abonnement Unibet Coolblue
pi_40739323
Welkom in deel 7 van het centrale Fortuna Sittard topic! Wie had ooit gedacht dat we tot een 7de deel zouden komen...

De vorige 6 delen:
[centraal] Fortuna Sittard topic
[Centraal] Fortuna Sittard #2
[centraal] Fortuna Sittard deel 3
Fortuna Sittard deel 4
[centraal] Fortuna Sittard deel 5
[centraal] Fortuna Sittard deel 6 (zonder blessuretijd)

Dit seizoen zijn de verwachtingen hoog gespannen. Na 3 jaar op de laatste plaats te zijn geeindigd, moet Fortuna nu hogerop! De mannen die het dit seizoen zullen moeten gaan doen:

De selectie



Keepers
Arjan Christianen, Willem-Jan Thijssen

Verdedigers
Ronald Dassen, Gino Facenna, Zarko Grabovac, Serdal Guvenc, Edwin Hermans, Joep Op den Kamp, Sjors Paridaans, Angelo Simone, Mels van Driel, Daniel Voigt

Middenvelders
Rachid El-Hammouchi, Koen Garritsen, Danny Schreurs, Fuat Usta, Joos van Barneveld

Aanvallers
Brahim Bouhadan, Emmrullah Guvenc, Haik Israelian, Ahmet Olgun, Cedric Olondo, Wasiu Taiwo

Dit alles onder leiding van Frans Körver


En de rest van de technische staf:
Roger Reijnders (assisent-trainer)
Roel Coemans (assistent-trainer, fysiotherapeut)
Nico Neelen (keeperstrainer)

Het stadion
Onlangs is de bouwvergunning voor het resterende gedeelte van het stadion afgegeven. Zo komt het eruit te zien (ooit...)




Nao veure Fortuna

[ Bericht 1% gewijzigd door meami op 12-08-2006 18:30:16 ]
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_40739326
Wat een schitterende OP!!!

Ben echt blij dat het allemaal weer begonnen is

[ Bericht 3% gewijzigd door Evertje op 12-08-2006 18:45:34 ]
pi_40739331
Uit het vorige topic: foto's van de sfeeractie bij de aftrap van de wedstrijd tegen Zwolle




Ik vind dat die jeugdige groep echt goed hun best doet. Ze mogen trots zijn op het resultaat!

[ Bericht 14% gewijzigd door meami op 12-08-2006 14:30:05 ]
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_40739352
quote:
Korver maakt veld 4,5 meter minder breed!

Frans Korver heeft voorgaande aan de thuiswedstrijd tegen FC Zwolle, de club opdracht gegeven het speelveld met 4 1/2 meter minder breed te maken.

Een speelveld mag tussen 108 en 120 meter lang zijn, terwijl er ook veel marge zit in de breedte van een veld, namelijk tussen 64 en de 75 meter.

Waar Fortuna voorgaande seizoenen moeite had met veelal snelle vleugelspelers, heeft Korver dit probleem op een uiterst effectieve manier aangepakt. Een kleiner speelveld betekent makkelijker en compacter verdedigen.
Dit viel me inderdaad gisteren ook al op. Waarom heeft niemand dit ooit eerder bedacht
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_40740825
Frans Körver in de OP. Is dat Limburgs?
pi_40742953
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:18 schreef Beschouw het volgende:
Frans Körver in de OP. Is dat Limburgs?
foutje, kan gebeuren...
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_40746831
frans blijft een echte topcoach voor de 1e divisie
pi_40749902
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:28 schreef meami het volgende:

[..]

foutje, kan gebeuren...
Ge he't ut goe gedoan heur vloaitje

waarom tvp ik een Fortuna Topic
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_40766863
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:28 schreef meami het volgende:

[..]

foutje, kan gebeuren...
Lag aan het forum, niet aan jou.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 13 augustus 2006 @ 17:32:36 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_40768788
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_40790232
quote:
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_41074350
Na 6 februari eindelijk weer eens een overwinning. Heerlijk!





Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_41074389
Owja, en Zorro scoorde
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_41074414
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 21:25 schreef meami het volgende:
Na 6 februari eindelijk weer eens een overwinning. Heerlijk!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
What a guy!!

Super dat gevoel gisteren, hebben we echt lang op moeten wachten.
pi_41100655
Het is ze gegund in



Op voor een periodetitel dit seizoen.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 18:21:26 #16
155342 The_Martian
Katze von der Feldweg
pi_41101172
Goed voor Zarco
when the Drone ceases to become a sound and becomes corporeal
when one ventures beyond the physical to metempsychosis
when dream into Drone and Drone into dream
when I am there and nothing else matters, when will I stay forever?
pi_41138040
Welke Güvenc scoorde nou eigenlijk? Emrullah of Serdal?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41140254
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
Welke Güvenc scoorde nou eigenlijk? Emrullah of Serdal?
Emrullah
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_41140571
Goed, dank je!

Had ik wel al een beetje gedacht, maar was niet zeker.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41368942
quote:
Edwin Hermans transfervrij naar Willem II
Donderdag 31 augustus 2006

Routinier Edwin Hermans verruilt Fortuna Sittard voor Willem II. Een zeer verrassende transfer voor de in Sittard op een zijspoor belandde linksback, die zelfs de mond van trainer Frans Körver deed openvallen: ,,de wonderen zijn de wereld nog niet uit..''

,,Ik weet verder niet wat ze met hem van plan zijn. We gunde hem dus die transfer, op zijn leeftijd, en met het gegeven dat hier Mels van Driel de voorkeur heeft.'', aldus de verbaasde maar begripvolle coach.

Hermans kwam maarliefst 224 wedstrijden in actie namens Fortuna Sittard en ontpopte door de jaren heen tot echte Fortunees. Een welverdiend afscheid ligt dan ook zeker in de lijn der verwachting.
Heel vreemd.... Opa Hermans speelde bij ons niet eens.. En die reactie van Korver zegt genoeg Weer een salarispost vrij
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_41369035
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:09 schreef meami het volgende:

[..]

Heel vreemd.... Opa Hermans speelde bij ons niet eens.. En die reactie van Korver zegt genoeg Weer een salarispost vrij
De grap van de dag gewoon. Dan mag de transfer van Kluivert naar PSV opvallend zijn, maar dit spant echt de kroon
pi_41369664
Gino Facenna krijgt niet echt de kans onder Frans zie ik.
pi_41370040
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Gino Facenna krijgt niet echt de kans onder Frans zie ik.
Gaat beetje lastig als je half geblesseerd bent.
Vandaag op training was ie ook alleen maar apart van de groep bezig.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 19:15:43 #24
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41371068
tvp, even trainen en dan kom ik hier even mee praten doei
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:41:21 #25
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41396004
Echt goed gevoetbalt word er nog niet. Maar laat er maar weer wat resultaten komen!!
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_41396740
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:41 schreef BunnyHunter het volgende:
Echt goed gevoetbalt word er nog niet. Maar laat er maar weer wat resultaten komen!!
Yep, ga je vanavond ook?
  vrijdag 1 september 2006 @ 18:38:57 #27
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41401203
misschien ligt eraan wat de rest wil :p

[ Bericht 1% gewijzigd door BunnyHunter op 01-09-2006 18:44:16 ]
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
  zaterdag 2 september 2006 @ 05:20:13 #28
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41416489
Ok ik was dus daar.

Wat ik zwak vond was de aansluiting van het middenveld naar de aanval. Ook in de aanval ontbrak het aan overtuiging. En hoewel fortuna de enige ploeg in de baandert was die toch nog enige vorm van opbouw vertoonde was het dordrecht dat een gelukkig goaltje mee pikt. Meer dan counteren was er niet en juist hier was vooral de 2e helft het zwakke punt in de verdedeging van fortuna..

Zover ik kon zien vond ik Fortuna de betere maar totaal niet overtuigend voor de goal.

Pluspuntjes, Agresief op het midden veld waardoor er veel ballen veroverd werden, nr 7 (rechts voor ik weet niet wie het was :p) schakelde zijn directe tegenstander keer op keer uit.

minpunten, slecht verdedigend op de counter en slechte aansluiting van het middenveld naar de aanval. En over de laatste 2 tegen goals hoeven we niet meer te praten.
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_41418417
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 05:20 schreef BunnyHunter het volgende:
En hoewel fortuna de enige ploeg in de baandert was die toch nog enige vorm van opbouw vertoonde was het dordrecht dat een gelukkig goaltje mee pikt.
Was het maar waar
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_41419559
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 05:20 schreef BunnyHunter het volgende:
Ok ik was dus daar.

Wat ik zwak vond was de aansluiting van het middenveld naar de aanval. Ook in de aanval ontbrak het aan overtuiging. En hoewel fortuna de enige ploeg in de baandert was die toch nog enige vorm van opbouw vertoonde was het dordrecht dat een gelukkig goaltje mee pikt. Meer dan counteren was er niet en juist hier was vooral de 2e helft het zwakke punt in de verdedeging van fortuna..

Zover ik kon zien vond ik Fortuna de betere maar totaal niet overtuigend voor de goal.

Pluspuntjes, Agresief op het midden veld waardoor er veel ballen veroverd werden, nr 7 (rechts voor ik weet niet wie het was :p) schakelde zijn directe tegenstander keer op keer uit.

minpunten, slecht verdedigend op de counter en slechte aansluiting van het middenveld naar de aanval. En over de laatste 2 tegen goals hoeven we niet meer te praten.
Eerste helft verdienden we het niet om achter te staan, gelijkspel was terecht geweest.
Die nummer zeven was Angelo Simone, een echte terrier ja. Alleen jammer dat hij de enige op het middenveld was die er nog wat aan deed. Hij zag dat zelf ook in en ging daardoor soms iets teveel alleen doen, dat was wel jammer.

De nummer 9, de spits Ahmet Olgun maakte zijn debuut. Jongen uit het tweede, die kwam duidelijk nog tekort, maar dat is ook niet gek. Je kan niet verwachten dat zo'n jongen er meteen staat en er twee inknalt.

Al met al teleurstellend, want 0-4 is toch echt teveel. Tegen Top Oss moet gewoon gewonnen worden!!!!
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:10:34 #31
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41419628
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:09 schreef meami het volgende:

[..]

Was het maar waar
haha oeps ...
hadder het er gisteren nog over dat er in de baandert meer sfeer hing :p
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_41419891
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:10 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

haha oeps ...
hadder het er gisteren nog over dat er in de baandert meer sfeer hing :p
Klopt helemaal, maar dat was ook allemaal veel compacter en dichter op het veld.
Die sfeer zul je niet meer terug krijgen.
pi_41431683
Wat songen die mensen toch allemaal ?

Ik hoorde het tot op mijn kamer... ik was in sittard, maar door werk kon ik niet gaan kijken. Ik had wel gratis kaarten
pi_41460196
Het gerucht gaat dat Dirk Jan Derksen gehuurd zou gaan worden van VVV...
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  zondag 3 september 2006 @ 23:08:04 #35
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41466728
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat songen die mensen toch allemaal ?

Ik hoorde het tot op mijn kamer... ik was in sittard, maar door werk kon ik niet gaan kijken. Ik had wel gratis kaarten
Kon het niet echt verstaan, maar ze bleven wel zingen ook toen ze met 2-0 achter stonden .. (na de 3 en de 4 was het wel gedaan maarja)

verder denk ik dat ze nog wel wat versterking kunnen gebruiken ja dus laten we maar hopen dat ie komt
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_41471989
quote:
Op zondag 3 september 2006 20:29 schreef meami het volgende:
Het gerucht gaat dat Dirk Jan Derksen gehuurd zou gaan worden van VVV...
Apart, zeker nu we net die Bright hebben gehaald.

Derksen en Taiwo in de spits zou aan de ene kant wel top zijn, maar toch heb ik mijn twijfels gekregen bij DJD.
  woensdag 20 september 2006 @ 02:43:56 #37
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41973013
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41974235
En exit voor The Legend
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_41974692
Lekker jongens
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_41983990
Leuk he, leedvermaak
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  woensdag 20 september 2006 @ 15:40:13 #41
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41985115
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:04 schreef meami het volgende:
Leuk he, leedvermaak
Hadden wij na Baronie en na de halve bekerfinale ook last van Toen heeft men zich in Sittard en Maastricht kostelijk geamuseerd met ons!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_42112587
quote:
Fortuna Sittard test deze week de middenvelder Ruslan Valeev.

De Oekrainer is sinds 2000 actief op de Nederlandse velden. Hij speelde 4 seizoenen met de Graafschap in de eredivisie. Het afgelopen seizoen kwam Valeev uit voor FC Emmen in de eerste divisie. Daar scoorde hij vier keer in 37 wedstrijden.

De 25 jarige Oekrainer werd steeds als groot talent beschouwd, maar scheen het moeilijk te hebben met het in balans omgaan met de geneugtes van het westerse leven. In zijn periode bij Emmen speelde hij volgens eigen zeggen een perfect seizoen, maar een nieuwe bewindsman bepaalde dat hij kon vertrekken. Kv mechelen overwoog onlangs nog om hem aan te trekken, maar toen hij met een (lichte?) blessure uitviel zag men daar van hem af.

Nu hij in de ww zit is hij snel inzetbaar voor welke club dan ook. Fortuna kan een stevige leider op het middenveld prima gebruiken. Of hij dat is zal de Technische directie deze dagen gaan uitmaken.
pi_42115982
Volgens Fortuna Online, de spreekbuis van de Lateral Boys is er maar weinig vertrouwen in Frans Korver.



Jammer is dat. Beschouw heeft een zwak voor Frans en zou het pijltje graag aan de rechter kant zien staan.
  maandag 25 september 2006 @ 18:50:47 #44
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42118616
Tsja, kijk eens naar die waardeloze selectie zou ik zeggen!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_42119673
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:50 schreef DarkShine het volgende:
Tsja, kijk eens naar die waardeloze selectie zou ik zeggen!
Selectie is tov vorig jaar vooruit gegaan.

Ik steun de komende weken de spelers en trainer, maar meneer Hans Erkens mag van mij zo snel mogelijk weg bij de club. Hij denkt dat de club van hem is.
pi_42119965
Misschien heeft de aanhang van Fortuna wat te hoge verwachtingen bij hunzelf geschept....

Ze hebben zo goed als de schulden gesaneerd en een groot aantal supporters denken meteen dat Fortuna mee kan doen voor de play-offs. Laat ze eerst nou zorgen dat ze daar echt de boel financieel op orde hebben dan komt de rest vanzelf.
volgende wedstrijden:
  maandag 25 september 2006 @ 19:32:31 #47
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42120125
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:21 schreef Evertje het volgende:

[..]

Selectie is tov vorig jaar vooruit gegaan.

Ik steun de komende weken de spelers en trainer, maar meneer Hans Erkens mag van mij zo snel mogelijk weg bij de club. Hij denkt dat de club van hem is.
En dan heb je nu nog een elftal wat maar net de laatste plek kan ontlopen... Vertelt dus wat voor kutselectie je de jaren daarvoor had...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_42120350
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:28 schreef spurs het volgende:
Misschien heeft de aanhang van Fortuna wat te hoge verwachtingen bij hunzelf geschept....

Ze hebben zo goed als de schulden gesaneerd en een groot aantal supporters denken meteen dat Fortuna mee kan doen voor de play-offs. Laat ze eerst nou zorgen dat ze daar echt de boel financieel op orde hebben dan komt de rest vanzelf.
Toch knap dat jij denkt te weten hoe de meeste Fortuna-supporters denken.

Ik persoonlijk denk helemaal niet dat we playoffs moeten halen, be eigenlijk al blij als we 15e worden. Vind ook wel dat je in de beker tegen amateurs tenminste een kans mag creeren. Probleem is dat Korver acht nieuwe spelers heeft gehaald maar ondertussen elke week met een andere opstelling speelt. Van een spits een centrale verdediger heeft gemaakt, die duidelijk tekort komt. En zo kan ik nog wel wat voorbeelden noemen.

Financieel is de boel trouwens helemaal op orde. Op dit moment maakt Fortuna zich weer namens Hans Erkens op andere vlakken belachelijk. Supporters willen gaan aanklagen omdat ze een bus klemrijden, supporters van vvv vragen of ze vijf minuten eerder weggaan omdat van dik hout moet optreden etc etc.

Supporters wilden hoogstens een signaal afgeven, de actie (die op het randje was) ging volledig zonder geweld en voor het eerst stonden alle supportersgroeperingen op dezelfde lijn. Wij zien gewoon in dat als we nu geen signaal afgeven, we straks over 25 wedstrijden met 10 punten staan en we dan actie moeten gaan ondernemen. Dan kun je het beter nu doen en hopen dat het goed komt.
pi_42858882




Eindelijk weer een overwinning! En ook nog verdiend ook! Maarja, maandag Helmond-uit.. dan spat de droom weer uiteen
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:53:36 #50
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42859184
Congrats, maandag het duel om van de laatste plek te blijven dus
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_42859738
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:53 schreef DarkShine het volgende:
Congrats, maandag het duel om van de laatste plek te blijven dus
Ja, ik ben benieuwd
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_42860283
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:39 schreef meami het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Eindelijk weer een overwinning! En ook nog verdiend ook! Maarja, maandag Helmond-uit.. dan spat de droom weer uiteen
Jaja, het was schitterend!
Maandag winnen we gewoon weer, had over gisteren ook al goed gevoel en dat is ook goedgekomen
pi_42865235
Zal gisteravond wel een fantastisch feest in de Sittardse binnenstad geweest zijn lijkt me?
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_42866526


"Aanvoeder Mels van Driel viert opgelucht feest met de supporters" luidt de ondertitel van deze foto op de Fortuna-website. Zo te zien zijn er niet veel Fortunasupporters meer.

Toch neem ik mijn petje af voor Frans Körver. Al tweede seizoenszege!
quote:
"Het zat er al een tijdje aan te komen", zei een opgeluchte Körver na afloop. "Maar eerlijk gezegd ben ik zo blij als een klein kind met deze overwinning, want ik was alweer bijna vergeten hoe het voelt."
pi_42870256
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:36 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]

"Aanvoeder Mels van Driel viert opgelucht feest met de supporters" luidt de ondertitel van deze foto op de Fortuna-website. Zo te zien zijn er niet veel Fortunasupporters meer.
[..]
Ach ja, is ook niet zo gek als het een foto is met op de achtergrond de lange zijde die al aan het leegstromen is.
Ik zal niet zeggen dat het uiverkocht was, maar je moet het niet zo negatief brengen!
pi_42871528
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:19 schreef Evertje het volgende:

[..]

Ach ja, is ook niet zo gek als het een foto is met op de achtergrond de lange zijde die al aan het leegstromen is.
Ik zal niet zeggen dat het uiverkocht was, maar je moet het niet zo negatief brengen!
Ik breng het niet negatief. Ik lees ook dat er ongeveer 3000 toeschouwers waren. De huisfotograaf moet gewoon beter zijn werk doen en een foto nemen met supporters op de achtergrond. Toch?
pi_42872299
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:12 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Ik breng het niet negatief. Ik lees ook dat er ongeveer 3000 toeschouwers waren. De huisfotograaf moet gewoon beter zijn werk doen en een foto nemen met supporters op de achtergrond. Toch?
Waar je je al niet druk om kunt maken
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_42889533
ff tvp maken , goed gedaan fsc
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_44075175
quote:
Aanvoerder Mels van Driel heeft in de 1ste helft van de wedstrijd Veendam-Fortuna Sittard een teen gebroken. Een kwetsuur die hem waarschijnlijk enige tijd aan de kant zal houden.

Volgende week, thuis tegen FC Omniworld, speelt Mels van Driel in ieder geval niet want zijn inzet in Veendam kwam hem op een 7de gele kaart van het seizoen te staan, welke een automatische schorsing oplevert van een enkele wedstrijd. In de rust was Sjors Paridaans zijn vervanger.
SuperMels
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:18:53 #61
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44460560
quote:
Gemeente moet oude schuld Fortuna Sittard betalen

De gemeente Sittard-Geleen moet de bank een bedrag van ruim 410.000 euro betalen.

Fortuna Sittard kan een oude schuld uit 2001 niet meer betalen en daarom moet de gemeente nu bijspringen. Volgens wethouder Meekels van financien kan Sittard-Geleen niet onder de verplichting uitkomen. Wel zou het gaan om de laatste borgstelling die voor rekening van de gemeente komt.

Bron: L1
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:21:25 #62
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44460650
Telstar uit vanavond, het zou aardig zijn wanneer we d'r een puntje pakten.
pi_44470073
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:21 schreef Guimenez het volgende:
Telstar uit vanavond, het zou aardig zijn wanneer we d'r een puntje pakten.
of 3
  vrijdag 15 december 2006 @ 22:59:10 #64
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44471487
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:05 schreef AirRaid het volgende:

[..]

of 3
En ook nog de 0 gehouden zelfs...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44472684
Het moet niet gekker worden daar in Sittard
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_44474098
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:40 schreef TheGHunter het volgende:
Het moet niet gekker worden daar in Sittard
Indeed!

Kan het zelf nog niet geloven. Net terug uit Velsen-Zuid en wat een heerlijke tweede helft
Gekkenhuis in het uitvak, zo'n grote uitoverwinning al jaren niet meer meegemaakt, moet ik terug naar 1999 ofzo.

Heerlijk
  zaterdag 16 december 2006 @ 10:31:33 #67
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44477686
3-0, wat een stunt...

Ik ben wel benieuwd hoe die soap rond Van Barneveld gaat aflopen...
pi_44478174
de wedstrijd is omgekocht
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_44479392
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 11:19 schreef postmortum het volgende:
de wedstrijd is omgekocht
Met het geld van Joos van B. zeker
pi_44479785
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 12:35 schreef Evertje het volgende:

[..]

Met het geld van Joos van B. zeker
hoeven we hem tenminste niet meer te betalen
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_44479930
Mooie zege. Leuk voor Frans ook.
  maandag 18 december 2006 @ 17:17:35 #72
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44543119
Frans gaat straks weg, wellicht krijgen we Linford terug? Wishfull thinking.
pi_44546756
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:17 schreef Guimenez het volgende:
Frans gaat straks weg, wellicht krijgen we Linford terug? Wishfull thinking.
Bert van Marwijk komt ook vrij.
  maandag 18 december 2006 @ 21:07:10 #74
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44551486
Hehe, die is te duur qua salaris.
pi_44557897
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:07 schreef Guimenez het volgende:
Hehe, die is te duur qua salaris.
Ligt eraan hoeveel ie vraagt natuurlijk, maar geen logische optie nee.
Linford heeft de diploma's nog lang niet, dus die valt ook af, erg jammer.
  dinsdag 19 december 2006 @ 08:07:59 #76
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44560325
Hij heeft 6 ton gekregen als afkoopsom bij Dortmund. Fortuna heeft niet eens 1 ton, laat staan 6...
pi_44568420
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 08:07 schreef Guimenez het volgende:
Hij heeft 6 ton gekregen als afkoopsom bij Dortmund. Fortuna heeft niet eens 1 ton, laat staan 6...
Dat is mooi, heeft ie voorlopig al voldoende om zijn mindere salaris bij Fortuna op te vangen
pi_44791105

Volgens deze krant zou van Marwijk in een ver stadium zijn om volgend jar weer aan de slag te gaan bij Fortuna. Waar of slechts een grap???

I
pi_44791137
Brengt hij straks Mark van Bommel ook mee
pi_44791244
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:32 schreef Beschouw het volgende:
Brengt hij straks Mark van Bommel ook mee
nee die komt over 5 jaar pas terug. Samen met Kevin Hofland. Heeft Hofland zelf beloofd.
pi_44791263
Over 5 jaar bestaat Fortuna misschien niet meer.
pi_45297214
Cornelia
scoort meteen bij zijn debuut

inmiddels 2-0 voor Fortuna

Cornelia 1-0
Op den Kamp 2-0
pi_45297246
en ik kan natuurlijk weer eens niet

Cornelia scoorde overigens uit een rebound van een door hem zelf gemiste penalty.. gaat goed met de penalty's bij ons!
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_45297355
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 21:16 schreef meami het volgende:

Cornelia scoorde overigens uit een rebound van een door hem zelf gemiste penalty.. gaat goed met de penalty's bij ons!
of ie nu in 1 of 2 keer zit, als ie maar zit
  vrijdag 12 januari 2007 @ 23:39:17 #85
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_45302195
nahja we hoeven van marwijk dus nog niet te verwachten in sittard..
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_45302230
Haha best amateuristisch dat Korver op de tribune moest zitten in de 2e helft door een fout van die elftalbegeleider...
pi_45304622
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:40 schreef Sensation89 het volgende:
Haha best amateuristisch dat Korver op de tribune moest zitten in de 2e helft door een fout van die elftalbegeleider...
Ook best amateuristisch dat het pas de tweede helft moest

Maar we hebben drie punten en daar gaat het om. VVV is next
pi_45307955
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 01:13 schreef Evertje het volgende:

[..]

Ook best amateuristisch dat het pas de tweede helft moest

Maar we hebben drie punten en daar gaat het om. VVV is next
en daarna mvv
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_45309203
quote:
Zo te zien zijn er niet veel Fortunasupporters meer.
Het viel me gister wel op dat ze een mooi stadion hebben . Dat Fortuna bijna onderaan staat in de Jupiler League.... .
pi_45311530
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:45 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Het viel me gister wel op dat ze een mooi stadion hebben . Dat Fortuna bijna onderaan staat in de Jupiler League.... .
engels stadion
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_45323417
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 21:15 schreef AirRaid het volgende:
Cornelia
scoort meteen bij zijn debuut

inmiddels 2-0 voor Fortuna

Cornelia 1-0
Op den Kamp 2-0
Leuk dat Cornelia scoorde. Benieuwd of hij het nu wel voor elkaar krijgt voet aan de grond te krijgen in het betaald voetbal, na eerdere mislukte pogingen. Mooi dat wij nu 2 x tegen Ter Leede mogen zonder Cornelia.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45673629
Leven jullie hier nog? Morgen weer derbytime in de sneeuw

Altijd leuk om dat enorme vertrouwen van jullie te lezen op o.a. Fortunahome, en morgen weer verliezen

Nee, ik verwacht een vrij saaie 1-1, zit op dit moment denk ik weinig verschil tussen beide ploegen..
pi_45880190
nog effe en we weten wie de nieuwe coach wordt voor volgend seizoen
  donderdag 1 februari 2007 @ 13:16:15 #94
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45880213
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 13:15 schreef AirRaid het volgende:
nog effe en we weten wie de nieuwe coach wordt voor volgend seizoen
Wiljan Vloet?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_45880677
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Henk Pisman
Ben er echt niet blij mee. Had veel liever Will Boessen gehad, die gaf al aan dat ie het een eer zou vinden om coach te worden van Fortuna.

Om twee uur is de presentatie in notabene Heerlen, snap ik ook geen klote van.
  donderdag 1 februari 2007 @ 13:50:44 #97
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45881173
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 13:34 schreef Evertje het volgende:

[..]
Om twee uur is de presentatie in notabene Heerlen, snap ik ook geen klote van.
Jullie willen dichtbij de Eredivisie zitten, aangezien Heerlen dichtbij Kerkrade ligt.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_45881235
FortunaHome meld idd dat het vrijwel zeker Wisman wordt. zelf zag ik ook liever Boessen komen.
pi_45881453
Hij is in ieder geval nog nooit gedegradeerd.
pi_45885408
quote:
Henk Wisman volgt Frans Körver op

De kogel is door de kerk... Henk Wisman wordt de nieuwe hoofdcoach bij Fortuna Sittard. ,,We eisen geen titels, maar denken met Wisman nieuwe successen te kunnen boeken", aldus Hans Erkens. Wisman is per 1 juni 2007 werkzaam in Sittard.

Persbericht Fortuna Sittard

Henk Wisman wordt met ingang van 1 juli 2007 de nieuwe trainer van Fortuna Sittard. Er is vandaag een arbeidsovereenkomst gesloten voor 2 seizoenen. Wisman (49) is sinds januari van dit seizoen trainer van Ter Leede in de hoofdklasse A van het zaterdagamateurvoetbal. Zijn contract loopt 31 mei van dit jaar af.

Fortuna Sittard verwacht in Wisman de ideale opvolger van Frans Körver te hebben gevonden. Hij voldoet aan het profiel dat de directie in samenspraak met de Raad van Commissarissen enige tijd geleden heeft opgesteld, nadat Frans Körver bekend had gemaakt aan het eind van dit seizoen te stoppen.

Interim-directeur Hans Erkens: ,,Wisman heeft ervaring in de Jupiler League, heeft kennis van teams en spelers in deze League, heeft aantoonbaar teams en spelers beter gemaakt, is succesvol geweest, en weet wat het is om onder moeilijke financiële omstandigheden te werken. Daarbij beschikt hij over sterke communicatieve eigenschappen, heeft hij Westerse flair en humor."

Wisman heeft een rijk voetbalverleden. Hij is al bijna 25 jaar actief als hoofdtrainer. Ooit begonnen in de jeugd van Ajax belandde hij via het tweede elftal van Ajax bij FC Amsterdam (1975–1979). Hij besloot zijn carrière als voetballer bij SC Amersfoort (1979–1980). Vervolgens werd hij trainer en werkte hij bijna 20 jaar bij diverse hoofdklassers en eerste klassers in het amateurvoetbal.

In 2000 werd hij coach betaald voetbal bij FC Volendam waarmee hij in het seizoen 2002–2003 promoveerde naar de eredivisie. In het seizoen 2004 – 2005 was hij trainer van FC Den Bosch en enige tijd bondscoach van Armenië en clubcoach bij FC Pyunik in Armenië. Hij won in totaal 10 periodetitels en promoveerde 8 maal.

Fortuna Sittard verwacht met Henk Wisman de weg van de sportieve vooruitgang, die dit seizoen onder de bezielende leiding van Frans Körver is ingezet, verder te vervolgen. Erkens: ,,We eisen geen titels, maar denken met Wisman nieuwe successen te kunnen boeken".
bron: http://www.fortuna-united.nl/
pi_45885552
Daarbij beschikt hij over sterke communicatieve eigenschappen, heeft hij Westerse flair en humor.

Mag ik even
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:58:37 #102
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_45885573
Wisman.

Nja, it could be more worse.
pi_45885663
Wisman
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_45885835
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:58 schreef Messenga het volgende:
Wisman.

Nja, it could be more worse.
Namen graag

Schjinbaar moeten we ermee zien te leven. Ik had echt gehoopt op Boessen en ben dan ook erg teleurgesteld. Wisman kan er natuurlijk ook niks aan doen dat ie gekozen is door het crappy management van Fortuna.
pi_45885871
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:57 schreef Evertje het volgende:
Daarbij beschikt hij over sterke communicatieve eigenschappen, heeft hij Westerse flair en humor.

Mag ik even
Als ze met westerse flair een zwaar irritant Amsterdams accent bedoelen dan klopt het inderdaad.
Op humor of sterke communicatieve eigenschappen heb ik hem nooit kunnen betrappen. Of je moet naieve uitspraken als "doelsaldo is niet belangrijk" (Nadat we het jaar ervoor notabene kampioen zijn geworden op doelsaldo) als humor beschouwen. (Uiteindelijk degraderen we dat jaar op doelsaldo )
pi_45885939
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:08 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Als ze met westerse flair een zwaar irritant Amsterdams accent bedoelen dan klopt het inderdaad.
Op humor of sterke communicatieve eigenschappen heb ik hem nooit kunnen betrappen. Of je moet naieve uitspraken als "doelsaldo is niet belangrijk" (Nadat we het jaar ervoor notabene kampioen zijn geworden op doelsaldo) als humor beschouwen. (Uiteindelijk degraderen we dat jaar op doelsaldo )
Klinkt echt goed allemaal, krijg er steeds meer zin in

Die Amsterdamse invloeden hebben we al genoeg hier met die malloot van een Erkens.
pi_45885959
Och, goeie trainer voor Fortuna denk ik wel...
pi_45886106
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:57 schreef Evertje het volgende:
Daarbij beschikt hij over sterke communicatieve eigenschappen, heeft hij Westerse flair en humor.

Mag ik even
Krijgen jullie ook zo'n Jonker type. Zum kotsen, zal ik je zeggen

Al denk ik dat Wisman toch een redelijke stap vooruit is voor jullie, na de afgelopen jaren
pi_45886130
Voor Fortuna zou het best een goede kunnen zijn. Beetje zijn niveau.
pi_45886367
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor Fortuna zou het best een goede kunnen zijn. Beetje zijn niveau.
Is het dan toch zo'n goede trainer?
pi_45886396
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:14 schreef Afunados het volgende:

[..]

Krijgen jullie ook zo'n Jonker type. Zum kotsen, zal ik je zeggen

Al denk ik dat Wisman toch een redelijke stap vooruit is voor jullie, na de afgelopen jaren
Jonker is ook best triest ja.

Ik weet het echt niet hoor, ik mag hopen dat het een stap vooruit is, want die stap moet nu wel eens worden gezet.
pi_45893354
Henk Wisman, tja. Zaterdag zat ie de man te wezen in de dugout, maar ondertussen voetbalde zijn team vrij beroerd.

Ik weet niet of hij wel in Limburg past eigenlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45911533
Wisman? Gelukkig kun je niet uit de eerste divisie degraderen dan...
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:55:47 #114
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_46158447
Dikverdiende overwinning wat ik in de samenvatting zag.

Die spits van jullie is trouwens ook een serieuze versterking (voor jullie dan)!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_46163204
Ik had weer gratis kaarten maar ben niet gegaan.
pi_46164168
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:55 schreef DarkShine het volgende:
Dikverdiende overwinning wat ik in de samenvatting zag.

Die spits van jullie is trouwens ook een serieuze versterking (voor jullie dan)!
Het was voornamelijk Cambuur wat echt heel erg slecht was. Zou een schandaal zijn geweest als we daar niet van hadden gewonnen, maar ik voelde de bui al hangen na veertig seconden.

Cornelia is inderdaad een versterking, zeker als ie ook goed wordt aangespeeld. De tweede goal was echt schitterend. Joep doet het echt goed de laatste weken, Zorro ook trouwens. Korver zei zelfs dat als ie twee verdedigers uit alle GGD-spelers kon kiezen, hij Joep en Zorro zou kiezen.
pi_46167454
Florencio Cornelia is ook zeker geen slechte spits natuurlijk. Toch al weer vier goals. Wel opvallend dat hij het in het beperkt aantal duels dat hij nu gespeeld heeft al twee keer zo goed heeft gedaan als Kwong-Wah Steinraht bij Haarlem in het hele seizoen, als je meet naar de doelpunten. Vraag me toch af hoe dat nu komt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46169008
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 11:47 schreef methodmich het volgende:
Florencio Cornelia is ook zeker geen slechte spits natuurlijk. Toch al weer vier goals. Wel opvallend dat hij het in het beperkt aantal duels dat hij nu gespeeld heeft al twee keer zo goed heeft gedaan als Kwong-Wah Steinraht bij Haarlem in het hele seizoen, als je meet naar de doelpunten. Vraag me toch af hoe dat nu komt.
overigens is dit al de 3de kans die Cornelia krijgt in het betaalde voetbal. De vorige 2 keren was het geen succes, tot nog toe doet hij het meer dan goed.

Verschil tussen hoofdklasse en eerste divisie is een stuk groter dan menigeen denkt.
volgende wedstrijden:
pi_46179709
Mwah, dat valt allemaal behoorlijk mee. De beste ploegen in de hoofdklasse doen weinig onder voor het rechterrijtje van de eerste divisie.

Cornelia was bij Go Ahead te jong en bij Telstar lukte het hem inderdaad niet echt. Scheelt misschien ook waar hij speelt, wat het systeem is, hoe sterk de concurrenten zijn enzovoort.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_47848753


Heeft die ouwe Frans het toch op de rails
pi_47848960
Nao veure fortuna
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_47849480
Volgende week bij zwolle winnen en hij is zo goed als binnen
pi_47849531
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 23:50 schreef AirRaid het volgende:
Volgende week bij zwolle winnen en hij is zo goed als binnen
Nee hoor, je moet eerste of tweede worden. Dus als je derde wordt achter 2 clubs die al een periode hebben, dan krijg je hem niet.

[gefeliciteerd, volkomen terecht].
pi_47849853
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 23:52 schreef DRD het volgende:

[..]

Nee hoor, je moet eerste of tweede worden. Dus als je derde wordt achter 2 clubs die al een periode hebben, dan krijg je hem niet.

[gefeliciteerd, volkomen terecht].
Ik geloof dat dordt na de 3-1 nog 3x het houtwerk heeft geraakt? Dan hebben we nog geluk gehad
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_47850137
ja, paal-lat-paal en een penalty niet gekregen. Zeker direct na de 1-3 was het even een aardige stormloop op jullie doel.
pi_47851042
Ow, what a night, what a night
pi_47851647
belanrijkste punt even vergeten, we staan boven mvv
pi_47853232
OH MY GOD DALIJK NACOMPETITIE
  zaterdag 31 maart 2007 @ 04:50:41 #129
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_47853467
Promoveren jullie aub per ongeluk?

* DarkShine wilt weer een derby spelen!!!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 31 maart 2007 @ 04:50:54 #130
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_47853469
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 03:25 schreef the_legend_killer het volgende:
OH MY GOD DALIJK NACOMPETITIE
Play-offs
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_47853473
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 04:50 schreef DarkShine het volgende:
Promoveren jullie aub per ongeluk?

* DarkShine wilt weer een derby spelen!!!
Rot jij hier op rodamongool....

Groninguhhhhhhhh
  zaterdag 31 maart 2007 @ 04:55:44 #132
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_47853476
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 04:53 schreef FortunaHome het volgende:

[..]

Rot jij hier op rodamongool....

Groninguhhhhhhhh
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_47854050
PAK DIE SJENGEN!
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zaterdag 31 maart 2007 @ 13:22:38 #134
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_47858437
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 01:28 schreef AirRaid het volgende:
belanrijkste punt even vergeten, we staan boven mvv


kan ik in maastricht weer eens lekker schenen trappen komende week
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_47865638
Lekker hoor Fortuna, gewoon lekker promoveren, volgend jaar weer een derby
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_47866542
Nu de Graafschap kampioen is maakt het toch niet uit dat Den Bosch en de Graafschap boven jullie eindigen.
pi_47920207
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu de Graafschap kampioen is maakt het toch niet uit dat Den Bosch en de Graafschap boven jullie eindigen.
Klopt niet. Als we 3e eindigen dan gaat de playoff plaats naar de hoogstgenoteerde club zonder periodewinst in de algemene stand.
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_47963950
inderdaad we moeten minimaal 2e worden in de playoff en zwolle en telstar achter ons zien te houden.
verhgaal is heel simpel beide wedstijden winnen en hopen dat den bosch puntne verspeeld.

zou de rangschikking over 2 wedstrijden nog zo zijn als nu is er nog gen man overboord omdat we theoretisch ook nog kans maken op de 9e plek (verschil bedraagd 6 pnt) die dan ook playoff oplevert
maar dit zijn allemaal wat als verhalen


en zoals Korver laatst zei"Als mij zuster wielen had was het een kruiwagen"


maar het verhaal is simpel we kunnen het beste gewoon 4x winnen. dit voor de stijgende lijn te behouden met oog op het nieuwe seizoen, voor de supporters en voor Frans een mooi afscheid te geven.
pi_47964359
Inmiddels rijden er 3 bussen naar Zwolle
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_48005397
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:58 schreef meami het volgende:
Inmiddels rijden er 3 4 ]bussen naar Zwolle
pi_48006361
Zijn jullie een beetje tevreden over Zarko Grabovac? ik heb zo n idee dat hij het wel aardig doet daar achterin op zijn nieuwe positie....
Een van de grote hoofden
pi_48008670
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:27 schreef Virus het volgende:
Zijn jullie een beetje tevreden over Zarko Grabovac? ik heb zo n idee dat hij het wel aardig doet daar achterin op zijn nieuwe positie....
Hij doet het niet aardig, hij doet het geweldig op die positie. Zeker zijn samenwerking met Joep is goed te noemen.

Korver zei ook al dat als ie twee centrale verdedigers uit de hele Jupiler league mocht kiezen, hij voor Joep en Zarko zou kiezen! Dat zegt ook erg veel
pi_48010373
Dan wordt het eens tijd dat ze hem eens een wat beter contract aan gaan bieden want wat hij nu krijgt is gewoon profvoetbal onwaardig en wat ze hem aangeboden hebben is helemaal te triest voor woorden. Ik hoop voor jullie dat ze snel een verbeterd voorstel doen anders is ie straks weer gevlogen.
Een van de grote hoofden
  woensdag 4 april 2007 @ 18:12:29 #144
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_48012787
4 bussen naar zwolle

jammergenoeg kan ik waarschijnlijk niet meegaan voor de match van de eeuw
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  woensdag 4 april 2007 @ 18:19:51 #145
43497 Afunados
Get Therapy
pi_48013056
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:12 schreef postmortum het volgende:
4 bussen naar zwolle

jammergenoeg kan ik waarschijnlijk niet meegaan voor de match van de eeuw
  woensdag 4 april 2007 @ 18:35:41 #146
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_48013634
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:19 schreef Afunados het volgende:

[..]

Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_48027122
Ik ben dit seizoen wel nog niet in stadion geweest

Wel al een paar keer kaarten gehad
pi_48031967
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben dit seizoen wel nog niet in stadion geweest

Wel al een paar keer kaarten gehad
Schande!

Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_48037768
ruim 300 man zullen Fortuna vrijdag aanmoedigen in Zwolle, laten we hopen dat ze niet voor niets gaan.
pi_48053601
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:19 schreef AirRaid het volgende:
ruim 300 man zullen Fortuna vrijdag aanmoedigen in Zwolle, laten we hopen dat ze niet voor niets gaan.
ik ga ook met twee vrienden
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  donderdag 5 april 2007 @ 19:48:43 #151
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_48053691
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:12 schreef postmortum het volgende:
4 bussen naar zwolle

jammergenoeg kan ik waarschijnlijk niet meegaan voor de match van de eeuw
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_48053786
quote:
Op donderdag 5 april 2007 19:48 schreef DarkShine het volgende:

[..]

dude ga lekker in je circustent voetballen
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  donderdag 5 april 2007 @ 20:15:09 #153
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_48054783
quote:
Op donderdag 5 april 2007 19:51 schreef postmortum het volgende:

[..]

dude ga lekker in je circustent voetballen
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_48093513
verloren
pi_48093576
Zonde.
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:16:22 #156
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_48094306
periode
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_48098944
jammer
  zaterdag 7 april 2007 @ 00:59:33 #158
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_48099753
  zaterdag 7 april 2007 @ 01:09:50 #159
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_48099978
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:59 schreef PaRaR het volgende:
Hopelijk kan ik dat volgende week ook over Zwolle zeggen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_48100009
Had Frans wel een periodetitel gegund.
  zaterdag 7 april 2007 @ 03:34:20 #161
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_48101971
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 01:09 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Hopelijk kan ik dat volgende week ook over Zwolle zeggen
Net zoals over Telstar?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 7 april 2007 @ 10:34:31 #162
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_48103741
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 03:34 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Net zoals over Telstar?
Telstar mag van mij de periode pakken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_48316785
wat een scheids weer gisteren
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_48321860
verloren

blijkbaar niet genoeg rattengif in het eten van de eagles gegooid
pi_48322324
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 14:13 schreef AirRaid het volgende:
verloren

blijkbaar niet genoeg rattengif in het eten van de eagles gegooid
maar niet getreurd tegen bv veendam is het thema fortuna muziekttempel en dan krijgen we beppie kraft
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  vrijdag 27 april 2007 @ 17:37:32 #166
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_48784272
Vandaaf afscheid van Frans
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  vrijdag 27 april 2007 @ 18:11:26 #167
43497 Afunados
Get Therapy
pi_48785082
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 14:32 schreef postmortum het volgende:

[..]

maar niet getreurd tegen bv veendam is het thema fortuna muziekttempel en dan krijgen we beppie kraft
Hopelijk zingt ze het Maastrichtse volkslied
pi_50899873
quote:
Olondo tekent voor 2 jaar bij
Garritsen mag op amateurbasis een profcontract zien te versieren in de voorbereiding
zelfde geld voor Bouhadan

DJ Derksen maakt de aanval van Fortuna compleet.
mMet het tekenen van Olondo en de herkansing voor Garritsen ben ik blij. Bij de komst van Derksen zet ik toch nog wat vraagtekens. Oke als hij wederom een seizoen kan draaien als vorig jaar dan is het goed, maar toch zag ik liever een iets jongere spits.
pi_50904327
Florencio Cornelia dus alweer naar de bank dan denk ik? Eventjes een vliegende start, maar dan lijkt hij het toch weer niet te gaan maken bij de profs.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_50904885
Ik heb ook mijn ernstige twijfels over de capaciteiten van Garritsen
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_51051749
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:56 schreef AirRaid het volgende:

[..]

mMet het tekenen van Olondo en de herkansing voor Garritsen ben ik blij. Bij de komst van Derksen zet ik toch nog wat vraagtekens. Oke als hij wederom een seizoen kan draaien als vorig jaar dan is het goed, maar toch zag ik liever een iets jongere spits.
Hoe kun je blij zijn met Garritsen? Die gast heeft alle kans gehad om zich te bewijzen en heeft altijd teleurgesteld.
Derksen ben ik ook niet blij mee, had liever iemand die echt graag in het groen-geel wil voetballen. Maarja, het is niet anders, en van DJD weet je tenminst ewel dat ie doelpunten maakt.

Vandaag eerste training, heb er zin in
pi_51052762
Heb je weer vrij dan vis....
pi_51071478
quote:
Taner Taktak is 17 jaar (26 januari 1990) en mag gerust bestempeld worden als groot talent. De speler die inmiddels met de selectie van Fortuna Sittard meetraint was international van Turkije onder de 17 en speelde jongstleden maart nog ondermeer het kwalificatie toernooi voor het EK in Turkije.

De prestaties van de speler zijn niet onopgemerkt gebleven want het Engelse Blackburn Rovers heeft zich inmiddels verzekerd van de diensten van onze jeugdspeler, tenminste voor een stage van 10 dagen. Taner Taktak gaat volgende week op proef bij de Premier League club.

Hoewel we de in Maasmechelen wonende speler al het geluk van de wereld toewensen, hopen we natuurlijk wel dat de speler zichzelf de kans geeft om verder bij Fortuna Sittard te rijpen.

Mochten Blackburn Rovers en Taner Taktak echter tot een overeenkomst komen zal Fortuna Sittard wel de nodige opleidingskosten vangen voor Taktak. De speler is sinds 2002 lid van Fortuna Sittard en tekende jongstleden 31 oktober 2006, nog een jeugdcontract bij onze club welke hem in ieder geval aan Fortuna verbond voor de duur van een jaar.
pi_51071768
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:37 schreef FortunaHome het volgende:
Heb je weer vrij dan vis....
Kwestie van plannen he
pi_52081204
ik vond ze vrij stabiel spelen tegen cercle brugge vooral vanek vond ik goed
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  woensdag 8 augustus 2007 @ 18:19:44 #176
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52204002
Bij ons komen of je Bejas mag huren en er dan ook nog geld bij vragen?

Hebben jullie weer geld nodig?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_52205508
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 18:19 schreef DarkShine het volgende:
Bij ons komen of je Bejas mag huren en er dan ook nog geld bij vragen?

Hebben jullie weer geld nodig?
rodja jc - getafe 0-3

fsc - cercle brugge 2-1
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  donderdag 9 augustus 2007 @ 03:54:20 #178
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_52218801
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:50 schreef AirRaid het volgende:

[..]
Hoe gaat het nu met hem? Nogsteeds bij Fortina?
  donderdag 9 augustus 2007 @ 07:59:13 #179
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52219368
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef postmortum het volgende:

[..]

rodja jc - getafe 0-3

fsc - cercle brugge 2-1
Als je nu van een Spaanse subtopper en niet van een Belgische degradatiekandidaat gewonnen had had je recht van spreken.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_52220582
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 18:19 schreef DarkShine het volgende:
Bij ons komen of je Bejas mag huren en er dan ook nog geld bij vragen?

Hebben jullie weer geld nodig?
gaan jullie eerst maar eens jullie nieuwe speler opsporen, volgens mijj heeft ie zich bedacht en wil hij toch liever niet bij jullie voetballen.
quote:
Ondanks dat Yulu Matondo gisteren niet bij de medische keuring is verschenen en vandaag de training aan zich voorbij heeft laten gaan, heeft Roda JC nog steeds goede hoop op de komst van de Belgische spits.
pi_52225493
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 09:54 schreef AirRaid het volgende:

[..]

gaan jullie eerst maar eens jullie nieuwe speler opsporen, volgens mijj heeft ie zich bedacht en wil hij toch liever niet bij jullie voetballen.
[..]
quote:
Spoorloze Yulu-Matondo traint met Roda JC

9/8/2007 10:35

Jeanvion Yulu-Matondo stelde het geduld van Roda JC op de proef, maar de Congolese spits heeft zich eindelijk gemeld in Kerkrade.

Trainer Raymond Atteveld kon Yulu-Matondo, die overkomt van Club Brugge, vóór de ochtendtraining de hand schudden. De aanvaller heeft de Limburgse club zijn excuses aangeboden.

Over de aanleiding van zijn vertraagde aankomst in Kerkrade doet Roda JC geen uitspraken, omdat 'de reden in de familiaire sfeer ligt'. Yulu-Matondo was enkele dagen niet bereikbaar geweest voor de Limburgse club.
pi_52234681
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 07:59 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Als je nu van een Spaanse subtopper en niet van een Belgische degradatiekandidaat gewonnen had had je recht van spreken.
Als je kijkt naar de budgetten die beide clubs hebben zijn het relatief gezien tegenstanders van dezelfde categorie
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:54:04 #183
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52237175
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:12 schreef postmortum het volgende:

[..]

Als je kijkt naar de budgetten die beide clubs hebben zijn het relatief gezien tegenstanders van dezelfde categorie
Als je de budgetten gaat vergelijken (cercle werkt met 3,2 miljoen) staan jullie dus zwaar in het rood.
Want er zit niet een paar miljoen verschil tussen Roda & Getafe, maar dan praat je in 10tallen.

Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 25 november 2007 @ 12:52:42 #184
182606 FSCJasper
Humeurverbeteraar
pi_54822300
Na een aardig begin van dit seizoen, gaat het opnieuw dramatisch. We komen nooit meer uit dit gat zo lijkt het.
- Fortuna Sittard -
pi_54827529
Is Florencio Cornelia nu toch weer bankzitter geworden eigenlijk?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54827685
quote:
Op zondag 25 november 2007 16:46 schreef methodmich het volgende:
Is Florencio Cornelia nu toch weer bankzitter geworden eigenlijk?
die had een blessure hoorde ik zo.
Maar ik twijfel als hij het was of een andere spits
pi_54829935
quote:
Op zondag 25 november 2007 16:46 schreef methodmich het volgende:
Is Florencio Cornelia nu toch weer bankzitter geworden eigenlijk?
wisman kan niet met hem opschieten daarom zit die vaak op de bank
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  maandag 26 november 2007 @ 14:51:45 #188
182606 FSCJasper
Humeurverbeteraar
pi_54847634
Klopt. Derksen die weken niks presteert mag in het veld staan, en onze topscoorder in de persoon van Cornelia zit op de bank. En dan afvragen waarom wij geen goals maken..
- Fortuna Sittard -
pi_54856742
Net zoals Fortuna op dit moment, is het topic ook dood gebloed
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_54875657
Okee, opmerkelijk verhaal. Toen Wisman naar Ter Leede ging namelijk, ging Cornelia net weg naar Fortuna Sittard. Er werd toen ook gezegd dat hij anders reserve zou zijn geworden, dus of dit eerder al speelde.... Hoe vinden jullie Flo eigenlijk over het algemeen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 28 november 2007 @ 22:58:40 #191
182606 FSCJasper
Humeurverbeteraar
pi_54907932
Flo is voetballend echt heel matig. Hij kan geen rush inzetten, hij komt geen man voorbij, hij kan geen voorzet afleveren.

Wel kan Flo heel makkelijk doelpunten maken, en daar gaat het om bij een spits. Wat dat betreft is Flo een zeer gewaardeerde speler in de selectie!
- Fortuna Sittard -
pi_54907988
Flo komt daarentegen wel te laat op trainingen of helemaal niet... Wat voor een instelling heb je dan als profvoetballer?
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  donderdag 29 november 2007 @ 16:22:33 #193
182606 FSCJasper
Humeurverbeteraar
pi_54922101
Is dat zo? Wist ik niet eens. Dan is het logisch dat een principiële trainer als Wisman hem niet laat spelen.
- Fortuna Sittard -
pi_54927234
Haha, klinkt dus als de Flo van Ter Leede. Staat ie ook nog minstens tien keer per wedstrijd buitenspel?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 4 december 2007 @ 01:09:29 #195
182606 FSCJasper
Humeurverbeteraar
pi_55025695
Als ie speelt, wil ie wel eens regelmatig buitenspel staan ja. Opzich valt het nog mee.

Voor het eerst sinds jaren heb ik schijt aan Fortuna. Weer een kutseizoen waar we gaan strijden voor de rode lantaarn, houd toch op. Krijg zelfs nijging om gewoon de club failliet te wensen, dan zijn we er klaar mee.
- Fortuna Sittard -
pi_55194825
quote:
Disciplinaire straf voor Cornelia
Florencio Cornelia heeft vanochtend niet meegetraind met de A-selectie. Trainer Henk Wisman heeft de spits om disciplinaire redenen vandaag terugverwezen naar het tweede elftal. Ook heeft hij Cornelia een boete opgelegd. "Gisteren is hij niet op de training verschenen en ook 's avonds heeft hij verstek laten gaan tijdens de wandeltocht in Geleen van Amnesty International. Het is trouwens niet voor het eerst dat we hem waarschuwen. Hij is wel eens vaker te laat geweest", aldus Henk Wisman.

Bron: www.fortunasittard.nl
Wat een model-prof
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_55199593
Wel opgeroepen voor de selectie van de Nederlandse Antillen die zich gaat voorbereiden op de kwalificatiereeks voor het WK 2010.

Maar wel apart. Doet hij zo zijn best om weer prof te worden en dan verknal je het op die manier.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 12 december 2007 @ 16:49:37 #199
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55220842
Komen jullie eens een keer niet negatief in het nieuws qua financiën komt jullie gemeente het wel.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_55287821
quote:
Henk Wisman (voorlopig) op non-actief gesteld

Fortuna Sittard heeft Henk Wisman vandaag ontheven uit zijn functie als trainer van het eerste elftal. Wisman is voorlopig op non-actief gesteld. In overleg met Henk Wisman en de vakbond zal de directie onderzoeken of hij na de kerstvakantie nog een functie bij de club kan vervullen.

Directeur Hans Erkens van Fortuna licht het besluit toe. "We hebben een hele vervelende beslissing moeten nemen, maar zagen geen andere optie. Iedere dag dat Fortuna Sittard op de laatste plaats staat, is er voor deze club één teveel. Wij kunnen ons dat in velerlei opzicht niet permitteren."

Erkens vervolgt: "Technisch/tactisch heeft de selectie onder Henk Wisman vooruitgang geboekt, maar de chemie tussen de trainer en de spelers is, naar onze mening, onvoldoende om op korte termijn te beantwoorden aan de clubdoelstelling voor dit seizoen en dat is een plek tussen plaats 10 en 15 op de ranglijst."

De assistent-trainers Roger Reijners en Roel Coumans dragen vanaf vandaag de verantwoordelijkheid voor de selectie.

Bron: www.fortunasittard.nl
En alweer een trainer de laan uit... dit wordt nooit meer wat
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_55287895
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 11:48 schreef meami het volgende:

[..]

En alweer een trainer de laan uit... dit wordt nooit meer wat
Fransje Korver
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_55288279
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 11:52 schreef postmortum het volgende:

[..]

Fransje Korver
Tuurlijk, heel realistisch
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_55289517
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 11:52 schreef postmortum het volgende:

[..]

Fransje Korver
Dat hij naar MVV gaat, geef ik hem wel zn tribunebord mee.
pi_55289692
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:17 schreef Evertje het volgende:

[..]

Dat hij naar MVV gaat, geef ik hem wel zn tribunebord mee.
Wat moet hij hier?

Al namen als mogelijke opvolgers genoemd? Zou er zelf eerlijk gezegd niet direct een weten..
pi_55290057
Henkie

en nu eens een vaardige trainer
pi_55291065
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:42 schreef AirRaid het volgende:
Henkie

en nu eens een vaardige trainer
Henkie was vaardige trainer. Spelers moeten zich ook eens gaan bedenken waarmee ze bezig zijn. Kunnen geen kritiek verdragen maar presteren ook niks. Iemand als Erkens moet oprotten, die maakt de hele club kapot.

Opvolgers misschien Willy Boessen? Hoop ik zeker voor volgend seizoen, dit seizoen doet er niet meer toe.

Korver heeft meer een mvv hart dan een fortuna hart.
pi_55336615
quote:
Mels van Driel traint voorlopig apart
Mels van Driel is vanochtend uitgesloten van de groepstraining van Fortuna Sittard. Van Driel traint voorlopig apart van de selectie. De maatregel volgt op uitspraken van Van Driel in de pers over het op non-actief stellen van Henk Wisman. "Mels heeft de club publiekelijk in diskrediet gebracht. Dat tolereren we niet", aldus directeur Hans Erkens.


Er is maar een persoon die Fortuna is diskrediet brengt en dat is Erkens zelf.
  maandag 17 december 2007 @ 14:42:33 #208
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55336691
Het is en blijft een rommeltje daar in Sittard. Is het niet financieel is het wel sportief. Is het Fortuna niet is het de gemeente wel...

En toch blijven er nog altijd een handjevol publiek komen waar je onderhand alleen nog maar respect voor kunt hebben. Wat voor oneindige gifbeker die wel niet moeten slurpen...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 17 december 2007 @ 16:46:03 #209
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_55339563
Haha, diskrediet wat een onzin. Zegt alleen maar dat ie niet vind dat de chemie op was. Gefrusteerde mannetjes daar in de directie van Fortuna. Op deze manier komt die club nooit meer vooruit.
  dinsdag 18 december 2007 @ 21:13:47 #210
182606 FSCJasper
Humeurverbeteraar
pi_55371566
Ik verwacht dat Körver weer zijn (3e?) rentree zal gaan maken in het betaalde voetbal. Kost weinig, heeft interesse en moet alleen zijn vrouw weten te overtuigen..

De supporters hopen grotendeels op de komst van Boessen of Linford. Boessen zal echter niet vertrekken bij VVV en Linford heeft geen diploma, wat Korver de voornaamste kandidaat maakt. Een andere optie kan ik niet bedenken. Ik hoop wel dat de opvolger een Limburgse trainer wordt, van die trainers boven de rivieren is in Sittard nooit resultaat mee geboekt.

Overigens moeten de spelers zelf goed in de spiegel kijken. De eerste wedstrijd zaten er 6500 mensen op de tribune..de laatste wedstrijd zal het rond de 1000 zijn geweest volgens mijn idee (officieuze telling was 2000 ofzoiets). Dat komt niet alleen door Wisman, maar grotendeels door het gebrek aan passie en inzet van de spelers.
- Fortuna Sittard -
pi_55382268
quote:
De soap bij Fortuna Sittard lijkt een nieuw, bizar hoofdstuk in te gaan. Algemeen directeur Hans Erkens sluit namelijk niet uit dat de zaterdag op non-actief gezette trainer Henk Wisman terugkeert in zijn functie.
Tijdens een gesprek met Gerard Marsman, de directeur van de Coaches Betaald Voetbal en namens Wisman verantwoordelijk voor de financiële afwikkeling van het voortijdig ontbinden van het contract, kwam Erkens gistermiddag met deze opvallende opmerking.

De directeur liet weten dat Wisman zaterdag niet ontslagen was, maar slechts op non-actief was gesteld. Erkens wilde daarom alle opties voor de toekomst openlaten, óók een mogelijke terugkeer voor de groep. De directeur wil hierover in januari verder praten.

Eerder liet Fortuna in een officieel persbericht weten dat Wisman wellicht in een andere functie dan hoofdtrainer aan de Limburgers verbonden blijft. De Amsterdamse oefenmeester was daarover al snel duidelijk: Dat wilde hij niet. Aangezien Fortuna geen geld lijkt te hebben om het nog anderhalf jaar doorlopende contract af te kopen, lijkt een terugkeer een serieuze optie. Het is niet bekend hoe Wisman tegenover de mogelijk opmerkelijke zet van Erkens staat.

Aanvoerder Mels van Driel, die uit de selectie is gezet omdat hij het in de pers opnam voor Wisman, gaf eerder al aan dat de spelersgroep nooit problemen met de coach heeft gehad.

Overigens wordt er steeds meer duidelijk over wat zich na het bekendmaken van het vertrek van Wisman zaterdagmorgen in de kleedkamer van Fortuna heeft afgespeeld. Nadat de coach afscheid had genomen van zijn spelers, nam directeur Erkens het woord. De aanvallers Dirk-Jan Derksen, Florencio Cornelia en Bas Jacobs werd ten overstaan van al hun ploeggenoten verteld dat ze hun contract zonder enig probleem direct konden inleveren, indien ze dat wilden. De spelers hebben daarop niet gereageerd.

AD.nl
quote:
Op maandag 17 december 2007 14:40 schreef AirRaid het volgende:

[..]



Er is maar een persoon die Fortuna is diskrediet brengt en dat is Erkens zelf.
  woensdag 19 december 2007 @ 11:29:24 #212
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55382957
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_55401747
quote:
Mels van Driel moet weg van Hans Erkens

Interim directeur Hans Erkens heeft vandaag de makelaar van Mels van Driel (Roger Linssen) te kennen gegeven dat de speler mag uitkijken naar een nieuwe werkgever!!

Aanvoerder Mels van Driel was eerder deze week uit de selectie gezet door directeur Hans Erkens omdat de speler de club publiekelijk in diskrediet gebracht zou hebben. De aanvoerder reageerde richting pers (L1 en Dagblad de Limburger) na het op non actief zetten van trainer Henk Wisman. van Driel twijfelde aan de reden van het ontslag van Wisman.Volgens de speler was er namelijk nog altijd chemie genoeg tussen spelersgroep en trainer.

Vandaag een eerste gesprek tussen zaakwaarnemer Linssen en directeur Hans Erkens. De uitkomst: speler mag uitkijken naar een andere club, en wel per direct!

Officieel heeft Mels van Driel nog een contract tot 2009 dus in de praktijk zal de vraag of onze aanvoerder zal blijven, veelal afhangen van Fortuna’s keuze welke nieuwe trainer zal worden aangesteld.

Eerder deze week liet Erkens de spelers Florencio Cornelia, Dirk Jan Derksen en Bas Jacobs weten dat de spitsen hun contracten konden inleveren, als men dit wilde.

Hans Erkens maakt zich door deze move rond Mels van Driel wellicht niet geliefder onder de supporters die zijn bloed inmiddels wel kunnen drinken. Aanvoerder Mels van Driel was en is afgelopen jaren namelijk toonbeeld geweest van passie, inzet en boven alles eerlijkheid! Een speler die altijd tijd maakt voor zijn fans, ene ook die het fatsoen had om bijvoorbeeld wel te verschijnen op een begrafenis of een bruiloft.

Bij vele supporters wordt een gedwongen vertrek van onze aanvoerder dan ook niet geaccepteerd. Acties, komende weken, tegen Erkens worden dan ook niet uitgesloten.
SuperMels moet blijven, Dictator Erkens OPROTTEN
pi_55402478
Echt belachelijk.
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  vrijdag 4 januari 2008 @ 12:04:47 #215
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55768058
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 6 januari 2008 @ 02:56:07 #216
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_55816317
Eindelijk een nieuwe trainer:
quote:
Reijners maakt seizoen af als coach Fortuna

05/01/2008 23:08

Fortuna Sittard heeft zaterdag bekendgemaakt dat Roger Reijners het seizoen afmaakt als hoofdtrainer. Hij is daardoor definitief de opvolger van de eerder dit seizoen ontslagen Henk Wisman.

Roel Coumans en Fuat Usta zullen fungeren als de assistenten van Reijners, die de afgelopen wedstrijden al de eindverantwoordelijkheid droeg bij Fortuna. Frans Körver, vorig seizoen nog hoofdcoach in Sittard, krijgt een rol op de achtergrond.

Fortuna Sittard maakt een teleurstellend seizoen door. De club staat gedeeld laatste in de Jupiler League. Wisman werd om die reden de laan uitgestuurd. 'Iedere dag dat Fortuna Sittard op de laatste plaats staat, is er voor deze club een te veel', verklaarde directeur Hans Erkens het ontslag.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 12:24:31 #217
43497 Afunados
Get Therapy
pi_57393282
*schop

  zaterdag 15 maart 2008 @ 13:29:39 #218
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57394232
Je hoeft iig niet bang te zijn na gister dat er iemand van de selectie gedetacheerd word via Fortuna Profs.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57399270
respect voor iedereen die is blijven zitten , zoals ikzelf
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zaterdag 15 maart 2008 @ 19:31:00 #220
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57399743
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 19:06 schreef postmortum het volgende:
respect voor iedereen die is blijven zitten , zoals ikzelf
Hoezo respect? Kan me goed voorstellen dat het Fortuna publiek nou niet op de banken stond of uit zijn dak ging.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57400280
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 19:06 schreef postmortum het volgende:
respect voor iedereen die is blijven zitten , zoals ikzelf

Ik kon het iig niet opbrengen.
In twintig jaar ben ik nooit eerder weggegaan bij een wedstrijd. Dit seizoen was bij telstar uit de eerste keer dat ik tien minuten voor het einde wegging (collectief, na een collectief falen, alweer ja). Vrijdag was de tweede keer, zegt echt genoeg.
pi_57501511
Nog leuke anekdotes over Wisman, hier kun je ze kwijt:

Het grote Henk Wisman topic
pi_57506789
Naar het schijnt zit Florencio Cornelia al enige tijd overspannen thuis. Toch opmerkelijk voor de clubtopscorer van het eerste halfjaar. Ook door Wisman kapot gemaakt, al was Flo zelf niet altijd even professioneel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57700139
toch nog een club die nog slechter is dan fsc
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_59393994
quote:
Fortuna kan salarissen niet meer betalen
Fortuna Sittard verkeert opnieuw in financieel zwaar weer. De Limburgse eerstedivisionist kan de salarissen van zijn medewerkers niet meer betalen, zo meldt L1.


Fortuna komt in totaal een bedrag van 150.000 euro tekort. Een externe partij die garant zou staan voor de salarissen weigert te betalen omdat de club nog een schuld van een half miljoen euro heeft.

De financiële problemen zouden zijn ontstaan doordat het inkomen van Fortuna flink tegenvalt. De club verwachtte flink te verdienen aan de verkoop van zijn stadion en de ontwikkeling van het gebied daar omheen, maar de bouwplannen hebben fikse vertraging opgelopen.

Werknemers van Fortuna kunnen volgende week hun salaris tegemoet zien. De Raad van Comissarissen zegt dat er dan betaald zal worden met behulp van private financiers.
Volgens voetbalprimeur.nl
pi_59394109
En van mn vrienden van FortunaHome:
quote:
14/06 Personeel zegt vertrouwen op in Erkens
14 June 2008
Fortuna Sittard in geldnood, Erkens onder druk!

Fortuna Sittard heeft weer eens financiële problemen. Eindverantwoordelijke is hiervoor onze interim directeur Hans Erkens. De beste man is lekker op vakantie terwijl het personeel wacht op salaris. De druk op onze directeur bijna ondraaglijk. Onderstaande lezen we in het Algemeen Dagblad.

“Fortuna Sittard heeft niet voor het eerst financiële problemen en kan de salarissen van spelers, trainers en medewerkers, net als afgelopen februari, niet meer betalen. De werknemers wachten nu nog op het salaris van mei. Een externe partij die garant zou staan voor de salarissen weigert over de brug te komen, omdat de club bij het bedrijf nog een schuld van een half miljoen heeft. Fortuna-directeur Hans Erkens heeft het personeel verteld te werken aan een oplossing. Het personeel heeft het vertrouwen in Erkens opgezegd.”

FortunaHome heeft voor u echter meer informatie. Als de strontkar dan toch wordt geleegd. Betreffende partij in deze is de Westerhoutgroep. Fortuna heeft een schuld openstaan van plusminus 450.000 euro die men niet kan betalen.

De oplossing dan?Tsja, ook deze is bekend. Fortuna wacht op de uitbetaling van de tv-gelden door de KNVB voordat de salarissen betaald kunnen worden. Dat zal pas op zijn vroegst aan het einde van deze maand zijn. Inmiddels zijn er meerdere gesprekken geweest tussen medewerkers en Erkens en die zei steeds dat er niets aan de hand was. Komt allemaal goed, zei hij. Het personeel gelooft dat allemaal niet meer en wil dat Erkens opstapt. Ook is niet lekker gevallen dat de goede man gewoon op vakantie is gegaan. Het heeft er dus weinig schijn van dat de problemen op korte termijn worden opgelost.

Bron: FortunaHome
  zondag 15 juni 2008 @ 04:12:05 #227
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_59400840
Dit wordt hem dan, ik voel het.
  zondag 15 juni 2008 @ 10:28:01 #228
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_59401736
Hoe lang gaat het daar nog goed...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 15 juni 2008 @ 17:48:27 #229
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_59409518
De jackpot van de Staatsloterij valt toch op zeker volgende maand?!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_61602381
quote:
'Fortuna Sittard hangt straf boven hoofd na flesincident'

Een incident na afloop van de met 2-1 verloren thuiswedstrijd tegen Haarlem zou Fortuna Sittard wel eens op een straf van de tuchtcommissie van de KNVB kunnen komen te staan, meldt het Algemeen Dagblad. Scheidsrechter Michel Winter werd geraakt door een uit het publiek geworpen fles.

Fortuna-Haarlem kende een tumultueuze slotfase. Na de 1-0 van Ruud Boymans in de 78ste minuut bogen de gasten de achterstand nog om in een 1-2 zege. Dit tot woede van de Fortuna-aanhang, die arbiter Winter als zondebok zag en hem bekogelde met voorwerpen.

Winter had Haarlem in de laatste minuut een strafschop gegeven, waarna Marvin Wijks de gasten naar de winst schoot. Fortuna-coach Roger Reijners (foto) zette na afloop zijn vraagtekens bij de beslissing van de scheidsrechter, maar wond zich meer op over de inleiding van de gelijkmaker.

'Voor onze dug-out moet Fortuna een inworp nemen, maar Haarlem mag dertig meter verder voor hun dug-out ingooien', zegt Reijners op de website van zijn club. 'Daaruit ontstaat de aanval waaruit Haarlem de gelijkmaker scoort. Natuurlijk stond onze organisatie op dat moment niet goed, maar het begint allemaal met een verkeerde beslissing van de scheidsrechter.'

Overigens keurt de Fortuna-trainer de reacties van het publiek af. 'Ik heb het zelf niet gezien, maar zoiets valt niet goed te praten.' Of de tuchtcommissie van de KNVB een onderzoek instelt is nog niet bekend.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_62081332
quote:
02 okt 2008
Licentiecommissie KNVB overweegt licentie Fortuna Sittard in te trekken

In het kader van de (hernieuwde) indeling in categorie I van het financieel ratingsysteem van de KNVB is de club verplicht een plan van aanpak in te dienen dat binnen een nader te bepalen tijdspanne (maximaal 3 jaar) leidt tot een indeling in categorie II of III. Fortuna Sittard heeft aan deze verplichtingen voldaan per eind mei van dit jaar met een eerste plan van aanpak en in augustus volgend met een vervolgplan.


Alhoewel de Licentiecommissie constateert dat qua aangegeven vorm Fortuna Sittard voldoet aan de richtlijn is de commissie van oordeel dat de diverse verplichte onderdelen van het plan van aanpak onvoldoende zijn geadresseerd. De Licentiecommissie is dan ook van mening dat het (vervolg) plan niet als plan van aanpak gekwalificeerd kan worden en overweegt daarom de licentie van Fortuna Sittard in te trekken.

Gisteren, 1 oktober 2008, heeft een delegatie van de Licentiecommissie deze overweging nader toegelicht en Fortuna Sittard de gelegenheid geboden tot een eerste reactie. Daarnaast is de club nog tot maandag 6 oktober 2008 in de gelegenheid om schriftelijk op de bevindingen van de Licentiecommissie te reageren. De club zal daarbij juridisch worden ondersteund door de Federatie Betaald Voetbalorganisaties (FBO).

Op korte termijn heeft de overweging van de Licentiecommissie geen gevolgen voor het speelschema in de competitie. Bestuur en Directie van Fortuna Sittard zijn onverminderd overtuigd van het bestaansrecht van de club en zullen alles in het werk stellen wat binnen hun mogelijkheden ligt om betaald voetbal in de Westelijke Mijnstreek te waarborgen.

Mochten zich in de komende periode nog nieuwe ontwikkelingen voordoen in deze aangelegenheid dan zullen wij u daarover uiteraard adequaat informeren!
Gaat niet goed met Fortuna ...
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:20:48 #232
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_62187777
Volgens Genee net in Voetbal International, gaat Fortuna morgen misschien bekend maken dat het ophoudt met bestaan.
pi_62207532
Dan zou onze nieuwe shirtsponsor vandaag voor niks een contract hebben getekend voor 2 jaar?
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_62240595
Ha, een schimmig bedrijf dat handelt in Brazilië. Toch wel cool.

Nieuwe sponsor voor Fortuna Sittard

Maar waarom alleen op de rug?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_62240705
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:48 schreef methodmich het volgende:
Ha, een schimmig bedrijf dat handelt in Brazilië. Toch wel cool.

Nieuwe sponsor voor Fortuna Sittard

Maar waarom alleen op de rug?
ach misschien vinden we zo nog een braziliaans talentje

SuperGame is de andere hoofdsponsor van Fortuna en deze staat op de voorkant
pi_62276747
quote:
09 October 2008

Gemeente maakt besturen bespottelijk

"De BVO Fortuna ontvangt geen enkele gemeentelijke financiële steun meer, ook niet in de vorm van kwijtschelding van bijvoorbeeld belastingen."

Wanneer politieke partijen zulke afspraken maken in een coalitie-akkoord, zoals GOB, PvdA en GroenLinks in 2006 gedaan hebben, doet dat vermoeden dat de BVO Fortuna in de jaren daarvoor miljoenen euro's aan gemeenschapsgeld verslonden heeft. In werkelijkheid valt dat allemaal nogal mee. In totaal heeft Fortuna de gemeenschap de laatste tien jaar 225.587,26 euro gekost, namelijk de onroerend-zaakbelasting van een aantal jaren die in 2005 is kwijtgescholden.

Inderdaad, in 1997 heeft Fortuna in een allesomvattende deal tussen de gemeente Sittard, de voetbalclub en Meulen een bedrag van acht miljoen gulden gekregen. In ruil daarvoor heeft Fortuna afstand gedaan van het recht om de Baandert te bespelen. Het geld is gebruikt om de bouw van het nieuwe stadion te financieren. Er was hier dus geen sprake van het steken van gemeenschapsgeld in Fortuna, maar van een zakelijke overeenkomst tussen gemeente, Fortuna en Meulen. Een overeenkomst waar de gemeenschap geen cent slechter van is geworden, want dankzij de verhuizing kwam de grond rond het oude stadion beschikbaar voor woningbouw en bij dezelfde deal zijn ook afspraken gemaakt tussen de gemeente en Meulen over afdracht van winst uit de grondexploitatie van Bedrijvenstad Fortuna.
En inderdaad, in 2001 heeft de gemeente BNG en ABP een garantstelling van 1,8 miljoen euro gegeven voor een lening aan Fortuna. Maar over de terugbetaling daarvan zijn in 2005 tussen het bouwconsortium Afbouw Stadion, Fortuna en de gemeente afspraken gemaakt in de realisatie-overeenkomst over de afbouw van het stadion.

Heeft Fortuna de gemeenschap dus veel geld gekost? Nee. In vergelijking met veel andere gemeenten is Sittard-Geleen zelfs maar een schijntje kwijt geweest aan zijn voetbaltrots. Waarom leeft het gevoel dat Fortuna ons miljoenen kost dan wel zo breed onder de bevolking? Dat hebben we te danken aan een aantal politieke partijen die deze mythe graag in stand houden, omdat ze er winst uit halen. Negatieve sentimenten rond Fortuna hebben in 2006 een beslissende rol gespeeld bij de verkiezingen en sommige politici uit het Links-Lokale Kartel zien er kennelijk geen been in die sentimenten nu wederom te bespelen.

Overigens is de vraag of de gemeenschap geld moet steken in een voetbalclub natuurlijk wél een serieuze discussie waard. Maar die discussie moet wel op basis van feiten en niet op basis van bewust opgeroepen waanbeelden gevoerd worden.

Bron: Dorpskrant Sittard-Geleen
pi_62306485
Hamming en Jeffrey

Ach dat waren tijden, jammer dat Fortuna zo ver weg is gezakt
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 15 oktober 2008 @ 18:24:22 #238
231633 Xummon
of toch niet?
pi_62411378
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 12:32 schreef TLC het volgende:
Hamming en Jeffrey

Ach dat waren tijden, jammer dat Fortuna zo ver weg is gezakt
dat waren inderdaad de tijden
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:38:43 #239
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_62454408
Succes gewenst de komende tijd gezien de financiële perikelen bij jullie. Zou zonde zijn als jullie zouden wegvallen.
Hoewel jullie op 5 december geen kadootjes te hoeven verwachten!
Accept you're dead and start living
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:37:25 #240
231633 Xummon
of toch niet?
pi_62554759
het FC Limburg kastje is weer op een kiertje gezet

wanneer snapt met nu een dat een FC Limburg nooit van de grond zal komen
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  zaterdag 8 november 2008 @ 05:05:44 #241
231633 Xummon
of toch niet?
pi_63047878
2-0
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_63048584
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 05:05 schreef Xummon het volgende:
2-0
pi_64933548
Bende, als een speler dit doet
pi_65125746
Ze zijn wel lekker opweg naar een periodetitel. Zou leuk voor ze zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door groenen op 17-01-2009 12:06:41 ]
- verwijderd door admin -
pi_65127660
FORTUNA SITTARD !
pi_65127792
Die rode kaart en pingel waren echt een naaistreek van de scheids. Maar het niveau van de arbitrage is dit seizoen sowieso zeer dramatisch. Gelukkig wisten ze op karakter meer dan terecht te winnen.

Pakken die periodetitel !
pi_65128325
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 12:32 schreef TLC het volgende:
Hamming en Jeffrey

Ach dat waren tijden, jammer dat Fortuna zo ver weg is gezakt
Simons was ook opeens top

En trouwens t zou wat zijn al Fortuna periode kampioen wordt
pi_65128405
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Simons was ook opeens top

En trouwens t zou wat zijn al Fortuna periode kampioen wordt
Als Go Ahead niet wint hebben ze aan een zege in twee wedstrijden genoeg .
pi_65129445
Wat een wedstrijd
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  zaterdag 17 januari 2009 @ 09:55:37 #251
231633 Xummon
of toch niet?
pi_65135043
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:34 schreef meami het volgende:
Wat een wedstrijd
zeg dat wel
quote:
Fortuna Sittard-Helmond Sport 3-1
Fortuna pakte drie punten tegen Helmond, al was dat tegen het spelbeeld in én ook al speelden de Limburgers het laatste half uur met tien man na rood van Nico Vanek. Helmond was de betere, maar slaagde er niet in dat in de score uit te drukken. Ruud Boymans zorgde een kwartier voor tijd voor de 2-1 van Fortuna nadat de bal na een hoekschop voor zijn voeten was gevallen. En in de spannede slotfase besliste Danny Schreurs in een counter met een knap stiftje het treffen in Sittard: 3-1.

WTF????? ik weet niet welke wedstrijd de mensen van VI gezien hebben maar Fortuna was echt als Helmond.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  woensdag 21 januari 2009 @ 18:11:34 #253
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_65290852
schitterend doelpunt en vrijdag winnen van Cambuur en op naar de playoffs!

haha dat commentaar bij dat filmpje
The truth is that we all try to hide. | Last.fm
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:59:18 #254
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_65342073
Wedstrijd verplaatst naar dinsdag
The truth is that we all try to hide. | Last.fm
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:02:13 #255
231633 Xummon
of toch niet?
pi_65346141
hopen dat zwolle en rkc punten laten liggen
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  zondag 25 januari 2009 @ 15:23:03 #256
231633 Xummon
of toch niet?
pi_65386310
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:02 schreef Xummon het volgende:
hopen dat zwolle en rkc punten laten liggen
dus niet
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:31:16 #257
236335 neen
schone schijn
pi_65475989
Spanddoek "Tof Cambuur Leeuwarden" en het "Cambuur bedankt" van de tribune top gelijkspel was denk ik het meest eerlijk geweest.

Ik hoorde voor de wedstrijd dat er ook een collecte zou zijn ten bate van "TOF" maar daar heb ik niets meer van gezien. Nou ja, als Cambuur vrijdag weer even punten afsnoept van Zwolle en jullie winnen dan moet er in Sittard een feestje zijn lijkt mij
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:38:50 #258
231633 Xummon
of toch niet?
pi_65476252
jammerlijk verloren, nouja dan het klusje maar klaren in eigen husi
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:39:58 #259
236335 neen
schone schijn
pi_65476283
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 23:38 schreef Xummon het volgende:
jammerlijk verloren, nouja dan het klusje maar klaren in eigen husi
Dat is toch veel mooier volle bak erbij
het lijkt niet wat het is
  zaterdag 31 januari 2009 @ 00:20:06 #260
231633 Xummon
of toch niet?
pi_65585594
godver 1-1

en cambuur weer "afgelast"
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_65591043
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 00:20 schreef Xummon het volgende:
godver 1-1

en cambuur weer "afgelast"
Pure competitievervalsing. Tot twee keer toe wedstrijden verplaatsen in de laatste week...
pi_65592968
Idd, dit is gewoon flauwekul. Het veld in Sittard was eigenlijk ook onbespeelbaar natuurlijk, dat had ook gewoon afgelast moeten worden.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_65607537
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:55 schreef Mindlight het volgende:
Idd, dit is gewoon flauwekul. Het veld in Sittard was eigenlijk ook onbespeelbaar natuurlijk, dat had ook gewoon afgelast moeten worden.
Is om gevraagd, maar scheids wilde door laten spelen.
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  zondag 1 februari 2009 @ 00:30:20 #264
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_65612929
Tsja, en hij floot vervolgens een uitstekende pot.

Maar ik blijf het ridicuul vinden dat het doorging. Lokhoff zei het na afloop goed, er was sprake van 2 soorten veld, 1 spekglad stuk, en verder keihard. Hier viel niet normaal op te voetballen.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  zondag 1 februari 2009 @ 01:02:48 #265
231633 Xummon
of toch niet?
pi_65613729
tuurlijk werd fortuna niet afgelast, nu kan de knvb onder leiding van kesler een scenario smeden om te zorgen dat fortuna de periode niet wint.

want een club die geen bestaansrecht heeft en toch een periode wint, dan kan toch niet


zwolle wint a.s. dinsdag daar zorgt kesler wel voor
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_65616109
quote:
Op zondag 1 februari 2009 01:02 schreef Xummon het volgende:
tuurlijk werd fortuna niet afgelast, nu kan de knvb onder leiding van kesler een scenario smeden om te zorgen dat fortuna de periode niet wint.

want een club die geen bestaansrecht heeft en toch een periode wint, dan kan toch niet


zwolle wint a.s. dinsdag daar zorgt kesler wel voor
Dat is wel erg paranoia. Top Oss en Telstar wonnen ook weleens een periode, daar heeft de KNVB ook geen stokje voor gestoken.
pi_65625194
Zwolle wint echt niet van Cambuur (hoop ik...). Go Cambuur
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  zondag 1 februari 2009 @ 18:35:29 #268
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_65631528
Laten we het hopen voor Sittard. Zou mooi zijn als ze daar nog eens wat winnen.
pi_65672722
spannend morgen !
  maandag 2 februari 2009 @ 21:39:40 #270
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65672968
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:34 schreef the_legend_killer het volgende:
spannend morgen !
Doel je op de periode of de geruchten?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 2 februari 2009 @ 21:41:35 #271
236335 neen
schone schijn
pi_65673041
Ik gok erop dat Cambuur wordt afgelast
het lijkt niet wat het is
  maandag 2 februari 2009 @ 21:42:06 #272
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_65673065
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:41 schreef neen het volgende:
Ik gok erop dat Cambuur wordt afgelast
The truth is that we all try to hide. | Last.fm
pi_65675075
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:39 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Doel je op de periode of de geruchten?
Beide
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_65683676
Slecht en goed nieuws voor Fortuna:
quote:
Cambuur - Zwolle opnieuw afgelast
Door Carlo Willemsen
Dinsdag, 03 februari 2009, 09:06

Er moet opnieuw een nieuwe speeldatum gevonden worden voor de Jupiler League-wedstrijd tussen SC Cambuur-Leeuwarden en FC Zwolle. Scheidsrechter Mario Diks keurde het veld dinsdagmorgen af.

Afgelopen vrijdag moest het duel vanwege de slechte weersomstandigheden ook al worden afgelast. Net als de wedstrijden. Haarlem -- RBC Roosendaal en BV Veendam -- FC Omniworld. Deze ontmoetingen staan eveneens voor dinsdagavond gepland en gaan tot dusver gewoon door.
quote:
Van Barneveld heft beslag Fortuna op
Door Carlo Willemsen
Dinsdag, 03 februari 2009, 08:51

Joos van Barneveld heeft het beslag op de bankrekening van Fortuna Sittard laten opheffen. De oud-voetballer en club zullen op korte termijn om de tafel gaan zitten om een definitieve regeling te treffen.

Van Barneveld had beslag laten leggen op het geld en de bezittingen van zijn voormalig werkgever, omdat hij nog een bedrag van 425.000 euro tegoed heeft en Fortuna gemaakte afspraken niet nakwam. Hierdoor raakte de eerstedivisionist in acute geldproblemen.

Inmiddels is de Limburgse club de afspraken, die bij een arbitragezaak werden bepaald, nagekomen. Hierop hief de advocaat van Van Barneveld het beslag op, zo meldt L1.
pi_65683761
Belachelijk zeg. Ik zou wachten tot de 5e periode ook is afgelopen...

Maar het maakt misschien toch niet veel uit, aangezien:
quote:
AKKOORD OVER FUSIE RODA EN FORTUNA


Roda JC en Fortuna Sittard gaan fuseren. Met ingang van komend seizoen gaan beide verenigingen op in een nieuwe op te richten fusieclub.
De stuurgroep die de mogelijkheden en onmogelijkheden van het samengaan van Roda JC en Fortuna Sittard heeft onderzocht heeft positief geadviseerd over de fusie. De besturen van beide Zuid-Limburgse clubs hebben zich achter het advies geschaard.

Later vandaag komt de stuurgroep met een verklaring naar buiten. Het personeel van Fortuna is om 10.00 uur door directeur Hans Erkens van de club geinformeerd. Volgens bronnen rond beide clubs heeft een groep ondernemers zich bereid verklaard de fusieclub financieel te steunen. Hoeveel geld beschikbaar komt is nog niet bekend. Eerder werd gezegd dat een fusieclub met een begroting van minimaal twintig miljoen euro per jaar moet werken.

De Stichting Roda JC, tot voor kort verklaard tegenstander van een fusie, is volgens ingewijden gisteravond akkoord gegaan met het voorstel.

limburger.nl
pi_65693987
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:31:56 #277
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_65696632
The truth is that we all try to hide. | Last.fm
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:14:25 #278
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_65698128
sterkte vanuit Eindhoven!
Accept you're dead and start living
pi_65699281
Zitterd Till I Die!!!!! De strijd is nog niet gestreden! Vanavond hopelijk de 4e periode!!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:13:16 #280
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_65700338
zwolle is afgelast
The truth is that we all try to hide. | Last.fm
pi_65700539
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:13 schreef murpheh het volgende:
zwolle is afgelast
Alweer?
pi_65700599
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:18 schreef MxM het volgende:

[..]

Alweer?
Inderdaad, cambuur-zwolle is wederom afgelast! helaas!!
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:54:19 #283
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_65732760
Als ik het allemaal goed begrepen heb, dan is dit het laatste topic van Fortuna Sittard

toch wel erg dat zo'n club moet verdwijnen. Ik kan me nog herinneren dat de Graafschap en Fortuna samen vochten om de titel van de 1e divisie.
kloep kloep
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:57:36 #284
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_65747605
Dalijk wint Fortuna een periode, promoveren ze (ten koste van MVV ) en willen die gekken gaan fuseren.
pi_66170251
Nou, vanavond eindelijk uitsluitsel over de periode.

Kom op Cambuur !
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:11:38 #286
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_66172114
zwolle staat al voor
The truth is that we all try to hide. | Last.fm
pi_66172149
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:11 schreef murpheh het volgende:
zwolle staat al voor
Een gelijkspel is ook goed, dat scheelt...
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:26:13 #288
231633 Xummon
of toch niet?
pi_66172683
Kom op cambuur
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_66172707
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef Xummon het volgende:
Kom op cambuur
1-1 :
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:05:26 #290
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66174355
Bij deze stand is Fortuna periode kampioen!! (en staan wij gedeeld tweede )
Ik gun jullie het feestje wel, al helemaal nadat vandaag bekend werd dat Roda op de rand van het faillisement staat
Neerkomen wel!
pi_66174880
1-2
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:18:41 #292
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66174907
1-2. Zwolle scoort weer
Neerkomen wel!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:53:35 #293
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66176367
KUT.. sorry, Cambuur was waardeloos na het tweede tegendoelpunt.
Neerkomen wel!
pi_66176498
Het is Fortuna niet gegund
pi_67639951
R.I.P Fortuna

Als Sittardenaar doet het me toch veel dat deze club gaat verdwijnen. En dan ook nog eens op de meeste schandalige manier .
  donderdag 2 april 2009 @ 12:45:01 #296
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67642297
Van de drie Zuid-Limburgse clubs had ik het meest met Fortuna, heb als kind nog leuke middagjes gehad in De Baandert. Zonde, zonde..
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 2 april 2009 @ 13:07:17 #297
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_67642750
Fortuna. Altijd een zwak voor gehad, heb nog een parkiet Fortuna genoemd.

Hamming.
Dennis Gerritsen.
Regillio Simons.
Arno van Zwam.

Allen cult.
pi_67652606
Wat een trieste dag, begin het nu langzaam te beseffen dat ik nog 5 wedstrijden van m'n cluppie kan zien
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  woensdag 8 april 2009 @ 14:48:40 #299
231633 Xummon
of toch niet?
pi_67829566
er gloort weer licht aan het einde van de tunnel, nu de provincie zich terug trek
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_67829931
Of juist geen licht en worden ze aan het einde van de competitie failliet verklaard
  woensdag 8 april 2009 @ 15:03:57 #301
231633 Xummon
of toch niet?
pi_67830039
quote:
De KNVB heeft het bestaansrecht van Fortuna Sittard in het betaalde voetbal op een kier gehouden. Volgens L1 verklaart woordvoerster Renske Bruinsma van de bond dat de club voor komend seizoen alsnog een nieuwe licentie kan krijgen. Mogelijke nieuwe financiële toezeggingen worden door de beroepscommissie meegenomen om het definitieve oordeel over de club te vellen.
Fortuna overweegt volgens de regionale nieuwszender alsnog zelfstandig door te gaan nu de provincie Limburg haar financiële steun heeft ingetrokken voor de formatie van Sporting Limburg. De Gedeputeerde Staten lieten dinsdag in een brief aan de Provinciale Staten weten dat het de sanering van de schulden van Fortuna Sittard onvoldoende vindt.

Roda JC toonde zich hierbij zeer ontstemd over alle ontwikkelingen, eerder leek de fusie met Fortuna namelijk zo goed als beklonken. "Wij gaan ons woensdag beraden op de ontstane situatie”, reageerde Olaf van Eijndhoven eerder op het nieuws en zei verder niet bezig te zijn met een zelfstandig Roda JC. “Ik, noch de overige commissarissen geloven in Roda standalone”, aldus de preses.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')