Dit viel me inderdaad gisteren ook al op. Waarom heeft niemand dit ooit eerder bedachtquote:Korver maakt veld 4,5 meter minder breed!
Frans Korver heeft voorgaande aan de thuiswedstrijd tegen FC Zwolle, de club opdracht gegeven het speelveld met 4 1/2 meter minder breed te maken.
Een speelveld mag tussen 108 en 120 meter lang zijn, terwijl er ook veel marge zit in de breedte van een veld, namelijk tussen 64 en de 75 meter.
Waar Fortuna voorgaande seizoenen moeite had met veelal snelle vleugelspelers, heeft Korver dit probleem op een uiterst effectieve manier aangepakt. Een kleiner speelveld betekent makkelijker en compacter verdedigen.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:18 schreef Beschouw het volgende:
Frans Körver in de OP. Is dat Limburgs?
Ge he't ut goe gedoan heur vloaitjequote:
What a guy!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:25 schreef meami het volgende:
Na 6 februari eindelijk weer eens een overwinning. Heerlijk!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Emrullahquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
Welke Güvenc scoorde nou eigenlijk? Emrullah of Serdal?
Heel vreemd.... Opa Hermans speelde bij ons niet eens.. En die reactie van Korver zegt genoegquote:Edwin Hermans transfervrij naar Willem II
Donderdag 31 augustus 2006
Routinier Edwin Hermans verruilt Fortuna Sittard voor Willem II. Een zeer verrassende transfer voor de in Sittard op een zijspoor belandde linksback, die zelfs de mond van trainer Frans Körver deed openvallen: ,,de wonderen zijn de wereld nog niet uit..''
,,Ik weet verder niet wat ze met hem van plan zijn. We gunde hem dus die transfer, op zijn leeftijd, en met het gegeven dat hier Mels van Driel de voorkeur heeft.'', aldus de verbaasde maar begripvolle coach.
Hermans kwam maarliefst 224 wedstrijden in actie namens Fortuna Sittard en ontpopte door de jaren heen tot echte Fortunees. Een welverdiend afscheid ligt dan ook zeker in de lijn der verwachting.
De grap van de dag gewoon. Dan mag de transfer van Kluivert naar PSV opvallend zijn, maar dit spant echt de kroonquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:09 schreef meami het volgende:
[..]
Heel vreemd.... Opa Hermans speelde bij ons niet eens.. En die reactie van Korver zegt genoegWeer een salarispost vrij
Gaat beetje lastig als je half geblesseerd bent.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Gino Facenna krijgt niet echt de kans onder Frans zie ik.
Yep, ga je vanavond ook?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:41 schreef BunnyHunter het volgende:
Echt goed gevoetbalt word er nog niet. Maar laat er maar weer wat resultaten komen!!
Was het maar waarquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:20 schreef BunnyHunter het volgende:
En hoewel fortuna de enige ploeg in de baandert was die toch nog enige vorm van opbouw vertoonde was het dordrecht dat een gelukkig goaltje mee pikt.
Eerste helft verdienden we het niet om achter te staan, gelijkspel was terecht geweest.quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:20 schreef BunnyHunter het volgende:
Ok ik was dus daar.
Wat ik zwak vond was de aansluiting van het middenveld naar de aanval. Ook in de aanval ontbrak het aan overtuiging. En hoewel fortuna de enige ploeg in de baandert was die toch nog enige vorm van opbouw vertoonde was het dordrecht dat een gelukkig goaltje mee pikt. Meer dan counteren was er niet en juist hier was vooral de 2e helft het zwakke punt in de verdedeging van fortuna..
Zover ik kon zien vond ik Fortuna de betere maar totaal niet overtuigend voor de goal.
Pluspuntjes, Agresief op het midden veld waardoor er veel ballen veroverd werden, nr 7 (rechts voor ik weet niet wie het was :p) schakelde zijn directe tegenstander keer op keer uit.
minpunten, slecht verdedigend op de counter en slechte aansluiting van het middenveld naar de aanval. En over de laatste 2 tegen goals hoeven we niet meer te praten.
haha oeps ...quote:
Klopt helemaal, maar dat was ook allemaal veel compacter en dichter op het veld.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:10 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
haha oeps ...
hadder het er gisteren nog over dat er in de baandert meer sfeer hing :p
Kon het niet echt verstaan, maar ze bleven wel zingen ook toen ze met 2-0 achter stonden .. (na de 3 en de 4 was het wel gedaan maarja)quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat songen die mensen toch allemaal ?
Ik hoorde het tot op mijn kamer... ik was in sittard, maar door werk kon ik niet gaan kijken. Ik had wel gratis kaarten
Apart, zeker nu we net die Bright hebben gehaald.quote:Op zondag 3 september 2006 20:29 schreef meami het volgende:
Het gerucht gaat dat Dirk Jan Derksen gehuurd zou gaan worden van VVV...
Hadden wij na Baronie en na de halve bekerfinale ook last vanquote:
quote:Fortuna Sittard test deze week de middenvelder Ruslan Valeev.
De Oekrainer is sinds 2000 actief op de Nederlandse velden. Hij speelde 4 seizoenen met de Graafschap in de eredivisie. Het afgelopen seizoen kwam Valeev uit voor FC Emmen in de eerste divisie. Daar scoorde hij vier keer in 37 wedstrijden.
De 25 jarige Oekrainer werd steeds als groot talent beschouwd, maar scheen het moeilijk te hebben met het in balans omgaan met de geneugtes van het westerse leven. In zijn periode bij Emmen speelde hij volgens eigen zeggen een perfect seizoen, maar een nieuwe bewindsman bepaalde dat hij kon vertrekken. Kv mechelen overwoog onlangs nog om hem aan te trekken, maar toen hij met een (lichte?) blessure uitviel zag men daar van hem af.
Nu hij in de ww zit is hij snel inzetbaar voor welke club dan ook. Fortuna kan een stevige leider op het middenveld prima gebruiken. Of hij dat is zal de Technische directie deze dagen gaan uitmaken.
Selectie is tov vorig jaar vooruit gegaan.quote:Op maandag 25 september 2006 18:50 schreef DarkShine het volgende:
Tsja, kijk eens naar die waardeloze selectie zou ik zeggen!
En dan heb je nu nog een elftal wat maar net de laatste plek kan ontlopen... Vertelt dus wat voor kutselectie je de jaren daarvoor had...quote:Op maandag 25 september 2006 19:21 schreef Evertje het volgende:
[..]
Selectie is tov vorig jaar vooruit gegaan.
Ik steun de komende weken de spelers en trainer, maar meneer Hans Erkens mag van mij zo snel mogelijk weg bij de club. Hij denkt dat de club van hem is.
Toch knap dat jij denkt te weten hoe de meeste Fortuna-supporters denken.quote:Op maandag 25 september 2006 19:28 schreef spurs het volgende:
Misschien heeft de aanhang van Fortuna wat te hoge verwachtingen bij hunzelf geschept....
Ze hebben zo goed als de schulden gesaneerd en een groot aantal supporters denken meteen dat Fortuna mee kan doen voor de play-offs. Laat ze eerst nou zorgen dat ze daar echt de boel financieel op orde hebben dan komt de rest vanzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |