Jaja jij hebt de competitie natuurlijk opgegeven.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:04 schreef mcintosh het volgende:
Ik doe ff Sobben Fjolle
Wel plek 3 vandaag
boinc client?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:12 schreef devzero het volgende:
Wat ik nou jammer vind aan de punten telling bij rosetta is dat het niet uitmaakt hoeveel WU je doet, maar welke boinc client je draait. Die ene machine waar Maggie nu op draait zou, als hij fulltime zou draaien, iets van 2200 punten per dag halen. Alleen maar omdat daar de boinc client enorm van is geoptimaliseerd. Op vergelijkbare machines (maar oudere versie OS, dus minder geoptimaliseerde boinc) kreeg ik slechts 800 punten per dag per machine, terwijl die toch dezelfde hoeveelheid werk doen.
Dus fjolle, "ben te sterk geworden" kun je beter veranderen in "heb betere clients gevonden"![]()
Geachte Mama-schaap,quote:Op maandag 22 mei 2006 13:06 schreef Fjolle het volgende:
Zeer geachte mede-schaapjes,
Natuurlijk vind ik het niet erg om daily eerste te staan en de gehele top 4 in mijn inhaalstats te krijgen, maar dit betekent wel dat er iets mis is. Waar blijven alle schaapjes? Dartel in de wei aan het dansen met de lammetjes? Of in de wacht staan om geschoren te worden? Maar iig lieve ooien en rammen als dit zo doorgaat raken we onze nummer 2 positie kwijt...................
In afwachting van uw reactie verblijf ik,
Het mama-schaap.
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:18 schreef dr.dunno het volgende:
ik mis geloof ik wat; zal wel komen doordat ik meer kennis van hardware heb
als we het toch over optimaliseren hebbenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:12 schreef devzero het volgende:
Wat ik nou jammer vind aan de punten telling bij rosetta is dat het niet uitmaakt hoeveel WU je doet, maar welke boinc client je draait. Die ene machine waar Maggie nu op draait zou, als hij fulltime zou draaien, iets van 2200 punten per dag halen. Alleen maar omdat daar de boinc client enorm van is geoptimaliseerd. Op vergelijkbare machines (maar oudere versie OS, dus minder geoptimaliseerde boinc) kreeg ik slechts 800 punten per dag per machine, terwijl die toch dezelfde hoeveelheid werk doen.
Dus fjolle, "ben te sterk geworden" kun je beter veranderen in "heb betere clients gevonden"![]()
hmmzzz dus dan moet ik maar eens voor mijn boinc versie de goede gaan instaleren??quote:Op maandag 22 mei 2006 23:00 schreef valing het volgende:
[..]
als we het toch over optimaliseren hebben
Gruntec heeft een nieuwe versie op zn site staan: http://calbe.dw70.de/boincw.html![]()
helaas staan er geen mac versies tussen![]()
gedaan.... zie weining verschil.... bm zegt gemiddelde was 6984.... en nu:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:12 schreef gateway het volgende:
[..]
hmmzzz dus dan moet ik maar eens voor mijn boinc versie de goede gaan instaleren??
met 1 mac sta jij met o2ol nog steeds op 1 en kun je ook nog makkelijk Rosetta draaienquote:Op maandag 22 mei 2006 23:11 schreef devzero het volgende:
[BOINC] Optimzed Client !!
benchmark van 22K
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met 1 mac sta jij met o2ol nog steeds op 1 en kun je ook nog makkelijk Rosetta draaien
dat zijn 16 cpu'squote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met 1 mac sta jij met o2ol nog steeds op 1 en kun je ook nog makkelijk Rosetta draaien
Ach, dat had nog wel een jaartje geduurtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:50 schreef Fjolle het volgende:
Want geef nu toe, het is toch niet echt fijn om een Fjolle in je achteruitkijkpiegel te hebben.
quote:Hello fellow XS Members!
We don't email you often but we're involved in something that can use your help. Our XS Rosetta team is involved in a battle for first place with the good folks at Free DC. What we'd like to ask from you is to come to the XS forum, stop into the Rosetta section and just take a look and see if this is something you'd be interested in doing. Be it to help out XtremeSystems, for the team spirit, the friendly competition, or for the stats! Also add that after sucessfully completing a certain amount of points, users will be eligible for a custom title of their choice. Have a look at the Rosetta forum to see what you need to do. But, so as not to be too long, we've got a few useful bits of information for you.
ja alleen we kunnen moeilijk heel fok gaan mailenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:15 schreef devzero het volgende:
Op /5 had iemand deze ook al gekregen, andere fokschaapjes ook?
[..]
Ik denk dat iedereen die op het XS forum staat ingeschreven die mail heeft gekregenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:44 schreef valing het volgende:
EDIT hmm nee toch niet gekregen, goeie spam filter waarschijnlijk![]()
Geacht mama-schaap,quote:Op maandag 22 mei 2006 13:06 schreef Fjolle het volgende:
Zeer geachte mede-schaapjes,
Natuurlijk vind ik het niet erg om daily eerste te staan en de gehele top 4 in mijn inhaalstats te krijgen, maar dit betekent wel dat er iets mis is. Waar blijven alle schaapjes? Dartel in de wei aan het dansen met de lammetjes? Of in de wacht staan om geschoren te worden? Maar iig lieve ooien en rammen als dit zo doorgaat raken we onze nummer 2 positie kwijt...................
In afwachting van uw reactie verblijf ik,
Het mama-schaap.
ROFLquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:31 schreef Timmo het volgende:
[..]
Geacht mama-schaap,
Helaas moet ik mededelen dat het merendeel van mijn schaapjes achmed tegen is gekomen. Deze vond de schaapjes er zo goed uit zien dat hij er maar shoarma van heeft gemaakt. voorlopig geen extra schaapjes van mijn kant. Tot dat ik een nieuwe groene wei heb gevonden, dan kan ik weer voorzichtig gaan kijken of er weer lammetjes geboren kunnen worden.
Hopend dat ik voldoende heb geblaat,
Bééééééh
jep ook gehadquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die op het XS forum staat ingeschreven die mail heeft gekregen
Mjah, wanhopig weet ik niet. Ze proberen gewoon met grote overmacht free-dc in te halen. En ik denk dat ze dat ook gaat lukken ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |