volgens mij kan je dat op de website bij Preferences instellen (waar je ook aantal dagen enzo in kan stellen)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:49 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet ... ben de optie nog niet tegen gekomen...
goeiequote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:54 schreef Roönaän het volgende:
kheb het daar even in het wishlist forum neergeplant. Misschien weten ze het daar.
behalve als ik te lui ben om die link te veranderenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:09 schreef Chris.nl het volgende:
Gewoon je sig instellen op http://www.fokschaap.nl/topic.php dan zit je altijd goed
Zie mijn inhaalstats flippenquote:When do you get them...
days user
145 Croga
861 devzero
dat ik altijd ulke reacties nodig heb om aan mijn sig te denken.....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:41 schreef Fjolle het volgende:
Denkt iedereen weer aan zijn/haar sig?
En een link naar dit topic in de laatste post van het vorige?
Wa leuk, doe je mee??quote:
Spaanse variant van TVPquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:03 schreef Maggie het volgende:
VUP
die plaatjes in de op komen wel weer terug hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 05:41 schreef devzero het volgende:
Net schrikken als www.fokschaap.nl morgen even weg is....
aha..... ?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:27 schreef devzero het volgende:
Laten we het erop houden dat het met mijn tag te maken heeft
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | [22:48] * Topic is 'Welkom bij #fokschaap' [22:48] * Set by devzero on Thu May 04 20:03:09 [22:48] * ChanServ sets mode: +o Gateway * Retrieving #fokschaap info... [22:49] * Gateway changes topic to 'Welkom bij #fokschaap... WTF betekent VUP ??' [22:49] <Gateway> heej [22:49] <Gateway> zo te zien is mijn laptop nog aan [22:49] <Gateway> :P [22:49] <Gateway> ow [22:49] <Gateway> ben alleen [22:49] * Gateway changes topic to 'Welkom bij #fokschaap... WTF betekent VUP ?? eeneuh waar is iedereen?? Zondagavond 22:49?' |
ik zie geen verschil?quote:Op maandag 8 mei 2006 04:49 schreef devzero het volgende:
@valing: sorry, ik was vergeten de fokschaap database te backup-en. Er staat nu een hele oude backup, maar ja.
fokschaap live werkt niet helemaal goed op het moment, de rest heb ik al weer terug gezetquote:
Mislukt. Je staat 2dequote:Op maandag 8 mei 2006 01:36 schreef Chris.nl het volgende:
Met een beetje geluk sta ik morgen 3e in de fokschaap daily![]()
You made me lookquote:
Fokschaap Hitparade 9 mei 2006quote:
wat een eer dat hij/zij/hun ons gejoind hebbenquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:13 schreef DPC-Kristof het volgende:
uwmoeder draait al een tijd mee als losse user onder DPC
uwmoeder is pas nu de gefokte schapen gejoind.
Anders was het wel uwvader of uwouders geweestquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat een eer dat hij/zij/hun ons gejoind hebben
Tja, ik heb webspace van mijn provider, weet niet hoeveel traffic er gegenereerd wordt ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:51 schreef devzero het volgende:
Systeembeheer gaat ws op korte termijn strengere netwerk regels invoeren voor machines die "zelf beheert" worden. Of te wel, heeft er iemand hosting-ruimte voor fokschaap.nl?
Yay !quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:15 schreef TC_Artemis het volgende:
Yay ik heb folding@home nu ook draaien.. welk teamnummer moet ik joinen? heb nu 92 maar genomen.
kun je de pcs niet laten sobben voor een paar wekenquote:Op maandag 8 mei 2006 02:16 schreef devzero het volgende:
Maggie gefeliciteerd met je 500K
nu gaan die pcs ook wat rusten en kan chris misschien wel 2de worden
Ik heb over een paar weken een colo draaien. ben wel benieuwd naar de traffic iddquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:59 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Tja, ik heb webspace van mijn provider, weet niet hoeveel traffic er gegenereerd wordt ?
wel ruimte maar fokschaap live draait al niet (alle data van rosetta ophalen duurt te lang)quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:51 schreef devzero het volgende:
Systeembeheer gaat ws op korte termijn strengere netwerk regels invoeren voor machines die "zelf beheert" worden. Of te wel, heeft er iemand hosting-ruimte voor fokschaap.nl?
quote:Op zondag 14 mei 2006 05:02 schreef devzero het volgende:1.000.000
![]()
zo, tijd voor een volgend project
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kun je de pcs niet laten sobben voor een paar weken
Laat je ons ff weten wat het wordt?quote:Op zondag 14 mei 2006 05:02 schreef devzero het volgende:1.000.000
![]()
zo, tijd voor een volgend project
hier gaat het prima hoor, alleen het is de laatste tijd erg rustig, zowel in het topic als op irc....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:45 schreef Eronymus het volgende:
OLE!
Alles goed met de schaapjes? Heb er trouwens genoeg gezien in Nieuw Zeeland.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:01 schreef devzero het volgende:
Nog maar 2/5 van mijn macs aan de gang bij D2OL en nu al een 1ste plaats in de daily![]()
Es kijken hoever we komen, heb gezegd dat ik niet ging stoppen tot we de top 30 zouden bereikenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
nette flush mcintosh op sob
goede impuls
gelijk 1 plaatjes overall erbij
quote:
het scheelt inderdaad heel veel nu devzero een ander project doet.....quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:22 schreef Maggie het volgende:
We geven natúúrlijk de schuld aan devzero Valing, dat lijkt me duidelijk
Jaja jij hebt de competitie natuurlijk opgegeven.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:04 schreef mcintosh het volgende:
Ik doe ff Sobben Fjolle
Wel plek 3 vandaag
boinc client?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:12 schreef devzero het volgende:
Wat ik nou jammer vind aan de punten telling bij rosetta is dat het niet uitmaakt hoeveel WU je doet, maar welke boinc client je draait. Die ene machine waar Maggie nu op draait zou, als hij fulltime zou draaien, iets van 2200 punten per dag halen. Alleen maar omdat daar de boinc client enorm van is geoptimaliseerd. Op vergelijkbare machines (maar oudere versie OS, dus minder geoptimaliseerde boinc) kreeg ik slechts 800 punten per dag per machine, terwijl die toch dezelfde hoeveelheid werk doen.
Dus fjolle, "ben te sterk geworden" kun je beter veranderen in "heb betere clients gevonden"![]()
Geachte Mama-schaap,quote:Op maandag 22 mei 2006 13:06 schreef Fjolle het volgende:
Zeer geachte mede-schaapjes,
Natuurlijk vind ik het niet erg om daily eerste te staan en de gehele top 4 in mijn inhaalstats te krijgen, maar dit betekent wel dat er iets mis is. Waar blijven alle schaapjes? Dartel in de wei aan het dansen met de lammetjes? Of in de wacht staan om geschoren te worden? Maar iig lieve ooien en rammen als dit zo doorgaat raken we onze nummer 2 positie kwijt...................
In afwachting van uw reactie verblijf ik,
Het mama-schaap.
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:18 schreef dr.dunno het volgende:
ik mis geloof ik wat; zal wel komen doordat ik meer kennis van hardware heb
als we het toch over optimaliseren hebbenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:12 schreef devzero het volgende:
Wat ik nou jammer vind aan de punten telling bij rosetta is dat het niet uitmaakt hoeveel WU je doet, maar welke boinc client je draait. Die ene machine waar Maggie nu op draait zou, als hij fulltime zou draaien, iets van 2200 punten per dag halen. Alleen maar omdat daar de boinc client enorm van is geoptimaliseerd. Op vergelijkbare machines (maar oudere versie OS, dus minder geoptimaliseerde boinc) kreeg ik slechts 800 punten per dag per machine, terwijl die toch dezelfde hoeveelheid werk doen.
Dus fjolle, "ben te sterk geworden" kun je beter veranderen in "heb betere clients gevonden"![]()
hmmzzz dus dan moet ik maar eens voor mijn boinc versie de goede gaan instaleren??quote:Op maandag 22 mei 2006 23:00 schreef valing het volgende:
[..]
als we het toch over optimaliseren hebben
Gruntec heeft een nieuwe versie op zn site staan: http://calbe.dw70.de/boincw.html![]()
helaas staan er geen mac versies tussen![]()
gedaan.... zie weining verschil.... bm zegt gemiddelde was 6984.... en nu:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:12 schreef gateway het volgende:
[..]
hmmzzz dus dan moet ik maar eens voor mijn boinc versie de goede gaan instaleren??
met 1 mac sta jij met o2ol nog steeds op 1 en kun je ook nog makkelijk Rosetta draaienquote:Op maandag 22 mei 2006 23:11 schreef devzero het volgende:
[BOINC] Optimzed Client !!
benchmark van 22K
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met 1 mac sta jij met o2ol nog steeds op 1 en kun je ook nog makkelijk Rosetta draaien
dat zijn 16 cpu'squote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met 1 mac sta jij met o2ol nog steeds op 1 en kun je ook nog makkelijk Rosetta draaien
Ach, dat had nog wel een jaartje geduurtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:50 schreef Fjolle het volgende:
Want geef nu toe, het is toch niet echt fijn om een Fjolle in je achteruitkijkpiegel te hebben.
quote:Hello fellow XS Members!
We don't email you often but we're involved in something that can use your help. Our XS Rosetta team is involved in a battle for first place with the good folks at Free DC. What we'd like to ask from you is to come to the XS forum, stop into the Rosetta section and just take a look and see if this is something you'd be interested in doing. Be it to help out XtremeSystems, for the team spirit, the friendly competition, or for the stats! Also add that after sucessfully completing a certain amount of points, users will be eligible for a custom title of their choice. Have a look at the Rosetta forum to see what you need to do. But, so as not to be too long, we've got a few useful bits of information for you.
ja alleen we kunnen moeilijk heel fok gaan mailenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:15 schreef devzero het volgende:
Op /5 had iemand deze ook al gekregen, andere fokschaapjes ook?
[..]
Ik denk dat iedereen die op het XS forum staat ingeschreven die mail heeft gekregenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:44 schreef valing het volgende:
EDIT hmm nee toch niet gekregen, goeie spam filter waarschijnlijk![]()
Geacht mama-schaap,quote:Op maandag 22 mei 2006 13:06 schreef Fjolle het volgende:
Zeer geachte mede-schaapjes,
Natuurlijk vind ik het niet erg om daily eerste te staan en de gehele top 4 in mijn inhaalstats te krijgen, maar dit betekent wel dat er iets mis is. Waar blijven alle schaapjes? Dartel in de wei aan het dansen met de lammetjes? Of in de wacht staan om geschoren te worden? Maar iig lieve ooien en rammen als dit zo doorgaat raken we onze nummer 2 positie kwijt...................
In afwachting van uw reactie verblijf ik,
Het mama-schaap.
ROFLquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:31 schreef Timmo het volgende:
[..]
Geacht mama-schaap,
Helaas moet ik mededelen dat het merendeel van mijn schaapjes achmed tegen is gekomen. Deze vond de schaapjes er zo goed uit zien dat hij er maar shoarma van heeft gemaakt. voorlopig geen extra schaapjes van mijn kant. Tot dat ik een nieuwe groene wei heb gevonden, dan kan ik weer voorzichtig gaan kijken of er weer lammetjes geboren kunnen worden.
Hopend dat ik voldoende heb geblaat,
Bééééééh
jep ook gehadquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die op het XS forum staat ingeschreven die mail heeft gekregen
Mjah, wanhopig weet ik niet. Ze proberen gewoon met grote overmacht free-dc in te halen. En ik denk dat ze dat ook gaat lukken ook.quote:
ben benieuwd... gaat nog wel ff duren ... leuk om gade te slaan iigquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Mjah, wanhopig weet ik niet. Ze proberen gewoon met grote overmacht free-dc in te halen. En ik denk dat ze dat ook gaat lukken ook.
weer een dagje de pc aan laten staanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:42 schreef mcintosh het volgende:
Morpheus heeft de productie ook wat opgevoerd op SOB?
Nog 17 plekken tot de 30, we gaan lekkerquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
ga een kopie worden van de post hier boven , beetje echo in de ze ruimte
we zijn wel mooi weer plekje overal gestegen naar 47 , fokschaap stormt naar voren
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
mcintosh leuke boost heb je valling gegeven, dacht af of je bent aan het sparen of een je hebt een pc uitgevallen
normaal ben je altijd een stuk lager , heb je een andere pc erbij geschakeldquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:34 schreef valing het volgende:
[..]
![]()
even testen hoeveel ik kon sparen in 24 uur![]()
ja ik heb even mijn nieuwe pc even op SoB gezet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
normaal ben je altijd een stuk lager , heb je een andere pc erbij geschakeld
zou zeggen laat vaker mee draaienquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:21 schreef valing het volgende:
[..]
ja ik heb even mijn nieuwe pc even op SoB gezet.![]()
op rosetta haal ik toch niemand meer in zonder serverpark![]()
Asteblief zeg, dat gaat lekker aantikken zeg!quote:Op maandag 29 mei 2006 03:04 schreef Knarf het volgende:
Ook maar even aangemeld.
Ik heb hier een quad xeon 500, een dual AMD 2000+ en een 1,7 Pentium M aangesloten.
Even kijken wat mij dit opleverd.
Misschien dat ik nog wat Compaq Proliants DL360's (3,0 gHz) even kan mee laten lopen voor een paar dagen. Deze staan nu toch nog proef te draaien.
Maar die zullen niet altijd mee blijven lopen.
Jezus! Waarom wist ik dat niet eerder!quote:Op maandag 29 mei 2006 08:41 schreef DPC-Kristof het volgende:
Heb je de geoptimaliseerde client al gebruikt?
Zie http://users.pandora.be/truyts/BOINC/rosetta.xml#b252
(neem best die van Crunch3r)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 29-5-2006 9:16:32|| Number of CPUs: 1 29-5-2006 9:16:32|| 1447 double precision MIPS (Whetstone) per CPU 29-5-2006 9:16:32|| 2958 integer MIPS (Dhrystone) per CPU 29-5-2006 9:16:32||Finished CPU benchmarks -- 29-5-2006 9:37:43||Benchmark results: 29-5-2006 9:37:43|| Number of CPUs: 1 29-5-2006 9:37:43|| 2360 floating point MIPS (Whetstone) per CPU 29-5-2006 9:37:43|| 9362 integer MIPS (Dhrystone) per CPU 29-5-2006 9:37:43||Finished CPU benchmarks |
En dat is dus mijn probleem.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:22 schreef devzero het volgende:
Ik heb ook een aantal xeons gebruikt, maar ik vond die ook enorm tegenvallen. Ik heb geen idee of de nieuwe (geoptimaliseerde) versie beter werkt.
En die benchmark is per CPU en aangezien je met meerdere cpus meer jobs doet, wordt er dus wel rekening gehouden en krijg je dus ongeveer het dubbele of 4x aantal punten.
Ja miljoen zou leuk zijnquote:Op maandag 29 mei 2006 13:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
leuke flush weer mcintosh op sob, alleen jammer dat de stats even stil staan sinds 1.00 vannacht , we komen dit keer wel op een miljoen uit
Heeft een benchmark van 12K volgens ditquote:Op maandag 29 mei 2006 15:29 schreef Knarf het volgende:
229989 Di204000.161.91 309.97 GenuineIntel
Intel(R) Pentium(R) M processor 1.70GHz Microsoft Windows XP
Professional Edition, Service Pack 2, (05.01.2600.00) 29 May 2006 12:54:15 UTC
Heeft een benchmark van 5K3 volgens dit. De laatste heeft 2 cpus, dus kun je het dubbele nemen, dus 10K6.quote:229980 dualamd15k.stuifzwam.local 166.00 316.37 AuthenticAMD
AMD Athlon(TM) MP 2000+ Microsoft Windows XP
Professional Edition, Service Pack 2, (05.01.2600.00) 29 May 2006 11:53:19 UTC
Ik zie net dat volgens de boinc pagina, die machine een veeeel lagere benchmark heeft. Ik zou nog eens die benchmarks draaien als ik jou was (kan ook komen omdat er altijd een delay zit tussen updates).quote:Op maandag 29 mei 2006 15:13 schreef Knarf het volgende:
Dual AMD 2000+
29-5-2006 14:53:16|| 2035 floating point MIPS (Whetstone) per CPU
29-5-2006 14:53:16|| 8469 integer MIPS (Dhrystone) per CPU
Ik gebruik de geoptimalizeerde versie van Crunch3r op alle machines.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie net dat volgens de boinc pagina, die machine een veeeel lagere benchmark heeft. Ik zou nog eens die benchmarks draaien als ik jou was (kan ook komen omdat er altijd een delay zit tussen updates).
Even een reactie op mijzelf.quote:Op maandag 29 mei 2006 03:04 schreef Knarf het volgende:
Ook maar even aangemeld.
Ik heb hier een quad xeon 500, een dual AMD 2000+ en een 1,7 Pentium M aangesloten.
Even kijken wat mij dit opleverd.
Misschien dat ik nog wat Compaq Proliants DL360's (3,0 gHz) even kan mee laten lopen voor een paar dagen. Deze staan nu toch nog proef te draaien.
Maar die zullen niet altijd mee blijven lopen.
ik dacht ik flush even meequote:Op maandag 29 mei 2006 20:04 schreef mcintosh het volgende:
Valing doet ook nog een duit in het zakje
En ik heb voor het eerste over de miljoen geflusht
volgens mij staat DukeBox daar tussen de fokschapen en bij speedkikker nietquote:Op maandag 29 mei 2006 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik snap de kix site niet , snap te aantallen ook niet die daar staan , die kloppen ook niet met seventeen site , die van speedkikker wel op de tadah
Mijn linux PC heeft gewoon internet, en lijkt me dat die van Fjolle dat ook hebben, anders kan ze nooit crunchen voor Rosetta...?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:08 schreef gateway het volgende:
mijn schaapjes doen hinbest, maarhet wil niet zo opschieten....
En daarbij: op het IRC kanaal is geeen F**k te doen!!!! *verveeeeeeeeeeeel*
(owjah en Fjolle komt voorlopig nie tmee online, haar windows is opgeblazen (haar woorden)....)
Iemand die weet hoe je in Linux toch kan internetten??? (voor Fjolle, want die heeft nu alleen maar linux bakken tot haar beschikking.... en ze heeft nu al afkickverschijnselen!!)
Firefox kun je toch ook in Linux krijgen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:08 schreef gateway het volgende:
mijn schaapjes doen hinbest, maarhet wil niet zo opschieten....
En daarbij: op het IRC kanaal is geeen F**k te doen!!!! *verveeeeeeeeeeeel*
(owjah en Fjolle komt voorlopig nie tmee online, haar windows is opgeblazen (haar woorden)....)
Iemand die weet hoe je in Linux toch kan internetten??? (voor Fjolle, want die heeft nu alleen maar linux bakken tot haar beschikking.... en ze heeft nu al afkickverschijnselen!!)
ja wel internet, maar ook iets als FF of IE?? (en ik weet dat Fjolle MS haat dus doe maar FF....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:43 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mijn linux PC heeft gewoon internet, en lijkt me dat die van Fjolle dat ook hebben, anders kan ze nooit crunchen voor Rosetta...?
http://www.mozilla.com/firefox/all.htmlquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:29 schreef gateway het volgende:
[..]
ja wel internet, maar ook iets als FF of IE?? (en ik weet dat Fjolle MS haat dus doe maar FF....![]()
maar als je zoiets niet er al op hebt staan hoe kom je dan aan FF?? of zit er standaart iets ingebakken in Linux?
dat snap ik, maar als je niks hbt om te surfen, hoe krijg je dan FF op je pc??quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:37 schreef valing het volgende:
[..]
http://www.mozilla.com/firefox/all.html![]()
We are on the loose!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
fokschaap gaat vandaag wel aan de 600k komen
niet slecht voor een niet spaar actie
er zal wel wat zijn waarmee je dingen kunt downloaden alleen ik weer niet welke omdat dat per linux distro anders is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:19 schreef gateway het volgende:
[..]
dat snap ik, maar als je niks hbt om te surfen, hoe krijg je dan FF op je pc??
priemgetallen worden inprincipe gebruikt voor beveiligingstechnieken te verbeteren , rsa encryptie , rc project is ongekeerde , van probeer het maar te kraken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:58 schreef devzero het volgende:
Grote kans dat er al firefox op die bakken van fjolle staat....of ze hebben geen x-server en heeft het ook geen zin om het te downloaden
Binnenkort weer even wat schaapjes tijdelijk terug zetten op rosetta om de cureseekers een tijdje van hun daily 1ste te wippen. Daarna weer terug naar d2ol; sob is het type project wat ik uit princiepe niet draai omdat ik het nut er niet van zie
Hoe was het leven zonder internet??quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:59 schreef Fjolle het volgende:
Hoi![]()
Ik ben half terug. Heb alles zover kunnen herstellen om nog iets te kunnen doen, maar na het weekend moet er ws een gehele format c gebeuren![]()
quote:robbie1981 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 11:06:
Devzero onze kapitein in deze spannende tijden slaat oorlogstaal uit.
geluukgi heb je dat voor FOK! en IRC en Rossetta niet nodig!quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:38 schreef Fjolle het volgende:Zoiets he.
Nee ik heb alle verkeerd geinstalleerde virus-software eraf gegooid, deze opnieuw geinstalleerd en het lijkt te werken. Alleen is zinloos nog steeds zo rot als wat, maar zolang ik geen windowsdingen zelf probeer te gebruiken (zoiets als bestanden copieren en dergelijke onzin, die je toch nooit nodig hebt), lijkt ie te blijven draaien.
quote:XS is terug naar 2de plek gegaan en zal nu terug strijden voor een eerste plaats
De reden hiervan is dat LocalBussinessMen een hele hoop computers heeft kunnen bemachtigen bij de overheid maar dit is illegaal gebeurd. Er zal waarschijnlijk zelfs een onderzoek worden gedaan door de FBI. We hebben dan maar besloten om te vragen of de punten van LBM kunnen worden afgetrokken van onze score en LBM zal dan wss ook geband worden van R@H en XS forums.
Als je het zo bedenkt ging de strijd tijdens jullie stampede iets anders zijn geweest aangezien ze rond die periode 50k per dag deden...
Ik vind het zeer spijtig dat dit is gebeurd
Wij wisten hier absoluut niets van en laten ook niet toe dat members computers zonder toestemming gebruiken voor R@H.
en zo hoort hetquote:Op zaterdag 3 juni 2006 07:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
het lijkt erop dat ze de waarheid hebben gesproken
http://tadah.mine.nu/index.php?tabel=teamoffset&low=0&prefix=rah&datum=2006-06-03&dlow=1050
-3,7 miljoen punten
Het is dat je nummer 2 staat bij Rosetta en samen meer dan nummer 3&4 hebtquote:Op zondag 4 juni 2006 05:27 schreef Maggie het volgende:
Sorry, compleet offtopic maar het moet even:!
Ik doe mijn best.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:49 schreef devzero het volgende:
fokschaap staat nog steeds 1 op D2OLEn binnenkort een poging wagen bij rosetta?
Nog een paar dagen en je bent het 'schaapje'quote:Op zondag 4 juni 2006 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je doet zeker goed je bestaanstormend talent
Ik zie het, 4 machines erbij.quote:Op maandag 5 juni 2006 03:43 schreef devzero het volgende:
Zo terug uit San Diego en maar even wat nodes omzetten van d2ol naar rosetta
Dat zijn Mac Xserve machines. (alleen dan iets ouder dan die uit de link), de nieuwe xserve machines worden pas geil met een dual crusoequote:Op maandag 5 juni 2006 12:09 schreef Knarf het volgende:
Wat is dat nu voor hardware?
quote:Want dit is erg leuk:
Measured floating point speed 5543.5 million ops/sec
Measured integer speed 16079.98 million ops/sec
en 1e in de Megaflush top 5quote:Op zondag 4 juni 2006 16:49 schreef devzero het volgende:
fokschaap staat nog steeds 1 op D2OLEn binnenkort een poging wagen bij rosetta?
Nog gefeliciflapstaart, enzoquote:
alleen niet door onsquote:
Ik ben nog wat aan het sparen, plek 40 zal hopelijk iets eerder komenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen niet door ons
al zijn we wel beland op plaats 41 overall
de race naar 40 zal nog een 15 dagen duren gemiddeld , daarna stijgen we weer snel een aantal plekken en komen we in de buurt van pagina 1 van de stats overall (+/- 82 dagen)
laptopje op werk staat ook al te stampen offline , keer afspreken om samen die dag te flushenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:43 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik ben nog wat aan het sparen, plek 40 zal hopelijk iets eerder komen
Bijna plek dertig in zicht!!
Ik heb nog een dag of 6 nodig voor mijn 2 miljoen flushquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laptopje op werk staat ook al te stampen offline , keer afspreken om samen die dag te flushen
is dat een server op pc die niets anders doet en stil staatquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:18 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik heb nog een dag of 6 nodig voor mijn 2 miljoen flush
Aankomende dinsdag waarschijnlijk![]()
Mijn score ist trouwens verbluffend constant
2006-06-06 180.217
2006-06-05 180.217
2006-06-04 181.217
2006-06-03 179.217
2006-06-02 180.217
Jah, is een PC die hele dag niks anders doetquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is dat een server op pc die niets anders doet en stil staat
ik vind het bestquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:26 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Jah, is een PC die hele dag niks anders doet
Maareh dinsdag schikt?
Hey veel plezier!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:46 schreef Fjolle het volgende:
Zo mijn Pc gaat even uit, ik ga namelijk een lang weekend weg.
Dus doorchrunchen jullie hier om te gemis goed te maken en tot over een paar dagen
tis vandaag geworden aan je score te zien , ik flush ook nuquote:Op zondag 11 juni 2006 05:36 schreef mcintosh het volgende:
Aan Morpeus, dinsdag ga ik niet redden met deze test, ik hoop dat met maandag wordt, maar misschien wordt het vandaag nog... zit op 93,5%
Als het maar een of twee procent scheelt pauzeer ik de manager wel tot morgen, anders wordt het gewoon vandaag
Jepquote:Op maandag 12 juni 2006 00:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tis vandaag geworden aan je score te zien , ik flush ook nu
had helaas niet meer kunnen doen , laptop had wat moeite met het warme weer.quote:Op maandag 12 juni 2006 07:23 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Jep
Had meer verwacht eigenlijk, maar goed, weten we nu ook dat 1 test 1,3 miljoen punten is...
Top 20 here I amquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:26 schreef Knarf het volgende:
Woei, in de top 25
Nog 3 of 4 dagen en dan in de top 20.
Hmmm, eerst maar de top tien. Dat moet wel binnen twintig dagen lukken. Daarna zien we wel weerquote:
Kunnen de schapen het aan?quote:I was back at work today and Rhiju and Bin showed me the current sets of CASP7 targets they are working on. Most of them are much bigger than the proteins we tested on during the spring, and almost certainly require more computer time. So please recruit all of your friends and relations for the next month and a half--we are going to need every spare cycle!
WIn2003 Server, dus dat wordt wel gebruikt.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:43 schreef devzero het volgende:
Of boinc/rosetta wel of niet gebruik maakt van je L2 cpu cache hangt natuurlijk van je OS afHoewel ik niet weet hoe groot de datastructuren van rosetta zijn, denk ik dat je niet veel verschil zult merken tussen 1 en 2 MB cache.
Die knipoog was niet duidelijk denk ik. Cpu cache hiërarchie wordt vrnl door de hardware aangestuurd. Zelfs dos zal (denk ikquote:Op maandag 19 juni 2006 21:30 schreef Knarf het volgende:
WIn2003 Server, dus dat wordt wel gebruikt.
Er staat nl. ook Exchange en SQL server op, die gebruiken de cache wel.
Je hebt de source code van rosettaquote:En twee data structuren van Rosseta zijn nu meer dan 220 MB en twee van meer dan 100 MB,
Hij is nu oa. met twee CASP7 bestanden bezig. Deze verbruiken nu 265 en 215 MB geheugen.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Die knipoog was niet duidelijk denk ik. Cpu cache hiërarchie wordt vrnl door de hardware aangestuurd. Zelfs dos zal (denk ik) gebruik maken van de cache op je cpu. Sommige cpu's (zoals de sparc v9) hebben wel extra instructies waarmee de programmeur data/instructies kan prefetchen.
[..]
Je hebt de source code van rosetta
Met 3 cent per stekje zul je nog wel even moeten doorwerken om terug te kunnen komenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:58 schreef Eronymus het volgende:
Geen idee hoelang ik hier blijf dat zie ik nog wel....
250.000quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:02 schreef Fjolle het volgende:
Nee Eronymus, we vergeten je zeker niet en je wordt echt wel gemist hier.![]()
Maareh:
* Fjolle heeft een leuke mijlpaal bereikt.
Hiernaast ga ik hard op weg om eindelijk eens een oude battle (nog uit FAD-tijd) te winnen.
Timmo: ik kom eraan.![]()
vergeten zeker nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:58 schreef Eronymus het volgende:
Hela schaapjes! Zijn jullie me al vergeten???![]()
Mis ik wat?? Heb ff snel in topic geneust maar het gaat goed zo te zien.
Btw ik zit nu in Bundaberg, wou eerst van Sydney naar zuiden gaan maar ben nu van plan om toch de andere kant op te gaan, via de oostkust naar noorden. Heb momenteel werk moet dozen vouwen voor tomaten en paprika's. Is beter betaald dan 't tomaten plukken en de sweet potato stekjes snijden (die laatste was 3 cent per stuk). Geen idee hoelang ik hier blijf dat zie ik nog wel....
De groetjes en graas ze!
als dat is zou kunnenquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:47 schreef devzero het volgende:
Ik las in eerste instantie "De PC de hele dag niet aanzetten"![]()
You drunkquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:47 schreef devzero het volgende:
Ik las in eerste instantie "De PC de hele dag niet aanzetten"![]()
de schaapjes waren eerder klaar , 1,5 dag grazen , 00;00 uur deze morgen passeerden we de 559.112 grasprietjes. en klimmen daarmee door naar plek 37 overall en zullen 10-11 dagen moeten grazen om met succes plek 36 stabiel in beslag te nemen, over 20-22 stagen staan we in de top 30quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
its a beautiful day , the sun is shining
de fokschaapjes dartelen fijn naar plekje 38 overall toe bij sob , nog 559.112 grassprietjes eten (2 daagjes eten) dan is nr 37 in beeld
Eerst nummer 1 op rosetta worden en blijven dan zien we wel verder.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de schaapjes waren eerder klaar , 1,5 dag grazen , 00;00 uur deze morgen passeerden we de 559.112 grasprietjes. en klimmen daarmee door naar plek 37 overall en zullen 10-11 dagen moeten grazen om met succes plek 36 stabiel in beslag te nemen, over 20-22 stagen staan we in de top 30
mocht je nog een pctje over hebben al is het maar voor paar uurtjes per dag , zet hem op sob een strijd mee naar de top 10
nog 45 dagen als alles meezitquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:50 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Eerst nummer 1 op rosetta worden en blijven dan zien we wel verder.
gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:00 schreef devzero het volgende:
En fokschaap heeft ook een mijlpaaltje bij rosetta...4.000.000
Ehm, ten eerste.. dan hadden wij een mijlpaal van 2M..quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:08 schreef devzero het volgende:
Stel nou eens he, dat Maggie en ik hadden samengewerkt met rosetta......dan had ik nu een mijlpaal van 2M
http://forum.folding-community.org/viewtopic.php?t=15464&highlight=quote:We will likely be making a major press annoucement in the fall, which should attract a lot of attention (due to the significance of the news). Sorry to be vague here. Stay tuned!
Helaas met die tegenwoordige jobs is het niet echt te doen om te sparen, maar ik zal nog even zien of het iig met mijn laptop nog een aantal dagen kan.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:03 schreef valing het volgende:
Gaat er eigenlijk nog iemand sparen voor onze verjaardag?
"De FOK!kers van FOKschaap hebben zich op 2 juli 2005 verenigd in het subteam [DPC]FOKschaap"![]()
ik zet mijn schaapjes maar even in spaarstand![]()
Ach bij elkaar opgeteld sta je straks nog zo'n 3 miljoen punten voor, maar ja, de nummer 1 positie is straks van mijquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:wordt morgen ingehaald door mcintosh op sob
pak ik je daarna weer terugquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:16 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ach bij elkaar opgeteld sta je straks nog zo'n 3 miljoen punten voor, maar ja, de nummer 1 positie is straks van mij![]()
Bijna bij plek 30![]()
Je had wat gespaard he!quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
pak ik je daarna weer terug
per ongeluk gespaard , laptopje bleek een tijdje gedraait te hebben met server die hij niet kom bereikenquote:Op donderdag 29 juni 2006 06:33 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je had wat gespaard he!
Vandaag dan naar nr. 1 dan maar
Executie uitgevoerd, relatief pijnloos tochquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
per ongeluk gespaard , laptopje bleek een tijdje gedraait te hebben met server die hij niet kom bereiken, dus was even uitstel van executie
Zijn output is al verminderd, zal wel loslopenquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:03 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Executie uitgevoerd, relatief pijnloos toch![]()
zou haast me pc´s extra aan laten staan!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
op basis van de gegevens van afgelopen 10 dagen (zonder vandaag)
Fokschaap
302971 punten = 30297,10 punten gemiddeld per dag
500000 - 4.212.383 (eindscore gisteren) = 787617 / 30297 = 25,9 dagen gemiddeld voor de 5 miljoen grens behaald is
Cureseekers
194133 punten = 19413,3 punten gemiddeld per dag
500000 - 4.487.662 (eindscore gisteren) = 512338 / 19413 = 26,3 dagen gemiddeld voor de 5 miljoen grens behaald is
als we boven ons gemiddelde zitten en cureseekers niet dan halen we het eerder de 5 miljoen dan zij en hebben we daarvoor al ingehaald
mooiquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
worden zware dagen voor de pcs met dit weer , ondanks dat p36 gehaald bij sob overall , morgen p35 , nog 5 plekken dan is mcintosh erweer bij om rosetta te ondersteunen
Mooie woordenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:56 schreef devzero het volgende:
voor 3 weken bij Maggie
mogen we je dan charteren om sob mee te gaan draaien , die pakt 16-18 mbquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:26 schreef Renesite het volgende:
Ik ben gekapt
Het vroeg 100mb/ram van mijn pc
Kijk morgen wel ff, zit nu op de laptopquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mogen we je dan charteren om sob mee te gaan draaien , die pakt 16-18 mb
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:12 schreef Fjolle het volgende:
@Timmo.Geniet nog maar even van je plekkie, want ik kom er eindelijk aan.
zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:56 schreef devzero het volgende:
Zal ik mijn schaapjes dan toch maar laten lopen als ik voor 3 weken bij Maggie zit
aaaaaahhhhhhhhhquote:
Vandaar die 'super' CPU in dat verdere niets voorstellende systeempje.quote:
Ja precies, verder deed ie ook weinig..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:23 schreef Knarf het volgende:
[..]
Vandaar die 'super' CPU in dat verdere niets voorstellende systeempje.
Je kon er ook weinig anders mee dan crunchen
![]()
dan ga ik mooi door voor #7quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:47 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja precies, verder deed ie ook weinig..
En nu heb ik nog een AMD 64 3400+ staan, en dat is het
Veel plezier Fjolle!!! Rust maar lekker uitquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:06 schreef Fjolle het volgende:
He schaapjes,
Hier gaat de laptop weer eens uit morgen. Twee weken lang krijgt hij rust, terwijl wij elders gaan uitrusten. Bij terugkomst hebben jullie de nummer 1 positie stevig in handen he. Er wordt wel wat gesputterd aan de andere kant dat zij eerst de 5 miljoen willen halen, maar dat gaan wij doen.![]()
Een grote knuffel van mij.![]()
Hehe ja zie die post over mijn pc hierbovenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:59 schreef gateway het volgende:
... maar mijn laptop gaat nu ook uit voor een paar uur, hij 61 graden en loopt al en paar dagen,... ff rust...
woei dus we gaan het halen als we zo doorgaan???quote:Op zondag 9 juli 2006 11:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
in 11 dagen hebben we de cureseekers ingehaald
de race, naar de 5 miljoen zal in dit tempo
21,9 om 16,62 in het voordeel van de de fokschapen komen te liggen
Ja had em op spaar stand staan... was niet de bedoeling, eerst naar nummer 30quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
het is erg stil inderdaad bij de cureseekers ,
nice flushje mcintosh miste je vandaag al
Dat is het fok-effect, vele kleintjes maken grootquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:55 schreef DPC-Kristof het volgende:
Jullie zijn ook met iets meer leden als CS, dus...
jep, mjah fad stelde ook niet echt hoge eisen aan de pc....quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is het fok-effect, vele kleintjes maken grootAlleen was de overmacht bij find-a-drug veel groter dan bij rosetta.
netjes!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:05 schreef devzero het volgende:
Je zou er toch verlegen van worden[D2OL] hitparade van week 28
Ik weet dat er hier mensen zijn die BOINC draaien of gedraaid hebben, en ook (deels) andere projecten draaien. Daarom wil ik hier de oproep doorgeven, en uit David's naam vragen of je een weekje full speed kan gaan op rosetta.quote:Kristof,
As I posted this morning, we are desperately short of computing power
for the next 9 days or so due to the very large
number of CASP targets coming due. any suggestions on
things I could do to try to up production in the very short term?
(one possibility would be for people who like to contribute to multiple
projects to switch to 100% rosetta for the next 10 days
and then make up the lost time on the other projects in the following
10 days).
in any event, if you can encourage your team members that would be
great!
Thanks,
David
Mijlpalenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:17 schreef devzero het volgende:
Ik wil (ooit) ook nog wel eens een duikcursus doen. Voldoende leuke plaatsen om te duiken in Florida
En vandaag zet ik weer een klein paaltje in mijn trofeeen kast
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:05 schreef Eronymus het volgende:
slechte nieuws -> m'n computer blijft dus nog tijdje langer in stof liggen (zonder rosetta dus....)![]()
Nou, dan moet eronymus ook maar gauw terugkomen!! weer een pc meer!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:07 schreef DPC-Kristof het volgende:
Mag ik nog even een oproep doen hier?
Ik zit met een probleem!
Ik kreeg vandaag via e-mail een (nood)oproep van David Baker:
[..]
Ik weet dat er hier mensen zijn die BOINC draaien of gedraaid hebben, en ook (deels) andere projecten draaien. Daarom wil ik hier de oproep doorgeven, en uit David's naam vragen of je een weekje full speed kan gaan op rosetta.
Langs de andere kant besef ik dat ik hierdoor mijn eigen subteam achteruit help, want dan zuilen jullie ons sneller van de #1 spot verdrijven, maar de projectresultaten gaan uiteraard boven de stats
Morgen op plekkie 32quote:Op zondag 16 juli 2006 17:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
poleposition 33 is gehaald op sob overall , bijna in de top30 overall
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |