Dat ding kende je nog niet?quote:
Dan laat je het dagelijkse weg, en laat je andere mensen ook OV-stripjes in je topic posten. Toon van Driel heeft ook wat leuke OV strips gemakat destijds in de spits, die zouden er ook in kunnen als iemand in staat is die op te duikelen.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah het zou veel te snel een verplichting worden
heb misschien nog inspiratie voor nog een stuk of 3-4 stripjes, daarna gaan mensen dingen verwachten en teleurgesteld zijn als er eens een keertje niks komt.
stond de laatste X dat ik op roosendaal was zo`n duikbril B)quote:Op donderdag 28 september 2006 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ding kende je nog niet?
AM75, in de volksmond bekend als "Varkensneuzen" Rijden tegenwoordig het stoppertje Roosendaal - Essen - Antwerpen
Zoals deze?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Toon van Driel heeft ook wat leuke OV strips gemakat destijds in de spits, die zouden er ook in kunnen als iemand in staat is die op te duikelen.
Er zijn er maar 9 van. Ze hadden teveel technische problemen om goed te kunnen functioneren. Op dit moment staan er in Onnen nog maar 8, want deze week is de 2109 weggesleept naar Amersfoort. Dit stel zal gebruikt worden voor oefeningen, waarschijnlijk iets met branden of terreur.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:38 schreef kebabkever het volgende:
Al die SM'90's staan die voor station haren ( voor groningen ).....ik rij daar tegenwoordig vaak langs. En ik zie er wel een aardige rij staan. Of naja weg roesten. Echt doodzonde van zo'n fijne trein.
De normale treinen stoppen op dezelfde perrons; het geld halen ze gewoon bij de 10 miljoen sponsors/inwoners vrees ik...quote:Op donderdag 28 september 2006 01:13 schreef Peterselieman het volgende:
Idd een zeer indrukwekkend filmpje. Toch blijf ik dan met een aantal vragen zitten. Waar laten ze de normale treinen stoppen? Waar halen ze het geld vandaan? En hoe kunnen ze de treinen laten rijden als er geen bovenleiding is
Jaquote:
Zou zomaar kunnen Ik heb jaaaren geleden ooit toevallig deze ene uit een krant gescheurd en gescand, verder nietquote:Op donderdag 28 september 2006 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja
Ik kan me herinneren dat Station Appelscha ook altijd een grote rol speelde in zn strips
En in de Metro had je toch de reizigers?
Toch heeft dat ding nog enige authenticiteit, iets wat je van die Connexxion-Trabant niet kunt zeggen...quote:Op donderdag 28 september 2006 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ding kende je nog niet?
AM75, in de volksmond bekend als "Varkensneuzen" Rijden tegenwoordig het stoppertje Roosendaal - Essen - Antwerpen
Definieer dat eens? Waarvan zou de Protos "afgeleid" zijn volgens jou?quote:Op donderdag 28 september 2006 15:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Toch heeft dat ding nog enige authenticiteit, iets wat je van die Connexxion-Trabant niet kunt zeggen...
Nu, dat Belgische ding is een ouderwetse, logge, stalen trein. De Protos is de zoveelste in de reeks kunststoffen wangedrochten die de rails tegenwoordig placht te bevolken. De Protos kan dan wel autentiek (met h? zonder?) zijn omdat ie nieuw ontworpen is, het blijft een lelijk ding dat helaas past in de tijdgeest van treinen die meer lijken op trams. En nog lelijke trams ook.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Definieer dat eens? Waarvan zou de Protos "afgeleid" zijn volgens jou?
ze rijden wel meer trajecten in Belgie hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ding kende je nog niet?
AM75, in de volksmond bekend als "Varkensneuzen" Rijden tegenwoordig het stoppertje Roosendaal - Essen - Antwerpen
Okee, we proberen het gewoonquote:Op donderdag 28 september 2006 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan laat je het dagelijkse weg, en laat je andere mensen ook OV-stripjes in je topic posten. Toon van Driel
Nou ja, mij zal het niet zo veel rukken of een trein van staal is of van kunststof Ik zie liever nog die oude AM50 rommel kachelen zoals er nu op Maastricht - Luik rijdt. Ik hoop echt dat dat soort gammelheid nog lang mag rondrijdenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:58 schreef Duvel het volgende:
Nu, dat Belgische ding is een ouderwetse, logge, stalen trein. De Protos is de zoveelste in de reeks kunststoffen wangedrochten die de rails tegenwoordig placht te bevolken. De Protos kan dan wel autentiek (met h? zonder?) zijn omdat ie nieuw ontworpen is, het blijft een lelijk ding dat helaas past in de tijdgeest van treinen die meer lijken op trams. En nog lelijke trams ook.
daar heb je een puntquote:Op donderdag 28 september 2006 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, mij zal het niet zo veel rukken of een trein van staal is of van kunststof Ik zie liever nog die oude AM50 rommel kachelen zoals er nu op Maastricht - Luik rijdt. Ik hoop echt dat dat soort gammelheid nog lang mag rondrijden
Die varkensneuzen zijn niet oud genoeg om museummat voor te stellen, en niet nieuw genoeg om acceptabel te zijn als modern vervoermiddel en het zijn de lelijkste treinen te land, ter zee en in de lucht
Preces! De Breaks, de Duikbrillen, prima spulquote:Op donderdag 28 september 2006 19:16 schreef sararaats het volgende:
de nieuwe treinen in Belgie zijn veel mooier dan de varkensneuzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |