abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 september 2006 @ 10:56:19 #101
242 Pinball
Electric Monk
pi_41509503
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 09:24 schreef crazymamma het volgende:
Als deze groep echt uit zijn dak gaat, gaan ze echt heel ver...........
Daar zou je wel eens heel erg gelijk in kunnen hebben. Ik ben ook zeer benieuwd hoe die eerste drankavond afloopt.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:13:35 #102
140637 Briejtjuh
Brigitte is de naam
pi_41509913
ik vind dat bigbrother nu een beetje pas begint :p
pi_41562134
Ik vind dat het een beetje opkomt, en dan weer afsterft en zo blijft
Helaas is het dal langer dan de piek

Misschien is het na de eerste mominaties duidelijk voor de medebewoners dat mensen er dus 1 voor 1 uit gaan vliegen; ze zitten allemaal nog op hun gemak daar
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_41566025
Er zouden eerder mensen uit moeten.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41569557
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:27 schreef Badabingea het volgende:
Er zouden eerder mensen uit moeten.
Ik denk dat BB nog wel met een exit komt. Zoals ik het begrepen heb in de live uitzending kan je pas a.s. maandag gaan bellen. Dat betekent dat het dan nog een week duurt totdat er 1 uitgaat. Zo redden ze het niet binnen die x aantal dagen dat de bewoners in het huis zitten
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_41651836
Ik vind deze BB dus eigenlijk geen ruk aan! Het is zo ontzettend saai!!
Zit me rot te ergeren aan die twee blonde trienen.
Maar komt waarschijnlijk omdat ik op vakantie in Schotland ben geweest en daar de UK versie van BB heb gevolgd. Dat was een gave serie!!!
Daarin zat ene Nikki, en dat was zo ontzettend komisch. Dat mens ging uit haar dak om niks!
Elke aflevering gebeurde er wel wat.

Maar deze BB is tot nu toe niet veel aan. Maar ja......toch blijven kijken he.......zucht.....
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:57:07 #107
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41651953
Ik wil meer van die stream-avonden zoals de sanctie tegen Etienne en Marcel

Hoeft niet per se allemaal tegen hun gericht te zijn, maar doe wat! Laat die bewoners maar lekker uit hun dak gaan!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')