ah de Maseraties die altijd op dezelfde plek in Groningen staan...quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:38 schreef Jaguarized het volgende:
Voor de liefhebbers.
Een gewone Cayenne Turbo, hij heeft geen ronde uitlaten + zie RDW.quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:22 schreef leolinedance het volgende:
Cayenne Turbo S
[afbeelding]
[afbeelding]
Unimog heet zo'n ding toch?quote:
Volgens mij is ie best nep, een F40 is wat langer volgens mij.quote:Ferrari (maar ik denk eerlijk gezegd een neppe....zet binnenkort het nummerbord op de foto)
[afbeelding]
Ja, ikquote:Op maandag 16 oktober 2006 13:47 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ah de Maseraties die altijd op dezelfde plek in Groningen staan...
Had niemand die al gespot?
zo iets noem je toch een Replica.. of een Kitcar??quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat grote ding is inderdaad een Unimog, en de Ferrari lijkt me een Pontiac in verkleedkleren te zijn
Je hebt het wel over een auto van 2,5 ton... Dat komt doorgaans niet zo rap van z'n plaats hoor, dan is die 5,9 seconde toch wel behoorlijk snel.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Nieuwprijs: ¤ 528.826
6,75 L V12, 460 pk
Top 240 km/h
0 - 100 in 5,9 sec
Beetje tegenvallende waardes voor een auto van ruim 5 euroton..
Wat kost zo'n grapje ongeveer? (donorauto + kit)quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je hebt het wel over een auto van 2,5 ton... Dat komt doorgaans niet zo rap van z'n plaats hoor, dan is die 5,9 seconde toch wel behoorlijk snel.
En die "Ferrari" is echt hard nep. De proporties van de wielbasis en neus kloppen niet, net als de hoogte. Toch zonde eigenlijk, dat iemand daar zoveel geld aan uitgeeft...
een replica is een nabouw van een niet meer gebouwd model, zoals de AC Cobra of de Porsche 356. Veelal wordt als basis een ander model gebruikt. Voor een leek is de replica niet van het origineel te onderscheiden.quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
zo iets noem je toch een Replica.. of een Kitcar??
Ik denk zo'n ¤ 10.000 - ¤ 20.000. Veel te veel natuurlijk, voor iets wat in principe gewoon nep is. Maarja, dat vind ik ook van al die rijdende kliko's hier op de Nederlandse snelwegen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat kost zo'n grapje ongeveer? (donorauto + kit)
Jhaa je hebt gelijk ...quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:50 schreef lipje het volgende:
[..]
een replica is een nabouw van een niet meer gebouwd model, zoals de AC Cobra of de Porsche 356. Veelal wordt als basis een ander model gebruikt. Voor een leek is de replica niet van het origineel te onderscheiden.
Een kitcar is een auto die je zelf als bouwmodel in elkaar moet zetten. Bekende voorbeelden zijn de Lotus Super 7 (Caterham 7, Donkervoort), GT40 en de Lomax, Ook de replica van de AC Cobra is als kitcar verkrijgbaar.
Dit is gewoon een spoilersetje op een rooie sportauto die in de verte iets doet denken aan een Ferrari.
Volgens mij is die X5 ook eerder gepost. En toen waren er alleen Schnitzer velgen en wat vage tuning aan de achterkant.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die is wel heel duidelijk fake. Denk dat er een MR2 onder zit, daar was toch een 'standaard' ombouwkitje voor verkrijgbaar? Of was dat voor een ander model 'Ferrari'?
[..]
Toch jammer. Ik was benieuwd of het een 4.6is was, blijkt het een ordinaire 3 liter diesel te zijn.
Deze?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij is die X5 ook eerder gepost. En toen waren er alleen Schnitzer velgen en wat vage tuning aan de achterkant.
Dat is een andere.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:41 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Deze?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij is die X5 ook eerder gepost. En toen waren er alleen Schnitzer velgen en wat vage tuning aan de achterkant.
"massa leeg 2485 kg"quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Tot mijn verbazing stond er vorige week opeens in Phantom in m'n buurt, maar hij viel eigenlijk best wel tegen. Bepaald niet ingetogen en ook niet erg stijlvol, eerder lomp.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwprijs: ¤ 528.826
6,75 L V12, 460 pk
Top 240 km/h
0 - 100 in 5,9 sec
Beetje tegenvallende waardes voor een auto van ruim 5 euroton..
ohw.. en idd.. eg stijlvol vind ik dat zilver ook niet meer..quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Tot mijn verbazing stond er vorige week opeens in Phantom in m'n buurt, maar hij viel eigenlijk best wel tegen. Bepaald niet ingetogen en ook niet erg stijlvol, eerder lomp.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwprijs: ¤ 528.826
6,75 L V12, 460 pk
Top 240 km/h
0 - 100 in 5,9 sec
Beetje tegenvallende waardes voor een auto van ruim 5 euroton..
Het is natuurlijk geen scheurijzer, maar als een Porsche Cayenne Turbo S (2355 kg á 170k euro's) in 5,2 sec naar de honderd kan scheuren, met een top van 270 vind ik die Rolls best wel tegenvallen. Ik bedoel: het is best wel jammer om in je ruim 5 ton kostende Phantom eruit gereden te worden door een SUV notabene, die bovendien 1/3e van de prijs is.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:56 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
"massa leeg 2485 kg"
dan vind ik persoonlijk 5,9 sec erg netjes
En harder dan 240 ga je toch niet. Zelfs niet als je in Duitsland zit.
Dus snap niet echt wat je er tegenvallend aan vind
Ok, als je dan toch al en half miljoen teveel op je bank hebt staan kan je hem altijd nog even tunen
Het zou kunnen dat je zo'n phantom koopt voor de overkill aan luxe en niet om zn prestaties. Dan kun je net zogoed een impreza van ¤40.000 kopen...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen scheurijzer, maar als een Porsche Cayenne Turbo S (2355 kg á 170k euro's) in 5,2 sec naar de honderd kan scheuren, met een top van 270 vind ik die Rolls best wel tegenvallen. Ik bedoel: het is best wel jammer om in je ruim 5 ton kostende Phantom eruit gereden te worden door een SUV notabene, die bovendien 1/3e van de prijs is.
Een rolls koop je niet om hard te scheuren, laat staan voorin te zitten. In een SUF, eh SUV, kan je nauwelijks achterin zitten, die topsnelheid/acceleratietijd boeit niet. Twee compleet verschillende wagens; al moest ik kiezen ga ik voor de RR.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen scheurijzer, maar als een Porsche Cayenne Turbo S (2355 kg á 170k euro's) in 5,2 sec naar de honderd kan scheuren, met een top van 270 vind ik die Rolls best wel tegenvallen. Ik bedoel: het is best wel jammer om in je ruim 5 ton kostende Phantom eruit gereden te worden door een SUV notabene, die bovendien 1/3e van de prijs is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |