abonnement Unibet Coolblue
pi_39564728
Moeders die juffen in elkaar slaan, Haarlemse hoertjes die eerst afval op straat gooien en dan een invalide vrouw te lijf gaan...van mij mag de doodstraf weer ingevoerd worden.

En wel precies om mensen die bovenstaande zaken op de kerfstok nemen of zouden kunnen nemen duidelijk te maken dat dat niet gewenst is. Een moord hoeft in mijn ogen niet altijd bestraft te worden met de kogel een verkrachting ook niet. Als je dit soort zaken doet zit er vaak iets niet goed in je hoofd. Draaideurcriminelen of overvallers ook niet, die doen het uit economische belangen en zijn verpest door de maatschappij.

Maar dit soort lage, onbegrijpelijke acties, waarbij IEDEREEN denkt: dit is toch niet mogelijk? Moeten inderdaad niet mogelijk zijn. Doodstraf dus.

NB. Dit is een serieus topic.
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:52:30 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39564784
Doodstraf is the easy way out. De straffen mogen best streng zijn wat mij betreft, zeker voor het soort daad als het in elkaar tyfen van een invalide maar doodstraf gaat mij persoonlijk een beetje te ver. Een beetje het idee van we blazen een flat op omdat het last heeft van mieren op de keukentafel in appartement 4.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_39564789
Nee, laten wij ons niet verlagen tot hun niveau. Bovendien kost de doodstraf ook nog eens meer dan levenslange gevangenis straf door allerlei proceskosten. Ik zie er geen voordelen van in.
pi_39564796
Ben je dan ook bereid de straf zelf ten uitvoer te brengen?
pi_39564816
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:52 schreef frenkck het volgende:
Nee, laten wij ons niet verlagen tot hun niveau. Bovendien kost de doodstraf ook nog eens meer dan levenslange gevangenis straf door allerlei proceskosten. Ik zie er geen voordelen van in.
We moeten gewoon van dit soort mensen af. Andere suggesties?
pi_39564849
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:52 schreef jogy het volgende:
Een beetje het idee van we blazen een flat op omdat het last heeft van mieren op de keukentafel in appartement 4.
Dat is echt een goede vergelijking.

Ik ben dus ook zwaar tegen de doodstraf. Dat van die proceskosten wist ik geeneens maar weer een extra reden om de doodstraf niet in te voeren.
pi_39564859
De doodstraf voor mishandeling?
Doodstraf voor bedreiging van ouders?

Je maakt een grap.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_39564901
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:55 schreef Skv het volgende:
De doodstraf voor mishandeling?
Doodstraf voor bedreiging van ouders?

Je maakt een grap.
Nee. De doodstraf voor het verrot zijn van gedachten en ziel.
pi_39564927
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:52 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ben je dan ook bereid de straf zelf ten uitvoer te brengen?
Ja hoor.
pi_39564942
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:52 schreef jogy het volgende:
Doodstraf is the easy way out. De straffen mogen best streng zijn wat mij betreft, zeker voor het soort daad als het in elkaar tyfen van een invalide maar doodstraf gaat mij persoonlijk een beetje te ver. Een beetje het idee van we blazen een flat op omdat het last heeft van mieren op de keukentafel in appartement 4.
Nee. Meer: we trappen de mieren zo snel mogelijk dood zodat ze niet naar appartement 3 en 5 kunnen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:59:36 #11
152076 Europees
Op naar een Federale EU
pi_39564960
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:53 schreef Senang het volgende:

[..]

We moeten gewoon van dit soort mensen af. Andere suggesties?
Laat ze maar tot hun dood werken oid...
Je hebt geen recht op morgen dus geniet van elke dag
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 10:01:17 #12
54278 crew  Tijger_m
42
pi_39564996
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:53 schreef Senang het volgende:

We moeten gewoon van dit soort mensen af. Andere suggesties?
Voer de Sharia in.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_39565019
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:59 schreef Europees het volgende:

[..]

Laat ze maar tot hun dood werken oid...
Mijn stem heb je!
Huh?
pi_39565090
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:56 schreef Senang het volgende:

[..]

Nee. De doodstraf voor het verrot zijn van gedachten en ziel.
Daar is de psychologische gezondheidszorg voor, debiel.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_39565121
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:59 schreef Europees het volgende:

[..]

Laat ze maar tot hun dood werken oid...
dat moet 90% van de bevolking sowieso al.......vind ik dus geen straf
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:07:02 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39565127
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:58 schreef Senang het volgende:

[..]

Nee. Meer: we trappen de mieren zo snel mogelijk dood zodat ze niet naar appartement 3 en 5 kunnen.
Mja, waar trek je de grens? Doodstraf bij mishandeling is totaal buiten enige proportie en Amerika leert ons dat doodstraf helemaal geen positief effect heeft op het aantal misdaden die worden gepleegt. Mensen die helemaal los gaan op een oude dame mogen van mij wel in een heropvoedingskamp trouwens, kort aan het lijntje, groot hek eromheen en een spoedcursus 'hoe normaal te doen' Elke dag 6 uur op om de rest van de dag dingen te leren en (zelf)respect te verdienen/krijgen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_39565135
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:06 schreef Skv het volgende:

[..]

Daar is de psychologische gezondheidszorg voor, debiel.
Als meisjes van 18 ten eerste iets op straat gooien en vervolgens een invalide bewerken heeft dat weinig met geesteziekte te maken maar meer met een verrot karakter.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2006 10:10:26 (onzinnige zin zinnig gemaakt) ]
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:08:06 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39565150
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:07 schreef Senang het volgende:

[..]

Meisjes van 18 die ten eerste iets op straat gooien en vervolgens een invalide bewerken heeft weinig geesteziekten te maken maar meer met een verrotte maatschappij.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_39565170
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:07 schreef jogy het volgende:

[..]

Mja, waar trek je de grens? Doodstraf bij mishandeling is totaal buiten enige proportie en Amerika leert ons dat doodstraf helemaal geen positief effect heeft op het aantal misdaden die worden gepleegt. Mensen die helemaal los gaan op een oude dame mogen van mij wel in een heropvoedingskamp trouwens, kort aan het lijntje, groot hek eromheen en een spoedcursus 'hoe normaal te doen' Elke dag 6 uur op om de rest van de dag dingen te leren en (zelf)respect te verdienen/krijgen.
Die grens is moeilijk. Zoals ik al aangaf vind ik een economische moord minder erg dan het verontwaardigd en agressief reageren als er gereageerd wordt op het feit dat je iets op straat gooit. Die grens is dus puur een gevoelsgrens en mede daarom heel moeilijk te implementeren in het recht.
pi_39565227
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:52 schreef jogy het volgende:
Een beetje het idee van we blazen een flat op omdat het last heeft van mieren op de keukentafel in appartement 4.
Een verkracht kind vergelijken met overlast van mieren. Bah.
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:11:40 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39565232
Maar nee, ik ben meer voor een pro-actieve aanpak, niet een reactieve. Het kost in het begin meer moeite maar zal veel meer vruchten afwerpen dan iedereen het zelf maar te laten doen en de misbaksels ( doormiddel van een gebrek aan opvoeding ) af te schieten omdat ze per ongeluk de pech hebben gehad dat ze bij de verkeerde ouders of in de verkeerde omgeving zijn geboren.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:12:28 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39565254
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:11 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

Een verkracht kind vergelijken met overlast van mieren. Bah.
Heb jij last van Freudiaanse verlezingen ofzo?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_39565264
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:11 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

Een verkracht kind vergelijken met overlast van mieren. Bah.
Doodstraf zou niet moeten gelden voor verkrachters e.d. Niet omdat het niet erg is, maar verkrachting/pedofilie wél een (geeste)ziekte is.

Dis is puur een hersenspinsel van mezelf en op geen enkele bron gebaseerd trouwens.
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:13:05 #24
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39565268
Als de TS een methode weet te bedenken waarbij nooit een onschuldig persoon ter dood veroordeeld kan worden dan ben ik het pas met de TS eens. Nadeel niemand kan zo een methode verzinnen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_39565269
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Heb jij last van Freudiaanse verlezingen ofzo?
Suggereren dat Freud dat kind verkracht heeft. Bah.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')