Waarschijnlijk heeft het glas de getallen aangewezen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:21 schreef cohen het volgende:
vraagje: waar krijg je het antwoord? roept iemand dan opeens een leeftijd ofzo?? of staat dat in het glas??
iddquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:21 schreef cohen het volgende:
vraagje: waar krijg je het antwoord? roept iemand dan opeens een leeftijd ofzo?? of staat dat in het glas??
Vanwaar de verwijzing ??quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:23 schreef cohen het volgende:
dit is niet de eerste zeer bizarre ervaring van jou he? geesten ervaringen!!
wat dacht van een psycholoog? hoef je je echt niet voor te schamen hoor
haha nogmaals dat glaasje draaien deed ik niet zelf en ik sluit niet uit dat het gewoon toeval was en dat andere verhaal daar geloofde ik in eerste instantie helemaal niet in maar het was gewoon freeky en leuk om met jullie te delen dit is tenslotte het TRU forum. en daar horen dit soort verhalen. toch?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:23 schreef cohen het volgende:
dit is niet de eerste zeer bizarre ervaring van jou he? geesten ervaringen!!
wat dacht van een psycholoog? hoef je je echt niet voor te schamen hoor
het was glaasje draaien met zon bord waar letters en nummers op staan een oija bord of zoiets noemen ze het geloof ikquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:21 schreef cohen het volgende:
dankje xE-eteoZquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:29 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
Vanwaar de verwijzing ??
Het feit dat iemand ervaringen met geesten heeft lijkt mij geen reden, misschein zie ik iets over het hoofd ?
Graag via de mail afhandelen als je je daadwerkelijk zorgen over de user maakt.
in dit topic lijkt het mij niet op zijn plaats.
En een medium wel?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:24 schreef Novak het volgende:
Ik heb zelf geen ervaringen met oijaborden en dat wil ik graag zo houden. Het schijnt gevaarlijk te zijn, want je roept er kwade geesten mee op die je het leven zuur kunnen maken. Als je ècht in contact met geesten wil komen, ga dan naar een goed medium die weet hoe zij of hij ermee om moet gaan. Kwade geesten vertellen je ook niet altijd de waarheid.
Wat doe jij hier dan in het TRU forum, ga iemand anders vervelen of zo.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:25 schreef NeoTheXerox het volgende:
maar natuurlijk en ik ben sinterklaas, doe niet zo idioot man met geesten en dergelijke onzin.
Als je er in gelooft dan ga je vanzelf waanbeelden zien. Mensen maken elkaar compleet gek!!!
waarom? dit is mijn mening, er staat nergens dat alleen mensen die in geesten geloven mogen reageren! of wil je zieltjes winnen voor je ongeloofquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:51 schreef Vedradorr het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan in het TRU forum, ga iemand anders vervelen of zo.
Sjalom!quote:
Sjalom!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |