abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_42991504
Waarom zenden commerciële zenders vaak zoveel pulp uit? Ik vraag me het toch of, alsof je met serieuze programma's totaal amper geld zou kunnen verdienen. "Krakers" van de publieke omroep zijn onder andere Opgelicht, Radar, Rijdende Rechter, Kassa, NOVA, Afslag UMC, Spoorloos, enzovoorts. En al die pulpprogramma's zijn nou ook niet bepaald goed voor de imago van zo'n zender.
pi_42991587
Teveel zenders, teveel programma's en te weinig geld. Zoiets denk ik.
  FOK!fossiel vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:35:14 #3
8443 cptmarco
it's captain...
pi_42991628
Wat noem je dan wel pulp?
En is een vraag naar blijkbaar, zo niet zal het toch redelijk snel zijn afgelopen met die commerciele zenders.
stupidity has become as common as common sense was before
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:39:19 #5
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_42991684
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:31 schreef pberends het volgende:
Waarom zenden commerciële zenders vaak zoveel pulp uit? Ik vraag me het toch of, alsof je met serieuze programma's totaal amper geld zou kunnen verdienen. "Krakers" van de publieke omroep zijn onder andere Opgelicht, Radar, Rijdende Rechter, Kassa, NOVA, Afslag UMC, Spoorloos, enzovoorts. En al die pulpprogramma's zijn nou ook niet bepaald goed voor de imago van zo'n zender.
Wat voor jou helemaal te gekke programma's zijn, is waarschijnlijk in de ogen van de jeugd pulp!
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
pi_42991734
Commerciele zenders moeten geld verdienen. En dat gaat makkelijker met BN'ers die op het ijs dansen dan met een Clairy Polak die de wereldproblemen bespreekt.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:55:18 #7
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_42992033
Omdat de massa dat wil, daarom betalen adverteerders daar bergen geld voor en blijven de zenders drijven. Dus hoe debieler de uitzendingen hoe debieler het land.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_42992050
Dat is ook de reden dat er publieke omroepen bestaan. Zij hebben vanuit de overheid de taak om ons minder toegankelijke programma's te geven, zodat er voor iedereen wat wils is.
Daarom blijven sommige niet succesvolle programma's bestaan bij publieken, die bij commercielen niet eens de zender op geknald zouden worden of na 1 aflevering eraf gehaald zouden worden.
Alle publieke omroepen zitten vast aan bepaalde percentages die ze moeten besteden aan bijvoorbeeld kunstprogramma's, een soort die niet erg kijkersvriendelijk is voor een groot publiek.
De programma's die scoren, zijn daarom vooral te vinden bij de commercielen, want daar moet alles scoren. En dat zijn dan de programma's die jij pulp noemt.
Your ego's writing checks your body can't cash
pi_42992106
mee eens! die Quentin Tarantino kan niet regiseren en die John Travolta kan niet acteren

of moet ik eerste de op lezen?
pi_42992109
Omdat het volk wat ernaar kijkt ook meestal pulp is.
pi_42992481
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:56 schreef -Franktastic- het volgende:
Dat is ook de reden dat er publieke omroepen bestaan. Zij hebben vanuit de overheid de taak om ons minder toegankelijke programma's te geven, zodat er voor iedereen wat wils is.
Daarom blijven sommige niet succesvolle programma's bestaan bij publieken, die bij commercielen niet eens de zender op geknald zouden worden of na 1 aflevering eraf gehaald zouden worden.
Alle publieke omroepen zitten vast aan bepaalde percentages die ze moeten besteden aan bijvoorbeeld kunstprogramma's, een soort die niet erg kijkersvriendelijk is voor een groot publiek.
De programma's die scoren, zijn daarom vooral te vinden bij de commercielen, want daar moet alles scoren. En dat zijn dan de programma's die jij pulp noemt.
Minder toegankelijk, doch erg goed scorend.
pi_42994785
Veronica vult vandaag de avond met Wegmisbruikers.
pi_43060901
commerciële belangen gaan boven artistieke prestaties .
eerst overleven, dan nog meer geld verdienen, dan de carrière veiligstellen, dan pas eventueel een programma leuk maken .
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')