abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:12:15 #126
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_50842654
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 05:41 schreef Pek het volgende:

[..]

De pa van Isabel staat ook niet meer in de credits (die Mahazahabbabalaz of zoiets )
Klopt die komt nog wel 2 afleveringen terug dit seizoen, maar is geen regular. Itt Jordan Colier die voor het eerst als regular staat geboekt.

EP 2 vond ik wel weer grappig, maar ik hoop niet dat ze een heel seizoen lang weer de '4400 van de week' gaan volhouden... het doet een beetje Pokémon aan zo.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_50843117
Idd.. ik mis ook nog een beetje de grote verhaallijn. Ik neem aan dat ze die nog wel op gaan pakken.. er zijn namelijk nog genoeg vragen rond de 4400 onbeantwoord.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:10:46 #128
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_50861970
Fucking scary clowns

Wtf is er ook alweer met Alana gebeurd? Ik kan me nog herinneren dat Maia tegen Tom zei dat Alana niet zo snel meer terug zou keren, maar weet niet meer of we daadwerkelijk hebben gezien dat ze "ontvoerd" is of niet.

De formule van The 4400 is inmiddels wel duidelijk vind ik: iedere week wordt er gefocust op een andere 4400 [behalve in de finale-afleveringen], terwijl er wel degelijk aan de overarching-verhaallijnen wordt gewerkt. Daar zijn ze nu ook al mee bezig, je hebt de zoektocht naar Alana en April, mensen die overal opduiken met abilities, schijnbaar de prophecy welke aangekondigd is in deze aflevering [dat gaat een grote rol vormen dit seizoen denk ik], Collier die abilities kan neutraliseren en Isabelle krijgt ook nog teveel aandacht om nu een kleine rol te hebben in de serie. Ik gok dat ze tegen haar liegen en dat ze wel degelijk promycin kan nemen, maar ze haar af willen schrikken door te zeggen dat ze dood zal gaan. Maar ze zal het toch wel een keer gaan proberen, in één klap van machtigste persoon op aarde naar niets gaan valt best zwaar denk ik.

Het lijkt erop dat de broer van Sean een grotere rol gaat krijgen, in ieder geval beter dan 2x per seizoen opduiken... en zouden we Nikki weer te zien krijgen? Hij ziet er trouwens best anders uit dan in voorgaande seizoenen.

Coole ability trouwens van Kyle, ik snap alleen nog niet precies wat hij ermee kan; het moet door hem getriggerd worden en zit "in" hem, dus als zij hem dingen vertelt, dan moeten dat eigenlijk dingen zijn die hij zelf al weet toch? Of zou ze een spook / astrale projectie uit de toekomst zijn of iets dergelijks, waarmee hij in contact kan komen? Anyway, ze ziet er leuk uit die Cassy

Die nieuwe baas van NTAC ziet er ook leuk uit En het lijkt erop dat ze Sean wil gebruiken om haar vader te genezen, na te hebben gezien dat hij autisme kan genezen... de acteur die dat joch speelde deed het trouwens wel overtuigend!
pi_50877697
nog 4325 4400-ers te gaan , nog genoeg afleveringen
pi_50881315
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:10 schreef Xurk het volgende:
Wtf is er ook alweer met Alana gebeurd? Ik kan me nog herinneren dat Maia tegen Tom zei dat Alana niet zo snel meer terug zou keren, maar weet niet meer of we daadwerkelijk hebben gezien dat ze "ontvoerd" is of niet.
Laatste aflevering van seizoen 3, helemaal op het eind, terwijl ze volgens mij buiten bij de auto staat, zie je dat ze weer meegenomen wordt.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zondag 1 juli 2007 @ 16:31:57 #131
16743 hp22
Bagger.
pi_51030649
Ik vind seizoen 4 nu al beter dan 3 eigenlijk, 2 erg vermakelijke afleveringen
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 2 juli 2007 @ 21:00:27 #132
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_51071902
Hmm, het lijkt erop [ook door de preview voor volgende week] dat Kyle zich bij Isabel gaat aansluiten
Marco is terug Nu vraag ik me alleen af waar Tess en Dr. Burkhoff naartoe zijn...

Volgens TV.com over volgende week:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_51085984
ik vond het een goeie aflevering, had ik maar zo'n ability als kyle, dan had ik haar toch wel ff flink genomen
  dinsdag 3 juli 2007 @ 16:36:28 #134
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_51098203
nog 2 eps en dan ben ik up to date
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:39:24 #135
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_51102222
Ok ik ben up to date GACK. Gave serie trouwens, en iedere maandag dus weer te vinden.
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 20:55:24 #136
159583 Frumzel
Dát dus.
pi_51241280
Vanavond komt het 3e seizoen op Tien
Ehm... ok
  maandag 9 juli 2007 @ 16:17:15 #137
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_51294618
Dat was een vette aflevering! Inclusief gastrol van die dude die Cooper [Locke's pa en de oorspronkelijke Sawyer] speelt in LOST

Leuk dat April terug is en coole ability! Maar ik zag het vanaf het eerste moment dat ze die gebruikte al voor me dat ze voor NTAC ging werken, dat was wel obvious... Net als met die dude in seizoen één die gedachten kon lezen.
Kyle vind ik wel irritant worden, hij is altijd een puppet, eerst van iemand uit de toekomst die in zijn lichaam zat, nu is hij ineens binnen twee afleveringen een radicale 4400 geworden [terwijl hij er eerst niets van wilde weten] En ik heb nog steeds zo'n idee dat Isabelle haar abilities terug gaat krijgen en iets gaat krijgen met Kyle, ik heb zo'n hekel aan haar

- Jammer dat Sean zijn haar weer zo fugly heeft getrimd, vond zijn post-comatose haar wel cooler staan.
- April: "Do you like my sister? Ever had a sexual fantasy about her?"; Tom: "Well, once or twice, we were working late, we were the only two people in the building" Nu Alana voor lange tijd weg lijkt te zijn [Tom heeft de zoektocht naar haar opgegeven] en die Ben terug naar Spanje gaat, ziet het ernaar uit dat het weer een tijdje "Mulder en Scully"-esque gaat worden
- Shocking einde! Tom die promycin moet nemen Hopelijk gaat dat niet stiekem gebeuren door toedoen van Kyle
pi_51311078
Leuke aflevering, ik ben wel benieuwd hoe ze die circa 200 mensen willen overtuigen om Promicin in te nemen.
pi_51470571
Grmbl, helemaal gemist dat The 4400 weer was begonnen . Nou ja die ene aflevering overleef ik wel hoop ik (mijn persoonlijke tv-gids op TVGids.nl had ook geen The 4400 )
  zondag 15 juli 2007 @ 02:40:04 #140
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_51480392
Volgens mij moet jij dit topic hebben
  woensdag 18 juli 2007 @ 17:10:59 #141
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_51598791
Die nieuwe aflevering is wel erg vet vind ik

Veel voortgang wat het grote verhaallijn betreft, die toekomstige Hitler-praktijken van die ene politicus, welke naar de oorlog zou kunnen leiden waar Sean door middel van die sigaar over hallucineerde eerder in de serie [dat doet me eraan denken: wanneer zien we Richard eens terug in een gastrolletje?? Ik kan me niet eens meer herinneren wat zijn laatste scène was in seizoen 3...], ik ben in ieder geval benieuwd!
Ook veel te weten gekomen over wat Collier allemaal aan het doen is, al krijg ik nog steeds kotsneigingen van Kyle Die blijft beweren dat hij geen "religious freak" is, maar lijkt qua fanatisme net iemand van de Al-Qaeda Als hij zijn vader had laten injecteren met promycin tege zijn wil in, was hij echt een volslagen klootzak geweest, dus gelukkig heeft hij dat niet gedaan [en blijkt Collier nog steeds "goed" te zijn, in de zin van het niet opdringen van promycin aan mensen]. Al was het voor de serie wel erg interessant geweest als Tom wél de spuit had gehad... Maar goed, als dat boek klopt komt het allemaal nog wel

Wie vond die vrouw van de ontstressende praatjes nog meer een klein beetje op Dianne lijken?
pi_51599430
Ik vind het wel een leuke serie, April met nieuwe kracht vond ik wel leuke verhaal lijn, vooral omdat de antwoorden erg grappig kunnen zijn

maar isabel vind ik zooo irritant :S
pi_51601506
x-men, 4400 en heroes...... allemaal hebben de mensen door omstandigheden speciale krachten gekregen of ze zijn ermee geboren.

4400 - mensen abducted en komen terug met krachten, vrij onschuldig krachten... healing power is een van de grootste krachten
heroes - mensen hebben de krachten op een of andere manier gekregen en ontwaken in een supermode, een van de grootste krachten is het overnemen van andersmans krachten
x-men - meest gevorderde qua krachten, geen mysterie meer iedereen bekend over mutanten met krachten

toch?
(t00j)
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:15:10 #144
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_51986837
Hmm, vergeten vorige week hierin te posten Die van zondag ga ik vanavond kijken.

Wel een interessant verhaallijn die aangesneden wordt, met Tom die nu een implantaat in zich heeft zitten en vet paranoïde is! Het lijkt wel alsof ze het "erin" geschreven hebben [dus het ineens hebben bedacht en niet al sinds die gast die Isabel halverwege seizoen 3 vermoordde in de serie kwam begin s3], wat wel jammer is, maar toch wel interessant
Net als Sean die nu die Hitler-gast zijn hersenschade teruggedraaid heeft, ben benieuwd hoe zij nu tegenover elkaar staan in de politieke race...
pi_52005156
Jordan Collier is de good guy
  woensdag 1 augustus 2007 @ 01:44:28 #146
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52008134
Wooooei! Net de Pilot gezien .
Was allemaal heel cool. Ik ben benieuwd naar de rest .
Friends don't let friends remain beardless...
pi_52012990
Vette ep
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  woensdag 1 augustus 2007 @ 12:17:07 #148
19529 Fendy
True Spirit
pi_52014402
Ik blijf die Maya een irritant kutkind vinden
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 09:48:54 #149
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_52037823
Even dacht ik dat Maia in "Promised City" ging blijven, daar werd ik wel verdrietig van, gelukkig bleef ze niet

Die enhanced supersoldiers worden dus nog steeds "gemaakt", nadat het experiment in seizoen 2 [of was het 3?] desastreuze gevolgen had... ben benieuwd of we daar nog meer van gaan zien. Een beetje stom is wel dat ineens Tom en Megan aan elkaar worden gekoppeld door de schrijvers, maar ja, ze moeten wat nu Alana eruit is, en Megan is in ieder geval niet binnen één aflevering ineens al jaren met Tom getrouwd, zoals met Alana het geval was

Dit was dus aflevering 7 alweer, het gaat hard, vooral aangezien deze serie geen bijster lange seizoenen heeft... het hoofdverhaal van dit seizoen ontwikkelt zich in ieder geval goed
Dat de schrijvers steeds weer interessante of leuke 4400 abilities weten te verzinnen vind ik echt knap, iedere aflevering moeten ze met minstens eentje weer op de proppen komen, respect! Al was die van de vrouw die water kan opschonen door er met haar armen in te wapperen wel een beetje lame
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:25:53 #150
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_52160101
Wel een okee aflevering, valt me op dat ze dit soort "Twilight Zone" afleveringen ieder seizoen één á twee keer doen

Het is eigenlijk wel grappig hoe ontzettend doorzichtig ze Megan en Tom bij elkaar aan het brengen zijn, maar ik vind haar qua verschijning leuker dan Alana [alleen heeft die dan wel weer een vette accent], dus het maakt mij niet zo veel uit Isabel vind ik er ook leuker / hipper uitzien tegenwoordig, terwijl ik eerst niets van haar moest hebben... zou dat nou te maken hebben met de rol die ze eerst en nu moest spelen?

Ik vroeg me trouwens af: had Collier nou in seizoen 1 ook al zo'n irritante fluisterstem iedere keer dat hij zijn mond opendeed? Dat kan ik me namelijk niet meer herinneren, ik heb het idee dat het pas sinds zijn terugkeer uit de dood is. Ik zit trouwens ook al een tijdje met het idee dat de ability van Collier niet zozeer het neutraliseren van andermans abilities is, maar het "jatten" van ze, oftewel, hij neemt die ability over en is ze zo aan het sparen - zo zou hij straks nog formidabeler kunnen worden dan Isabel ooit was...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')