abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41406994
dubbel
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_41407013
dubbel
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:59:24 #28
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41407074
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef KlootMajoor het volgende:

[..]

Ik vind het sneu voor Scan
Die had nog wel een ultamoderne watercooling system geinstalleerd om zijn PrintScreen knop te koelen

Misschien komt het nog wel maar, misschien is de toon wel gezet en zal een feestje misschien voor een paar uurtjes wat leuke beelden opleveren

Weekopdrachten hoef je ok niet veel meer van te verwachten ; kijk naar wat we voorgeschoteld kregen tijdens dat koffer-vang-opdracht.... Hilde irritant, de rest ook niet bijzonder.

Wat denk je als er een weekopdracht gaande is van een dag of 2, je krijgt precies hetzelfde, ze lullen over hetzelfde alleen zijn ze ondertussen " bezig "

Het voelt net alsof Oranje in de eerste ronde van het WK is uitgeschakeld:
Je kijkt wel naar de rest van het WK maar het is niet echt boeiend meer
Nah, Hummie kan er imho echt nog wel wat aan doen.

Een aantal zeer vermoeiende weekopdrachten erin bijvoorbeeld. Janine haakt zo af, Hilde gaat terroriseren. Egbert is zeer gedreven.

Als je moe bent, je doet saai werk en het duurt lang krijg je vanzelf irritaties en als Hilde en Egbert dan gewoon zichzelf zijn heb je wel degelijk die snelkookpan waar iedereen het over heeft te pakken. Het kán dus wel, maar niet op deze manier. Ze krijgen teveel kansen om rust te krijgen om hun eigen ritme te bepalen, zichzelf te zijn. BB dacht er te zijn door te fucken met hun bioritme. Nou dat is dus mislukt. Op naar het volgende idee.

Ik heb het idee dat BB had verwacht dat de effecten van geen buitenlucht veel heftiger zouden zijn en dat ze nu nog steeds zitten wachten tot die effecten merkbaar worden. Gaat dus niet gebeuren vrees ik. Dus moeten ze wat anders proberen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:00:07 #29
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_41407096
d'r zijn momenten die de moeite waard zijn, maar ook een heleboel die dat niet zijn....

moeilijk
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:01:48 #30
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_41407152
Als ze hun bioritme willen verstoren moet hummie zich ook niet lopen bemoeien met wanneer ze gaan slapen en wanneer de haan kraait. Laat gaan die boel , laat sommige slapen en laat andere wakker zijn en geef DAN op de meest onmogelike tijden leuke opdrachten
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:01:49 #31
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41407155
Het ergste is wel dat ik het gevoel heb dat de winnaar al bekend is.

Het idee was misschien leuk, maar komt niet uit de verf. Tijd voor Hummie om het alsnog over een totaal andere boeg te gooien.
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:03:24 #32
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41407197
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:01 schreef scanman01 het volgende:
Het ergste is wel dat ik het gevoel heb dat de winnaar al bekend is.

Het idee was misschien leuk, maar komt niet uit de verf. Tijd voor Hummie om het alsnog over een totaal andere boeg te gooien.
Wie zou de winnaar dan moeten zijn? Tijn??

Lijkt me niet helemaal waar, Vandaag in de uitzending probeerden ze hem nog zwart te maken.

Als je het over Semih had ga ik met je mee, ik heb ook het gevoel dat hij moet winnen van Hummie.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_41407200
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:59 schreef flugeltje het volgende:

[..]

NIk heb het idee dat BB had verwacht dat de effecten van geen buitenlucht veel heftiger zouden zijn en dat ze nu nog steeds zitten wachten tot die effecten merkbaar worden. Gaat dus niet gebeuren vrees ik. Dus moeten ze wat anders proberen.
ben het er wel mee eens wat je zegt in zn geheel ja

Alleen is het voor ons een beetje saai, ze vergeten dat de huishoudens in NL allemaal internet hebben en dat 'waarschijnlijk' de meeste die BB echt willen volgen het via internet doen

Die meuk in de live uitzending is niets, daar moet je het niet van hebben

Met andere woorden: pas BB aan, aan de behoeften van de streamers....
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_41407283
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:01 schreef Bep het volgende:
Als ze hun bioritme willen verstoren moet hummie zich ook niet lopen bemoeien met wanneer ze gaan slapen en wanneer de haan kraait. Laat gaan die boel , laat sommige slapen en laat andere wakker zijn en geef DAN op de meest onmogelike tijden leuke opdrachten
Ja

En nu de liveuitzendingen dus totaal niet 'live' zijn voor de bewoners is het alleen maar makkelijker en beter om ze gewoon lekker helemaal zelf hun eigen ritme te laten creeren
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:08:04 #35
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41407351
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:03 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Wie zou de winnaar dan moeten zijn? Tijn??

Lijkt me niet helemaal waar, Vandaag in de uitzending probeerden ze hem nog zwart te maken.

Als je het over Semih had ga ik met je mee, ik heb ook het gevoel dat hij moet winnen van Hummie.
Ze laten een en al negatieve dingen zien van Semih... althans dingen die door het publiek wel eens als negatief kunnen worden gezien omdat ze hem toch lang niet zo veel zien als wij. Tijn kwam niet goed uit de 'ruzie' omdat hij gewoon ook vrij belachelijk bezig was vond ik. Maar ook Joost had wel eens minder sterke dagen op de TV, maar toch was hijvanaf dag 1 volgens mij favoriet bij Hummie.
Vanavond zag je Tijn lekker geinen in bad met Marlies. Was op zich grappig. Toen zagen we op tv dat iemand een glas water over Tijn's hoofd gooide. Vond ik op zich ook grappig. De persoon die dat deed hebben ze op tv alleen nooit gezien. Ik weet toevallig dat het Semih was door de streams.
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:14:36 #36
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_41407568
Ik ben vanaf BB1 toch redelijk fanatiek....maar het is nu zoooo ontzettend saai......Die zogenaamde ruzies tussen twee groepjes...soi.. Vaak gaan er in een groep pas dingen gebeuren als er invloeden [ in vorm van opdrachten, manipulatie of wat dan ook] van buiten af komen. Ik denk dat Hummie geen budget heeft voor weekopdrchten en daarom tot nu toe haar ouwe tent en haar kluisje voor een weekopdracht heeft ingezet....
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_41408604
Lijkt er op dat BB maar snel wat moet doen
Het leuke gaat er snel van af
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:53:14 #38
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_41408952
nog meer?

need I say more?
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_41411090
Sommige foto's kunnen zo foto's zijn die van Ogrish zijn gehaald
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_41411245
Ik vind 't altijd wel grappig dat íeder jaar mensen roepen 'het wordt elk jaar slechter!! ' 'ik kijk niet meer zo hoor, als 't zo moet '... Mensen kijken toch nog en 't is natuurlijk exact, maar dan ook exact 't zelfde als alle jaren daarvoor.

Maar sequels moeten om de een of andere reden altijd afgekraakt worden. En dan 't liefst ipv 't gewoon over de bewoners te hebben continu gejank over hoe saai en hoe stom 't allemaal is in de topics hier.
  zaterdag 2 september 2006 @ 00:06:01 #41
242 Pinball
Electric Monk
pi_41411351
2 streams met 'hints' en 2 streams met 'Hollandse hits'.

Need i say more.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 2 september 2006 @ 00:30:30 #42
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41412184
Ik vind het vooral zo saai omdat de mening op FOK nu al vrij unaniem blijkt. Dat is vrij dodelijk voor een programma als BB. Iedereen vindt groepje Semih leuk... en groepje kampers (wat een belachelijk kut woord) niets. Iedereen vindt Tijn geweldig... iedereen boort Etienne meters de grond in. Het is nu al veel te voorspelbaar.

Vorig jaar waren veel mensen tegen Lieske, maar ze had ook veel voorstanders.
Dat soort situtaies hebben we bij deze BB niet echt.
pi_41412812
Ik vind dit in potentie toch wel een van de leukste groepen, meer botsende karakters heb ik het idee, kan nog leuk worden
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 2 september 2006 @ 00:54:36 #44
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_41412908
Ik begin er niet langzaam, maar heel erg snel genoeg van te krijgen
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_41412973
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het vooral zo saai omdat de mening op FOK nu al vrij unaniem blijkt. Dat is vrij dodelijk voor een programma als BB. Iedereen vindt groepje Semih leuk... en groepje kampers (wat een belachelijk kut woord) niets. Iedereen vindt Tijn geweldig... iedereen boort Etienne meters de grond in. Het is nu al veel te voorspelbaar.

Vorig jaar waren veel mensen tegen Lieske, maar ze had ook veel voorstanders.
Dat soort situtaies hebben we bij deze BB niet echt.
Er hoeft maar iets te gebeuren en de meningen kunnen weer helemaal bijgesteld worden, volgens mij was willem ooit eens ook nog populair
  zaterdag 2 september 2006 @ 01:02:08 #46
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41413172
Ik zat al op dit topic te wachten, aangezien het mij ook niet zo boeien kan. Helaas. Misschien komt het nog.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 2 september 2006 @ 01:04:35 #47
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_41413252
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:56 schreef PC eend het volgende:

[..]

Er hoeft maar iets te gebeuren en de meningen kunnen weer helemaal bijgesteld worden, volgens mij was willem ooit eens ook nog populair
Wat moet er dan nog gebeuren? Twee weken in dat huis en het is complete oorlog! Om niets!!!!!
En toch boeit het niet. Iig niet zoals de voorgaande edities boeiden.
  zaterdag 2 september 2006 @ 01:06:43 #48
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_41413316
Zolang Milica in beeld is vind ik het zeer ok
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_41413461
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Wat moet er dan nog gebeuren? Twee weken in dat huis en het is complete oorlog! Om niets!!!!!
En toch boeit het niet. Iig niet zoals de voorgaande edities boeiden.
Dat hoor je elk jaar
Volgens mij is het niet eerder gebeurd dat er al in zo korte tijd 2 kampen onstaan en dat mensen onomwonden uitspreken een hekel aan elkaar te hebben.
  zaterdag 2 september 2006 @ 01:16:42 #50
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_41413612
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 01:11 schreef PC eend het volgende:

Volgens mij is het niet eerder gebeurd dat er al in zo korte tijd 2 kampen onstaan en dat mensen onomwonden uitspreken een hekel aan elkaar te hebben.
Dat is precies mijn punt. En een echte reden daarvoor heb ik (nog) niet kunnen ontdekken. Dat is misschien wel de crux: twee kampen die om compleet onduidelijke redenen elkaars bloed wel kunnen drinken. Als er nou een reële aanleiding zou zijn geweest, kon ik daar misschien wel in meegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')