abonnement Unibet Coolblue
pi_41405457
Poll: Wat vind jij tot op heden van Big Brother 2006
  • Ik ben echt HELEMAAL verslaafd!!
  • Leuke opvulling van de tijd
  • Langzaam krijg ik er genoeg van!
  • Geen fluit aan!
  • Ik volg het totaal niet!
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier
  • Ik kijk graag sterren.
    Bruine sterren.
    pi_41405478
    Al die jaren begon ik elke keer als een trouwe kijker aan een nieuw seizoen
    Deze is echter tot op heden te triest voor woorden , saai, BB komt haar harde uitspraken vrijwel niet na en ga zo maar door

    Klote BB 2006, heb er weinig vertrouwen in dat dit nog goed gaat komen
    Ik kijk graag sterren.
    Bruine sterren.
      vrijdag 1 september 2006 @ 21:04:28 #3
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_41405569
    Leuke opvulling van de tijd.

    Het is me nog te saai momenteel. Ze zijn té beleefd, BB weer té soft.

    Wat is dat toch met weekopdrachten die een paar uur duren? Zo gaat het niet goed komen. als ze hiermee doorgaan wordt BB voortijdig afgeblazen, kan bijna niet anders.
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
    pi_41405668
    Het kost dan idd meer geld dan dat het gaat opleveren

    Dan krijg je van al die Egbert- gebeurtenissen ; "" De bewoner moet het huis uit, bel als hij moet blijven ""

    Al dat soort onzin komt er dan aan.

    Het zal ook wel aan de groep liggen, ook die is met de andere groepen vergeleken een beetje anders. . . misschien komt het ook omdat ze allemaal . op 3 of 4 personen na met familie in dat huis zitten

    Een soort 'Family Ties-show' wordt het dan
    Ik kijk graag sterren.
    Bruine sterren.
      † In Memoriam † vrijdag 1 september 2006 @ 21:10:51 #5
    128220 Peter6000
    pi_41405770
    Leuke opvulling van de tijd

    Als ik dat niet zou vinden, zou ik niet kijken.

    Al ben ik dit jaar, in tegenstelling tot vorig jaar niet verslaafd.
      vrijdag 1 september 2006 @ 21:12:42 #6
    128015 BONG4002
    Account gesloten.
    pi_41405814
    Ook leuke opvulling

    Ik ben nog niet helemaal om maar ben die hard genoeg om de hele rit uit te zingen (ookal start DGK ook met streams, ik blijf bij BB)
    Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
    pi_41405825
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 21:10 schreef Peter6000 het volgende:
    Leuke opvulling van de tijd

    Als ik dat niet zou vinden, zou ik niet kijken.
    Dat w(e)et(en) we/ik ook wel ja
    Jij schrijft ook verslagen waar een paard de hil van krijgt




    Ik kijk graag sterren.
    Bruine sterren.
      † In Memoriam † vrijdag 1 september 2006 @ 21:14:17 #8
    128220 Peter6000
    pi_41405851
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 21:13 schreef KlootMajoor het volgende:

    [..]

    Dat w(e)et(en) we/ik ook wel ja
    Jij schrijft ook verslagen waar een paard de hil van krijgt




    Die verslagen waren gekopieerd van een andere BB site, heb alleen maar zitten knippen en plakken
      † In Memoriam † vrijdag 1 september 2006 @ 21:15:32 #9
    128220 Peter6000
    pi_41405889
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
    Ook leuke opvulling

    Ik ben nog niet helemaal om maar ben die hard genoeg om de hele rit uit te zingen (ookal start DGK ook met streams, ik blijf bij BB)
    Ik ook, en daarna door naar het DGK subforum

    (misschien mag je daar wel moderator worden)
    pi_41405922
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 21:14 schreef Peter6000 het volgende:

    [..]

    Die verslagen waren gekopieerd van een andere BB site, heb alleen maar zitten knippen en plakken


    Ik was nog wel zo onder de indruk
    Ik kijk graag sterren.
    Bruine sterren.
    pi_41405926
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 21:13 schreef KlootMajoor het volgende:

    [..]

    Dat w(e)et(en) we/ik ook wel ja
    Jij schrijft ook verslagen waar een paard de hil van krijgt




    En wanneer krijgen we jouw verslagen te zien dan?
    Mijn beter ik en ik
    streden erop of eronder
    Mijn beter ik bezweek
    Nu ben ik, goddank, zonder
      vrijdag 1 september 2006 @ 21:17:06 #12
    16305 Jappie
    parttime reverend
    pi_41405937
    Wat ga jij eigenlijk met die verzamelde gegevens doen ?
    pi_41406011
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 21:17 schreef Jappie het volgende:
    Wat ga jij eigenlijk met die verzamelde gegevens doen ?
    Langs mensen hun deuren om ze te behoeden voor dit drama...

    Ik vind er geen fluit aan, ik krijg er langzaam genoeg van,maar ik volg het wel ik heb wel de stream aanstaan.
    Ik kijk graag sterren.
    Bruine sterren.
      Donald Duck held vrijdag 1 september 2006 @ 21:23:42 #14
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_41406128
    Nog wat saai meestal. Hopelijk splitst de groep echt enorm op. En het kan leuk worden als Etienne zich niet meer kan inhouden tegen Semih.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_41406266
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 21:16 schreef Mike1964 het volgende:

    [..]

    En wanneer krijgen we jouw verslagen te zien dan?
    Ik zeg er helemaal niets negatiefs over
    Het enige wat ik aan te merken heb op de streamspagina's is de foto's die er soms tussen staan (tieten enzo)
    Ik lees het op mijn werk om de paar uur en dat is al ietswat niet toegestaan maar bij gebrek aan streams ..... tja, .. beggers cannot be choosers...

    Hieraan kan je dus zien dat ik dus graag gebruik maak van mensen hun moeite die ze doen om het te schrijven en posten
    Ik kijk graag sterren.
    Bruine sterren.
    pi_41406470
    Begin me steeds meer te ergeren. Eenzijdige streams. Geen kloot te beleven. Waar blijven de feestjes..........................Al dat geouwehoer.
      vrijdag 1 september 2006 @ 21:42:20 #17
    3694 Bep
    Ik steun mijn Marco
    pi_41406551
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 21:04 schreef flugeltje het volgende:
    Leuke opvulling van de tijd.

    Het is me nog te saai momenteel. Ze zijn té beleefd, BB weer té soft.

    Wat is dat toch met weekopdrachten die een paar uur duren? Zo gaat het niet goed komen. als ze hiermee doorgaan wordt BB voortijdig afgeblazen, kan bijna niet anders.
    Voor mij is het niet alleen dat die weekopdrachten te kort duren maar er zit geen haat en nijd en persoonlijke strijd bij , kom op ellende willen we zien, daar kijken we voor .

    Zo haak ik zelfs af
      vrijdag 1 september 2006 @ 21:44:01 #18
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_41406599
    Er is niet echt een optie die toepasselijk is.

    De selectie van bewoners lijkt niet helemaal mijn ding dit jaar. Dat had ik bij de Battle ook, en dat jaar ben ik pas naar het einde toe gaan volgen. Milica, Hilde en Egbert vind ik zeer goed te doen, de rest krijg ik spontane jeuk van.

    Maar het programma is ook nog niet echt begonnen natuurlijk. We zitten nog in het Rikkert-stadium heb ik al eens gepost volgens mij. Er moeten eerst een paar zwakkeren uit, dan begint het spel voor de bewoners ook pas echt. Hopelijk gaan er opdrachten komen met veel actie.

    Door examens heb ik nog niet kunnen streamen, alleen af en toe de reguliere uitzending bekeken, dus misschien dat 't anders wordt als ik wat meer tijd heb. Vorig jaar had ik constant het gevoel dat ik niets wilde missen, en dit jaar heb ik dat nog niet..
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_41406645
    Ik vond de eerste dagen erg leuk, maar door de slechte uitzendingen en de ultrakorte opdrachten komt er weinig variatie. Dus moet je het alleen van de gesprekken hebben.

    Bij andere BB waren er ook veel saaie dagen, maar door een leuke uitzending of een lange weekopdracht had je meer afwisseling.
      vrijdag 1 september 2006 @ 21:45:33 #20
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_41406647
    "Langzaam begin ik er genoeg van te krijgen"

    Ik heb nog niet eens een echte favoriet. Dat is nog niet eerder gebeurd. De mensen spreken me nog niet aan. Ik denk dat ik maar 4 of 5 personen de moeite waard vind. De rest van wel meteen exit. Maar het kan natuurlijk nog komen.
    My soul is painted like the wings of butterflies
      vrijdag 1 september 2006 @ 21:46:29 #21
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_41406679
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 21:42 schreef Bep het volgende:

    [..]

    Voor mij is het niet alleen dat die weekopdrachten te kort duren maar er zit geen haat en nijd en persoonlijke strijd bij , kom op ellende willen we zien, daar kijken we voor .

    Zo haak ik zelfs af
    Precies wat ik zeg dus. Ze blijven zo ontzettend beleefd

    Een aantal kunnen elkaar de ogen wel uitsteken, maar als puntje bij paaltje komt kruipen ze lekker naast elkaar. Ik denk dat het concept zichzelf tegen gaat werken. Mensen weten wat ze kunnen verwachten, hoe ze zichzelf moeten profileren en waar de kijker op let. Dat maakt het geheel minder leuk.
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
    pi_41406722
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 21:39 schreef crazymamma het volgende:
    Begin me steeds meer te ergeren. Eenzijdige streams. Geen kloot te beleven. Waar blijven de feestjes..........................Al dat geouwehoer.
    juist ja,, geouwehoer

    Iedereen heeft het over zichzelf tegen de ander, maar de ander luistert helemaal niet naar wat de ene zegt,
    En als de ene het weer heeft over zichzelf, dan luistert dus de ander ook niet

    BB zou voor de lol eigenlijk een weekopdracht moeten maken als " ken je je medebewoner? "
    ...en dan vragen aan de ander stellen over iemand anderswat ze dus opgenomen hebben , wat dus gezegd is. . .

    Kunnen ze mooi allemaal op rantsoen
    !
    Ik kijk graag sterren.
    Bruine sterren.
      vrijdag 1 september 2006 @ 21:49:52 #23
    3694 Bep
    Ik steun mijn Marco
    pi_41406773
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 21:46 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    Precies wat ik zeg dus. Ze blijven zo ontzettend beleefd

    Een aantal kunnen elkaar de ogen wel uitsteken, maar als puntje bij paaltje komt kruipen ze lekker naast elkaar. Ik denk dat het concept zichzelf tegen gaat werken. Mensen weten wat ze kunnen verwachten, hoe ze zichzelf moeten profileren en waar de kijker op let. Dat maakt het geheel minder leuk.
    jammer he? Ik had er weer zo'n zin in maar het boeit me niet. Zelfs de ruzies zijn niet interessant .

    Ik heb al 2 dagen de streams niet aanstaan . En smorgens ren ik niet naar de pc om te kijken of ik wat gemist heb
      vrijdag 1 september 2006 @ 21:50:35 #24
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_41406788
    BB doet ook helemaal niets om de boel wat op te leuken. Ze hebben momenteel totaal geen inbreng in het huis. Wat is de gedachte erachter?

    De bewoners zijn allemaal doodsbang voor BB, niemand zet zich af of is recalcitrant. We mogen ergens niet over praten? Okay, dan gaan we het ergens anders over hebben. Kom nou op zeg

    Op dit moment wordt echt niet het uiterste gevergd van de bewoners, eerder van de streamers
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
    pi_41406960
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 21:50 schreef flugeltje het volgende:
    Op dit moment wordt echt niet het uiterste gevergd van de bewoners, eerder van de streamers
    Ik vind het sneu voor Scan
    Die had nog wel een ultamoderne watercooling system geinstalleerd om zijn PrintScreen knop te koelen



    Misschien komt het nog wel maar, misschien is de toon wel gezet en zal een feestje misschien voor een paar uurtjes wat leuke beelden opleveren

    Weekopdrachten hoef je ok niet veel meer van te verwachten ; kijk naar wat we voorgeschoteld kregen tijdens dat koffer-vang-opdracht.... Hilde irritant, de rest ook niet bijzonder.

    Wat denk je als er een weekopdracht gaande is van een dag of 2, je krijgt precies hetzelfde, ze lullen over hetzelfde alleen zijn ze ondertussen " bezig "

    Het voelt net alsof Oranje in de eerste ronde van het WK is uitgeschakeld:
    Je kijkt wel naar de rest van het WK maar het is niet echt boeiend meer
    Ik kijk graag sterren.
    Bruine sterren.
    pi_41406994
    dubbel
    Ik kijk graag sterren.
    Bruine sterren.
    pi_41407013
    dubbel
    Ik kijk graag sterren.
    Bruine sterren.
      vrijdag 1 september 2006 @ 21:59:24 #28
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_41407074
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef KlootMajoor het volgende:

    [..]

    Ik vind het sneu voor Scan
    Die had nog wel een ultamoderne watercooling system geinstalleerd om zijn PrintScreen knop te koelen



    Misschien komt het nog wel maar, misschien is de toon wel gezet en zal een feestje misschien voor een paar uurtjes wat leuke beelden opleveren

    Weekopdrachten hoef je ok niet veel meer van te verwachten ; kijk naar wat we voorgeschoteld kregen tijdens dat koffer-vang-opdracht.... Hilde irritant, de rest ook niet bijzonder.

    Wat denk je als er een weekopdracht gaande is van een dag of 2, je krijgt precies hetzelfde, ze lullen over hetzelfde alleen zijn ze ondertussen " bezig "

    Het voelt net alsof Oranje in de eerste ronde van het WK is uitgeschakeld:
    Je kijkt wel naar de rest van het WK maar het is niet echt boeiend meer
    Nah, Hummie kan er imho echt nog wel wat aan doen.

    Een aantal zeer vermoeiende weekopdrachten erin bijvoorbeeld. Janine haakt zo af, Hilde gaat terroriseren. Egbert is zeer gedreven.

    Als je moe bent, je doet saai werk en het duurt lang krijg je vanzelf irritaties en als Hilde en Egbert dan gewoon zichzelf zijn heb je wel degelijk die snelkookpan waar iedereen het over heeft te pakken. Het kán dus wel, maar niet op deze manier. Ze krijgen teveel kansen om rust te krijgen om hun eigen ritme te bepalen, zichzelf te zijn. BB dacht er te zijn door te fucken met hun bioritme. Nou dat is dus mislukt. Op naar het volgende idee.

    Ik heb het idee dat BB had verwacht dat de effecten van geen buitenlucht veel heftiger zouden zijn en dat ze nu nog steeds zitten wachten tot die effecten merkbaar worden. Gaat dus niet gebeuren vrees ik. Dus moeten ze wat anders proberen.
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      vrijdag 1 september 2006 @ 22:00:07 #29
    16273 Tovaho
    For the love of music !!!
    pi_41407096
    d'r zijn momenten die de moeite waard zijn, maar ook een heleboel die dat niet zijn....

    moeilijk
      vrijdag 1 september 2006 @ 22:01:48 #30
    3694 Bep
    Ik steun mijn Marco
    pi_41407152
    Als ze hun bioritme willen verstoren moet hummie zich ook niet lopen bemoeien met wanneer ze gaan slapen en wanneer de haan kraait. Laat gaan die boel , laat sommige slapen en laat andere wakker zijn en geef DAN op de meest onmogelike tijden leuke opdrachten
      vrijdag 1 september 2006 @ 22:01:49 #31
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_41407155
    Het ergste is wel dat ik het gevoel heb dat de winnaar al bekend is.

    Het idee was misschien leuk, maar komt niet uit de verf. Tijd voor Hummie om het alsnog over een totaal andere boeg te gooien.
    My soul is painted like the wings of butterflies
      vrijdag 1 september 2006 @ 22:03:24 #32
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_41407197
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 22:01 schreef scanman01 het volgende:
    Het ergste is wel dat ik het gevoel heb dat de winnaar al bekend is.

    Het idee was misschien leuk, maar komt niet uit de verf. Tijd voor Hummie om het alsnog over een totaal andere boeg te gooien.
    Wie zou de winnaar dan moeten zijn? Tijn??

    Lijkt me niet helemaal waar, Vandaag in de uitzending probeerden ze hem nog zwart te maken.

    Als je het over Semih had ga ik met je mee, ik heb ook het gevoel dat hij moet winnen van Hummie.
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
    pi_41407200
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 21:59 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    NIk heb het idee dat BB had verwacht dat de effecten van geen buitenlucht veel heftiger zouden zijn en dat ze nu nog steeds zitten wachten tot die effecten merkbaar worden. Gaat dus niet gebeuren vrees ik. Dus moeten ze wat anders proberen.
    ben het er wel mee eens wat je zegt in zn geheel ja

    Alleen is het voor ons een beetje saai, ze vergeten dat de huishoudens in NL allemaal internet hebben en dat 'waarschijnlijk' de meeste die BB echt willen volgen het via internet doen

    Die meuk in de live uitzending is niets, daar moet je het niet van hebben

    Met andere woorden: pas BB aan, aan de behoeften van de streamers....
    Ik kijk graag sterren.
    Bruine sterren.
    pi_41407283
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 22:01 schreef Bep het volgende:
    Als ze hun bioritme willen verstoren moet hummie zich ook niet lopen bemoeien met wanneer ze gaan slapen en wanneer de haan kraait. Laat gaan die boel , laat sommige slapen en laat andere wakker zijn en geef DAN op de meest onmogelike tijden leuke opdrachten
    Ja

    En nu de liveuitzendingen dus totaal niet 'live' zijn voor de bewoners is het alleen maar makkelijker en beter om ze gewoon lekker helemaal zelf hun eigen ritme te laten creeren
    Ik kijk graag sterren.
    Bruine sterren.
      vrijdag 1 september 2006 @ 22:08:04 #35
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_41407351
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 22:03 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    Wie zou de winnaar dan moeten zijn? Tijn??

    Lijkt me niet helemaal waar, Vandaag in de uitzending probeerden ze hem nog zwart te maken.

    Als je het over Semih had ga ik met je mee, ik heb ook het gevoel dat hij moet winnen van Hummie.
    Ze laten een en al negatieve dingen zien van Semih... althans dingen die door het publiek wel eens als negatief kunnen worden gezien omdat ze hem toch lang niet zo veel zien als wij. Tijn kwam niet goed uit de 'ruzie' omdat hij gewoon ook vrij belachelijk bezig was vond ik. Maar ook Joost had wel eens minder sterke dagen op de TV, maar toch was hijvanaf dag 1 volgens mij favoriet bij Hummie.
    Vanavond zag je Tijn lekker geinen in bad met Marlies. Was op zich grappig. Toen zagen we op tv dat iemand een glas water over Tijn's hoofd gooide. Vond ik op zich ook grappig. De persoon die dat deed hebben ze op tv alleen nooit gezien. Ik weet toevallig dat het Semih was door de streams.
    My soul is painted like the wings of butterflies
      vrijdag 1 september 2006 @ 22:14:36 #36
    306 Maurisico
    niet bij te benen!
    pi_41407568
    Ik ben vanaf BB1 toch redelijk fanatiek....maar het is nu zoooo ontzettend saai......Die zogenaamde ruzies tussen twee groepjes...soi.. Vaak gaan er in een groep pas dingen gebeuren als er invloeden [ in vorm van opdrachten, manipulatie of wat dan ook] van buiten af komen. Ik denk dat Hummie geen budget heeft voor weekopdrchten en daarom tot nu toe haar ouwe tent en haar kluisje voor een weekopdracht heeft ingezet....
    Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
    pi_41408604
    Lijkt er op dat BB maar snel wat moet doen
    Het leuke gaat er snel van af
    Ik kijk graag sterren.
    Bruine sterren.
      vrijdag 1 september 2006 @ 22:53:14 #38
    129907 mamapan
    alles met een knipoog....
    pi_41408952
    nog meer?







    need I say more?
    er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
    pi_41411090
    Sommige foto's kunnen zo foto's zijn die van Ogrish zijn gehaald
    Ik kijk graag sterren.
    Bruine sterren.
    pi_41411245
    Ik vind 't altijd wel grappig dat íeder jaar mensen roepen 'het wordt elk jaar slechter!! ' 'ik kijk niet meer zo hoor, als 't zo moet '... Mensen kijken toch nog en 't is natuurlijk exact, maar dan ook exact 't zelfde als alle jaren daarvoor.

    Maar sequels moeten om de een of andere reden altijd afgekraakt worden. En dan 't liefst ipv 't gewoon over de bewoners te hebben continu gejank over hoe saai en hoe stom 't allemaal is in de topics hier.
      zaterdag 2 september 2006 @ 00:06:01 #41
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_41411351
    2 streams met 'hints' en 2 streams met 'Hollandse hits'.

    Need i say more.
    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
      zaterdag 2 september 2006 @ 00:30:30 #42
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_41412184
    Ik vind het vooral zo saai omdat de mening op FOK nu al vrij unaniem blijkt. Dat is vrij dodelijk voor een programma als BB. Iedereen vindt groepje Semih leuk... en groepje kampers (wat een belachelijk kut woord) niets. Iedereen vindt Tijn geweldig... iedereen boort Etienne meters de grond in. Het is nu al veel te voorspelbaar.

    Vorig jaar waren veel mensen tegen Lieske, maar ze had ook veel voorstanders.
    Dat soort situtaies hebben we bij deze BB niet echt.
    My soul is painted like the wings of butterflies
    pi_41412812
    Ik vind dit in potentie toch wel een van de leukste groepen, meer botsende karakters heb ik het idee, kan nog leuk worden
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      zaterdag 2 september 2006 @ 00:54:36 #44
    131644 Wickedangel
    Na mij de zondvloed
    pi_41412908
    Ik begin er niet langzaam, maar heel erg snel genoeg van te krijgen
    Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
    pi_41412973
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
    Ik vind het vooral zo saai omdat de mening op FOK nu al vrij unaniem blijkt. Dat is vrij dodelijk voor een programma als BB. Iedereen vindt groepje Semih leuk... en groepje kampers (wat een belachelijk kut woord) niets. Iedereen vindt Tijn geweldig... iedereen boort Etienne meters de grond in. Het is nu al veel te voorspelbaar.

    Vorig jaar waren veel mensen tegen Lieske, maar ze had ook veel voorstanders.
    Dat soort situtaies hebben we bij deze BB niet echt.
    Er hoeft maar iets te gebeuren en de meningen kunnen weer helemaal bijgesteld worden, volgens mij was willem ooit eens ook nog populair
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      zaterdag 2 september 2006 @ 01:02:08 #46
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_41413172
    Ik zat al op dit topic te wachten, aangezien het mij ook niet zo boeien kan. Helaas. Misschien komt het nog.
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
      zaterdag 2 september 2006 @ 01:04:35 #47
    131644 Wickedangel
    Na mij de zondvloed
    pi_41413252
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 00:56 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Er hoeft maar iets te gebeuren en de meningen kunnen weer helemaal bijgesteld worden, volgens mij was willem ooit eens ook nog populair
    Wat moet er dan nog gebeuren? Twee weken in dat huis en het is complete oorlog! Om niets!!!!!
    En toch boeit het niet. Iig niet zoals de voorgaande edities boeiden.
    Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
      zaterdag 2 september 2006 @ 01:06:43 #48
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_41413316
    Zolang Milica in beeld is vind ik het zeer ok
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_41413461
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef Wickedangel het volgende:

    [..]

    Wat moet er dan nog gebeuren? Twee weken in dat huis en het is complete oorlog! Om niets!!!!!
    En toch boeit het niet. Iig niet zoals de voorgaande edities boeiden.
    Dat hoor je elk jaar
    Volgens mij is het niet eerder gebeurd dat er al in zo korte tijd 2 kampen onstaan en dat mensen onomwonden uitspreken een hekel aan elkaar te hebben.
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      zaterdag 2 september 2006 @ 01:16:42 #50
    131644 Wickedangel
    Na mij de zondvloed
    pi_41413612
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 01:11 schreef PC eend het volgende:


    Volgens mij is het niet eerder gebeurd dat er al in zo korte tijd 2 kampen onstaan en dat mensen onomwonden uitspreken een hekel aan elkaar te hebben.
    Dat is precies mijn punt. En een echte reden daarvoor heb ik (nog) niet kunnen ontdekken. Dat is misschien wel de crux: twee kampen die om compleet onduidelijke redenen elkaars bloed wel kunnen drinken. Als er nou een reële aanleiding zou zijn geweest, kon ik daar misschien wel in meegaan.
    Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
    pi_41413778
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 01:16 schreef Wickedangel het volgende:

    [..]

    Dat is precies mijn punt. En een echte reden daarvoor heb ik (nog) niet kunnen ontdekken. Dat is misschien wel de crux: twee kampen die om compleet onduidelijke redenen elkaars bloed wel kunnen drinken. Als er nou een reële aanleiding zou zijn geweest, kon ik daar misschien wel in meegaan.
    Dat is ook mijn punt
    Kun je nagaan wat er gebeurd als er wel een reele aanleiding is
    Ik denk overigens dat er ook wel wat sturing plaatsvind om e.e.a. te versterken
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      zaterdag 2 september 2006 @ 01:29:40 #52
    131644 Wickedangel
    Na mij de zondvloed
    pi_41413942
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 01:23 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Dat is ook mijn punt
    Kun je nagaan wat er gebeurd als er wel een reele aanleiding is
    Ik denk overigens dat er ook wel wat sturing plaatsvind om e.e.a. te versterken
    Denk het niet. BB laat zich zo weinig mogelijk zien/horen, communiceert vrijwel uitsluitend via tv-schermen. Geen Hummie die in de DBK bewoners toespreekt, voor zover we kunnen zien.
    Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
      zaterdag 2 september 2006 @ 01:32:26 #53
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_41414007
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 01:16 schreef Wickedangel het volgende:

    [..]

    Dat is precies mijn punt. En een echte reden daarvoor heb ik (nog) niet kunnen ontdekken. Dat is misschien wel de crux: twee kampen die om compleet onduidelijke redenen elkaars bloed wel kunnen drinken. Als er nou een reële aanleiding zou zijn geweest, kon ik daar misschien wel in meegaan.
    Twee kampen is wel leuk, maar niet als heel fok het eens lijkt te zijn welk kamp het leukst is.
    My soul is painted like the wings of butterflies
      zaterdag 2 september 2006 @ 01:34:35 #54
    131644 Wickedangel
    Na mij de zondvloed
    pi_41414045
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 01:32 schreef scanman01 het volgende:

    [..]

    Twee kampen is wel leuk, maar niet als heel fok het eens lijkt te zijn welk kamp het leukst is.
    Het zou levendiger zijn als er wat meer discussie was, maar het is ook veelzeggend. Dan MOET er eigenlijk wel één clubje leuker zijn
    Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
      zaterdag 2 september 2006 @ 01:37:06 #55
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_41414100
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 01:34 schreef Wickedangel het volgende:

    [..]

    Het zou levendiger zijn als er wat meer discussie was, maar het is ook veelzeggend. Dan MOET er eigenlijk wel één clubje leuker zijn
    Ik vind Semih en een aantal uit die groep ook leuk, maar ik vind Milica ook een leuke meid. En Jeroen heeft bij mij ook nog niet afegdaan. Dus ik ga geen partij kiezen voor een bepaalde groep.
    My soul is painted like the wings of butterflies
    pi_41414207
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 01:29 schreef Wickedangel het volgende:

    [..]

    Denk het niet. BB laat zich zo weinig mogelijk zien/horen, communiceert vrijwel uitsluitend via tv-schermen. Geen Hummie die in de DBK bewoners toespreekt, voor zover we kunnen zien.
    Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat we dat zien
    Maar ik denk zeker dat het gebeurd.
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      zaterdag 2 september 2006 @ 01:44:59 #57
    131644 Wickedangel
    Na mij de zondvloed
    pi_41414241
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 01:37 schreef scanman01 het volgende:

    [..]

    Ik vind Semih en een aantal uit die groep ook leuk, maar ik vind Milica ook een leuke meid. En Jeroen heeft bij mij ook nog niet afegdaan. Dus ik ga geen partij kiezen voor een bepaalde groep.
    Ik denk dat Milica zich nog op akelige wijze gaat ontpoppen. Kan ook niet anders, met zo'n moeder. En Jeroen is net zo'n konkelaar als de rest, ondanks dat hij van de week beweerde dat hij zich niet aan roddelen zou wagen.
    Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
      zaterdag 2 september 2006 @ 01:51:48 #58
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_41414354
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
    Jeroen is net zo'n konkelaar als de rest, ondanks dat hij van de week beweerde dat hij zich niet aan roddelen zou wagen.
    Klopt, maar ik vind Tijn nog veel erger... en Rik lult ook met alle winden mee. Egbert En Marcia vind ik een triest stelletje... en Monique en Sabrina vind ik maar heel soms grappig. Meestal kan ik ze niet aanhoren.
    My soul is painted like the wings of butterflies
      zaterdag 2 september 2006 @ 02:07:04 #59
    128313 BBscanner
    Niets is wat het lijkt
    pi_41414617
    "Langzaam krijg ik er genoeg van",
    om er toch meer naar te gaan kijken

    Vorig seizoen was ik echt geboeid vanaf de eerste weken. Momenteel kost het me moeite om het te blijven volgen en up-to-date te blijven.

    Vorige editie kon ik me zeer irriteren aan een aantal (mn; Tanja, Chantal, Rob) hoewel deze personen me toch intrigeerde om te blijven kijken.

    Dit seizoen erger ik me minder en boeien de mensen me veel minder. Weet niet precies wat het is maar denk dat de meesten te volgzaam en alsgevolg weinig assertief. Dit in contrast dat BB dit jaar wat meer van de bewoners verwacht (imo), als voorbeeld de extra's voor Tijn en Rik, als ze zouden delen een feestje, word niet opgepikt door de bewoners.

    Ik ben overgens wel blij dat BB zich zo weinig mogelijk bemoeit met de bewoners (net als in BB1). De bewoners zijn echt op zichzelf & elkaar aangewezen. Het zal af en toe best saai zijn maar vanuit psychologische opzicht kan het best interessant zijn om het 'experiment' te blijven volgen...
      † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 07:33:28 #60
    128220 Peter6000
    pi_41416758
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 00:02 schreef Taurus het volgende:
    Ik vind 't altijd wel grappig dat íeder jaar mensen roepen 'het wordt elk jaar slechter!! ' 'ik kijk niet meer zo hoor, als 't zo moet '... Mensen kijken toch nog en 't is natuurlijk exact, maar dan ook exact 't zelfde als alle jaren daarvoor.

    Maar sequels moeten om de een of andere reden altijd afgekraakt worden. En dan 't liefst ipv 't gewoon over de bewoners te hebben continu gejank over hoe saai en hoe stom 't allemaal is in de topics hier.
      zaterdag 2 september 2006 @ 08:24:26 #61
    3694 Bep
    Ik steun mijn Marco
    pi_41416894
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 00:02 schreef Taurus het volgende:
    Ik vind 't altijd wel grappig dat íeder jaar mensen roepen 'het wordt elk jaar slechter!! ' 'ik kijk niet meer zo hoor, als 't zo moet '... Mensen kijken toch nog en 't is natuurlijk exact, maar dan ook exact 't zelfde als alle jaren daarvoor.

    Maar sequels moeten om de een of andere reden altijd afgekraakt worden. En dan 't liefst ipv 't gewoon over de bewoners te hebben continu gejank over hoe saai en hoe stom 't allemaal is in de topics hier.
    Ik kijk nu al verschillende dagen niet , lees af en toe hier bij of ik wat mis , vorig jaar vond ik het wel leuk en bb1 blijft de topper. Vorig jaar kon ik echt gekluisterd zitten aan de streams , wat me veel korte nachten heeft opgeleverd.

    Nu blijf ik fris en uitgerust
    pi_41416908
    tja wat vind ik van big brother tja sowieso minder dan de vorige reeks big brother afleveringen.
    Ze moeten gewoon meer van die party's houden met liters drank dat zorgt vaak wel voor de nodige
    heisa. Volgens mij gaat er dan wel het nodige gebeuren. Maar nu is weinig aan er wordt een beetje rond gehangen nagels gelakt, blikken gegooid pffff ik zou er echt gek worden. Maar goed dat kan natuurlijk ook de bedoeling zijn van bb. Ik wacht geduldig af kan vast niet lang goed blijven gaan je merkt toch hier en daar al irriataties.
    pi_41417131
    Ik kan me herinneren, dat ik vorig jaar ook eerst door de zure appel heen moest bijten. Duurde zeker een week of 4 voordat ik mensen echt interessant begon te vinden.

    Momenteel boeit het groepsproces me heel erg. Dat is wat mij betreft al de meerwaarde ten opzichte van vorig jaar.

    Ik ga ervanuit dat de lontjes steeds korter worden, en dat dat met deze groep nog heel interessante beelden gaat opleveren. Een echt feest is er ook nog niet geweest, en dat blijkt toch vaak voedingsbodem voor meerdere dagen napret, aangezien er verder weer niets gebeurd.

    De weekopdrachten vallen me wel erg tegen. Korte acties, in tegenstelling met die van vorig jaar. Wellicht dat ze nog komen, maar nu lijkt de strategie nog steeds te zijn, zo weinig mogelijk prikkels in het huis toe te laten....

    Ik zeg: vooralsnog erg boeiend, en zonder dalen geen pieken.
    "Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
    Nihil volentibus arduum est
      zaterdag 2 september 2006 @ 09:35:14 #64
    140637 Briejtjuh
    Brigitte is de naam
    pi_41417262
    jaa.. vorig jaar begon ik het eigenlijk pas leuk te vinden toen een paar mensen exit hadden gehad..
    maar bigbrother zou dit jaar toch harder dan ooit worden ? is nog niet veel van te merken
      zaterdag 2 september 2006 @ 10:45:42 #65
    137158 Elounda
    the world is yours!
    pi_41418036
    Ik vind het zoooo saai en ik snap niet waarom ik nog kijk, maar ik moet er gewoon naar kijken.
    Is toch erg....
    Ook leidt het gebrek aan buitenlucht volgens mij tot een soort van apatisch gedrag, ik zie alleen maar mensen slapen, gapen en hangen. (Om dan 's avonds de badkamer te gaan soppen, dat vind ik ook zo achterlijk). Begrijp de enorm saaie en korte en rare weekopdrachten ook niet.
    Ik zal wel gewoon verslaafd zijn!!
    Maar dat ze bij Talpa niet door hebben dat er geen moer aan is en dat ze er niet voor zorgen dat er meer actie komt is voor mij een raadsel.
    Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
    OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
      † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 10:51:46 #66
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_41418125
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 10:45 schreef Elounda het volgende:
    . (Om dan 's avonds de badkamer te gaan soppen, dat vind ik ook zo achterlijk).
    Hoezo
    Ik sop ook de keuken wel eens uit om 00.00..
    Wat is daar vreemd aan?
    Overdag is het doorgaans druk in die badkamer van BB dús wacht je tot het lekker rustig is en je dus lekker kunt doorsoppen
      † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 10:54:36 #67
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_41418175
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 09:13 schreef Nostalgist het volgende:


    Momenteel boeit het groepsproces me heel erg. Dat is wat mij betreft al de meerwaarde ten opzichte van vorig jaar.

    Ik ga ervanuit dat de lontjes steeds korter worden, en dat dat met deze groep nog heel interessante beelden gaat opleveren.

    Ik zeg: vooralsnog erg boeiend, en zonder dalen geen pieken.
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 10:45 schreef Elounda het volgende:

    Ook leidt het gebrek aan buitenlucht volgens mij tot een soort van apatisch gedragMaar dat ze bij Talpa niet door hebben dat er geen moer aan is en dat ze er niet voor zorgen dat er meer actie komt is voor mij een raadsel.
    Dat je niet door hebtdat júist die verveling kan leiden tot hele leuke discussies en heerlijke ergernissen onderling begrijp ik nu weer niet. Zodra je er NU meer actie in gaat brengen verstoor je dat juist, laat ze maar lekker in onzekerheid zitten, laat hen maar lekker bedwelmt worden door saaiheid en verveling

    Er is juist geen r**t aan als je hen continu gaat prikkelen met intensieve opdrachten waardoor ze niet meer volledig met elkaar bezig zijn maar met een spelletje of suprise-actie.

    Geen BN-ers, geen feestjes, geen leuke dingen.
    pi_41418220
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 01:16 schreef Wickedangel het volgende:

    [..]

    Dat is precies mijn punt. En een echte reden daarvoor heb ik (nog) niet kunnen ontdekken. Dat is misschien wel de crux: twee kampen die om compleet onduidelijke redenen elkaars bloed wel kunnen drinken. Als er nou een reële aanleiding zou zijn geweest, kon ik daar misschien wel in meegaan.
    Dat vind ik juist nog het enige interessante, als dat er niet was geweest had ik denk ik afgehaakt.
    pi_41418224
    Leuke opvulling voor de tijd.

    Er moet meer gebeuren...
    KLAAS JAN HUNTELAAR
      zaterdag 2 september 2006 @ 11:06:12 #70
    137158 Elounda
    the world is yours!
    pi_41418367
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 10:54 schreef Loedertje het volgende:

    [..]


    [..]

    Dat je niet door hebtdat júist die verveling kan leiden tot hele leuke discussies en heerlijke ergernissen onderling begrijp ik nu weer niet. Zodra je er NU meer actie in gaat brengen verstoor je dat juist, laat ze maar lekker in onzekerheid zitten, laat hen maar lekker bedwelmt worden door saaiheid en verveling

    Er is juist geen r**t aan als je hen continu gaat prikkelen met intensieve opdrachten waardoor ze niet meer volledig met elkaar bezig zijn maar met een spelletje of suprise-actie.

    Geen BN-ers, geen feestjes, geen leuke dingen.
    Ik geef gewoon mijn mening en trouwens: ik sop ook wel eens 's avonds mijn badkamertje of mijn pleetje hoor, maar dan heb ik niet de hele dag liggen rotten op een bank. Dát is wat ik er achterijk aan vind, ze hebben heel de dag de tijd en ze zitten maar te zitten. (maar goed dás mijn mening hoor.
    Dus....
    Dikke Doei van El.
    Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
    OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
    pi_41419278
    Wat is Janine toch schattig als ze slaapt
      zaterdag 2 september 2006 @ 11:58:49 #72
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_41419383
    Ik heb heel erg het idee dat het enorm los gaat komen als er eenmaal mensen uit moeten.
    Dán begint de onderlinge strijd pas echt. Zeker als er setjes uit elkaar worden gehaald.

    [ Bericht 0% gewijzigd door scanman01 op 02-09-2006 12:50:51 ]
    My soul is painted like the wings of butterflies
    pi_41420335
    De groep is eigenlijk te braaf(nog wel) omdat BB ze kort houd en spelletjes af pakt.
    Ze willen het niet voor de groep verpesten door de luxe boodschappen te delen of te pikken want dan zit de hele groep op pindakaas en uien en moeten zij alles inleveren (sigaretten!!!) dus die angst zit er wel in, jammer
    Want ik ben ook van meening dat een feestje met veel drank de boel lekker zou opschudden.

    [ Bericht 4% gewijzigd door Wheely33 op 02-09-2006 13:19:23 ]
    Morgen is er weer een dag !
      zaterdag 2 september 2006 @ 13:13:22 #74
    134710 bb-millie
    pragmatisch gestoord
    pi_41421125
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 11:58 schreef scanman01 het volgende:
    Ik heb heel erg het idee dat het enorm los gaat komen als er eenmaal mensen uit moeten.
    Dán begint de onderlinge strijd pas echt. Zeker als er setjes uit elkaar worden gehaald.
    mee eens!

    En er moet een leuk feestje komen waar nog jaren over gesproken gaat worden op dit forum . Orgie zou ook wel leuk zijn .
    Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
    pi_41421175
    Ik vind het nu nog allemaal een btje saai.. maja veranderd vast nog wel
      zaterdag 2 september 2006 @ 14:13:16 #76
    128313 BBscanner
    Niets is wat het lijkt
    pi_41422606
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 10:54 schreef Loedertje het volgende:

    Geen BN-ers, geen feestjes, geen leuke dingen.
    Helemaal mee eens , hoop dat de BB-regie zich zo veel mogelijk afzijdig zal blijven houden en er een soort eigen 'mini-samenleving' ontstaat zonder prikels van buiten. Hierdoor zullen de bewoners vanzelf wat meer van zichzelf laten zien, met hun goede maar vooral ook de slechte kanten van de mens.
    pi_41423580
    Zelf vindt ik BB6 de meest saaie BB ooit. Maar de formule is weer zo opgezet dat je toch de streams aanzet in de hoop dat er wat aktie is
    Iedere avond denk ik : morgen kijk ik niet meer....

    Maar toch is mijn eerste gang op de computer naar de streams van BB

    Het is en blijft dus een formule die verslavend werkt ook al is er geen drol aan.
    pi_41423631
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 01:16 schreef Wickedangel het volgende:

    [..]

    Dat is precies mijn punt. En een echte reden daarvoor heb ik (nog) niet kunnen ontdekken. Dat is misschien wel de crux: twee kampen die om compleet onduidelijke redenen elkaars bloed wel kunnen drinken. Als er nou een reële aanleiding zou zijn geweest, kon ik daar misschien wel in meegaan.
    nvm
    pi_41423949
    Tot nu toe vind ik dat Big Brother wel wat olie op het vuur mag gooien door stellingen of quotes op het beeldscherm te laten verschijnen. Ik denk dat deze groep zich te bewust is van het spel, de camera's en consequenties.
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_41424781
    Op de één of andere manier komt het op mij allemaal nog erg onoverzichtelijk over. Ik kan het haast niet volgen. En met de samenvattingen van het begin van het programma, heb ik eigenlijk alles al gezien. Dan hoef je dus niet meer te kijken, omdat je al weet wat er gaat gebeuren. Zoals met het verliezen van de weekopdracht; 'De dag waarop de bewoners de weekopdracht verloren'.
    Tja. Fijn, maar ik had het graag nog niet vooraf geweten.
    Ik ben geen internetkijker, en volg dus ook geen streams.

    Verder vind ik het huis heel erg onoverzichtelijk. Ik kan de plekken waar ze zijn erg moeilijk onderscheiden. Maar misschien wordt dat nog wel beter naar mate het programma zich vordert.
    En de bewoners.. Tja. Meestal wordt dat pas leuker wanneer er een stel rotte appels weg zijn. Dat kan nog alle kanten op gaan.
    pi_41425225
    Syll daar heb je een goed punt. Het huis is ook onoverzichtelijk en de uitzendingen zijn gewoon een verslag van wat er gebeurd is. Ze laten dingen achterwege en vertellen aan het begin van de uitzending idd al wat er gebeurd is.

    De live show vond ik trouwens ook een aanfluiting. Bridget moest er echt ff in komen en diepgaande intervieuws werden er ook niet gedaan. Ik vond de liveshow een beetje lijken op een samenvatting van de 1e week.

    Nu ze geen contact meer hebben met de bewoners zouden ze juist meer intervieuws met familie en vrienden kunnen houden. Over uitspraken, bepaald gedrag of karaktereigenschappen.
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_41427218
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 10:54 schreef Loedertje het volgende:
    Dat je niet door hebt dat júist die verveling kan leiden tot hele leuke discussies en heerlijke ergernissen onderling begrijp ik nu weer niet. Zodra je er NU meer actie in gaat brengen verstoor je dat juist, laat ze maar lekker in onzekerheid zitten, laat hen maar lekker bedwelmt worden door saaiheid en verveling

    Er is juist geen r**t aan als je hen continu gaat prikkelen met intensieve opdrachten waardoor ze niet meer volledig met elkaar bezig zijn maar met een spelletje of suprise-actie.

    Geen BN-ers, geen feestjes, geen leuke dingen.
    Prima samengevat en exact de reden dat ik me weer kostelijk vermaak dit jaar. Laat ze zich maar lekker gek irriteren aan elkaar, de discussie's gaan tot op heden eigenlijk ook helemaal nergens over, wat het knap vermakelijk maakt.

    Het mag wat actiever van me, maar ik heb het nu ook al prima naar m'n zin.
    The Hick from French Lick
    The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
    pi_41427662
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 17:26 schreef elcastel het volgende:

    [..]

    Prima samengevat en exact de reden dat ik me weer kostelijk vermaak dit jaar. Laat ze zich maar lekker gek irriteren aan elkaar, de discussie's gaan tot op heden eigenlijk ook helemaal nergens over, wat het knap vermakelijk maakt.

    Het mag wat actiever van me, maar ik heb het nu ook al prima naar m'n zin.
    JA... maar dan moeten zij (Talpa) wel de discusies laten volgen!!
    Morgen is er weer een dag !
    pi_41427705
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 17:41 schreef Wheely33 het volgende:
    JA... maar dan moeten zij (Talpa) wel de discusies laten volgen!!
    Dat valt me momenteel ook vies tegen en haalt het hele pluspunt eruit.
    The Hick from French Lick
    The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
    pi_41487400
    ...en jahoooor

    ben dus even 2 daagjes niet aanwezig om dit drama verder te volgen en ziehier: nog meer softe sh*t
    De tuin gaat open, ik dacht te hebben gelezen dat ze dit keer dus geen buitenlucht te zien kregen?
    Ik kijk graag sterren.
    Bruine sterren.
    pi_41487620
    Vanaf vanavond treedt weer een nieuwe fase in..... De verhoudingen worden duidelijk!
    "Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
    Nihil volentibus arduum est
      maandag 4 september 2006 @ 18:30:17 #87
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_41487707
    Ik vind dat het eindelijk een beetje begint te lopen momenteel

    Ik begin aardig wat hoop te krijgen dat het vanaf vanavond wel eens zeer interessant kan gaan worden.
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
    pi_41487857
    De tuin is coming.
    KLAAS JAN HUNTELAAR
      maandag 4 september 2006 @ 18:37:32 #89
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_41487917
    Heel goed, ik zweer het je, die tuin was echt belangrijk vorige keer. Daar nam men ff afstand en kwamen de serieuze samenzweerderige gesprekken los. Daarnaast vind ik dat huis binnen de hele tijd maar artificieel en benauwend om naar te kijken.
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_41487957
    quote:
    Op maandag 4 september 2006 18:37 schreef soylent het volgende:
    Heel goed, ik zweer het je, die tuin was echt belangrijk vorige keer. Daar nam men ff afstand en kwamen de serieuze samenzweerderige gesprekken los. Daarnaast vind ik dat huis binnen de hele tijd maar artificieel en benauwend om naar te kijken.
    Zeker voor hun. Geen frisse lucht. Depressies op komst.
    KLAAS JAN HUNTELAAR
    pi_41489099
    Ik kijk zo afentoe, maar vind er nog maar weinig aan.
    pi_41497752
    Ik begin er een beetje genoeg van te krijgen, vind het nog niet echt super spannend tot nu toe ( maar kan ook geen streams kijken, dus moet het hebben van de reguliere en live uitzendingen)
    pi_41498347
    Iets wat ik al ergens anders meldde:
    quote:
    De aanstaande bewoners weten nog van niks, maar vandaag gaan ze naar binnen in een wereld zonder ramen, deuren of buitenlucht. De Big Brother van het isolement gaat van start. BB-hoofredacteur Hummie van der Tonnekreek kijkt streng.
    Huis zonder ramen, deuren of buitenlucht

    De ’Big Brother’ van het ISOLEMENT

    Horloges ook taboe
    Een tuin, met tijdsaanduiding

    Een overnklok

    En TV die zegt hoe laat het is


    .......ik vraag me dus heel erg af waarom regels zo veranderd mogen worden...
    Niets van wat ze in het begin zeiden klopt nu
    Ik kijk graag sterren.
    Bruine sterren.
    pi_41498486
    nderdaad, want in de tuin stonden openingstijden van 8-9 uur en van 15-16 uur idd, dus dat ritme wordt nou ook niet meer ontregeld zo
    pi_41498756
    ze hebben nu ook ramen?
    Ik kijk graag sterren.
    Bruine sterren.
      dinsdag 5 september 2006 @ 00:04:48 #96
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_41499600
    quote:
    Op maandag 4 september 2006 23:37 schreef Sylvana het volgende:
    nderdaad, want in de tuin stonden openingstijden van 8-9 uur en van 15-16 uur idd, dus dat ritme wordt nou ook niet meer ontregeld zo
    Als dat zo is is het wel heel erg fout. Dan weten ze dus in principe altijd hoelaat het is (min of meer een half uur)
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
      dinsdag 5 september 2006 @ 00:07:08 #97
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_41499721
    Een Vuelta-etappe door de Spaanse woestijn is nog spannender, me dunkt.
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
    pi_41506455
    Wat een opluchting lijkt me dat zeg!
    KLAAS JAN HUNTELAAR
      dinsdag 5 september 2006 @ 08:51:41 #99
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_41506873
    quote:
    Op maandag 4 september 2006 23:33 schreef KlootMajoor het volgende:
    Iets wat ik al ergens anders meldde:
    Een tuin, met tijdsaanduiding

    Een overnklok

    En TV die zegt hoe laat het is


    .......ik vraag me dus heel erg af waarom regels zo veranderd mogen worden...
    Niets van wat ze in het begin zeiden klopt nu
    Ja, want echt, als de bewoners niet weten hoe laat het is, dan wordt het ineens zó ontzettend boeiend.

    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
    pi_41507455
    BB is begonnen!!!!!!!

    Na wat ik vannacht allemaal heb zien gebeuren, wordt dit toch nog een interessante BB.
    Geef deze groep drank en de perikelen van Linda van vorig jaar verbleken.

    Als deze groep echt uit zijn dak gaat, gaan ze echt heel ver...........
      dinsdag 5 september 2006 @ 10:56:19 #101
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_41509503
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 09:24 schreef crazymamma het volgende:
    Als deze groep echt uit zijn dak gaat, gaan ze echt heel ver...........
    Daar zou je wel eens heel erg gelijk in kunnen hebben. Ik ben ook zeer benieuwd hoe die eerste drankavond afloopt.
    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
      dinsdag 5 september 2006 @ 11:13:35 #102
    140637 Briejtjuh
    Brigitte is de naam
    pi_41509913
    ik vind dat bigbrother nu een beetje pas begint :p
    pi_41562134
    Ik vind dat het een beetje opkomt, en dan weer afsterft en zo blijft
    Helaas is het dal langer dan de piek

    Misschien is het na de eerste mominaties duidelijk voor de medebewoners dat mensen er dus 1 voor 1 uit gaan vliegen; ze zitten allemaal nog op hun gemak daar
    Ik kijk graag sterren.
    Bruine sterren.
    pi_41566025
    Er zouden eerder mensen uit moeten.
    KLAAS JAN HUNTELAAR
    pi_41569557
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 22:27 schreef Badabingea het volgende:
    Er zouden eerder mensen uit moeten.
    Ik denk dat BB nog wel met een exit komt. Zoals ik het begrepen heb in de live uitzending kan je pas a.s. maandag gaan bellen. Dat betekent dat het dan nog een week duurt totdat er 1 uitgaat. Zo redden ze het niet binnen die x aantal dagen dat de bewoners in het huis zitten
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_41651836
    Ik vind deze BB dus eigenlijk geen ruk aan! Het is zo ontzettend saai!!
    Zit me rot te ergeren aan die twee blonde trienen.
    Maar komt waarschijnlijk omdat ik op vakantie in Schotland ben geweest en daar de UK versie van BB heb gevolgd. Dat was een gave serie!!!
    Daarin zat ene Nikki, en dat was zo ontzettend komisch. Dat mens ging uit haar dak om niks!
    Elke aflevering gebeurde er wel wat.

    Maar deze BB is tot nu toe niet veel aan. Maar ja......toch blijven kijken he.......zucht.....
      zaterdag 9 september 2006 @ 17:57:07 #107
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_41651953
    Ik wil meer van die stream-avonden zoals de sanctie tegen Etienne en Marcel

    Hoeft niet per se allemaal tegen hun gericht te zijn, maar doe wat! Laat die bewoners maar lekker uit hun dak gaan!
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')