abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:14:14 #1
153872 Vedradorr
Wanna live forever???
pi_40205678
Ik vind alles wat met geesten te maken heeft erg interesant, aan de ene kant vind ik het erg leuk om er over te lezen, maar aan de andere kant wil ik er niets mee te maken hebben.
Ik bedoel ik hoef het niet te ondervinden dat ze echt bestaan. ik blijf liever in twijfel en lees er veel over maar fuck nooit met dat soort dingen.
ik zal dan ook nooit geesten op gaan roepen.

Nou was ik er wel een keer bij, mijn broertje ging met 3 vrienden savonds buiten geesten oproepen.
Eigenlijk wou ik er niet bij zijn maar ik vond het toch ook wel heel erg interesant en was erg nieuwsgierig.

Ze waren al even bezig toen opeens het glas ging bewegen en hun stelde verschillende vragen die ook beantwoord werden.
ik probeerde sceptich te zijn en wou testen of er niemand vals speelde door het glas te bewegen, dus ik vroeg of ze dingen konden vragen over een van hun terwijl die gene even niet mee deed.
dit moesten vragen zijn die de rest niet kon weten.
De eerste vraag die ze stelde was simpel '' wat is de leeftijd van zijn vader'' en idd ze kregen het juiste antwoord.
Toen vroegen ze de leeftijd van zijn moeder maar die klopte niet daar zaten ze een jaar naast ze schatte haar een jaar te oud.
dit was opzich voor mij zoiets van nou de eerste vraag zal wel een gok geweest zijn want het 2e antwoord klopte niet. ze zijn toen gestopt met oproepen en er niet meer over nagedacht.

maar nu komt het enge wat mij wel een beetje aan het denken zette, zijn moeder waar ze de leeftijd van vroegen en een jaar ouder als antwoord kregen kwam 1 jaar later te overlijden aan kanker en idd zij was toen de leeftijd die ze die avond doorgekregen hadden.
Misschien is het toevallig maar toch vind ik het nog steeds bizar.

hebben 3er nog meer mensen ervaringen (goed of slecht) met glaasje draaien??
pi_40205900
friekie
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_40205950
vraagje: waar krijg je het antwoord? roept iemand dan opeens een leeftijd ofzo?? of staat dat in het glas??
wie zaait zal oogsten.....
pi_40205975
Kan het zo zijn dat de geesten je vraag fout begrepen?
pi_40206004
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:21 schreef cohen het volgende:
vraagje: waar krijg je het antwoord? roept iemand dan opeens een leeftijd ofzo?? of staat dat in het glas??
Waarschijnlijk heeft het glas de getallen aangewezen.
(glaasje draaien hè )
Geamuseerde arrogantie en BReeZaH en emancipatorisch zwijn
door nokwanda
pi_40206042
dit is niet de eerste zeer bizarre ervaring van jou he? geesten ervaringen!!

wat dacht van een psycholoog? hoef je je echt niet voor te schamen hoor
wie zaait zal oogsten.....
pi_40206076
quote:
idd
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_40206272
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:23 schreef cohen het volgende:

Vanwaar de verwijzing ??

Het feit dat iemand ervaringen met geesten heeft lijkt mij geen reden, misschein zie ik iets over het hoofd ?
Graag via de mail afhandelen als je je daadwerkelijk zorgen over de user maakt.

in dit topic lijkt het mij niet op zijn plaats.
Geamuseerde arrogantie en BReeZaH en emancipatorisch zwijn
door nokwanda
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:32:03 #9
153872 Vedradorr
Wanna live forever???
pi_40206364
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:23 schreef cohen het volgende:

haha nogmaals dat glaasje draaien deed ik niet zelf en ik sluit niet uit dat het gewoon toeval was en dat andere verhaal daar geloofde ik in eerste instantie helemaal niet in maar het was gewoon freeky en leuk om met jullie te delen dit is tenslotte het TRU forum. en daar horen dit soort verhalen. toch?
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:33:19 #10
153872 Vedradorr
Wanna live forever???
pi_40206415
quote:
het was glaasje draaien met zon bord waar letters en nummers op staan een oija bord of zoiets noemen ze het geloof ik
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:34:01 #11
153872 Vedradorr
Wanna live forever???
pi_40206448
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:29 schreef xE-eteoZ het volgende:

[..]

Vanwaar de verwijzing ??

Het feit dat iemand ervaringen met geesten heeft lijkt mij geen reden, misschein zie ik iets over het hoofd ?
Graag via de mail afhandelen als je je daadwerkelijk zorgen over de user maakt.

in dit topic lijkt het mij niet op zijn plaats.
dankje xE-eteoZ
pi_40220513
Ik heb zelf geen ervaringen met oijaborden en dat wil ik graag zo houden. Het schijnt gevaarlijk te zijn, want je roept er kwade geesten mee op die je het leven zuur kunnen maken. Als je ècht in contact met geesten wil komen, ga dan naar een goed medium die weet hoe zij of hij ermee om moet gaan. Kwade geesten vertellen je ook niet altijd de waarheid.
pi_40228896
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:24 schreef Novak het volgende:
Ik heb zelf geen ervaringen met oijaborden en dat wil ik graag zo houden. Het schijnt gevaarlijk te zijn, want je roept er kwade geesten mee op die je het leven zuur kunnen maken. Als je ècht in contact met geesten wil komen, ga dan naar een goed medium die weet hoe zij of hij ermee om moet gaan. Kwade geesten vertellen je ook niet altijd de waarheid.
En een medium wel?
Ik zou zeggen, geesten of geen geesten, laat ze met rust. als jij een geest was zou je het ook niet op prijs stellen wanneer domme tieners je alsmaar zouden lastigvallen. Mijn houding is: ik geloof niet in geesten maar evengoed weet je t nooit, en uitdagen ervan geen goed idee. If anything, ze zitten te klieren met je hoofd, al bestaan ze waarschijnlijk niet eens.
pi_40428466
ff een topic schop

12 jaar geleden is het alweer, lag ik te slapen en hoorde een koe, geluid kwam van onder mijn bed..
dat elke avond weer, ik was toen nog een klein kind van 3-4 en was toen kei bang voor koeien
half jaar daarvoor was mn opa gestorven, mn ouders dachten dus gelijk dat hij het was als geest om mij bang te maken, maar na paar wekend waren we t zat en riep ma keihard dat ie me met rust moest laten, ff later hoorden we flink gestamp boven op zolder..

echt vaag

nu alweer jaar of 5 geleden denk ik, had broertje ook deze ervaringen met onze opa, hij zag zijn gezicht op de kastdeur en "opa" vertelde dat hij hem onder de trein zou gooien enz.
op een dag hebben we zo'n ding op zn kamer gezet voor geluid op te nemen, ( weet niet hoe die dingen heten, in elk geval hoor je alles veel beter ) dag erna hebben we dat afgespeeld en hoorde we af en toe zacht, onduidelijk gepraat, maar konde er wel dingen uit halen, zoals: trein etc.
we wilde ook iemand erbij halen die de geesten weg jaagd maar toen was t ineens over..

nu horen we af en toe als we onder tv aan het kijken zijn de bureaustoel schuiven ofzo

allemaal rare dingen, maar als je zoiets mee maakt ben je flink bang, ik iig wel

hoop t in elk geval niet meer mee te maken want is geen pretje
pi_40549058
maar natuurlijk en ik ben sinterklaas, doe niet zo idioot man met geesten en dergelijke onzin.
Als je er in gelooft dan ga je vanzelf waanbeelden zien. Mensen maken elkaar compleet gek!!!
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:51:22 #16
153872 Vedradorr
Wanna live forever???
pi_40569417
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 19:25 schreef NeoTheXerox het volgende:
maar natuurlijk en ik ben sinterklaas, doe niet zo idioot man met geesten en dergelijke onzin.
Als je er in gelooft dan ga je vanzelf waanbeelden zien. Mensen maken elkaar compleet gek!!!
Wat doe jij hier dan in het TRU forum, ga iemand anders vervelen of zo.
pi_40570315
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:51 schreef Vedradorr het volgende:

[..]

Wat doe jij hier dan in het TRU forum, ga iemand anders vervelen of zo.
waarom? dit is mijn mening, er staat nergens dat alleen mensen die in geesten geloven mogen reageren! of wil je zieltjes winnen voor je ongeloof Mensen de stuipen op het lijf jagen is tegenwoordig erg in op internet. Ik vind het allemaal onzin en er kinderachtig en ik ben vrij omdat te zeggen toch?

En blijkbaar zijn er meer mensen die jou verhaal ongeloofwaardig vinden
en daar begin je ook meteen raar op te reageren. Zulke reacties kun je nu eenmaal verwachten bij zo'n topic

Daarbij vind ik ook dat je je niet moet bezighouden met achterlijke dingen als geesten en glaasje draaien en dat is mijn mening en ik denk ook van vele anderen Daarbij zijn er een hoop mensen die zo labiel zijn dat die er in meegaan, vooral jongeren die op een leeftijd geen raad met zichzelf weten en als ze zulke dingen dan lezen dan gaan ze het gauw geloven, dat noem ik misbruik maken van zwakken. Nogmaals dit is mijn mening en als je het daar niet mee eens bent, dan mag dat best, maar ik denk er zo over, tot dat het tegendeel bewezen is en niet met losse filmpjes her en der op internet of gephotoshopte foto's of rare online ouija boards. Mensen moeten geloven wat ze willen geloven maar ga daar niet zwakke zieltjes mee winnen want die zijn erg beïnvloedbaar

[ Bericht 17% gewijzigd door NeoTheXerox op 07-08-2006 13:28:45 ]
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:44:12 #18
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40571037
Sja.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_40571202
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:44 schreef Marietje_34 het volgende:
Sja.
Sja wat?
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:55:53 #20
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_40571415
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:49 schreef NeoTheXerox het volgende:

[..]

Sja wat?
Sjalom!
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
pi_40571515
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:55 schreef faberic het volgende:

[..]

Sjalom!
?
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:02:52 #22
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_40571654
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:58 schreef NeoTheXerox het volgende:

[..]

?
Sjalom!
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:06:51 #23
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_40571758
in zuthpen schijnt ook zon spookhuis te zitten en heb ook ooit een verhaal gehoord van een gezin ergens in t midden van t land die ook met die shit bezig waren en dat de banken door de lucht vlogen... weet ik veel hoe dat allemaal kan maar hey dat heb ik gehoord. wel freaky als t echt is.
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:18:43 #24
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_40572139
Waarom lees ik dit nog, eigenlijk..
Lijkt me toch puur toeval. Sorry.

Ik wil/kan best in geesten geloven, maar zoiets ben ik nogal sceptisch over.
Maarja, toen ik in groep 7 basisschool zat, vond ik geesten oproepen ook reuze eng en spannend.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_70553456
hoi mensen.
ook al heb je niet mee gedaan aan zo bordspel of eventueel glas spel word genoemd maar wel bij heb gestaan uit nieuwsgierigheid.zeg ik doe dat nooit, ik heb het wel gehad op mij jong leeftijd en heb veel meegemaakt veel geesten bij me geweest om mij te plagen mij negatief beeld geven en dromen uit liet komen en spullen verdwijnen en of iets vanzelf steed uit ging en mij naam riep enz ik was erg bang door geworden, als klein meisje ik was nergens bang voor had lef na dat gedoe op school ben ik overal bang voor geworden nou ja bijna overal. wel spinnen had ik vroeger niet voor die tijd, bang om afgewezen te worden door mensen, gevoel iemand in mij hoofd zei meid stop met eten je bent lelijk en dik toen had ik 2 maanden anorexia gelukkig weer opgeknapt met vechten van binnen. het is geen pretje al die dingen.
dus kijk uit met geesten oproepen ze zijn niet zo lief voor je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')