Groeten,
Golfen
Ik vind het toch een feest van niets dus het zal me een zorg zijn.
quote:Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens. Zeg dat maar eens tegen die mensen die hun geliefde zijn kwijt geraakt daar.
Op zondag 06 januari 2002 05:25 schreef MacBeth het volgende:
Lama komen. Wat is geweest is geweest.
En ik vind dat hij lekker daar moet blijven, maar tja das mijn mening en het koningshuis doet toch wat het zelf wilt.
quote:Hehe, precies..
Op zondag 06 januari 2002 14:21 schreef Lynch het volgende:
hij moet wegblijven. Dat heeft ie toegezegd en dan moet ie zich daaraan houden. De leukste feestjes zijn die zonder mensen die hebben meegewerkt aan massamoord.
Maar dit was natuurlijk wel al op 1 klomp aan te voelen. De traditie vh koningshuis wordt niet zomaar onderbroken voor een stel leken die geen idee hebben van hoe de wereld in elkaar zit. Het blauwe bloed stroomt altijd waar het niet gaan kan... Dus Zorreguieta, als een van de grondleggers van de Argentijnse Junta, zal volgens mij wel in alle luxe de bruiloft van zijn dochter kunnen volgen...
ja op de voorkant staat dat maxi-pa toch mag komen....
als je het artikel leest blijkt dat een uitspraak/mening is van een groot deel van de nederlanders (ja ja, betrouwbaar onderzoek... hahahaha)
maak je niet druk hij komt NIET.
quote:Mijn neus! Het huwelijk tussen Lex en Max is bepaald geen prive aangelegenheid. Het zijn publieke figuren die erg veel geld van het Nederlandse volk krijgen. Hun huwelijk wordt zoiets als een volksfeest.
Op zondag 06 januari 2002 15:25 schreef Heerlijkheid het volgende:
Een huwelijk is een prive aangelegenheid
Maar waarde FOKkers, het gaat mij er niet zo om of het goed of niet goed is dattie komt, meer om de vraag of Bea echt zo veel macht heeft om MaxiPa te laten komen ondanks de belofte van onze Wim!
quote:Weet je wat jij moet doen midden in de nacht? Slapen!
Op zondag 06 januari 2002 05:21 schreef AchJa het volgende:
Al zou pa komen.....so what (...)dus ga nu niet lekker de schijnheilige uithangen. Als je je hier druk om kunt maken, dan moet je je ook druk maken om zaken die er wel toe doen.
quote:'t is onrelevant. Z'n misdaden hebben niets met het huwelijk van z'n dochter te maken.
Op zondag 06 januari 2002 14:53 schreef appelsientje het volgende:[..]
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens. Zeg dat maar eens tegen die mensen die hun geliefde zijn kwijt geraakt daar.
Sorry maar ik vind het een beetje domme opmerking, zo van "ach het is gebeurd nou ja jammer dan."
Als hij wegblijft geeft dat een zekere rust, als hij toch straks in de kerk aanwezig is zal dat voor een groot aantal nederlanders een smet geven op het huwelijk.
Laten we vooral niet TE dramatisch doen, het gebeurt echt wel vaker dat vaders niet op het huwelijk van hun kinderen komen. Omdat ze na de scheiding niets meer van zich hebbben laten horen bijvoorbeeld.
En onze 'eigen' prinses Irene is ook zonder haar familie getrouwd.
quote:Laten we het hopen. Misschien een cursusje skydiven erbij, daar zijn die Fokker vliegtuigen uitermate geschikt voor, heb ik gehoord...
Op zondag 06 januari 2002 17:32 schreef Re het volgende:
Het schijnt dat hij een rondvluchtje boven de Noordzee krijgt.. gesponsord door Fokker
Goh, laten we het vooral gezellig houden!
Slaap zacht.
quote:Op z'n kerfstok heeft ?
Op maandag 07 januari 2002 10:08 schreef Claudia_x het volgende:
Erg zuur dat die man, gezien wat hij op z'n kerfstok heeft, wél aanwezig mag zijn, en mensen met een verkeerde/niet gewenste mening weggemoffeld worden.Goh, laten we het vooral gezellig houden!
Slaap zacht.
quote:En wat heeft Nederland dan allemaal op zijn kerfstok?? Kun je het gedrag van individuen goedpraten door te verwijzen naar het gedrag van een natie in een ver verleden?? Laat alle massamoordernaars dan maar naar Nederland komen. Wat een bullshit toch weer.
Op maandag 07 januari 2002 10:35 schreef Serum het volgende:[..]
Op z'n kerfstok heeft ?
Weet je eigenlijk wel wat nederland in het verleden allemaal geflikt heeft ?
En dan gaan we nu allemaal maar wijzen naar een ander ?
Het ronduit schandalig dat er iemand uberhaupt wat over durft te zeggen !
Hoezo hypocriet ?
quote:wij waren in Nederlands India ook beesten ook. Ook hele populaties uitgemoord. Tja, maar dat is honderden jaren geleden en dat "maakt het niet meer uit" voor de gemiddelde Nederlander.
Op maandag 07 januari 2002 11:50 schreef beast het volgende:[..]
En wat heeft Nederland dan allemaal op zijn kerfstok?? Kun je het gedrag van individuen goedpraten door te verwijzen naar het gedrag van een natie in een ver verleden?? Laat alle massamoordernaars dan maar naar Nederland komen. Wat een bullshit toch weer.
Een moordenaar hoort gewoon niet op een -door ons betaald- feestje te komen. Laat hem maar oprotten (en dat hele koningshuis trouwens ook).
Nou de pa van Maxima mag van mij komen als ie wil, zolang ie maar niet scheinheilig in de kerk gaat zitten dingen voorlezen dat hij zo goed christen is ofzo.
quote:Je haalt me de woorden uit de mond.
Op maandag 07 januari 2002 13:46 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
wij waren in Nederlands India ook beesten ook. Ook hele populaties uitgemoord. Tja, maar dat is honderden jaren geleden en dat "maakt het niet meer uit" voor de gemiddelde Nederlander.
Nou de pa van Maxima mag van mij komen als ie wil, zolang ie maar niet scheinheilig in de kerk gaat zitten dingen voorlezen dat hij zo goed christen is ofzo.
quote:Iemand die ,waar dan ook,aan een massamoord heeft meegewerkt mag inderdaad NIET op een door de gemeenschap betaald feestje verschijnen.
Op maandag 07 januari 2002 15:33 schreef Serum het volgende:[..]
Je haalt me de woorden uit de mond.
quote:Daar zijn de meningen nogal over verdeeld. Natuurlijk maakt dat nog wel wat uit, maar het is gewoon moeilijk om gebeurtenissen uit het verleden te vertalen naar de huidige maatschappij en zeker als het om 100-en jaren gaat. In Argentinie wisten ze verdomd goed waar ze mee bezig waren en daar moeten ze dan ook maar voor boeten. Er is niet voor niets een instelling in Den-Haag die dat allemaal regelt.
Op maandag 07 januari 2002 13:46 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
wij waren in Nederlands India ook beesten ook. Ook hele populaties uitgemoord. Tja, maar dat is honderden jaren geleden en dat "maakt het niet meer uit" voor de gemiddelde Nederlander.
quote:trouwens hij heeft niet meegewerkt, alleen er niets tegen gedaan.
Op maandag 07 januari 2002 16:09 schreef beast het volgende:[..]
Iemand die ,waar dan ook,aan een massamoord heeft meegewerkt mag inderdaad NIET op een door de gemeenschap betaald feestje verschijnen.
Zeker niet als het om de vader van een prinses gaat.
Dus of het nu om een Nederlander, Argentijn of Amerikaan gaat, dat boeit niet.
quote:Dat komt wat mij betreft, zeker gelet op zijn hoge positie in die tijd, op hetzelfde neer.
Op maandag 07 januari 2002 21:49 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
trouwens hij heeft niet meegewerkt, alleen er niets tegen gedaan.
quote:Gelukkig bepaal jij dat niet.
Iemand die ,waar dan ook,aan een massamoord heeft meegewerkt mag inderdaad NIET op een door de gemeenschap betaald feestje verschijnen.
quote:van mij mag ie ook naar nederland komen en voor het internationale tribunaal verschijnen.
Op maandag 07 januari 2002 22:40 schreef Serum het volgende:[..]
Gelukkig bepaal jij dat niet.
Ik hoop dat ie gewoon mag komen, en dat zit er gelukkig wel in.
quote:Ach ja, over het opzetten van allerlei foute regimes kunnen onze Amerikaanse vrienden ons ook wel wat leuke verhaaltjes vertellen. En in die tijd had NL toch ook gewoon een band met dat land. De mensen die zich daar niet druk om maken zouden zich eigenlijk ook niet druk moeten maken om MaxiPa.
Op zondag 06 januari 2002 17:39 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik hoop en verwacht dat als hij op het huwelijk aanwezig is (wat absoluut niet zou moeten kunnen), er een grote (media)rel komt. Waarschijnlijk is hij al wel in Nederland (ik zou daar tenminste niet van opkijken, gezien het feit dat het koningshuis zich wel vaker niks aantrekt van de publieke opinie of het standpunt van de regering), maar op het huwelijk zou hij niet aanwezig mogen zijn. Bovendien schijnt het dat hij nog een grotere rol heeft gespeeld in het opzetten van het regime-Videla dan aanvankelijk gedacht.
quote:Dan zou Juliana ook niet mogen komen.
quote:Mee eens (ALS dat het geval zou zijn...)
Op zondag 06 januari 2002 16:15 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik had er niet zo veel moeite mee als er bepaald zou worden dat hij mocht komen. Maar nu bepaald is dat hij niet mag komen, kunnen ze het gewoon niet maken om hem gewoon toch eventjes te laten komen. Zo bedrieg je gewoon het volk.
lama komen hou em uit de media...boeien en dan weer naar huis in argentinie
quote:Ow, toch wel!?
Op zondag 06 januari 2002 02:25 schreef Dreyfuss het volgende: Maxi-Pa komt gewoon
Ik dacht dat ie iets aan z'n prostaat had..?
quote:Dat doe jij toch sowieso al?
Op dinsdag 08 januari 2002 20:15 schreef Ringo het volgende:
Het geeft ons in elk geval een reden om de vlag onder te pissen.
god ik haat die smiley
quote:Welke vlag? De Nederlandse of de Argentijnse
Op dinsdag 08 januari 2002 20:15 schreef Ringo het volgende:
Het geeft ons in elk geval een reden om de vlag onder te pissen.
Ik ben nogal traditioneel ingesteld, en aangezien de traditie binnen ons koningshuis wil dat er met Duitsers getrouwd wordt wil ik dus ook een Duitse bruid voor Wim-Lex, en geen spaanstalig dochtertje van een hulp-dictator!
quote:he ja dat was nou nog eens slim geweest, een stelletje psychopaten tegenwerken
Op maandag 07 januari 2002 21:49 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
trouwens hij heeft niet meegewerkt, alleen er niets tegen gedaan.
dan had pappa nu niet meer geleefd maar een enkeltje oceaan gekregen, nadat ze hem half dood hadden gemarteld.
Het is een schande dat ie zich niet heeft laten afslachten, echt een schande.
quote:Ruik ik frustraties ?
Op woensdag 09 januari 2002 05:27 schreef Marieke.J het volgende:
Maxi-Pa mag van mij gewoon komen, maar dan wel om één simpele reden: om z'n dochter op te halen en dan weer enkele reis op te donderen naar 'zijn' geliefde Argentinië!Ik ben nogal traditioneel ingesteld, en aangezien de traditie binnen ons koningshuis wil dat er met Duitsers getrouwd wordt wil ik dus ook een Duitse bruid voor Wim-Lex, en geen spaanstalig dochtertje van een hulp-dictator!
quote:Ach, knoop ze gebroederlijk aan mekaar en steek de fik d'rin. 't Zal mij worst wezen.
Op woensdag 09 januari 2002 05:22 schreef Marieke.J het volgende:
Welke vlag? De Nederlandse of de ArgentijnseOf allebei
quote:Dat hele koningshuis mag weg vind ik...!
Op woensdag 09 januari 2002 09:31 schreef Ringo het volgende:[..]
Ach, knoop ze gebroederlijk aan mekaar en steek de fik d'rin. 't Zal mij worst wezen.
quote:Waar haal je die laatste onzin nu weer vandaan? Het zou me wat moois zijn, zeg... Als die koeieboer in het openbaar te zien is, filmen die hap. Niks hoge boete, niks straf, het is hier het Argentinië van de jaren 70 niet.
Op woensdag 09 januari 2002 11:15 schreef Gia het volgende:
Van mij mag die vader best op de bruiloft van zijn dochter zijn, maar wel op de achtergrond. En de cameramensen moeten opdracht krijgen om die man niet in beeld te brengen, op straffe van een flinke boete.
quote:Dat ben ik dan wel weer met je eens.
Na het feest moet hij maar weer gauw terug naar Argentinie.
quote:Hij mag van mij ook best via de bruidstaart het land in gesmokkeld worden.
Wat hij heeft gedaan, of juist heeft nagelaten, is niet goed te praten, maar om hem de bruiloft van zijn dochter te ontzeggen gaat me te ver.
Maar even serieus: kan het vliegtuigpersoneel niet dán het luikje openzetten, dat meneer Zorreguieta precies op Paleis Soestdijk terechtkomt?
quote:Ik niet.
Op donderdag 10 januari 2002 20:06 schreef Scipio het volgende:
Buiten de hele discussie of die kerel nu wel of niet aanwezig mag zijn: Beatrix zou haar boekje flink te buiten gaan als ze dit zou 'afdwingen'. En dat Kok er geen zier meer om geeft omdat hij er toch mee stopt? Ik acht beiden toch hoger.
quote:http://www.noticias.nl/mr.html
Op maandag 07 januari 2002 16:26 schreef Hummer_ het volgende:
Prive verkoopt alleen maar roddels.......
Geruchten verkopen natuurlijk ,zeker in deze tijden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |