abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 mei 2006 @ 17:56:53 #51
139182 Honingdrop
Lekker puh
pi_37694999
De atlas was natuurlijk dé favoriet bij Aardrijkskunde. Ik schreef altijd alles (maar dan ook echt alles) wat ik moest weten op in die atlas. Maar niet op de witte paginas, nee, ik schreef alles met potlood ín die kaarten. Vooral gebergtes waren erg populair omdat je dat echt niet zag, behalve als je heel goed keek. En aangezien de controles altijd erg oppervlakkig waren (en zich voornamelijk op de witte pagina's van de atlas focusten) kwam ik er altijd mee weg....zelfs op mn eindexamen...
pi_37695142
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 17:56 schreef Honingdrop het volgende:
De atlas was natuurlijk dé favoriet bij Aardrijkskunde. Ik schreef altijd alles (maar dan ook echt alles) wat ik moest weten op in die atlas. Maar niet op de witte paginas, nee, ik schreef alles met potlood ín die kaarten. Vooral gebergtes waren erg populair omdat je dat echt niet zag, behalve als je heel goed keek. En aangezien de controles altijd erg oppervlakkig waren (en zich voornamelijk op de witte pagina's van de atlas focusten) kwam ik er altijd mee weg....zelfs op mn eindexamen...
Leuke username!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:08:20 #53
137079 Chowi
Lonerism.
pi_37695287
Ik vind het altijd zo suf om te zien hoeveel moeite sommige mensen doen om een spiekbriefje te maken. Terwijl je diezelfde moeite had kunnen gebruiken voor het leren van je werk.

Erg grappig, altijd.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:09:38 #54
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_37695311
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:01 schreef Honingdropje het volgende:

[..]

Leuke username!
Hey, kloont eens op zeg!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 20:21:37 #55
139182 Honingdrop
Lekker puh
pi_37698305
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:01 schreef Honingdropje het volgende:

[..]

Leuke username!
Ja, jij doet er ook zo veel mee de laatste tijd.

Bovendien kan je als n00b natuurlijk niet gaan checken of je geweldig bedachte username niet al in beslag genomen is door een of andere kloon...
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:33:31 #56
67037 xNightElf
wat de fok?!
pi_37704955
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:54 schreef Bob-B het volgende:

[..]

durf te lezen ouwe
af en toe net zo blind, sorry
i wont lose this time..
pi_37705244
wij schreven altijd dingen op elkaars tas en etui, tussen alle groetjes en xxx jes valt het niet op als er een paar zinnen met antwoorden tussen staan, verder schreef ik ook dingen op mijn gum, wat ook vaak hielp is ezelsbruggetjes opschrijven bijv stel je voor dat ontleding van de bloem is: steel blaadjes, stamper, dan schrijf je. s b s hielp mij ook heel erg succes
life is like a game, you just have to play it
pi_37743537
Ik heb trouwens ook wel eens geluk gehad dat ik tijdens de repetitieweek een 'toeziener' a.k.a. leraar ons gewoon antwoorden gaf

Zo van je steekt je vinger op en je zegt dat je een som/vraag niet weet enz en hij geeft je zo het antwoord.

Ik heb hem meerdere keren als 'toeziener' gehad en daar dus meerdere malen van geprofiteerd
pi_37763074
Ik ben zo kankergoed in Engels he, net hadden we luistertoets, we hadden zo afgesproken met de klas iedereen kijkt naar mij, als ik hand links onder op tafel leg is het kortste antwoord, linksboven middelste en rechtsboven op tafel is het langste antwoord
pi_37764552
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:40 schreef Borkydude het volgende:
Ik ben zo kankergoed in Engels he, net hadden we luistertoets, we hadden zo afgesproken met de klas iedereen kijkt naar mij, als ik hand links onder op tafel leg is het kortste antwoord, linksboven middelste en rechtsboven op tafel is het langste antwoord
HAHA jij bent gebruikt door je klas, over het algemeen gaan daar alleen de grootste wanker mee akkoord.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 17:07:58 #61
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_37765907
Wij hadden ooit eens alle antwoorden achter de leraar op het bord geschreven

Duurde ook echt tot het einde van de les voordat hij het door had
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_37767490
Je boek op het kopieerapparaat gooien en er op 30% een kopie van maken (kan dat niet: 50% van 50% works too). Uitknippen, je kan er nog twee aan elkaar plakken en de ideale leesbare spiekbrief is het resultaat. For educational use only.
pi_37768061
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 16:26 schreef vruitig het volgende:

[..]

HAHA jij bent gebruikt door je klas, over het algemeen gaan daar alleen de grootste wanker mee akkoord.
Nee, ik bouw krediet op zodat ik hun volgende keer kan gebruiken.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 19:04:16 #64
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_37768526
a4-tje, van de langste kant een strook van een cm of 4 breed afsnijden (29,7 bij 4 dus). Strook om-en-om op 4cm omvouwen zodat je een opgevouwen stapeltje (harmonicavorm) van 4x4 overhoudt.... Helemaal volschrijven aan beiden kanten..
Is bij gebruik 'om te slaan' op de vouwen die je gemaakt hebt....
4x4 cm papier leg je onder je been op de stoel of gewoon bovenin een broekzak

Werkt perfect!
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 14 mei 2006 @ 10:51:21 #65
61183 leonieke
Dan toch?
pi_37809156
quote:
Op zondag 7 mei 2006 13:04 schreef Dragonetti het volgende:
vraag me af of er intussen ook docenten mee zitten te lezen....
Yups
  zondag 14 mei 2006 @ 10:54:26 #66
61183 leonieke
Dan toch?
pi_37809202
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 17:56 schreef Honingdrop het volgende:
De atlas was natuurlijk dé favoriet bij Aardrijkskunde. Ik schreef altijd alles (maar dan ook echt alles) wat ik moest weten op in die atlas. Maar niet op de witte paginas, nee, ik schreef alles met potlood ín die kaarten. Vooral gebergtes waren erg populair omdat je dat echt niet zag, behalve als je heel goed keek. En aangezien de controles altijd erg oppervlakkig waren (en zich voornamelijk op de witte pagina's van de atlas focusten) kwam ik er altijd mee weg....zelfs op mn eindexamen...
Wij moesten altijd ruilen van atlas met medeleerlingen. En nee we mochten niet zelf kiezen wie met wie ruilde
  donderdag 1 juni 2006 @ 19:05:32 #67
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_38447000
je moet gewoon tijdens WIS formules in je rekendmachine plakken, werkt echt super!!!!!
Ik wil een plaatje posten!
pi_38448337
je doet een lange broek aan en schijft gewoon alles wat je noding denkt te hebben op je kuit werkt prima moet je wel op de juiste manier gaan zitten natuurlijk
niet meer
  vrijdag 2 juni 2006 @ 09:38:38 #69
150345 Reemster
De broer van Sinterklaas.
pi_38465539
bij mij is het zo dat als ik een spiekbriefje maak dat hetgene wat ik erop schrijf, dat onthoud ik en de rest vergeet ik juist :S
Sinterhenk!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:29:09 #70
128605 W8ezel
Way, down, to Egyptland
pi_38468588
De dingen die je wilt spieken om een heel erg klein papiertje schrijven, dit hele kleine briefje gewoon mee de klas in nemen en afgedekt houden met je hand. Deze methode werkte voor mij vooral heel erg goed bij de rijtjes van frans, grieks en latijn.
Niet voor de poes...neuhh
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:15:18 #71
147240 fiekster
Worlddomination
pi_38474254
versies wisselen en zo bij buurman spieken, (damn $!)(*$!(!*$ Versies!!!) hoe moeilijk is het...
je proefwerk op internet vinden
spiekbriefjes in woordenboek

en deze duurt wat langer: vertrouwen kweken bij je docent en ontzettend goed improviserend smoezen kunnen verzinnen. sowieso als je leraar vertrouwen heeft in je let hij minder op je en daarnaast helpen leugentjes ook wel redelijk

bij mij werkt het vaker:
fieke houd je ogen op je eigen blaadje...
ja doe ik ook
waarom keek je net bij kimberly dan?
hah, zij zou wel de laatste zijn bij wie ik zou spieken meneer! ik was aan het nadenken
oke, maar denk voortaan na boven je eigen blaadje
is goed meneer
"If only more people knew!"
pi_38485310
Gewoon naast slim iemand gaan zitten en hem jou rep laten maken Wat onze lerares Duits altijd deed: Kregen we een week van tevoren al een luistertoets, de vragen stonden in het zelfde 'boekje' als de andere vragen. Je jat dus gewoon dat boekje en ook een repetitieblaadje en dan maak je de rep dus gewoon thuid, met boek Als je dan de rep krijgt gewoon je gemaakte rep inleveren
A man's got to do what a man's got to do.
pi_38501809
Kras ze met de punt van je passer op je HB-potlood en zet op elk vlak een ander onderwerp, laat wel een vlak vrij zodat je die snel kunt omdraaien als de surveillant voorbij loopt
Zo'n potlood wil heel erg helpen bij uitgangen van Frans/Latijn
4
pi_38544858
Spiekbriefje op je rechterschoen/sok plakken, je rechterbeen onder je linkerbeen doen (zodat je rechtervoet op de stoel leunt), je broek over het spiekbriefje schuiven, en stiekem omhoog schuiven als je het wilt lezen.
  maandag 5 juni 2006 @ 21:07:23 #75
64288 Bensel
Ladderzat
pi_38571819
ach, rekenmachine nemen, progje schrijven, met tussen de regels formules/antwoorden, beveiligen met wachtwoord, klaar. Of een standaard grafiek maken, zonder assen. Vervolgens kon je zeg maar vrijtekenen (je kon pixels toevoegen en weghalen.. volgens mij zat er ook een tekst functie bij.. raad eens wat je verder moet doen... )
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')