Eerst nummer 1 op rosetta worden en blijven dan zien we wel verder.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de schaapjes waren eerder klaar , 1,5 dag grazen , 00;00 uur deze morgen passeerden we de 559.112 grasprietjes. en klimmen daarmee door naar plek 37 overall en zullen 10-11 dagen moeten grazen om met succes plek 36 stabiel in beslag te nemen, over 20-22 stagen staan we in de top 30
mocht je nog een pctje over hebben al is het maar voor paar uurtjes per dag , zet hem op sob een strijd mee naar de top 10
nog 45 dagen als alles meezitquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:50 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Eerst nummer 1 op rosetta worden en blijven dan zien we wel verder.
gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:00 schreef devzero het volgende:
En fokschaap heeft ook een mijlpaaltje bij rosetta...4.000.000
Ehm, ten eerste.. dan hadden wij een mijlpaal van 2M..quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:08 schreef devzero het volgende:
Stel nou eens he, dat Maggie en ik hadden samengewerkt met rosetta......dan had ik nu een mijlpaal van 2M
http://forum.folding-community.org/viewtopic.php?t=15464&highlight=quote:We will likely be making a major press annoucement in the fall, which should attract a lot of attention (due to the significance of the news). Sorry to be vague here. Stay tuned!
Helaas met die tegenwoordige jobs is het niet echt te doen om te sparen, maar ik zal nog even zien of het iig met mijn laptop nog een aantal dagen kan.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:03 schreef valing het volgende:
Gaat er eigenlijk nog iemand sparen voor onze verjaardag?
"De FOK!kers van FOKschaap hebben zich op 2 juli 2005 verenigd in het subteam [DPC]FOKschaap"![]()
ik zet mijn schaapjes maar even in spaarstand![]()
Ach bij elkaar opgeteld sta je straks nog zo'n 3 miljoen punten voor, maar ja, de nummer 1 positie is straks van mijquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:wordt morgen ingehaald door mcintosh op sob
pak ik je daarna weer terugquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:16 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ach bij elkaar opgeteld sta je straks nog zo'n 3 miljoen punten voor, maar ja, de nummer 1 positie is straks van mij![]()
Bijna bij plek 30![]()
Je had wat gespaard he!quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
pak ik je daarna weer terug
per ongeluk gespaard , laptopje bleek een tijdje gedraait te hebben met server die hij niet kom bereikenquote:Op donderdag 29 juni 2006 06:33 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je had wat gespaard he!
Vandaag dan naar nr. 1 dan maar
Executie uitgevoerd, relatief pijnloos tochquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
per ongeluk gespaard , laptopje bleek een tijdje gedraait te hebben met server die hij niet kom bereiken, dus was even uitstel van executie
Zijn output is al verminderd, zal wel loslopenquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:03 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Executie uitgevoerd, relatief pijnloos toch![]()
zou haast me pc´s extra aan laten staan!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
op basis van de gegevens van afgelopen 10 dagen (zonder vandaag)
Fokschaap
302971 punten = 30297,10 punten gemiddeld per dag
500000 - 4.212.383 (eindscore gisteren) = 787617 / 30297 = 25,9 dagen gemiddeld voor de 5 miljoen grens behaald is
Cureseekers
194133 punten = 19413,3 punten gemiddeld per dag
500000 - 4.487.662 (eindscore gisteren) = 512338 / 19413 = 26,3 dagen gemiddeld voor de 5 miljoen grens behaald is
als we boven ons gemiddelde zitten en cureseekers niet dan halen we het eerder de 5 miljoen dan zij en hebben we daarvoor al ingehaald
mooiquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
worden zware dagen voor de pcs met dit weer , ondanks dat p36 gehaald bij sob overall , morgen p35 , nog 5 plekken dan is mcintosh erweer bij om rosetta te ondersteunen
Mooie woordenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:56 schreef devzero het volgende:
voor 3 weken bij Maggie
mogen we je dan charteren om sob mee te gaan draaien , die pakt 16-18 mbquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:26 schreef Renesite het volgende:
Ik ben gekapt
Het vroeg 100mb/ram van mijn pc
Kijk morgen wel ff, zit nu op de laptopquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mogen we je dan charteren om sob mee te gaan draaien , die pakt 16-18 mb
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:12 schreef Fjolle het volgende:
@Timmo.Geniet nog maar even van je plekkie, want ik kom er eindelijk aan.
zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:56 schreef devzero het volgende:
Zal ik mijn schaapjes dan toch maar laten lopen als ik voor 3 weken bij Maggie zit
aaaaaahhhhhhhhhquote:
Vandaar die 'super' CPU in dat verdere niets voorstellende systeempje.quote:
Ja precies, verder deed ie ook weinig..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:23 schreef Knarf het volgende:
[..]
Vandaar die 'super' CPU in dat verdere niets voorstellende systeempje.
Je kon er ook weinig anders mee dan crunchen
![]()
dan ga ik mooi door voor #7quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:47 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja precies, verder deed ie ook weinig..
En nu heb ik nog een AMD 64 3400+ staan, en dat is het
Veel plezier Fjolle!!! Rust maar lekker uitquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:06 schreef Fjolle het volgende:
He schaapjes,
Hier gaat de laptop weer eens uit morgen. Twee weken lang krijgt hij rust, terwijl wij elders gaan uitrusten. Bij terugkomst hebben jullie de nummer 1 positie stevig in handen he. Er wordt wel wat gesputterd aan de andere kant dat zij eerst de 5 miljoen willen halen, maar dat gaan wij doen.![]()
Een grote knuffel van mij.![]()
Hehe ja zie die post over mijn pc hierbovenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:59 schreef gateway het volgende:
... maar mijn laptop gaat nu ook uit voor een paar uur, hij 61 graden en loopt al en paar dagen,... ff rust...
woei dus we gaan het halen als we zo doorgaan???quote:Op zondag 9 juli 2006 11:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
in 11 dagen hebben we de cureseekers ingehaald
de race, naar de 5 miljoen zal in dit tempo
21,9 om 16,62 in het voordeel van de de fokschapen komen te liggen
Ja had em op spaar stand staan... was niet de bedoeling, eerst naar nummer 30quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
het is erg stil inderdaad bij de cureseekers ,
nice flushje mcintosh miste je vandaag al
Dat is het fok-effect, vele kleintjes maken grootquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:55 schreef DPC-Kristof het volgende:
Jullie zijn ook met iets meer leden als CS, dus...
jep, mjah fad stelde ook niet echt hoge eisen aan de pc....quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is het fok-effect, vele kleintjes maken grootAlleen was de overmacht bij find-a-drug veel groter dan bij rosetta.
netjes!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:05 schreef devzero het volgende:
Je zou er toch verlegen van worden[D2OL] hitparade van week 28
Ik weet dat er hier mensen zijn die BOINC draaien of gedraaid hebben, en ook (deels) andere projecten draaien. Daarom wil ik hier de oproep doorgeven, en uit David's naam vragen of je een weekje full speed kan gaan op rosetta.quote:Kristof,
As I posted this morning, we are desperately short of computing power
for the next 9 days or so due to the very large
number of CASP targets coming due. any suggestions on
things I could do to try to up production in the very short term?
(one possibility would be for people who like to contribute to multiple
projects to switch to 100% rosetta for the next 10 days
and then make up the lost time on the other projects in the following
10 days).
in any event, if you can encourage your team members that would be
great!
Thanks,
David
Mijlpalenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:17 schreef devzero het volgende:
Ik wil (ooit) ook nog wel eens een duikcursus doen. Voldoende leuke plaatsen om te duiken in Florida
En vandaag zet ik weer een klein paaltje in mijn trofeeen kast
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:05 schreef Eronymus het volgende:
slechte nieuws -> m'n computer blijft dus nog tijdje langer in stof liggen (zonder rosetta dus....)![]()
Nou, dan moet eronymus ook maar gauw terugkomen!! weer een pc meer!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:07 schreef DPC-Kristof het volgende:
Mag ik nog even een oproep doen hier?
Ik zit met een probleem!
Ik kreeg vandaag via e-mail een (nood)oproep van David Baker:
[..]
Ik weet dat er hier mensen zijn die BOINC draaien of gedraaid hebben, en ook (deels) andere projecten draaien. Daarom wil ik hier de oproep doorgeven, en uit David's naam vragen of je een weekje full speed kan gaan op rosetta.
Langs de andere kant besef ik dat ik hierdoor mijn eigen subteam achteruit help, want dan zuilen jullie ons sneller van de #1 spot verdrijven, maar de projectresultaten gaan uiteraard boven de stats
Morgen op plekkie 32quote:Op zondag 16 juli 2006 17:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
poleposition 33 is gehaald op sob overall , bijna in de top30 overall
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |