abonnement Unibet Coolblue
pi_40476602
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:18 schreef Anitra het volgende:

[..]

Hmm zou het kunnen proberen

Ik ben trouwens opzoek naar mijn bon van mijn ds. Ik heb nl een dode pixel en ik kon niet naar de winkel terug toen ik hem net had en nu hoorde ik gisteren van Cadfael dat de garantie een jaar is dus ik heb nog tot november om die bon te vinden. Alleen ik heb hem weer ergens neergelegd van zo dan ligt die veilig, alleen zo veilig dat ik hem dus niet meer kan vinden
Als je je bon niet kan vinden moet je hem gewoon opsturen naar nintendo, die vergoeden hem denk ik ook wel!! Of je pmd mij gewoon dan maak ik wel een kopie van mijn bon
pi_40477366
Thanks! Ik zal zo eens kijken hoe dat gaat, ik heb nl meestal pas prijs als de garantie net voorbij is.
Denk dat het idd opsturen naar nintendo word dan toch? Ik heb iig vanmiddag wat uit te zoeken
pi_40477410
Tijno toch!!! Ik ....tja ik geef toe ik ben jaloers!!!
Eindelijk een blauwe roos voor je!!! En het zal tijd worden ook
Duurde wel erg lang hoor voordat je die kreeg terwijl je al zolang probeerde!!
Droops mooie blauw roos zien
YAY!!YAY!!YAY!!


Hier nog een foto voor OP van wamrfruit (Jeroen in Beantown)
De kleur vind ik niet zo mooi maar de lucht was ook erg geel bij hem in z'n dorp
Vandaar dat jeroen ook een beetje geel lijkt.

@warmfruit: als je toch liever een betere foto wil zeg het maar dan maak ik er nog wat Maar blijf dan wel stil staan!! man wat een druk mannetje is het hahaha
"wil je foto maken'" "ja tuurlijk" wiebel draai loop en hak en weet ik veel wat hij allemaal doet en dan ook nog vragen "ben je nog bezig met foto's maken?" uhhh nee ben nog niet eens begonnen draaikont

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2006 12:56:05 ]
pi_40477515
pi_40477746
---- nvm ----

[ Bericht 97% gewijzigd door TYNOz op 04-08-2006 13:08:17 ]
pi_40479714
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:18 schreef Anitra het volgende:

[..]

Hmm zou het kunnen proberen

Ik ben trouwens opzoek naar mijn bon van mijn ds. Ik heb nl een dode pixel en ik kon niet naar de winkel terug toen ik hem net had
Hoi!
doen ze daar wat aan dan? Heb er ook een (pixel dead) , maar ben er nooit mee terug gegaan! Inruilen voor een lite misschien??
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_40479743
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:59 schreef Blue007 het volgende:

[..]

Hoi!
doen ze daar wat aan dan? Heb er ook een (pixel dead) , maar ben er nooit mee terug gegaan! Inruilen voor een lite misschien??
Als het binnen de garantieperiode van 1 jaar is dan kun je em zo inruilen. misschien als je geluk hebt en ze hebben geen gewone dssen meer dat je em in kan ruilen tegen een lite (en evt bijbetalen als de nieuwprijs van je gewone ds lager is)
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_40480282
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:01 schreef Cadfael het volgende:

[..]

Als het binnen de garantieperiode van 1 jaar is dan kun je em zo inruilen. misschien als je geluk hebt en ze hebben geen gewone dssen meer dat je em in kan ruilen tegen een lite (en evt bijbetalen als de nieuwprijs van je gewone ds lager is)
heb nav je reactie ff gebeld naar de winkel om te pijlen... maar die zegt dat ik nintendo moet aanschrijven ervoor, bij hun heb ik 2 jaar garantie en bij de winkel maar 30 dagen! nou ja....
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_40480426
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:18 schreef Blue007 het volgende:

[..]

heb nav je reactie ff gebeld naar de winkel om te pijlen... maar die zegt dat ik nintendo moet aanschrijven ervoor, bij hun heb ik 2 jaar garantie en bij de winkel maar 30 dagen! nou ja....
Dat klopt niet, je hebt 1 jaar garantie als het goed is, en dat moet bij de winkel afgehandeld kunnen worden, welke winkel was het?

--- Ik heb net gezien bij de dixons dat de oude ds ook voor 150 euro wordt verkocht. dus zou het qua prijs niet uit moeten maken als je em daar had gekocht.

Anders maar nintendo bellen, die zijn altijd heel erg schappelijk en hebben een erg goede klantenservice.

[ Bericht 9% gewijzigd door Cadfael op 04-08-2006 16:41:34 ]
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_40480753
ik heb ook 1 dood pixel, is dat voor 1 dood pixel al de moeite om in te ruilen of doen ze dat alleen bij meerdere?
pi_40482319
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:32 schreef Suuz_ het volgende:
ik heb ook 1 dood pixel, is dat voor 1 dood pixel al de moeite om in te ruilen of doen ze dat alleen bij meerdere?
Zelf bij een ruilen ze hem om alleen wel binnen 10 dagen na aanschaf.
pi_40484681
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 15:17 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Zelf bij een ruilen ze hem om alleen wel binnen 10 dagen na aanschaf.
dat is al lang verstreken...

bij mijn zusje is trouwens een scharniertje kapot van de ds, hij doet het nog wel maar de bovenkant zit nog maar aan 1 scharnier vast. Zij ermee terug naar de dixons {ze had hem in december gekocht} opgestuurd naar nintendo en het wordt NIET vergoed. We hebben wel een verzekering op het ding genomen maar daar zegt nintendo niks mee te maken te hebben. dat is in de winkel aangeraden en dat staat los van nintendo zelf.

nu kan ze voor 80 euro een andere ds krijgen en de dixons doet er niks aan. Dus al die tijd betaalt ze extra voor die verzekering maar ze heeft er dus geen hol aan
pi_40485019
Umm Suuz, als ze em bij de Dixons heeft verzekerd dan moeten ze em inruilen. Want ze zeiden bij mij dat zelfs valschade wordt vergoed.
Was het zon verzekering van 3 jaar voor 39 euro?
Daarbij ben je verzekert voor val, stoot, water en zandschade. geld zelfs over de hele wereld.
je bent hooguit 30 euro eigen risico kwijt staat in de folder van dixons.

en wat voor DS heeft je zusje Suuz? De lite of de oude? Want bij de lite is het bekent dat het scharnier een scheurtje kan krijgen als je em te ver open doet, daarvan heb ik op een amerikaanse site gelezen dat nintendo em voor 50 dollar repareert.

En Nintendo heeft een 0 pixel garantie, dus als er 1 het niet doet kun je er al mee terug. (echter weet ik niet hoe het zit als je er erg lang mee wacht, want vaak valt zoiets vrij snel op). Maar als dode pixels ook pas later gebeuren dan zou het misschien weer wel binnen het jaar kunnen.

Bij de PSP weet ik dat je pas bij 6 dode pixels kan ruilen. dus wat dat betreft is het wel netjes van nintendo.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_40486120
ik zal nintendo even aanschrijven over hoe, wat en waarom ik hewb niet gelijk heb kunnen ruilen toen. Niet geschoten is altijd mis toch?
pi_40486502
Vaak is het erg simpel hoor anitra, soms zie je een dode pixel alleen maar bij een bepaalt spel omdat die soms net donker genoeg is zodat het opvalt. Dus dat kun je toch ook zeggen, dat je er pas later achterkwam.

Je kan ook gewoon zeggen dat je het niet wist totdat iemand anders je er op attent maakte. Gewoon ff dom blondje uithangen
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_40488731
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:48 schreef Ardenlyn het volgende:
Droops mooie blauw roos zien
YAY!!YAY!!YAY!!
Komt Droops vanaaf kijken??
pi_40488806
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:54 schreef Zwaalie het volgende:

[..]

Komt Droops vanaaf kijken??
Echt wel
pi_40489753
Wauw Ardenlyn, hoe maak je zo'n scherpe foto's? Ik heb een goede camera, maar als ik op m'n schermpje fotografeer ziet het er nooit uit
pi_40490315
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 19:28 schreef Simsfan88 het volgende:
Wauw Ardenlyn, hoe maak je zo'n scherpe foto's? Ik heb een goede camera, maar als ik op m'n schermpje fotografeer ziet het er nooit uit
Hihi dankje
Tja ik probeer geen reflectie te hebben in het scherm. Doe vaak de foto's als het buiten als donker is. Ook wel overdag maar dan zoek ik een plek op zodat er geen reflectie in het ds scherm te zien is
En ik heb gewoon een fijne camera
Welke cam heb jij? Ik een Samsung digimax s500.
pi_40490431
Poortje B'ville staat even open voor blauwe rozen toeristen!!

Zwaalie is wel beetje moe, dus ze gaat vroeg naar bed vanaaf!!
pi_40490761
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 19:48 schreef Zwaalie het volgende:
Poortje B'ville staat even open voor blauwe rozen toeristen!!

Zwaalie is wel beetje moe, dus ze gaat vroeg naar bed vanaaf!!
Mag ik je toevoegen?
pi_40491043
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 19:48 schreef Zwaalie het volgende:
Poortje B'ville staat even open voor blauwe rozen toeristen!!

Zwaalie is wel beetje moe, dus ze gaat vroeg naar bed vanaaf!!
Ben echt heel blij voor je en hij is mooi
Ik zal vanaaf ff bezig gaan met PT en hoop echt dat ik morgen weer eens een hybrid krijg. Echt zo stom dat ik dat vergeten ben
Pas als ik PT heb zet ik die bloempjes van jouw buiten !!
Ik zal vanaaf ook bezig gaan met de foto en dan zet ik hem op flickr en hier op fok als je wilt!
BlauwBlauwBlauw!!!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2006 20:13:06 ]
pi_40491310
Zwaalie wat is je roos mooi!!!!!

Cadfael dom blondje kan ik heel goed uithangen, ben immers van mezelf al antiek blond
Heeft Nintendo Nederland niet simpel een email adres voor vragen? ik kan het niet vinden, ja voor wifi en bedrijfs vragen wel, maar gewoon dus niet
pi_40491486
@Anitra: ik heb nog een tv voor je! Net vergeten te geven Kan je heel even je poortje open zetten? Dan geef ik hem

BTW hier is dan DE mooie blauwe roos van TIJNO!!!
YAY!!YAY!!YAY!!


[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2006 20:28:54 ]
pi_40491534
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 20:20 schreef Anitra het volgende:
Zwaalie wat is je roos mooi!!!!!

Cadfael dom blondje kan ik heel goed uithangen, ben immers van mezelf al antiek blond
Heeft Nintendo Nederland niet simpel een email adres voor vragen? ik kan het niet vinden, ja voor wifi en bedrijfs vragen wel, maar gewoon dus niet
quote:
Nintendo Benelux B.V. (Nederland)

Helpdesk
0909-NINTENDO of 0909-0490444 (¤ 0,45 per minuut).
Van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur kun je je vragen rechtstreeks aan een Nintendo Speladviseur stellen. De speladviseurs zijn alleen telefonisch bereikbaar.

Technische Dienst
Tel.: 030-6097166 (9.00 -17.00 uur). De medewerker die je aan de lijn krijgt, zal eerst zo goed mogelijk proberen te achterhalen wat de aard van het probleem is. Blijkt het euvel toch niet direct op te lossen, dan zal de medewerker je adviseren om het product terug te brengen naar de winkel, dan wel deze voldoende gefrankeerd en verzekerd op te sturen naar Nintendo Benelux B.V.

Bedrijfsinformatie / Algemene inlichtingen
Nintendo Benelux B.V.
Postbus 564
3430 AN Nieuwegein
Telefoon: 030-6097100
Fax: 030-6051110

De telefonist(e) zal proberen je vraag te beantwoorden, en indien nodig zal zij je doorverwijzen naar de juiste persoon binnen de organisatie.

E-mailadressen:
contact@nintendo.nl - voor algemene vragen, vragen met betrekking tot onze internetsite, registratieproblemen, sterrencatalogus.

TD@nintendo.nl - voor alle technische vragen, kapotte onderdelen, batterijklepjes, advies met betrekking tot onderhoud etc.

wifi@nintendo.nl - voor vragen met betrekking tot de Nintendo Wi-Fi Connection

Astu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')