Nah, Hummie kan er imho echt nog wel wat aan doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor Scan
Die had nog wel een ultamoderne watercooling system geinstalleerd om zijn PrintScreen knop te koelen
![]()
Misschien komt het nog wel maar, misschien is de toon wel gezet en zal een feestje misschien voor een paar uurtjes wat leuke beelden opleveren
Weekopdrachten hoef je ok niet veel meer van te verwachten ; kijk naar wat we voorgeschoteld kregen tijdens dat koffer-vang-opdracht.... Hilde irritant, de rest ook niet bijzonder.
Wat denk je als er een weekopdracht gaande is van een dag of 2, je krijgt precies hetzelfde, ze lullen over hetzelfde alleen zijn ze ondertussen " bezig "
Het voelt net alsof Oranje in de eerste ronde van het WK is uitgeschakeld:
Je kijkt wel naar de rest van het WK maar het is niet echt boeiend meer![]()
Wie zou de winnaar dan moeten zijn? Tijn??quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:01 schreef scanman01 het volgende:
Het ergste is wel dat ik het gevoel heb dat de winnaar al bekend is.
Het idee was misschien leuk, maar komt niet uit de verf. Tijd voor Hummie om het alsnog over een totaal andere boeg te gooien.
ben het er wel mee eens wat je zegt in zn geheel jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
NIk heb het idee dat BB had verwacht dat de effecten van geen buitenlucht veel heftiger zouden zijn en dat ze nu nog steeds zitten wachten tot die effecten merkbaar worden. Gaat dus niet gebeuren vrees ik. Dus moeten ze wat anders proberen.
Jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:01 schreef Bep het volgende:
Als ze hun bioritme willen verstoren moet hummie zich ook niet lopen bemoeien met wanneer ze gaan slapen en wanneer de haan kraait. Laat gaan die boel , laat sommige slapen en laat andere wakker zijn en geef DAN op de meest onmogelike tijden leuke opdrachten
Ze laten een en al negatieve dingen zien van Semih... althans dingen die door het publiek wel eens als negatief kunnen worden gezien omdat ze hem toch lang niet zo veel zien als wij. Tijn kwam niet goed uit de 'ruzie' omdat hij gewoon ook vrij belachelijk bezig was vond ik. Maar ook Joost had wel eens minder sterke dagen op de TV, maar toch was hijvanaf dag 1 volgens mij favoriet bij Hummie.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wie zou de winnaar dan moeten zijn? Tijn??
Lijkt me niet helemaal waar, Vandaag in de uitzending probeerden ze hem nog zwart te maken.
Als je het over Semih had ga ik met je mee, ik heb ook het gevoel dat hij moet winnen van Hummie.
Er hoeft maar iets te gebeuren en de meningen kunnen weer helemaal bijgesteld worden, volgens mij was willem ooit eens ook nog populairquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het vooral zo saai omdat de mening op FOK nu al vrij unaniem blijkt. Dat is vrij dodelijk voor een programma als BB. Iedereen vindt groepje Semih leuk... en groepje kampers (wat een belachelijk kut woord) niets. Iedereen vindt Tijn geweldig... iedereen boort Etienne meters de grond in. Het is nu al veel te voorspelbaar.
Vorig jaar waren veel mensen tegen Lieske, maar ze had ook veel voorstanders.
Dat soort situtaies hebben we bij deze BB niet echt.
Wat moet er dan nog gebeuren? Twee weken in dat huis en het is complete oorlog! Om niets!!!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er hoeft maar iets te gebeuren en de meningen kunnen weer helemaal bijgesteld worden, volgens mij was willem ooit eens ook nog populair
Dat hoor je elk jaarquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat moet er dan nog gebeuren? Twee weken in dat huis en het is complete oorlog! Om niets!!!!!![]()
En toch boeit het niet. Iig niet zoals de voorgaande edities boeiden.
Dat is precies mijn punt. En een echte reden daarvoor heb ik (nog) niet kunnen ontdekken. Dat is misschien wel de crux: twee kampen die om compleet onduidelijke redenen elkaars bloed wel kunnen drinken. Als er nou een reële aanleiding zou zijn geweest, kon ik daar misschien wel in meegaan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:11 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij is het niet eerder gebeurd dat er al in zo korte tijd 2 kampen onstaan en dat mensen onomwonden uitspreken een hekel aan elkaar te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |