Echt wel, bijna alleen maarquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:47 schreef Wadloper het volgende:
Vandaag een IRM 4tje in Groningen, voor workshops over het schrijven, die gegeven werden door 4 schrijvers.
Best wel leuk om een keer een IRM te zien, normaal zie je die niet
In het Noord(oost)en niet, daar hebben ze haast alleen ICM en wat Wadslopers.quote:
Weet ik. *Jaloers*quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:09 schreef JDude het volgende:
[..]
In het Noord(oost)en niet, daar hebben ze haast alleen ICM en wat Wadslopers.
je vergeet de dm90tjes!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:09 schreef JDude het volgende:
[..]
In het Noord(oost)en niet, daar hebben ze haast alleen ICM en wat Wadslopers.
ICM is ook heerlijk betrouwbaar rijd gewoon altijdquote:Op zondag 4 juni 2006 13:38 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Hmm, als ik het zo hoor hoef ik niet zo te klagen. SGM2, SGM3, SGMm, Plan V, Plan T, DD-AR, ICK, ICR-Benelux zijn hier vaste bak naast de IRM. En af en toe wordt je nog gezegend met een ICM ook. Ben blij dat ik op de langere afstanden altijd nog kan rekenen op de ICM
Jup, 9 van de 10 keer dat er iets defect is wordt er een ICM ingezetquote:Op zondag 4 juni 2006 13:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ICM is ook heerlijk betrouwbaar rijd gewoon altijd
Alleen soms lopen de deuren vast. Kwam gister uit Den Haag en moest overstappen in Amersfoort op de trein naar Leeuwarden. Deuren bleven mooi dicht... Na een 5tal minuten maar ns een monteur gekomen, maarja toen was die trein naar Lwd al lekker vol... konden we op de grond zitten.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:50 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Jup, 9 van de 10 keer dat er iets defect is wordt er een ICM ingezet
Heerlen Di, 06.06.06 ab 07:32 1 RB 8907quote:Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef test55 het volgende:
weet iemand of het mogelijk is om in een dag heerlen-tsjechie te rijden of lukt dat niet???
Oké, deuren en koppelen wil af en toe niet meezitten in ICM, maar that's itquote:Op zondag 4 juni 2006 15:01 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Alleen soms lopen de deuren vast. Kwam gister uit Den Haag en moest overstappen in Amersfoort op de trein naar Leeuwarden. Deuren bleven mooi dicht... Na een 5tal minuten maar ns een monteur gekomen, maarja toen was die trein naar Lwd al lekker vol... konden we op de grond zitten.
Heb me gister ook weer ns verbaasd over de materieelinzet. Staan zo veel ICM'etjes aan de kant, en de treinen zitten gewoon overvol.... Beetje jammer NS
ICM gaat niet voor niks op revisie dus dat zal dan ook wel aangepakt wordenquote:Op zondag 4 juni 2006 15:35 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Oké, deuren en koppelen wil af en toe niet meezitten in ICM, maar that's it
En staan idd teveel ICM'etjes aan de kant
Maar IRMs zijn goedkoper om te rijden, toch?
De doorloopinstallatie wordt in zijn geheel verwijderd.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:00 schreef FredvZ het volgende:
Blijven de doorloopdeuren eigenlijk wel gehandhaafd tijdens de revise? Ze lijken me nu een beetje nutteloos aangezien ze toch dicht blijven bij het koppelen.
IRM kan elektronisch remmen en zal wel wat zuiniger zijn afgesteld dan een LOC. Met elektronisch remmen kan je de rem energie weer terug voeden aan het net. Maar het nadeel is dat we met gelijksapnning rijden en daardoor het teurg sturen van de energie lastig wordt bij transformator huisjes etc.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:35 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Oké, deuren en koppelen wil af en toe niet meezitten in ICM, maar that's it
En staan idd teveel ICM'etjes aan de kant
Maar IRMs zijn goedkoper om te rijden, toch?
De deuren zijn al dichtgepopnageld overal, let maar eens opquote:Op zondag 4 juni 2006 17:49 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
De doorloopinstallatie wordt in zijn geheel verwijderd.
quote:Op zondag 4 juni 2006 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
De deuren zijn al dichtgepopnageld overal, let maar eens op
Doodzonde
Dat is ergens anders dus inderdaad precies de discussie...quote:Op zondag 4 juni 2006 20:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Misschien komt die meneer die heeft verzonnen dat het goedkoper is om de deuren dicht te laten er ook achter dat die kop eigenlijk helemaal niet earodynamisch is... Gaan ze straks ook alle koppen vervangen door dezelfde koppen als ICR-BDs-en
NOOOO!!!!quote:Op zondag 4 juni 2006 20:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Misschien komt die meneer die heeft verzonnen dat het goedkoper is om de deuren dicht te laten er ook achter dat die kop eigenlijk helemaal niet earodynamisch is... Gaan ze straks ook alle koppen vervangen door dezelfde koppen als ICR-BDs-en
Zetten we er een wadloperkop op, nou goed?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:17 schreef Wadloper het volgende:
NOOOO!!!!
Dat zou helemaal een doodzonde zijn voor de ICM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |