Leuk, mijn vader maakt al die schakelaars onderin bij die nieuwere treinen enzoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:54 schreef Wadloper het volgende:
Ook nog een Plan V in Voerendaal (de 842):
[[url=http://img128.imagevenue.com/loc405/th_84035_IMG_9221_405lo.jpg]afbeelding][/URL]
Al mijn andere foto's staan op een andere computer, die krijg ik binnenkort doorgestuurd, ik zal dan nog even kijken of ik nog andere leuke foto's heb
Ik zat laatst in de voorste bak van een ICK-treintje... d'r kwam me toch een lucht van die 1700 af. Was ook niet helemaal gezond, leek me.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Grafknetterende ranzigheid
de 4400 had in Hto al +10, kon moeilijk wegkomen, en is terug naar nijmegen maar met +15 vertrokken, en zonder het achterste stel (806) kwam een smerige seulende plestik lucht vanaf
treintje sjtoek
Coolquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Leuk, mijn vader maakt al die schakelaars onderin bij die nieuwere treinen enzo
Volgens mij hangt daar nog spul van in de oude smederij van m'n opa.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Zal het eens vragen, of er nog nieuws van treinen is, en wat die nu aan het doen is, bij sommige treinen zie je nog een plaatje van Holec HH in de trein, daar werkt me vader. Is nu een andere naam
Ja, Holec werd TraXis en TraXis werd Alstom. Ik heb nog stage gelopen bij TraXis, leuk bedrijf was het toen! Nu is er geloof ik weinig meer van over..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Zal het eens vragen, of er nog nieuws van treinen is, en wat die nu aan het doen is, bij sommige treinen zie je nog een plaatje van Holec HH in de trein, daar werkt me vader. Is nu een andere naam
Hij is nu bezig met Plan V, tussenschakelingen ofzoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, Holec werd TraXis en TraXis werd Alstom. Ik heb nog stage gelopen bij TraXis, leuk bedrijf was het toen! Nu is er geloof ik weinig meer van over..
ach.. dat moet de verkeersleiding toch ook kunnen volgen? of weten die niet waar een trein zich bevind?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen vraag ik me af hoe ze het precies doen, in verband met het niet al te makkelijk kunnen herkennen van treinen. Zoals vertragingen en natuurlijk zelfde treintypen in de verschillende diensten. Het klinkt nogal vreemd, maar ze zeiden het bij actienieuws op de sensatiezender sbs 6.
Aan de zijkant boven staat het nummerbord meestal, vanmiddag heb ik 1 1 2 2 2 2 2 2 1 genoteerdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen vraag ik me af hoe ze het precies doen, in verband met het niet al te makkelijk kunnen herkennen van treinen.
Ik heb nog een paar om te posten, die komen zoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:17 schreef guitarist.nl het volgende:
Die 2e is erg mooi
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:15 schreef Wadloper het volgende:
[[url=http://img13.imagevenue.com/loc433/th_82437_IMG_8953_433lo.jpg]afbeelding][/URL]
Schin op Geul
Dat is een BDs kop, het stuurstandrijtuig van de IC's 800 (maastricht - Haarlem) en 900 (Heerlen - Haarlem). En van de Beneluxtrein Amsterdam - Brussel uiteraardquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:15 schreef Wadloper het volgende:
Welke trein is dit eigenlijk?
[[url=http://img139.imagevenue.com/loc481/th_82924_IMG_8980_481lo.jpg]afbeelding][/URL]
Oh okequote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een BDs kop, het stuurstandrijtuig van de IC's 800 (maastricht - Haarlem) en 900 (Heerlen - Haarlem). En van de Beneluxtrein Amsterdam - Brussel uiteraard
Foei toch! In de Beneluxen rijden geen BDs maar Bs!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En van de Beneluxtrein Amsterdam - Brussel uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |