was set in the Amazon jungle, and that the China locale should boost the show's international appeal.

China is a difficult place to film because of logistical and government restrictions. Last year's Warner Bros. period drama The Painted Veil was filmed there in partnership with the Chinese government, which had final say over the finished product and objected to several scenes. This led to tense negotiations between Chinese officials and the film's star, Edward Norton, and director, John Curran.
pi_48521536
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
OMG China Hoe vet, eindelijk een keer een echte verandering in scenery.
pi_48522190
Leuke locatie. Zolang ze maar niet weer voor één of ander Chinees eilandje in de Oost-Chinese Zee of zo.
pi_48526278
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:04 schreef Arth_NL het volgende:
Leuke locatie. Zolang ze maar niet weer voor één of ander Chinees eilandje in de Oost-Chinese Zee of zo.
Daily Variety said the move to China takes the series away from an island setting for the first time since 2003's sixth installment, which was set in the Amazon jungle, and that the China locale should boost the show's international appeal.
pi_48533119
Fuckin hell! Wat een aflevering! De beste tot nu toe en wellicht de beste tribal council die ik heb gezien .

Extreem slim gespeeld van Earl en de rest. Die gezichten van Alex, Mookie en Edgardo na de eerste drie votes .

.

Echt prachtig! Voorstukje van volgende ontbrak bij mijn rip, beetje kut. Hopelijk is er straks nog een versie met voorstukje. Ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat. Ook tof dat de idol weer opnieuw wordt begraven.
pi_48545018
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fuckin hell! Wat een aflevering! De beste tot nu toe en wellicht de beste tribal council die ik heb gezien .

Extreem slim gespeeld van Earl en de rest. Die gezichten van Alex, Mookie en Edgardo na de eerste drie votes .

.

Echt prachtig! Voorstukje van volgende ontbrak bij mijn rip, beetje kut. Hopelijk is er straks nog een versie met voorstukje. Ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat. Ook tof dat de idol weer opnieuw wordt begraven.
Vergeet de gezicht uidrukking van Dreams niet
Hij wist ook helemaal niets van edguardo
A little bit hateful
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:07:19 #148
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_48553404
Helemaal met bovenstaande twee reacties een! Dit was echt spectaculair spannend.

Even over die imunity-idol. Als je de reward-challenge wint, mag je iemand naar Exile sturen. Nu is het geen straf, maar juist een must have voor Alex en Mookie. Zou je ook jezelf weg mogen sturen?

Dit gaat echt interessant worden. Maar Dreamz, Boo en Stacey zijn ook nog niet zeker van hun plaats in hun subtribe. Zij kunnen allemaal overgehaald worden om aan de kant van Alex te komen. Of Alex gaat tegen de anderen zeggen dat Dreamz niet te vertrouwen is, wint hun vertrouwen, en zo stemmen ze Dreamz, Mookie, Boo en Stacey eruit. Het speculeren is bij mij begonnen!
Spoilers!
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:17:43 #149
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_48581954
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 01:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Daily Variety said the move to China takes the series away from an island setting for the first time since 2003's sixth installment, which was set in the Amazon jungle, and that the China locale should boost the show's international appeal.
Klopt niet helemaal, want Survivor 11 was in Guatemala, ook niet op een eiland
451 °F
pi_48583836
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 01:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Daily Variety said the move to China takes the series away from an island setting for the first time since 2003's sixth installment, which was set in the Amazon jungle, and that the China locale should boost the show's international appeal.
Maar later zou Probst hebben gezegd dat het juist wel op een eiland ging zijn. Nou ja, we zien wel.

Fantastische aflevering! Één van de beste van de laatste paar seizoenen, hopelijk vindt Alex of Mookie de opnieuw begraven Idol om Earl ( ) eruit te kunnen gooien.
pi_48590488
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 22:32 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Maar later zou Probst hebben gezegd dat het juist wel op een eiland ging zijn. Nou ja, we zien wel.

Fantastische aflevering! Één van de beste van de laatste paar seizoenen, hopelijk vindt Alex of Mookie de opnieuw begraven Idol om Earl ( ) eruit te kunnen gooien.
Ze vinden vast die neppe die yau-man heeft begraven
A little bit hateful
  zondag 22 april 2007 @ 12:05:51 #152
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_48593092
quote:
Op zondag 22 april 2007 09:41 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ze vinden vast die neppe die yau-man heeft begraven
Oh ja, dat zou echt een goeie zijn!
Spoilers!
pi_48674728
Wat een wereldse aflevering was dit. Net als ik dit seizoen wilde bombarderen als slechtste ooit gebeurt er zoiets op Tribal Council . Ontzettend stom van Mookie en Alex om de idol te verwisselen voor de neus van de rest, waarom niet ff naar het strand gaan, ergens uit het zicht van de anderen. Hahahah die koppen van hen tijdens het oplezen van de stemmen . Dreams maakt trouwens ook niet echt vrienden, denk dat hij door iedereen gewild wordt in de final 3. Ik denk dat het spel nu in handen is van Earl en Yau man en zal niet verbaasd zijn als 1 van hun gaat winnen.
  zondag 29 april 2007 @ 14:05:32 #154
44906 merino
World of Sleepers
pi_48831874
nou ja werelds... zit me nog steeds teveel dwars over dit seizoen.
Magoed, vond erg strak van Alex dat hij op Mookie stemde. Zoals Jeff al zei kan hij nu mogelijk heel waardevolle speler worden
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zondag 29 april 2007 @ 17:30:32 #155
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_48843355
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:05 schreef merino het volgende:
nou ja werelds... zit me nog steeds teveel dwars over dit seizoen.
Magoed, vond erg strak van Alex dat hij op Mookie stemde. Zoals Jeff al zei kan hij nu mogelijk heel waardevolle speler worden
Ja, want zoals op de eilandraad aangegeven door Dreamz, nu moeten ze zich tegen elkaar gaan keren. Met Alex er nog bij wordt dat interessant.
Dom trouwens van Mookie dat hij niet op Alex stemde.
Spoilers!
  zondag 29 april 2007 @ 17:36:49 #156
44906 merino
World of Sleepers
pi_48843526
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, want zoals op de eilandraad aangegeven door Dreamz, nu moeten ze zich tegen elkaar gaan keren. Met Alex er nog bij wordt dat interessant.
Dom trouwens van Mookie dat hij niet op Alex stemde.
Mookie was echt non-player imo.
Alex maakt het zichzelf overigens sociaal gezien niet makkelijk. Maar moet niet al te moeilijk zijn om de groep te wijzen op de machtspositie van Earl en Yau-Man. Earl is ook veel te arrogant imo...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_48843711
Mookie was ook maar een irritant dom stuk vreten.
Die alex doet mij een beetje denken aan een (nog) minder subtiele versie van die carsales man.
Ik zie die nog ver komen hoor. Die krijgt Buu en Stacy alsnog wel naar zijn kant. Dreams die is streetsmart m.a.w. doet alleen wat op dat moment goed is voor hem en denkt niet aan de consequenties. Die zwarte vrouw trekt in mijn ogen net iets te veel met Stacy op.

Yau en Earl hebben samen wel iets sterks, maar ook daardoor is die band niet toegankelijk genoeg voor anderen.

Kortom survivor begint inderdaad wat vorm aan te nemen, maar zoals merino al zei. Dit seizoen heeft zoveel non-survivor gevoel opgewekt dat het eigenlijk vrij bagger was in het begin.
A little bit hateful
  zondag 29 april 2007 @ 17:50:17 #158
44906 merino
World of Sleepers
pi_48843903
ach ik ben zelf mijn vriendin (amerikaans maar had het nog nooit gezien ) alle eerste seizoenen aan het laten zien
Australian Outback en Afrika
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_48848338
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:36 schreef merino het volgende:
Earl is ook veel te arrogant imo...
Dat is ook een beetje mijn probleem. Heb nog liever Stacy als winnaar dan Earl.
pi_48848863
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:46 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Dat is ook een beetje mijn probleem. Heb nog liever Stacy als winnaar dan Earl.
Omg, ben je vergeten hoe fucking bitchig Stacy wel niet was
A little bit hateful
pi_48849238
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:05 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Omg, ben je vergeten hoe fucking bitchig Stacy wel niet was
Liever een bitch als winnaar dan wéér zo'n boring good guy. Na Yul, Tom en Aras mag van mij wel weer een bitch winnen.
pi_48849295
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:16 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Liever een bitch als winnaar dan wéér zo'n boring good guy. Na Yul, Tom en Aras mag van mij wel weer een bitch winnen.
Hmm één Jenna die wint in survivor is voor mij voldoende.
A little bit hateful
  maandag 30 april 2007 @ 01:11:04 #163
44906 merino
World of Sleepers
pi_48856068
hijs redelijk kansloos maar zie ergens nog liefst Boo winnen.

Brilliante actie ook met die knie van hem
stond ook mooie quote over op de Survivor Blog;
quote:
REAT MOMENTS IN SPEAKING VERY WELL, TOUGH-GUY-NESS, AND SELF- DIAGNOSIS– NO. 16

Wow, so THAT’S what Boo sounds like…? I feel like I found out what was in Marcellus Wallace's briefcase. I don’t know what I was expecting but he was so articulate it kind of threw me off like if Barry White secretly inhaled a helium balloon then started singing. It was good to hear him talk. They should have gotten that out of the way earlier in the season.

I thought his plan to split up the votes was pretty creative and he spoke with a lot of confidence for a guy just coming back from Exile. I like that. Plus, I think the math works… I’ll have to wait til one of the smart guys like Brian blogs to find out though...

But Boo is still the best and getting better.
Boo: OOOOOOOOOOOOOOOW!!!
Jeff: What’s wrong, Boo?
Boo: Awww shucks. I tore my ACL… right by the third inapposite translateral iambic pentameter bone.
Jeff: You gonna be ok?
Boo: Yeah, let me just push my kneecap back around to the front of my phalanges. [POP!]. Ok, let’s roll.

That’s gangsta. The Rambo-caliber gangsta. That’s Chuck Norris territory. That’s almost as gangsta as Yau-Man. I’ve torn up a hammy or two in my time, but never an ACL. Something tells me that it would be the first time anyone heard me yelp.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  maandag 30 april 2007 @ 01:12:13 #164
44906 merino
World of Sleepers
pi_48856087
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:05 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Omg, ben je vergeten hoe fucking bitchig Stacy wel niet was
idd, ben ook niet zo'n grote fan van haar nee. Maar als ze straks nog zeer taktisch gaat spelen kan ze het mogelijk wel verdienen in mijn ogen.
Ben alleen erg bang voor nog zo'n final 3 tribal council. Dat gaat het echt verpesten voor mij denk ik...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  maandag 30 april 2007 @ 02:03:32 #165
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_48856721
quote:
Op maandag 30 april 2007 01:11 schreef merino het volgende:
hijs redelijk kansloos maar zie ergens nog liefst Boo winnen.

Brilliante actie ook met die knie van hem
stond ook mooie quote over op de Survivor Blog;
[..]


Dus Boo zei wel degelijks iets samenhangends op dat moment. MIjn Engels is goed maar ik verstond hem echt totaal niet.
Spoilers!
  maandag 30 april 2007 @ 02:07:09 #166
44906 merino
World of Sleepers
pi_48856764
quote:
Op maandag 30 april 2007 02:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]


Dus Boo zei wel degelijks iets samenhangends op dat moment. MIjn Engels is goed maar ik verstond hem echt totaal niet.
lol nee, das een grappig stukje van Bobby uit Survivor 12 (dacht ik)
staan in mijn ep overigens subtitels bij en vond het zelf best te verstaan eik...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:35:42 #167
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_49022269
Alex was wel te verwachten..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_49077219
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Alex was wel te verwachten..
Dreamz heeft geluk dat zijn stem niet te zien was omdat die als laatste in de pot over bleef. Anders wisten ze dat hij Yau verraden had en dan was hij waarschijnlijk één van de volgende. Ik hoop dat Yau het er goed vanaf brengt de volgende keer. Misschien dat hij samen met Earl de andere hidden idol kan vinden.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_49078098
Dreamz heeft gewoon op Alex gestemd hoor. Jammer dat ie eruit is. Hij probeerde tenminste nog wat. Ik heb de hele serie Boo nog geen 1 keer iets zien ondernemen. Wat mij betreft gaan hij en Stacy er achterelkaar uit. Mijn favoriet is Yau Man. Ik vind hem een stuk sympathieker dan Earl. Die is echt veel te arrogant aan t doen.
pi_49078099
quote:
Op maandag 30 april 2007 01:12 schreef merino het volgende:
Ben alleen erg bang voor nog zo'n final 3 tribal council. Dat gaat het echt verpesten voor mij denk ik...
Ja, vooral als er weer een "Becky" in de finale komt.
  maandag 7 mei 2007 @ 02:51:26 #171
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_49088598
De finale is trouwens de 200e aflevering dit is mijn 1e seizoen Survivor maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 7 mei 2007 @ 10:18:03 #172
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_49091933
quote:
Op maandag 7 mei 2007 02:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De finale is trouwens de 200e aflevering dit is mijn 1e seizoen Survivor maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?
Nope, in principe gaan ze door met mensen er uit stemmen tot er 3 over zijn. Zij maken dan een toch over het eiland en halen herinneringen op aan alle spelers die eruit gestemd zijn. Na die toch begint de laatste proef. Degene die wint mag dan kiezen wie hij mee naar de finale neemt in de laatste echte tribalcouncil. Soms worden er tijdens die laatste proef deals gesloten zoals: ik geef nu op als jij mij meeneemt naar de finale ofzo. Meestal is het namelijk een uithoudingsproef.

Wanneer er nog twee kandidaten over zijn, hebben zij nog een laatste nacht op het eiland. Daarna gaan ze weer naar tribalcouncil. Dit keer moeten ze vragen beantwoorden die gesteld worden door de leden van de jury. Dat is in die geval dus alle spelers die er vanaf Rocky werden uitgestemd. Over het algemeen geldt dat hoe meer onderlinge ruzie er is geweest, hoe heftiger die jury-vragen zijn. De jury kiest uiteindelijk de winnaar, dit baseren ze op hoe hun vragen zijn beantwoord. Ze stemmen dan op de normale tribalcouncil manier, dus met birefjes in de urn. De kandidaten moeten dan een paar maande wachten, want de uitslag komt pas in de live-finale in de studio.

Overigens waren er vorig seizoen 3 mensen die tot de finale overbeven in plaats van twee. Het zou goed kunnen dat dit nu ook gebeurt omdat ze meer meer kandidaten zijn dan normaal. We hebben tenslotte al 13 afleveringen gehad. Normaal gesproken is de laatste tribal met jury in de 14e aflevering. Dat zou nu heel moeilijk zijn aangezien ze nog met 6 personen zijn.
Spoilers!
  maandag 7 mei 2007 @ 10:20:45 #173
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_49091998
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:05 schreef caradoc het volgende:

[..]

Dreamz heeft geluk dat zijn stem niet te zien was omdat die als laatste in de pot over bleef. Anders wisten ze dat hij Yau verraden had en dan was hij waarschijnlijk één van de volgende. Ik hoop dat Yau het er goed vanaf brengt de volgende keer. Misschien dat hij samen met Earl de andere hidden idol kan vinden.
Je kunt wel zien wat mensen hebben gestemd. Alle stemmen komen voorbij links in beeld als degene die eruit gestemd is zijn/haar laatste woorden zegt.

Jammer verder dat Boo immunity won, zo was het niet echt spannend.
Spoilers!
pi_49221480
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:21 schreef trepper het volgende:
Dreamz heeft gewoon op Alex gestemd hoor. Jammer dat ie eruit is. Hij probeerde tenminste nog wat. Ik heb de hele serie Boo nog geen 1 keer iets zien ondernemen. Wat mij betreft gaan hij en Stacy er achterelkaar uit. Mijn favoriet is Yau Man. Ik vind hem een stuk sympathieker dan Earl. Die is echt veel te arrogant aan t doen.
Yau Man is erg cool .. Schijnt wel dat hij 'gecast' is.
pi_49273520
Boh te vette aflevering! Die yau moet wel gecast zijn, want hij is meesterlijk!
A little bit hateful
pi_49294369
Briljant weer .

Dit seizoen is van de slechtste, saaiste ooit naar echt een van de betere gegaan. Fantastisch hoe Yau en Earl het spelen. Twee idols . Enorm slim gespeeld van YM door die auto weg te geven en zichzelf dan naar Exile te sturen.

Stacy verneukte het trouwens echt compleet voor haarzelf op tribal council, door haar laatste antwoord dat er waarschijnlijk wel een verrassing zou kunnen zijn en dat de tribe niet als eenheid terug zou gaan naar de tribe.

De lach van Earl ook op het einde .

Ik heb zin in zondag !
  zaterdag 12 mei 2007 @ 15:20:24 #177
101884 PeRi
Allons-y!
pi_49300764
Yau-Man fo the win .
Whatever I want.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 20:14:02 #178
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_49309287
Ik hoopte zo dat Yau op zou staan, zat vol spanning op de bank. Gelukkig maar!
Ik ben benieuwd hoe ze het zondag aan gaan pakken. In twee uur van 2 of 3 kandidaten afraken is volgens mij niet zo makkelijk.

Ik heb al weer helemaal zin in maandag. Eerst finale van 2 uur en dan de uitslag in de reunion van nog een een uur
Spoilers!
pi_49375430
Even een paar witregels, voor de mensen die vergeten zijn dat gisteren de finale was uitgezonden.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Earl heeft dus gewonnen, tja, voorspelbaar. Hopelijk volgend seizoen een wat verrassendere winnaar. Dreamz was helemaal kansloos toen hij de laatste immunityproef won. Toch jammer dat Cassandra geen stemmen kreeg, ik had op haar gestemd als ik in de jury had gezeten. Vond dat Alex haar te hard aanpakte, ze had niets kunnen zeggen om hem tevreden te maken. Mooi ook hoe Boo in de finale reageerde op het "boo"-geroep.
pi_49381905
Ik vond het wel een heftige en harde jury hoor

Maar idd, die dreamz is echt kansloos en casandra slaat op nergens op
Earl is de terechte winnaar (maar puur omdat yau eruit was hoor), maar al met al, niet zo'n vette seizoen tot de laatste paar afleveringen.
A little bit hateful
pi_49382870
Oh check die chick achter alex
A little bit hateful
pi_49391205
Die jury was echt de slechtste ooit zeg . Die Lilly of ik weet niet eens meer dr naam. Sloeg echt compleet nergens op, wat een debielheid. Boo was helemaal een wacko .

Alleen Rocky en Stacy kwamen met redelijk normale vragen.

Earl uiteindelijk toch wel verdiend gewonnen hoor. Tactisch het best gespeeld, redelijk sterk in de challenges, veel strategie. Cassandra was sowieso al kansloos en Dreamz had het zelf wel al verspeeld.

Al met al toch wel een prima seizoen, erg vermakelijk en een goede winnaar.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 09:49:11 #183
101884 PeRi
Allons-y!
pi_49392395
Wat een ongelofelijke sore losersjury zeg, ffs wat een kuthuillies. Yau-Man en Stacy waren de enige echte goeie verliezers. Earl won, ben ik wel blij mee. Dreamz , Cassandra . Al had Yau natuurlijk moeten winnen. Zo'n toffe man .
Whatever I want.
  woensdag 16 mei 2007 @ 04:37:46 #184
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_49429856
Alex was hilarisch in die jury. Jeff had best even mogen ingrijpen
Ik had het Cassandra meer gegund, die heeft echt zó hard met iedereen meegelift.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 17 mei 2007 @ 08:38:21 #185
101884 PeRi
Allons-y!
pi_49470932
quote:
"Survivor: Fiji" wrapped its season on Sunday with the lowest finale numbers to date for the 7-year-old franchise (4.6/13, 13.63m)
Iedereen afgehaakt nadat Yau-Man eruit was .
Whatever I want.
pi_49471699
Ik vond het best een vermakelijke finale.
Earl van de overblijvers natuurlijk duidelijk de terechte winnaar. Hij kon ook niks anders dan Yau-man wegsturen, omdat ie anders nooit zou hebben gewonnen, dus duidelijk een goede strategische move van hem, maar natuurlijk ook een beetje geholpen door Dreamz. Wat ik wel verrassend vond was dat ie echt iedere stem kreeg, dat is volgens mij ook nog nooit gebeurt in de geschiedenis van Survivor, dat iemand alle jurystemmen kreeg.

De jury was ook wel grappig, vooral Alex met z'n tirade. Sommigen zaten er gewoon op te wachten om flink tekeer tegaan om het tekeergaan.

Survivor China Dat is tenminste eindelijk echt iets om naar uit te kijken na al die gare eilanden waar ze elke keer naartoe gaan. Ik ben echt benieuwd hoe dat seizoen gaat verlopen. Ik hoop dat het weer een beetje een ouderwets sfeertje krijgt zoals in seizoenen die voor Survivor All Stars plaatsvonden.
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:03:03 #187
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_49473995
Ik had eigenlijk helemaal niet verwacht dat juryleden zo ontzettend tekeer gingen. Ik vond het rats and snakes gedrag in het hele seizoen eigenlijk heel erg meevallen. Als een tirade ergens over gaat, ok. Maar Alex was in zijn laatste paar afleveringen eigenlijk heel sportief. Guess not...
En Boo mert z'n true Christian gedoe, sloeg ook nergens op.
Verder is Lisi natuurlijk gewoon hartstikke gestoord, kan er niets anders van zeggen. Wat een labiel mens...
Spoilers!
pi_49474114
Boo en Lisi sloegen echt alles ja .

Ik vond Rocky nog de meest leuke qua 'aanvallen/afzeiken'. Michelle of Stacy had ook gewoon echt een normale vraag aan Earl over of hij het geld wel echt verdiende.

Ik heb ook echt zin in Survivor China .
  maandag 21 mei 2007 @ 18:00:56 #189
44906 merino
World of Sleepers
pi_49614883
Cassandra vond ik erg beperkt spel spelen en dat kwam er imo bij de final TC ook uit. Ze had echt nauwelijks goede argumenten.
Dreams bewijst dat hij enorm goed is in korte termijns strategie maar niet zogoed vooruit kon kijken. Hij won 1 plaatsje hoger en ruilde daarvoor teveel in (let wel, ben voorstander van enorm sneaky technieken op Survivor maar het was imo duidelijk dat hij later is geswitcht in die deal. Geloof er niks van dat hij Yau-Man al speelde vanaf het eerste moment. Dat gelukzalige van hem, het beloven op God enzovoorts zag er iets te echt uit). Zonde

verder was Earl gewoon goed

uiteraard is verder Yau-Man de onbetwiste Super Survivor
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  maandag 21 mei 2007 @ 20:15:46 #190
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_49620084
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:00 schreef merino het volgende:
Dreams bewijst dat hij enorm goed is in korte termijns strategie maar niet zogoed vooruit kon kijken. Hij won 1 plaatsje hoger en ruilde daarvoor teveel in (let wel, ben voorstander van enorm sneaky technieken op Survivor maar het was imo duidelijk dat hij later is geswitcht in die deal. Geloof er niks van dat hij Yau-Man al speelde vanaf het eerste moment. Dat gelukzalige van hem, het beloven op God enzovoorts zag er iets te echt uit). Zonde
Sneaky zie ik ook graag, dat is toch iets wat dit seizoen miste. Dreamz was gewoon niets anders dan dom hoe hij dingen aanpakte. Die gast heeft het helemaal niet in zich om strategisch zo'n deal te maken en er goed over na te denken.
Spoilers!
  maandag 21 mei 2007 @ 20:26:47 #191
44906 merino
World of Sleepers
pi_49620644
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Sneaky zie ik ook graag, dat is toch iets wat dit seizoen miste. Dreamz was gewoon niets anders dan dom hoe hij dingen aanpakte. Die gast heeft het helemaal niet in zich om strategisch zo'n deal te maken en er goed over na te denken.
nee idd. Al had hij het zeker niet slecht gespeeld als hij gewoon de eer aan hemzelf had gehouden en als 4de eruit was gegaan. Aantal goede moves gemaakt waarmee hij verder is gekomen dan anderen
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  maandag 21 mei 2007 @ 20:44:13 #192
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_49621505
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:26 schreef merino het volgende:

[..]

nee idd. Al had hij het zeker niet slecht gespeeld als hij gewoon de eer aan hemzelf had gehouden en als 4de eruit was gegaan. Aantal goede moves gemaakt waarmee hij verder is gekomen dan anderen
Precies, maar volgens mij is dat laatste wat je zegt meer geluk dan wijsheid. Hij had er gewoon eerder uit moeten gaan bij nader inzien. Ik vond bijv. die achitecten-dame veel interessanter. Maar liever Dreamz die ver komt dan Cassandra of Boo, daar valt helemaal geen lol aan te beleven.
Spoilers!
  maandag 21 mei 2007 @ 21:01:09 #193
44906 merino
World of Sleepers
pi_49622308
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Precies, maar volgens mij is dat laatste wat je zegt meer geluk dan wijsheid. Hij had er gewoon eerder uit moeten gaan bij nader inzien. Ik vond bijv. die achitecten-dame veel interessanter. Maar liever Dreamz die ver komt dan Cassandra of Boo, daar valt helemaal geen lol aan te beleven.
tja gelijk heb je ja. Maar het begin was gewoon kut dus daar heb ik het liever niet meer over

verder.... China
Inland seizoen
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 00:17:42 #194
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_49630149
Ik bedacht net dat de winnaar van de auto weer niet heeft gewonnen!
En we hebben helemaal geen familie gezien dit jaar. Mooi dat het toch nog onvoorspelbaar was.
Mooi dat er geen recap was, daar voel ik me altijd door genaaid. Denk ik dat ik een ep ga kijken, is t niets neuws, heel flauw.

Maar inderdaad, go China!
Spoilers!
  donderdag 31 mei 2007 @ 21:53:34 #195
44906 merino
World of Sleepers
pi_49980285
verbazingwekkend dat het hier nog niet stond maar ik zal het even melden

Het nieuwste geesteskindje van onze geliefde Mark Bunett gaat vanavond (!!) in premiere op CBS

Wel 16 kandidaten
Wel Mark Burnett
Geen Jeff Probst

Pirate Master



http://www.cbs.com/primetime/pirate_master/

I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_49980586
Tof!

Open anders maar een nieuw topic erover hoor .
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:00:54 #197
101884 PeRi
Allons-y!
pi_49980617
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tof!

Open anders maar een nieuw topic erover hoor .
Whatever I want.
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:01:24 #198
44906 merino
World of Sleepers
pi_49980641
pfff ok ik ga wel ff aan een OP werken dan....
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_49980655
Jeff is te cool om eruit te laten. Dan maar toch survivor blijven volgen
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:35:37 #200
44906 merino
World of Sleepers
pi_49982028
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:01 schreef AlohaXa het volgende:
Jeff is te cool om eruit te laten. Dan maar toch survivor blijven volgen
ik neem aan dat Jeff het gewoon te druk heeft met 2 seizoenen Survivor per jaar
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  Moderator woensdag 6 juni 2007 @ 00:24:45 #201
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_50149432
SHO > FTR
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:21:01 #202
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_51610933
Thursday, Sept. 20

8:00-9:00 PM SURVIVOR: CHINA (15th Installment Premiere)
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 19 juli 2007 @ 00:38:33 #203
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_51613342
Dat duurt nog veel te lang!

Ik ben maar weer begonnen met opnieuw kijken, ben bijna klaar met Australian Outback.
Spoilers!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 19:30:22 #204
44906 merino
World of Sleepers
pi_52024971
damn nu op MTV een show over reality stars. Fucking Johnny Fairplay die een trio'tje regelt
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_52552328
quote:
Meet Your 'Survivor: China' Castaways
Both teams this season will consult "The Art of War"


August 20, 2007

A grave digger, a Christian talk radio host, a chicken farmer and a WWE wrestler lead the newly announced castaways for CBS' "Survivor: China."

The 15th installment of the Mark Burnett-produced CBS staple will premiere on Thursday, Sept. 20 in an episode that finds the castaways starting in downtown Shanghai and moving to HuangPu Mountain's Mi Tuo Temple for a Buddhist ceremony. Then the castaways will be placed on separate islands on the Zhelin Lake in the Jiangxi Province.

Each tribe will be given a copy of Sun Tzu's "The Art of War" for motivation and assistance. Brilliant or vaguely racist? We'll leave it to the castaways and host Jeff Probst to decide.

In case you're curious, the WWE wrestler is Ashley, winner of the 2005 RAW Diva Search. She was also on the cover of the April 2007 issue of Playboy, according to her bio. The chicken farmer? None other than Chicken Morris, who is also this season's oldest contestant at 47. And not only does Leslie host a mid-morning radio show on Christian talk radio, but she was also represented North Carolina in 2001's Mrs. USA pageant.

Based on a quick skim of the other contestants, we're looking forward to seeing how Jean-Robert's professional poker skills will play in the wilderness, much less how Frosti will convert his parkour athleticism to a more rural environment.

Here's a little info on the 16 new castaways viewers will meet formally when "Survivor: China" premieres on Thursday, Sept. 20:




Name: Jean-Robert Bellande
Age: 36
Hometown: Las Vegas
Occupation: Professional poker player


Name: James Clement
Age: 30
Hometown: Lafayette, La.
Occupation: Grave digger


Name: Dave Cruser
Age: 37
Hometown: Simi Valley, CA
Occupation: Former model


Name: Jaime Dugan
Age: 22
Hometown: Columbia, S.C.
Occupation: Student


Name: Todd Herzog
Age: 22
Hometown: Pleasant Grove, Utah
Occupation: Flight attendant


Name: Erik Huffman
Age: 26
Hometown: Nashville
Occupation: Musician


Name: Amanda Kimmel
Age: 23
Hometown: Los Angeles
Occupation: Hiking guide


Name: Peih-Gee Law
Age: 29
Hometown: Marina Del Rey, CA (born in Hong Kong)
Occupation: Jeweler


Name: Sherea Lloyd
Age: 26
Hometown: Atlanta
Occupation: Elementary teacher


Name: Denise Martin
Age: 40
Hometown: Douglas, Mass.
Occupation: School lunch lady


Name: Ashley Massaro
Age: 28
Hometown: East Northport, NY
Occupation: WWE wrestler


Name: Chicken Morris
Age: 47
Hometown: Marion, Va.
Occupation: Chicken Farmer


Name: Leslie Nease
Age: 38
Hometown: Tega Cay, S.C.
Occupation: Christian radio talk show host


Name: Aaron Resiberger
Age: 32
Hometown: Venice, CA
Occupation: Surfing Instructor


Name: Courtney Yates
Age: 26
Hometown: New York City
Occupation: Waitress


Name: Mike 'Frosti' Zernow
Age: 20
Hometown: Chicago
Occupation: Parkour athlete/Student
pi_52570519
Survivor Mooi dat het weer gaat beginnen. Ben benieuwd hoe die pokergast het gaat doen. Denk dat ie wat betreft mentale beproevingen redelijk in het voordeel is. Een een kandidaat van 20 jaar?? Ik dacht altijd dat 21 de minumleeftijdgrens was om mee te doen. Dus dat is de jongste kandidaat ooit. Whahaha en die gast die Chicken wordt genoemd. Dat staat gewoon zelfs op de officiele website bij z'n naam
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:41:54 #207
44906 merino
World of Sleepers
pi_52571088
wtf
dit is nu al mijn favoriete seizoen ooit

de HuangPu berg waar ze zitten is de locatie waar Huangbo Xiyun (vernoemd naar de berg na zijn dood) een groot Zen meester zijn lessen heeft gegeven. Zijn teksten zijn mijn (brilliante) introductie in het boeddhisme geweest
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_52574276
Hmm waarom ziet de "cast" er zo gemaakt uit deze keer?
A little bit hateful
pi_52575838
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:14 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm waarom ziet de "cast" er zo gemaakt uit deze keer?
Ik vind het juist wel mee vallen. Helemaal ten opzichte van de vorige 2 keren toen ze per sé 5 blanken, 5 afro amerikanen, 5 latino's en 5 aziaten in de cast moesten hebben. Dat verklote echt de hele casting. Ik ben blij dat ze dat nu weer veranderd hebben. Ik heb naar de filmpjes gekeken van de kandidaten op de website en er zitten toch een aantal mensen nu bij die daadwerkelijk ook fan zijn van de show. Ook blij om te zien dat ze weer terug zijn naar 16 kandidaten. Krijgen we waarschijnlijk ook weer gewoon een final 2 ipv final 3.
pi_53319836
Homies! Morgen he!

15x01 Survivor: China - Episode 1
A little bit hateful
pi_53321687
Eindelijk!!!

Zou er trouwens nog een keer een AllStars seizoen komen? Ze hebben het toen gedaan van de eerste 7 seizoenen. Nu zouden ze het wat mij betreft wel weer kunnen doen van seizoen 9 tot en met 15.
Ik heb pas alles tot en met AllStars weer eens gekeken. Outback, Africa en Amazon zijn toch wel mijn favorieten.
Spoilers!
pi_53321834
Volgens mij zou er na dit seizoen weer een allstars komen.
pi_53324625
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Eindelijk!!!

Zou er trouwens nog een keer een AllStars seizoen komen? Ze hebben het toen gedaan van de eerste 7 seizoenen. Nu zouden ze het wat mij betreft wel weer kunnen doen van seizoen 9 tot en met 15.
Ik heb pas alles tot en met AllStars weer eens gekeken. Outback, Africa en Amazon zijn toch wel mijn favorieten.
Amazon is waar die fotomodelletje jenna won? Niet mijn favoriet, meest twisted winnares/uitslag ooit!

Ik vind toch Cook Island het leukste, maar dat komt misschien omdat ik daarmee begon. Toen was alles nog nieuw en totaal onverwachts voor mij. Oh en dat de Asians domineerden was ook een grote pluspunt
A little bit hateful
pi_53324658
Ik heb er zin in .
Whatever I want.
  donderdag 20 september 2007 @ 12:46:53 #215
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53324867
Aintitcoolnews heeft de eerste aflevering al gezien: http://www.aintitcool.com/node/34107
Let op: wel spoilers
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_53324946
Seizoen 16 zou trouwens weer op Palau gefilmd worden.
pi_53325020
En nog een nieuwe twist - en dat is het enige wat ik wil weten .

Voor de zekerheid maar in spoilers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd hoe dat uitpakt.
pi_53325216
Leuke behind-the-scene filmpjes op de website.

Heb er weer zin in

(zeer benieuwd hoe de twist uitpakt)
hmmmm....WAT???
pi_53331502
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:37 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Amazon is waar die fotomodelletje jenna won? Niet mijn favoriet, meest twisted winnares/uitslag ooit!
Ja, die inderdaad. Ik vond Jenna niet zo'n terechte winnares, maar ik vond de aanloop er naar toe heel gaaf. Ik ben groot fan van Rob Cesternino. En ook van Christie, dat dove meisje dat tegen alle verwachtingen toch heel ver kwam.
Spoilers!
  donderdag 20 september 2007 @ 17:05:15 #220
44906 merino
World of Sleepers
pi_53331749
ik heb echt zooooooooo veel zin in dit seizoen. Een van de brilliantste locaties in tijden
(heb het beetje gehad met eilanden eigenlijk...)
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_53360851
Zo even gekeken. Vind het dit seizoen meteen al wat pakkender beginnen. Meteen weer een nostalgisch en herkenbaar gevoel vanaf de intro

Nu zitten ze wel in China maar volgens mij is het niet echt een main-land survivor aangezien ze ook nog een in de buurt van iets dat thousand Islands heet.

Anywayzzzz survivor is back!!
A little bit hateful
pi_53370015
Wat doet die courtney nou in de show?
Echt vanaf het begin zit ze te zeuren

pi_53372141
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 23:14 schreef athlonkmf het volgende:
Wat doet die courtney nou in de show?
Echt vanaf het begin zit ze te zeuren

[afbeelding]


Mevrouw plank die denkt dat ze beter is dan de rest.
En dat als waitress
A little bit hateful
pi_53372196
dit seizoen zijn er niet veel gasten waar ik voor root. james is wel cool (gravedigger) PeiGee is de enige met een beetje hersens in haar groep.
Maar voor de rest stelletje hersenloze wezens die denken dat ze een maandje op een tropisch eiland vakantie kunnen vieren.

Die chicken was wel lache met z'n
quote:
DAAAAMN
Iedereen opschrikken...
pi_53376787
we zijn begonnen

locatie is goed en deelnemers ook. Leuk ook de boedistische welkomst ceremonie (en wat een doos is dat christelijke grietje)

gaat een leuk seizoen worden
hmmmm....WAT???
pi_53376854
Heb de aflevering bekeken
Het doet me gelijk alweer een beetje terugdenken aan de eerdere seizoenen en daar ben ik blij om, want de eerste 7 seizoenen voor all stars vond ik toch veel beter opgezet dan daarna.

Het verschil tussen de Fei Long tribe en de Zhan Hu tribe vind ik erg groot. Ik denk dat de Fei Long tribe met een meerderheid straks de merge in zal gaan, want die zijn echt veel sterker en acteren ook meer als groep. Ik denk dat er van Zhan Hu straks weinig over zal zijn.

Tribal Council ziet er trouwens zwaar vet uit
pi_53377100
Dit beloofd een prima seizoen te worden. Wat een locaties hebben ze uitgekozen zeg! Overal blubber, wat kut als je daar zit.

Die Christian radio talkshow host of whatever vind ik nu al megairritant, geweldig!
En die Courtney gaat er of heel snel uit, of zorgen voor heel veel irritatie.
Ik hoop dat die homo- steward heel sneaky gaat doen, dat lijkt me wel wat.
Spoilers!
  zaterdag 22 september 2007 @ 11:58:15 #228
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_53377209
gay mormon flightattendant, waar halen ze het vandaan

ik weet het niet hoor, het zijn weer een stel disfunctionele idioten bij elkaar. En elk team heeft een mannetjesputter die graag "de leider" wil spelen, lijkt mee een heel goed idee ^_^

Zonder vuur en zonder goede shelter in de blubber en regen zitten zal het verliezende team nog wel gaan opbreken. En dat dunne grietje ... ik hoop voor haar dat er veel eten in die bossen zit, want die houdt het nog geen 2 dagen vol zonder voedsel

[ Bericht 1% gewijzigd door Charles.Darwin op 22-09-2007 12:10:55 ]
451 °F
pi_53378901
Ze mag daarom ook sterven. Dat is ook een twist voor dit seizoen. 1 dode per kamp is acceptabel. Er zijn dan ook geen medics tot de 20ste dag.
A little bit hateful
pi_53384364
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 23:14 schreef athlonkmf het volgende:
Wat doet die courtney nou in de show?
Echt vanaf het begin zit ze te zeuren

[afbeelding]
Leuk toch? Beter dan 90% van de vrouwen in de afgelopen twee seizoenen.
pi_53397111
Wat een figuren zitten er in, nu al . Echt ongelooflijk. Gaat wel een redelijk seizoen worden denk ik zo.

Ik ben in ieder geval momenteel voor de gravedigger .
  zondag 23 september 2007 @ 04:29:15 #232
44906 merino
World of Sleepers
pi_53399009
net begonnen met kijken maar wi nu al even kwijt dat ik hoop dat die Leslie jesus freak ( ) zo snel mogelijk oprot...

en hoe vet is het om eindelijk de tempel te zien waar de oorsprong van mijn eigen spirituele 'ontwaking' ligt
Had zooo graag zelf bij deze groep gezeten!!
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zondag 23 september 2007 @ 04:31:31 #233
44906 merino
World of Sleepers
pi_53399030
en laat ik Courtney niet vergeten
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zondag 23 september 2007 @ 05:06:30 #234
44906 merino
World of Sleepers
pi_53399191
klaar met kijken. Gravedigger is idd erg toffe persoon ja, was direct al een fan

PeiGee begaf zich echt op enorm glad ijs met haar debiele gedrag en had de mazzel dat Chicken zichzelf nogal kansloos maakte. Mensen die op Ashley stemmen hebben overigens nogal korte termijns planning want daar kan je best nog wel wat aan hebben later.

Jammer dat de christendoos en de broodplank in het rode team zitten want die tribe heeft zijn zaakjes duidelijk het meest op orde...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_53536704
Let op: Mega spoilers voor aflevering 2!


Kon niet slapen dus ook maar meteen weer gekeken vanmorgen.

Tja het is wat we verwachten. Een tribe is fysiek gewoon veel sterker vanaf het begin af aan. Vraag mij af wat de producers daarmee willen bereiken. Toch wel een beetje oneerlijk vind ik. En dat terwijl het echt een een nasty plek is, regen, modder

Immunity idol zou toch niet gewoon dat embleem zijn boven de ingang he .

Verder vind ik het muziek echt geweldig!
A little bit hateful
pi_53540942
Het zal toch wel handig zijn als ze wat kleren krijgen. Nu zijn ze steeds in vieze onderbroeken en BHs aan het rondhuppellen...

Die zhanfu tribe is wel extreem zwak. Werken niet samen, liggen alleen te maffen en zitten alleen ruzie te maken. Geen wonder ook dat ze niks winnen.

Ze hebben wel een leuk seizoen uitgekozen om in china te survivallen. Lekker in de regenseizoen...

Survivor 13 is toch spannender. Tenminste allemaal sterke tribes.

[ Bericht 24% gewijzigd door athlonkmf op 28-09-2007 12:31:57 ]
pi_53553039
quote:
Op zondag 23 september 2007 04:29 schreef merino het volgende:
net begonnen met kijken maar wi nu al even kwijt dat ik hoop dat die Leslie jesus freak ( ) zo snel mogelijk oprot...
Vind je? Ik vond dat ze die hele situatie heel goed oploste. Ze is één van m'n favorieten (maar ik vind dat hele team erg leuk).
  vrijdag 28 september 2007 @ 20:37:01 #238
44906 merino
World of Sleepers
pi_53553592
zit nu halverwege ep2 maar wil alvast zeggen dat Todd imo mag winnen dit seizoen
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_53553795
Mijn tenen krullen op voor elke minuut dat Todd in beeld is.
A little bit hateful
  vrijdag 28 september 2007 @ 20:52:34 #240
44906 merino
World of Sleepers
pi_53553974
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:45 schreef Liquidootje het volgende:
Mijn tenen krullen op voor elke minuut dat Todd in beeld is.
kijk jij voor het eerst ofzo?
Todd is volgens mij de enige die bekend is met het spel en staat strategisch het best tot nu toe.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  vrijdag 28 september 2007 @ 20:53:59 #241
44906 merino
World of Sleepers
pi_53554016
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:18 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Vind je? Ik vond dat ze die hele situatie heel goed oploste. Ze is één van m'n favorieten (maar ik vind dat hele team erg leuk).
1. Boeddha is geen God
2. Als je in een andere cultuur bent kan je ten minste het respect opbrengen om er wat van af te weten voordat je er over gaat oordelen
3. Haar toon bevalt me niet

maar op haar Jesus freakheid na is ze idd geen vervelend persoon nee...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  vrijdag 28 september 2007 @ 21:01:39 #242
44906 merino
World of Sleepers
pi_53554206
wat korte remarks naar aanleiding van afgelopen aflevering:

- Jeff coined een nieuwe term: Tribal Therapy
- Geel doet er goed aan met het wegstemmen van Ashley. Dave mag wat ongenuanceerd zijn maar een leider kan geen leider zijn als iedereen al zijn beslissingen in twijfel trekt. Hij had namelijk wel gelijk wat betreft de vuurpit en de reden dat hij te weinig energie had tijdens de challenge komt puur omdat de rest te lui was om mee te helpen met het bouwen van de vuurpit
- Geel mag imo aflevering na aflevering oprotten. Ontzettende klote tribe zeg...
- Rood is inderdaad fysiek sterker maar Geel doet er natuurlijk weinig goeds aan door de eerste aflevering al een man weg te stemmen. En dan nota bene nog een man die enorm veel ervaring heeft met tot het diepe gaan bij zware uitdagingen.
- Erg leuke toevoeging van de Art of War, helaas nodig omdat duidelijk 95% geen idee heeft hoe ze Survivor moeten spelen...
- De Pokerspeler moet uitkijken met zijn zogenaamd slimme tactiek want ik zie het nog niet werken...
- Leslie voelt zich verlaten door God in het land van de foute goden
Ik hoop dat Todd idd de immunitie idol vind en dat ze snel ophoepelt en weer in haar bijbeltje kan gaan hangen
- China is fantastisch goede locatie voor Survivor
- De reward-challenge was echt machtig gaaf en super goed gebouwd
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_53554962
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:52 schreef merino het volgende:

[..]

kijk jij voor het eerst ofzo?
Todd is volgens mij de enige die bekend is met het spel en staat strategisch het best tot nu toe.
Nou nou, dat iemand waarschijnlijk een goede "speler" is hoeft toch niet meteen een populariteitsprijs te winnen.
A little bit hateful
  vrijdag 28 september 2007 @ 22:25:15 #244
44906 merino
World of Sleepers
pi_53556419
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:27 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Nou nou, dat iemand waarschijnlijk een goede "speler" is hoeft toch niet meteen een populariteitsprijs te winnen.
populariteit boeit dan ook echt geen enkele flikker in Survivor.
Volgens mij moet jij Expeditie Robinson gaan kijken want in Survivor wint altijd nog de beste speler en niet de leukste gozer/meid
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_53556801
Waarom maak je je zo boos? Dat ik Todd geen leuke karakter vind betekend niet dat ik jou geen aardige gast vind ofzo
Ik ben een grote survivorfan. Maar blijkbaar kijk ik gewoon met andere ogen naar survivor. Ik kan iemand gewoon waarderen in de loop van het kijken en dat hoeft niet persé de meest geniale player te zijn. Tja noem mij maar gerust een gevoelspersoon hoor.

En dat is juist de kracht van survivor. Alle spelers worden niet voor niets gescreend om een zo groot mogelijk diversiteit te vinden.

Bijvoorbeeld twee jaar geleden was de best speler Yul en voor mij ook het meest charismatische player ooit.
Over bij amazon waar ik het eerder over had. Had die jenna gewonnen, misschien was ze "het beste"(?) maar ik kon haar dus niet uitstaan, dus je zult mij ook nooit voor die persoon juichen.

Dus uiteindelijk is survivor te onvoorspelbaar om het puur af te schrijven of "de beste speler". Elke speler heeft zijn of haar eigen manier van spelen en met het jury-systeem maakt het juist onvoorspelbaar, want zowel als de speelwijze is de beoordeel wijze ook verschillend per speler. Dus al met al ... tja..
A little bit hateful
  vrijdag 28 september 2007 @ 22:57:22 #246
44906 merino
World of Sleepers
pi_53557212
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:41 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom maak je je zo boos? Dat ik Todd geen leuke karakter vind betekend niet dat ik jou geen aardige gast vind ofzo
ik ben niet boos hoor
quote:
Ik ben een grote survivorfan. Maar blijkbaar kijk ik gewoon met andere ogen naar survivor. Ik kan iemand gewoon waarderen in de loop van het kijken en dat hoeft niet persé de meest geniale player te zijn. Tja noem mij maar gerust een gevoelspersoon hoor.
iemand waarderen is iets anders als je geld op iemand zetten om dat je denkt dat diegene wel eens de Ultimate Survivor kan worden. Heb in verloop van alle seizoenen genoeg mensen gehad die ik erg kon waarderen maar waarvan ik de kans laag achtte dat ze het tot de laatste ronde's zouden halen
quote:
Bijvoorbeeld twee jaar geleden was de best speler Yul en voor mij ook het meest charismatische player ooit.
Ik begrijp die Yul gekte niet echt maar goed dat ligt aan mij.
quote:
Over bij amazon waar ik het eerder over had. Had die jenna gewonnen, misschien was ze "het beste"(?) maar ik kon haar dus niet uitstaan, dus je zult mij ook nooit voor die persoon juichen.
ik vond haar zeker niet de beste winnaar en Jenna heeft zich volgens mij vaker dan welke andere survivor moeten verdedigen voor haar winst dat seizoen. Nu was Amazon sowieso een rare en tevens de minst favoriete seizoen van Jeff Probst maar ze is wel een Survivor maniak en daarom imo ook terechte winnaar.
quote:
Dus uiteindelijk is survivor te onvoorspelbaar om het puur af te schrijven of "de beste speler". Elke speler heeft zijn of haar eigen manier van spelen en met het jury-systeem maakt het juist onvoorspelbaar, want zowel als de speelwijze is de beoordeel wijze ook verschillend per speler. Dus al met al ... tja..
uitaard is het onvoorspelbaar maar dat bekend niet dat je geen voorspellingen kan doen over wie je denkt dat gaat winnen. Tevens is elke winnaar imo juist wel de beste speler (behalve dan imo Tina van seizoen 2) en heeft naar mijn mening juist Richard al helemaal aan het begin laten zien dat het niet hoeft uit te maken of je aardig bent en lief tegen de andere kandidaten doet, omdat keihard spel en goede alliancies juist de kern van Survivor zijn geweest sinds dat Richard die methodiek geintroduceerd heeft.

Bij ER gaat het veeeel meer om wie aardig doet tegen wie en niet om wie sneaky en strategisch speelt.
Remember the slogan: Outwit, Outplay, Outlast
en Outwitten is juist hetgene waar Todd momenteel het meest van laat zien...

en uiteraard mag jij je aan die gast ergeren, daar zijn kandidaten van Survivor namelijk ook traditioneel erg sterk in geweest
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_53562563
Het gaat er in dit spel toch om dat je de finale haalt en daar de meeste stemmen krijgt? Dan is iedere winnaar imo. de beste speler van dat seizoen.

Todd vindt ik eigenlijk nog niet zo sterk. Amanda is naar hem toegekomen voor een complot en volgens mij was het haar idee om Aaron er bij te voegen. Dan vindt ik Amanda tot nog toe beter een betere speler. Todd praat veel over strategie (ala Rob C, Rob M etc.) maar heeft nog weinig laten zien. Maar goed, laten we eerst maar eens wachten tot dat team iemand moet wegstemmen, dan kun je echt zien wie goed liggen in het team.
pi_53562845
Wat een rare discussie. Elke kijker krijgt gewoon affiniteit met een bepaalde speler. Merino doet alsof je affiniteit moet krijgen met de beste speler / potentiele winaar.

Ik vind de grave digger wel gaaf maar die heeft eigenlijk nog niets laten zien. Todd praat inderdaad zoals die ene Rob en ik mag hem (op dit moment) ook niet. Ook al wordt hij de grootste mastermind van het spel. Dus om meteen te gaan flamen met expeditie robinson enzo is zoals een kaarsje uit doen met een brandweerwagen

jullie moeten meer letten op de PI, daar zitten namelijk ook smiley's
  zaterdag 29 september 2007 @ 16:07:33 #249
44906 merino
World of Sleepers
pi_53569560
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:06 schreef AlohaXa het volgende:
Wat een rare discussie. Elke kijker krijgt gewoon affiniteit met een bepaalde speler. Merino doet alsof je affiniteit moet krijgen met de beste speler / potentiele winaar.
volgens mij begrijpen jullie allemaal mijn reactie verkeerd. Ik zeg juist niet dat ik affiniteit heb met Todd maar dat ik hem het strakst vind spelen. Dat had ik ook met Rob destijds...

Vooral erg strak vond ik van Todd dat hij de leidertaak op iemand anders schoof en dat hij duidelijk The Art of War het best gelezen had. Verder was het uit de voorinterviews duidelijk dat hij enorme Survivor gek is, alhoewel dat ook niet uit hoeft te maken omdat Brian ook niet echt ver kwam ondanks zijn Survivor kennis.
quote:
Dus om meteen te gaan flamen met expeditie robinson enzo is zoals een kaarsje uit doen met een brandweerwagen
het was echt niet als een flame bedoelt maar meer als ongeloof dat ik iemand strategisch vind spelen en dat daar vervolgens een reactie op komt dat die persoon enorm irritant is. Ja dus??
Irritatie richting de kijker maakt nou net bij Survivor weinig uit omdat het gaat om wie de last man standing is door middel van het strak spelen bij het spel. Survivor is geen populariteitscontest en dat mag best gezegd worden...
quote:
jullie moeten meer letten op de PI, daar zitten namelijk ook smiley's
ben ik te lui voor
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_53581939
Hahaha leuke discussie hier. Brengt wat leven in de brouwerij
Ikzelf ben niet zo'n erge Todd-fan, maar dat komt omdat ik hem als persoon gewoon irritant vind. Toegegeven is wel dat ie weet wat ie aan het doen is, maar goed, ik denk dat die Amanda dat net zo goed weet. Ik ben blij dat er eindelijk weer eens wat leuke vrouwelijke kandidaten zijn en niet van die saaie vrouwen die er niks van snappen en alleen maar meeliften. Daar was de afgelopen seizoenen een overschot aan en daarom wonnen er alleen maar mannen de laatste tijd. Ik schat de kans nu hoger in dat er een vrouw wint en Amanda is daarvan een van mijn favorieten. Die Todd vindt zichzelf iets te goed wat mij betreft.

En dan Jean-Robert . met z'n "Ik ga de luiwammes spelen en zal pas later laten zien wat ik allemaal in huis heb". Van mij mag ie de award krijgen voor meest idiote Survivor-strategy ooit. .
Serieus, die gast heeft nu al zo'n target op z'n rug, dat ie dat nooit meer goed zal krijgen zeker niet in zo'n sterke tribe. Hij heeft mazzel dat Leslie niet al te snugger is, dat zou z'n enige redding zijn.

James vind ik op zich wel relaxed, erg sterke gast alleen is het snel gedaan met hem na de merge waarschijnlijk. Dave zal er ook wel snel uitgaan geheel volgens Survivortraditie "Irritante leiders redden het niet".
pi_53582158
Jean Robert is wel enorm sterk in de challenges, dat helpt hem wel echt enorm. Verder vind ik het nog niet heel erg boeiend, tactisch is er ook amper nog iets echt gedaan.

Moet nog een beetje op gang komen.
pi_53588241
Ik vind het alweer een leuk seizoen. Ik ben ook helemaal voor Todd. Maar het duurt echt niet lang meer voor de anderen hem doorkrijgen, het zal mij benieuwen of hij het gaat redden. Ik hoop in ieder geval tot ver na de merge.

Tribal Therapy vond ik ook een goeie!

En over het feit dat ze in vieze onderbroeken en BH's enzo lopen, dat is gewoon dom van de spelers. Het is de afgelopen jaren al zo dat de spelers getricked worder. Kom, we gaan naar een fotoshoot, oh nee, het spel begint nu!
Als ik met dat spel mee zou doen, zou ik vanaf het moment dat ik in het land ben waar het spel zich zal afspelen, me voorbereiden op het feit dat Survivor elk moment kan beginnen. Altijd 2 elastiekjes in mn haar, altijd mn bikini dragen, nooit een string. Altijd goede schoenen aanhebben, altijd een trui ofzo om mn middel, een lange broek met afritsbare pijpen dragen, etc. Hoe dom ben je als je daar in je jurkje zonder BH rond gaat lopen? Dan heb je het dus echt niet begrepen.

Verder wel terecht dat die worstelaarster eruit is gestemd, ze had gewoon ja en amen moeten zeggen en zich in moeten houden. Jammer dat ze eruit is, ze had wel een interessante persoonlijkheid.

Ik vind eigenlijk niet dat er fysiek nou zoveel verschil zit tussen de tribes. Het is meer een samenwerking die niet helemaal lukt imo.
Spoilers!
  zondag 30 september 2007 @ 20:26:53 #253
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_53598959
Tot nu toe vind ik het wel een leuk seizoen. Natuurlijk zitten er een aantal eikels in de teams, maar dat is juist de charme van dit soort programma's. Het was leuk om te zien hoe een van die kerels die worstelaarster helemaal zoek speelde bij dat modderspel, heel even zag je zelfs hoe hij haar, op authentieke worstelmanier, enorm hard de modder in pleurde ... het was maar heel kort te zien, maar wel erg voldoenend (aangezien ik niets heb met die nep worstel bullshit, laat staan de vrouwelijke variant daarvan ^^)

James de Gravedigger is mijn favoriet!
451 °F
pi_53601859
DAMN, net 20 minuten van het nieuwe seizoen expeditie robinson gezien. Dan wordt je weer helemaal blij dat survivor na 14 seizoenen (natuurlijk ook met wat mindere seizoenen er tussen) nog altijd zo goed is en geen rare formats gebruikt zoals 100 mensen op 1 eiland zetten

en al die luxe die ze er krijgen, mogen ze een tent meenemen
neen, doe mij survivor maar (al was dat al wel paar jaar duidelijk)


o en Todd , die gaat ver komen
hmmmm....WAT???
pi_53601905
Nou, vorig jaar dan? Kregen ze zelfs een toiletbril.
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:19:17 #256
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_53610714
quote:
Op zondag 30 september 2007 21:57 schreef Vitamine_C het volgende:
DAMN, net 20 minuten van het nieuwe seizoen expeditie robinson gezien. Dan wordt je weer helemaal blij dat survivor na 14 seizoenen (natuurlijk ook met wat mindere seizoenen er tussen) nog altijd zo goed is en geen rare formats gebruikt zoals 100 mensen op 1 eiland zetten

en al die luxe die ze er krijgen, mogen ze een tent meenemen
neen, doe mij survivor maar (al was dat al wel paar jaar duidelijk)


o en Todd , die gaat ver komen
Hier ben ik het volmondig mee eens! Ik blijf toch wel ER volgen, maar Survivor steekt daar met kop en schouders bovenuit. Elke keer als ik Survivor zie wil ik daar aan meedoen, dat heb ik bij ER totaal niet.
Spoilers!
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:27:36 #257
44906 merino
World of Sleepers
pi_53610908
alhoewel Gravedigger zeker leuk persoontje is heeft die gozer echt een target van hier tot over morgen op zijn rug vanaf het punt van de merge. Denk niet dat Gravedigger daar om heen kan spelen. Maar we zullen het zien
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_53729448
Those who prays the most, sins the most

Dat is wel echt idioot... om de enige annorexiapatient het fysieke gedeelte te laten spelen....

[ Bericht 57% gewijzigd door athlonkmf op 05-10-2007 20:49:39 ]
pi_53729922
Ja haha, dat begreep ik ook niet. Ze kon nauwelijks dat zwaardje optillen
A little bit hateful
pi_53745478
Weer een nog niet heel boeiende aflevering. Courtney is echt strontirritant. Ben ook blij dat Leslie weg is. Er mag wel eens echt iets gaan gebeuren.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 20:52:23 #261
44906 merino
World of Sleepers
pi_53750135
Leslie
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_53775419
Erg jammer dat Leslie weg is. Één van de leukste vrouwen die ik in jaren in de show heb gezien. Ze leek me iemand die echt genoot van mee te doen met het spel. Jammer genoeg was ze iets te naïef en heeft dat haar kop gekost.

Nu ik voor Courtney. De anderen hebben voor mij afgedaan: ik zie het nut er niet in om iemand waarvan je weet dat die niet te vertrouwen is (Jean-Robert) in het spel te houden, vooral niet nu de kans groot is dat er een switch komt binnenkort.
pi_53799117
Wat heb ik die Jean Robert overschat zeg voordat de show begon.
Dacht echt dat hij als Poker player een goeie strategist zou zijn, maar hij is de slechtste van iedereen.
Todd mag ik wel, hele tijd geleden dat er iemand als hij in het programma zat. Hopelijk houd ie het nog ff vol, want spelers zoals hij zorgen voor wat spektakel in survivor.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 08:32:39 #264
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_53806423
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 20:52 schreef trepper het volgende:
Wat heb ik die Jean Robert overschat zeg voordat de show begon.
Dacht echt dat hij als Poker player een goeie strategist zou zijn, maar hij is de slechtste van iedereen.
Todd mag ik wel, hele tijd geleden dat er iemand als hij in het programma zat. Hopelijk houd ie het nog ff vol, want spelers zoals hij zorgen voor wat spektakel in survivor.
hehe, poker stelt ook niets voor, dat blijkt wel weer
451 °F
pi_53896458
Jean spreekt mandarijns
Todd sneak snake (maar wel goed)

En wat een fucked up tribal councel zeg. Ik dacht echt dat sheria haar doodsvonnis had geschreven met haar domme uitspraken tijdens het vragenuurtje, maar nee hoor

Previewtje voor volgende week beloofd veel!
A little bit hateful
pi_53904583
Ik vind echt dat ze moeten kappen met het steeds in beeld brengen van de vermoedelijke immunity idol. Ik vind het juist wel leuk om mee te denken met de kandidaten.
Verder niet een heel spectaculaire aflevering, maar ik heb er vertrouwen in dat het helemaal goed zal gaan komen. Ik ben vooralsnog helemaal voor Todd. Maar mensen die sneaky zijn, worden over het algemeen wel doorzien, vroeg of laat. En hij heeft niet echt een heel goede alliance gekozen met Courtney vermoed ik.

Inderdaad een moeilijke keuze tussen Sharea en hoe heet ie ook alweer. Ik snap sowieso niet dat mensen daar nog naartoe kunnen gana met de instelling om zo weinig mogelijk uit te voeren. Al kickt ze wel echt veel ass tijdens de challenges.
Spoilers!
pi_53905592
Voor zover ik kan zien heeft de gele team al hun sterke spelers kwijtgeraakt. Waarschijnlijk komt volgende week een merge of een "overstappen" gedeelte. Hoeveel keer heeft geel nou wel niet verloren? Ze hadden vorige keer gewonnen omdat de spellen min of meer in hun voordeel waren gemaakt. Vrouw tegen vrouw en man tegen man.
  zondag 14 oktober 2007 @ 23:07:47 #268
44906 merino
World of Sleepers
pi_53936008
Geel is nogal handicapped nu ja
al is Dave nog zo irritant ik had toch echt Sharia eruit gegooid. Blijf het overigens apart vinden dat er in geel nog geen echte alliancies zijn gemaakt.

en uiteraard speelde Todd weer sterk
Al ben ik met Lucky_Strike eens dat zijn alliance wat sterker had gekunt...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_54041738
Hmmm. Bijzondere strategie zeg, maar ik voelde de frustratie van James wel hoor. Damn
A little bit hateful
pi_54042220
Wat een idioten zijn dat ook zeg. Heb wat zelfkennis. Die meiden hebben echt GEEN kans om te winnen, misschien als hun team wat meer wint. Maar door expres je eigen team te amputeren?

Hee, sukkels. Als jullie nog 2 wedstrijden verliezen, dan heb je maar 2 personen over. Waarom zullen ze nog mergen? De andere team is toch superieur.
pi_54047321
Ik hoop echt dat de redactie er op inspeelt en de merge pas bij 7 laat komen ofzo. Wat een stel kutwijven zeg. Ik hoopte dat James eigenlijk Jeff zou vragen van wat gebeurd er als ik er nu uitstap - voor de vote? Moeten ze dan nog iemand wegknallen en dan zelf opstappen .
pi_54056328
Het was wel een echte Survivor-aflevering qua tactics. Er was leuk over nagedacht door die meiden, wie weet hebben ze gelijk. Ik kan hun idee wel begrijpen en waarderen, maar jammer dat het van die twee moet komen.... En strakke actie dat ze James erin hebben gelaten. Ik ben nu echt benieuwd naar volgende week!
Spoilers!
pi_54069271
Deze aflevering weer lekker ouderwetse survivor-verrassingen. Zo zie je maar dat echt niemand veilig is in dit spel. Ben in ieder geval wel blij dat niet James maar Aaron weg is gestemd, alhoewel ik toch liever een van die twee meiden had zien gaan. Ik hoop dat James flink gaat vlammen in de volgende proef, dat ie die twee niet eens nodig heeft om de proef te winnen.
  maandag 22 oktober 2007 @ 03:48:03 #274
44906 merino
World of Sleepers
pi_54082946
wat Lucky-Strike en trepper zeggen

al blijf ik zulke team switches niet leuk vinden en al helemaal niet wanneer dat de twee sterkste spelers betreft. Dan nog liever @ random...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_54180820
Volgende week de merge .

Toffe aflevering . Fantastisch dat James nu de challenge wilde verneuken en zijn team niet . Had graag gezien hoe dat zou aflopen! Ik begin me ook steeds meer te ergeren aan Courtney, ze kan niks anders dan zeiken op JR.

Hopelijk vindt James straks twee immunity idols. Eric en Jaimie zullen wel zijn ene vinden.
pi_54180869
Hoezo hopelijk? In de previews laten ze het gewoon zien.
A little bit hateful
pi_54195160
Gave aflevering weer. Ik vind de mensen dit jaar niet eens zo boeiend, maar het strategische aspect is al snel goed op gang aan het komen.
Slim van Todd dat hij dacht dat er 2 idols waren.

Nog even over die aflevering van vorige week. Hoe dom ben je als je gaat denken dat jij zomaar 2 mensen mag uitkiezen van het andere team en je er niemand voor terug hoeft te geven? Dat vond ik toch wel echt een oerdomme actie van dat gele team.
Spoilers!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 03:56:58 #278
44906 merino
World of Sleepers
pi_54196522
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 01:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog even over die aflevering van vorige week. Hoe dom ben je als je gaat denken dat jij zomaar 2 mensen mag uitkiezen van het andere team en je er niemand voor terug hoeft te geven? Dat vond ik toch wel echt een oerdomme actie van dat gele team.
Eens
zat met verbazing te kijken op dat moment


Deze aflevering zeer strak spel van Todd (zat erop te wachten) maar ook vooral Amanda door toch voor de tribe te kiezen. Courtney heeft imo nogal kortzichtig zelfzuchtige gamestrategie waarmee ze het nooit zal winnen. Jean-Robert verder ook niet maar die is voorlopig wel safe.
Vond jammer dat ze de challenge verloren (alhoewel dat wel weer mooie tv bracht) want anders had Gravedigger het gele team gepowned
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_54240132
Een van de betere afleveringen. Ook lekker shocking met dat lekkere voedsel. Schildpadden en ongeboren kuikens. Ik denk niet echt dat die dingen op zo'n manier geserveerd worden...
pi_54240394
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 10:54 schreef athlonkmf het volgende:
Een van de betere afleveringen. Ook lekker shocking met dat lekkere voedsel. Schildpadden en ongeboren kuikens. Ik denk niet echt dat die dingen op zo'n manier geserveerd worden...
Die schildpadjes leken zo groot totdat je zag hoe dat mooie vrouwtje zo een in haar hand hield. Schattig hoor
A little bit hateful
pi_54316475
Die 'imunity idol'

Maar wtf, first member of the jury
Gaan we dan weer een final 3 krijgen?
hmmmm....WAT???
pi_54318455
James lachte zich helemaal rot
A little bit hateful
pi_54328754
Net weer even gekeken. Vroeg mij eigenlijk af of je bij survivor een immunity idol mag stelen.. Als jamie het om had geruild.. zou dat mogen?
A little bit hateful
pi_54331484
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 23:18 schreef Liquidootje het volgende:
Net weer even gekeken. Vroeg mij eigenlijk af of je bij survivor een immunity idol mag stelen.. Als jamie het om had geruild.. zou dat mogen?
Nee als een survivor een II heeft gevonden kan het niet gestolen worden, daarom gooide jeff ook dat ding in het vuur en keek een beetje boos.

Anyway ik begin eindelijk in het seizoen te komen.
pi_54331533
Precies, final 3? Daar ben ik nooit zo voor.... En 8 juryleden klopt ook niet helemaal natuurlijk. Tenzij het publiek een stem gaat krijgen, dat zou helemaal verschrikkelijk zij. Maar zo erg zullen ze vast niet zijn. 3 in de finale dus....
Spoilers!
pi_54359187
Jezus, ik heb me echt helemaal compleet suf gelachen om Jamie . De domheid ook echt. Briljant.

Dat moment van James dat ie ook echt stuk ging . Todd was ook erg cool in deze aflevering, ook over Jamie.

Laat Todd en James maar lekker redden, samen met JR erbij.
  zondag 4 november 2007 @ 17:07:28 #287
44906 merino
World of Sleepers
pi_54359442
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, ik heb me echt helemaal compleet suf gelachen om Jamie . De domheid ook echt. Briljant.

Dat moment van James dat ie ook echt stuk ging . Todd was ook erg cool in deze aflevering, ook over Jamie.

Laat Todd en James maar lekker redden, samen met JR erbij.
helemaal eens

ik zat net als James echt op puntje van mijn stoel te wachten totdat Jamie haar 'idol' ging presenteren. Heb denk ik nog nooit zo hard gelachen tijdens een aflevering

alleen die Courtney blijft nog steeds de meest domme survivor kandidaat in tiiiijjjjden...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_54361687
Whahahahahaha Jaime Een van de mooiste momenten uit Survivor Geschiedenis
Een die kop van Jean Robert die volgens mij als enige nog niks af wist van de hidden immunity idols. Leuk aflevering ook verder, maar ik vond het ook niet leuk toen ik hoorde dat Jaime de eerste jurylid is. . Normaal is de 1e na de merge altijd de laatste voor de jury met 16 personen. Nu blijkbaar niet. Erg jammer dit duid weer op een final 3 en ik was eindelijk weer blij dat we 16 personen en een final two hadden, krijgen we weer een final 3.
  zondag 4 november 2007 @ 18:40:23 #289
44906 merino
World of Sleepers
pi_54361709
Ja final 3 viel mij ook al meteen op
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_54361971
Je weet nooit wat ze gaan verzinnen.
pi_54366761
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 01:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Slim van Todd dat hij dacht dat er 2 idols waren.
Maar wel dom dat hij er dan een aan James gaf. Nu heeft de sterkste persoon van het team twee immunity idols.

En al de previews kloppen, gaat hij volgende week proberen James weg te stemmen. Ook niet erg slim imo. Je hebt vijf stemmen nodig daarvoor. Van die vijf hoeft er maar één het plan aan James te vertellen en James kan een Immunity Idol inzetten zodat Todd moet vertrekken.

Vind zijn spel erg tegenvallen voor iemand die steeds zo prominent wordt neergezet.
pi_54367399
verkeerd
A little bit hateful
pi_54500053
Hahaha dit seizoen staat echt in het teken van hoe sommige mensen bespeeld worden zonder er enig benul van te hebben Geweldig Vorige week Jamie met haar fake immunity en nu Jean Robert die dacht een primeur te hebben bij het horen van die aanwijzigingen voor de immunity idol. Op zich jammer dat ie nu is weggestemd. Ik kon echt lachen om de acties van hem, misschien is ie wel de slechtst taktische speler ooit van Survivor en dat voor een prof pokerplayer
pi_54500112
Ik denk (hoop) dat de tod alliance lekker kapot gaat in de komende aflevering. James was echt zo verbaasd dat ie zo veel stemmen kreeg.

Die James maakt trouwens rare geluiden man
A little bit hateful
  zaterdag 10 november 2007 @ 21:24:36 #295
44906 merino
World of Sleepers
pi_54513497
Todd had beter voor James kunnen gaan. Altijd de meest domme personen (JR) om je heen houden
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_54519039
Leuke aflevering weer, het bleef spannend tot op het laatste moment. Ik had wel het vermoeden dat JR weggestemd zou worden, maar je weer maar nooit.

Heb dubbel gelegen bij die geluiden van James op dat vat inderdaad
Spoilers!
pi_54519274
Dit seizoen vind ik niet echt denderend. Behalve James zijn er gewoon geen goede spelers, allemaal strategen (sommigen slechter dan de andere) en het gaat bij hun echt om het spel. Niet zozeer om het "Survival".

In seizoen 13 (cooks island, enige andere seizoen dat ik had gezien) gaat het tenminste zo'n 60-70% over het overleven. Jagen en zo, maar hier slapen ze alleen, soms wat vissen. Afwachtend op de spelletjes om elkaar weer weg te stemmen.

En veel "chinees" is er ook niet hier zeg... ze zitten in china, maar kunnen net zo goed elk andere land zijn. De flora en fauna is toch wel wat gevarieerder dan vis en krab daar...
pi_54520905



Met bril









[ Bericht 19% gewijzigd door Liquidootje op 11-11-2007 09:49:24 ]
A little bit hateful
pi_54520973
en nog meer mooie algemene foto's

http://forum.realityfanfo(...)870.0;prev_next=prev
A little bit hateful
pi_54522478
pi_54522483
slotje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')