Als je je bon niet kan vinden moet je hem gewoon opsturen naar nintendo, die vergoeden hem denk ik ook wel!! Of je pmd mij gewoon dan maak ik wel een kopie van mijn bonquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:18 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hmm zou het kunnen proberen
Ik ben trouwens opzoek naar mijn bon van mijn ds. Ik heb nl een dode pixel en ik kon niet naar de winkel terug toen ik hem net had en nu hoorde ik gisteren van Cadfael dat de garantie een jaar is dus ik heb nog tot november om die bon te vinden. Alleen ik heb hem weer ergens neergelegd van zo dan ligt die veilig, alleen zo veilig dat ik hem dus niet meer kan vinden
Hoi!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:18 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hmm zou het kunnen proberen
Ik ben trouwens opzoek naar mijn bon van mijn ds. Ik heb nl een dode pixel en ik kon niet naar de winkel terug toen ik hem net had
Als het binnen de garantieperiode van 1 jaar is dan kun je em zo inruilen. misschien als je geluk hebt en ze hebben geen gewone dssen meer dat je em in kan ruilen tegen een lite (en evt bijbetalen als de nieuwprijs van je gewone ds lager is)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:59 schreef Blue007 het volgende:
[..]
Hoi!
doen ze daar wat aan dan? Heb er ook een (pixel dead) , maar ben er nooit mee terug gegaan! Inruilen voor een lite misschien??
heb nav je reactie ff gebeld naar de winkel om te pijlen... maar die zegt dat ik nintendo moet aanschrijven ervoor, bij hun heb ik 2 jaar garantie en bij de winkel maar 30 dagen! nou ja....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:01 schreef Cadfael het volgende:
[..]
Als het binnen de garantieperiode van 1 jaar is dan kun je em zo inruilen. misschien als je geluk hebt en ze hebben geen gewone dssen meer dat je em in kan ruilen tegen een lite (en evt bijbetalen als de nieuwprijs van je gewone ds lager is)
Dat klopt niet, je hebt 1 jaar garantie als het goed is, en dat moet bij de winkel afgehandeld kunnen worden, welke winkel was het?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:18 schreef Blue007 het volgende:
[..]
heb nav je reactie ff gebeld naar de winkel om te pijlen... maar die zegt dat ik nintendo moet aanschrijven ervoor, bij hun heb ik 2 jaar garantie en bij de winkel maar 30 dagen! nou ja....
Zelf bij een ruilen ze hem om alleen wel binnen 10 dagen na aanschaf.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:32 schreef Suuz_ het volgende:
ik heb ook 1 dood pixel, is dat voor 1 dood pixel al de moeite om in te ruilen of doen ze dat alleen bij meerdere?
dat is al lang verstreken...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:17 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Zelf bij een ruilen ze hem om alleen wel binnen 10 dagen na aanschaf.
Komt Droops vanaaf kijken??quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:48 schreef Ardenlyn het volgende:
Droops mooie blauw roos zien
YAY!!YAY!!YAY!!
Hihi dankjequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:28 schreef Simsfan88 het volgende:
Wauw Ardenlyn, hoe maak je zo'n scherpe foto's? Ik heb een goede camera, maar als ik op m'n schermpje fotografeer ziet het er nooit uit
Mag ik je toevoegen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:48 schreef Zwaalie het volgende:
Poortje B'ville staat even open voor blauwe rozen toeristen!!
Zwaalie is wel beetje moe, dus ze gaat vroeg naar bed vanaaf!!
Ben echt heel blij voor je en hij is mooiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:48 schreef Zwaalie het volgende:
Poortje B'ville staat even open voor blauwe rozen toeristen!!
Zwaalie is wel beetje moe, dus ze gaat vroeg naar bed vanaaf!!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:20 schreef Anitra het volgende:
Zwaalie wat is je roos mooi!!!!!
Cadfael dom blondje kan ik heel goed uithangen, ben immers van mezelf al antiek blond
Heeft Nintendo Nederland niet simpel een email adres voor vragen? ik kan het niet vinden, ja voor wifi en bedrijfs vragen wel, maar gewoon dus niet
quote:Nintendo Benelux B.V. (Nederland)
Helpdesk
0909-NINTENDO of 0909-0490444 (¤ 0,45 per minuut).
Van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur kun je je vragen rechtstreeks aan een Nintendo Speladviseur stellen. De speladviseurs zijn alleen telefonisch bereikbaar.
Technische Dienst
Tel.: 030-6097166 (9.00 -17.00 uur). De medewerker die je aan de lijn krijgt, zal eerst zo goed mogelijk proberen te achterhalen wat de aard van het probleem is. Blijkt het euvel toch niet direct op te lossen, dan zal de medewerker je adviseren om het product terug te brengen naar de winkel, dan wel deze voldoende gefrankeerd en verzekerd op te sturen naar Nintendo Benelux B.V.
Bedrijfsinformatie / Algemene inlichtingen
Nintendo Benelux B.V.
Postbus 564
3430 AN Nieuwegein
Telefoon: 030-6097100
Fax: 030-6051110
De telefonist(e) zal proberen je vraag te beantwoorden, en indien nodig zal zij je doorverwijzen naar de juiste persoon binnen de organisatie.
E-mailadressen:
contact@nintendo.nl - voor algemene vragen, vragen met betrekking tot onze internetsite, registratieproblemen, sterrencatalogus.
TD@nintendo.nl - voor alle technische vragen, kapotte onderdelen, batterijklepjes, advies met betrekking tot onderhoud etc.
wifi@nintendo.nl - voor vragen met betrekking tot de Nintendo Wi-Fi Connection
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |