abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 september 2006 @ 15:07:18 #76
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_42233436
Twee keer dezelfde flauwe reactie in verschillende topics...

In ieder geval geen verrassing dat Albers bij Spyker blijft. Ben benieuwd of hij volgend jaar in de buurt van punten kan komen met een Ferrari-motor (waar ik voor het gemak maar even van uit ga) en een ontwerp van Gascoyne. Hij doet in ieder geval goed zijn best, komt zeer gedreven over tegenwoordig.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_42233488
Hoeven we niet meer te wachten tot 8 oktober, iig!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_42235003
Volgend seizoen weer bij Spyker!! Hopen dat er zo'n raspaardje in komt te liggen.
pi_42242840
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:07 schreef 4-elements het volgende:
Twee keer dezelfde flauwe reactie in verschillende topics...

In ieder geval geen verrassing dat Albers bij Spyker blijft. Ben benieuwd of hij volgend jaar in de buurt van punten kan komen met een Ferrari-motor (waar ik voor het gemak maar even van uit ga) en een ontwerp van Gascoyne. Hij doet in ieder geval goed zijn best, komt zeer gedreven over tegenwoordig.
ik denk dat ze goede kans maken. red bull rijd nu natuurlijk ook met ferrari motoren en haalt regelmatig punten. waarom zou het bij spyker dan niet kunnen.
pi_42244953
Het zal voor iedereen weer afwachten zijn wie de nieuwe rege;s het best geinterpreteerd heeft.
Maar de nieuwe regels zijn natuurlijk wel in het voordeel van Spyker.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:43:52 #81
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42246829
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:07 schreef 4-elements het volgende:
Twee keer dezelfde flauwe reactie in verschillende topics...

In ieder geval geen verrassing dat Albers bij Spyker blijft. Ben benieuwd of hij volgend jaar in de buurt van punten kan komen met een Ferrari-motor (waar ik voor het gemak maar even van uit ga) en een ontwerp van Gascoyne. Hij doet in ieder geval goed zijn best, komt zeer gedreven over tegenwoordig.
Dat ontwerp zal nog niet van Gascoine zijn denk ik. Als ik het goed gevolgd heb (ondanks vakantie) zijn ze daar al mee aan het bouwen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42303682
Yep, maar de eerste schetsen zijn rondom een verwachtte deal met Cosworth getekend. Ik weet niet in hoeverre die ontwerpen dan van tafel kunnen. Mocht dat zo zijn, dan is de komst van Gascoyne natuurlijk een gouden greep!
Maar goed, het blijft afwachten, want zelfs met Adrian Newey als ontwerpchef is een Ferrari-motor geen garantie voor succes..
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:09:10 #83
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42304437
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:17 schreef Rory78 het volgende:
Yep, maar de eerste schetsen zijn rondom een verwachtte deal met Cosworth getekend. Ik weet niet in hoeverre die ontwerpen dan van tafel kunnen. Mocht dat zo zijn, dan is de komst van Gascoyne natuurlijk een gouden greep!
Maar goed, het blijft afwachten, want zelfs met Adrian Newey als ontwerpchef is een Ferrari-motor geen garantie voor succes..
Inderdaad is dat allemaal rond de Cosworth motor getekend. Dit lijkt erop dat er eerder met Cosworth gepraat werd door (toen nog) Midland. Oftewel alsof MF1 zelf van de Toyota af wilde.

De combi Adrian Newey-Ferrari kan nog niets over gezegd worden. De RBR auto is namelijk niet door AN ontworpen. De 2007 auto zal dat wel zijn.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42312257
...maar wel in doorontwikkeling door Adrian Newey. Je hoeft niemand wijs te maken, dat hij hier totaal geen invloed op gehad heeft. Anyway, in 2007 komt de eerste volledige AN-RB aan de start en dan liggen in die auto n.a.w. Renault-blokken, want de Ferrari's zullen wel naar het 'Italiaanse' STR gaan, tenminste als 1 + 1 nog altijd 2 is...
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:58:25 #85
145052 NEGERZOEN
Zoekende....
pi_42312728
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:39 schreef Rory78 het volgende:
...maar wel in doorontwikkeling door Adrian Newey. Je hoeft niemand wijs te maken, dat hij hier totaal geen invloed op gehad heeft. Anyway, in 2007 komt de eerste volledige AN-RB aan de start en dan liggen in die auto n.a.w. Renault-blokken, want de Ferrari's zullen wel naar het 'Italiaanse' STR gaan, tenminste als 1 + 1 nog altijd 2 is...
En dan is de vraag in hoeverre RBR dit heeft voorzien. Oftewel of het ontwerp is gebouwd rondom Ferrari motoren of Renault motoren.
Interesse?
pi_42323098
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:39 schreef Rory78 het volgende:
...maar wel in doorontwikkeling door Adrian Newey. Je hoeft niemand wijs te maken, dat hij hier totaal geen invloed op gehad heeft. Anyway, in 2007 komt de eerste volledige AN-RB aan de start en dan liggen in die auto n.a.w. Renault-blokken, want de Ferrari's zullen wel naar het 'Italiaanse' STR gaan, tenminste als 1 + 1 nog altijd 2 is...
En het 2006 chassis van Red Bull zal ook wel weer naar Toro Rosso gaan wat het voor Spyker nog moeilijker maakt om te concurreren met dat team. Het chassis waar Toro Rosso dit jaar mee rijdt is ook al een klapje beter dan het Midland chassis.
Daarnaast denk ik dat Super Aguri volgend jaar ook veel beter voor de dag zal komen. Al dan niet met behulp van Honda.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 01:42:53 #87
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42326128
Een Ferrari motor is leuk, maar met een waardeloos chassis ben je nog nergens. Nou ben ik ook niet kapot van Albers dusja...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 07:41:26 #88
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42327408
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:30 schreef kriele het volgende:

[..]

En het 2006 chassis van Red Bull zal ook wel weer naar Toro Rosso gaan wat het voor Spyker nog moeilijker maakt om te concurreren met dat team. Het chassis waar Toro Rosso dit jaar mee rijdt is ook al een klapje beter dan het Midland chassis.
Daarnaast denk ik dat Super Aguri volgend jaar ook veel beter voor de dag zal komen. Al dan niet met behulp van Honda.
Ik weet haast wel zeker dat STR het RBR2006 chassis krijgt. SuperAugurken krijgen het Honda2006 chassis.

Dit maakt de uitdaging voor Spyker inderdaad enorm, maar met behulp van de Ferrari motoren en de snelheid waarmee ze zich dit seizoen hebben ontwikkeld moet dat te doen zijn. Vergeet niet dat Gascoyne er ook komt te zitten.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42330823
Ik weet niet of we er zomaar vanuit mogen gaan dat die teams het chassis van hun grote broer gaan krijgen. Allereerst is zoiets pas vanaf 2008 toegestaan en bovendien; als dat werkelijk zo zou zijn: waarom zou Spyker dan geen kans maken om met het huidige Ferrari-chassis te gaan rijden?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:48:29 #90
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42331326
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:26 schreef Rory78 het volgende:
Ik weet niet of we er zomaar vanuit mogen gaan dat die teams het chassis van hun grote broer gaan krijgen. Allereerst is zoiets pas vanaf 2008 toegestaan en bovendien; als dat werkelijk zo zou zijn: waarom zou Spyker dan geen kans maken om met het huidige Ferrari-chassis te gaan rijden?
Goed punt (van de Ferrari/Spyker deal)

Het is regelementair niet toegestaan, maar als je de ontwerpers van dat chassis een maand inleent bij het kleine broertje dan is het zo gepiept natuurlijk. Of ze maken een kleine aanpassing waardoor het een ander chassis wordt.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42335904
Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, want ik schat de kans dat het niet gebeurt misschien wel 100x zo groot in. Ik vind het alleen raar dat men van de andere teams dit zomaar aanneemt, maar een voordeeltje in het oogpunt van Spyker blijkbaar niet durft/weet te voorspellen...
pi_42603126
quote:
Ik zou mijn eigen jacht willen ontwerpen’’
Albers zou graag sneller tevreden zijn

12-10 - Christijan Albers staat te boek als een coureur die keihard werkt en niet snel tevreden is. Hij beseft dat dat af en toe irritant kan zijn. ,,Hopelijk komt er een dag waarop ik echt tevreden kan zijn.”


De Nederlandse coureur neemt het Spyker MF1-team (voorheen MF1 Racing) op sleeptouw en daarbij vallen soms, als het tegen zit of als er fouten worden gemaakt, wel eens harde woorden. Een positieve eigenschap, maar de 27-jarige coureur is van mening dat hij best eens sneller genoegen mag nemen met goede prestaties.

,,Zelfs als ik fantastisch rijd, als ik bijvoorbeeld een DTM-race win met tien seconden voorsprong, kan het voor mij nog beter. Dat gaat wat ver. Ik wil sneller met een positief gevoel terug kunnen kijken op mijn eigen prestaties”, reflecteert hij in de rubriek On the spot van ITV.

,,Bij mij moet het altijd beter. Ik wil altijd meer. Het zou fijn zijn als ik op een dag terug kijk en trots op mezelf kan zijn, maar ik heb dat nooit.” Albers is zich er van bewust dat hij af en toe te ver doordraaft. ,,Ik zou meer van de goede dingen moeten genieten. Men denkt vaak dat ik chagrijnig ben, maar dat is niet zo. Ik wil mezelf gewoon iedere dag verder verbeteren en er daarna weer een schepje bovenop doen.”

Ook werd Albers gevraagd over welk talent hij graag zou willen beschikken. ,,Ik zou jachten willen bouwen, want ik houd enorm van boten. Een kleine speedboot is alles wat ik nu heb, maar ik zou graag eens in mijn eigen boot willen varen.”
bron

Leuk stukje zelfreflectie
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:14:00 #93
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42603143
leuk stukkie inderdaad. De eigenschap kenmerkt wel doorzettingsvermogen van een topsporter
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_43499170
quote:
Christijan en Liselore stappen in huwelijksbootje
Christijan Albers en Liselore Kooijman zijn zaterdag in het huwelijk getreden. Het bruidspaar zag er prachtig uit. Zaterdagavond was er een groot feest in het Westergasfabriek te Amsterdam, waarbij veel familieleden en vrienden aanwezig waren.

Familie, vrienden en het management wensen het stel veel geluk toe!


bron
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_43499304
Wat moet ik op dit nieuws zeggen??

Have fun together!
  maandag 13 november 2006 @ 09:25:34 #96
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43499326
Hulde voor het bruidspaar!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_43499742
O ja. Ook van deze kant gefeliciteerd!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_43533799
quote:
Christijan Albers: "Ik was een soort stierenvechter"



Het team van Spyker MF1, voormalig Midland en volgend jaar Spyker F1, heeft een enerverend seizoen 2006 beleefd. Voorafgaand aan het seizoen waren de verwachtingen hooggespannen maar al vroeg in het seizoen merkte het team dat de achterstand op de voornaamste concurrent, dit jaar Scuderia Toro Rosso, niet kleiner was geworden.

Spyker MF1-coureur Christijan Albers voelde zich dit seizoen benadeeld. Het team van Scuderia Toro Rosso gebruikte gelimiteerde V10-motoren van Cosworth, terwijl Spyker het met de V8-motoren van Toyota moest doen. Albers verklaarde: “Stel je voor dat een voetbalteam met twaalf man op het veld zou verschijnen, terwijl er maar elf zijn toegestaan. De fans zouden het niet eens accepteren.” Over het mogelijke voordeel van de V10-motor zijn de meningen verdeeld.

Spyker MF1 heeft echter een opwaartse lijn laten zien gedurende het seizoen. Aan het einde van het seizoen kwam het team zelfs in de buurt van het team Red Bull Racing. Albers voegde toe: “Ik voelde me dit seizoen steeds meer een soort stierenvechter. Dat maakte dit seizoen leuker dan 2005.”

Albers is tevreden met zijn eigen prestaties maar het seizoen is inmiddels ten einde. Volgend jaar wordt de uitdaging alleen maar groter. In 2007 rijdt Albers voor een Nederlands team met Ferrari-motoren en met Mike Gascoyne als technisch directeur van het team.
bron
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:08:34 #99
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43536727
Gisteren nog wat foto's gezien van de bruiloft. Zag er wel leuk uit.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_43536789
online?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')