Die flitsers tot daar aan toe, maar 80 kilometer zonesquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:23 schreef BobbyB het volgende:
Het wordt weer tijd dat we met zijn allen op het binnenhof in Den Haag gaan staan want we betalen in dit land alles dubbel: wegenbelasting, belasting op de brandstof, accijns en belasting over de accijns. Daarbij krijgen we ook nog steeds dat kwartje van die peniskoker genaamd Kok terug. Zien we ooit wat van al die belastingen terug? Ja: flitsers, traject controles en 80KM zones.
Dat is nog een vrij hoog gebruik mijns inziens. Ik rij zelf een Clio diesel (lease) en ik haal met gemak >1:20 en dat terwijl ik veel op de snelweg zit.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:42 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik rij een Ibiza diesel, en ik haal 500 - 600 op 40 liter brandstof
Ik voor 1,489quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:26 schreef hollander172 het volgende:
Net nog getankt voor 1,485 p.l.dus waar TS zich zo druk om maakt weet ik niet.
Ik zou zeggen: probeer het, en kom hier dan even melden of het werktquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:36 schreef MouseOver het volgende:
Een fles spiritus kost maar een euro nietwaar? Kun je daarmee bijmengen?
Neequote:Op zaterdag 22 april 2006 22:36 schreef MouseOver het volgende:
Je kan wel na het tanken 100 ml thinner toevoegen aan je tank. Dan rij je 5 tot 10% zuiniger.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:36 schreef MouseOver het volgende:
Of 100% zuiniger, niet meer. Kan nergens vinden dat thinnerquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Je kan wel na het tanken 100 ml thinner toevoegen aan je tank. Dan rij je 5 tot 10% zuiniger.
Thinner bestaat voor een groot gedeelte uit tolueen. Da's een spulletje wat oliemaatschappijen ook gebruiken om 't octaangehalte omhoog te krijgen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:57 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Of 100% zuiniger, niet meer. Kan nergens vinden dat thinnerzou werken
Vertel!quote:Op zondag 23 april 2006 01:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik lach me steeds harder m'n lul uit m'n broek. Ik rijd nu al zowat twee jaar op slaolie en die is nog steeds voor ¤ 0,59 per liter verkrijgbaar. Eens per week even aan die vriendelijke meneer van de C1000 vragen of hij weer netjes 6 dozen voor me uit het magazijn wil halen en ik kan weer 1200 kilometer rijden.
Ik wil er een die op zaadolie loopt. gratis bijtanken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:39 schreef pomtiedom het volgende:
Nu is dat nadelig, maar het zorgt voor een extra stimulans op alternatieven.
Ik zag gisteren nog een gemeentewagen rijden die volledig op koolzaadolie liep.
Ja maar bij ons verdriedubbeld het zich door al die belastingen en accijnzen, en wat betreft jengel topic, dit is de klaagbaak, voor het geval je het nog niet wist.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:34 schreef Camplo het volgende:
Weer zo'n jengel topic.
Die prijs zal alsmaar blijven stijgen aangezien benzine met de dag schaarser wordt.
Daar heb je alleen wat tijdelijke oplossingen voor, maar over 20 jaar spreken we elkaar weer
Dat de brandstof 'schaarser' wordt is niet alleen de reden dat de prijs zo hoog is. Ook de spanningen in de oliestaten helpen hierbij mee natuurlijk (iran, irak, nou niet bepaal politiek hoogstaand stabiele landenquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:34 schreef Camplo het volgende:
Weer zo'n jengel topic.
Die prijs zal alsmaar blijven stijgen aangezien benzine met de dag schaarser wordt.
Daar heb je alleen wat tijdelijke oplossingen voor, maar over 20 jaar spreken we elkaar weer
Slaolie in je autoquote:Op zondag 23 april 2006 01:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik lach me steeds harder m'n lul uit m'n broek. Ik rijd nu al zowat twee jaar op slaolie en die is nog steeds voor ¤ 0,59 per liter verkrijgbaar. Eens per week even aan die vriendelijke meneer van de C1000 vragen of hij weer netjes 6 dozen voor me uit het magazijn wil halen en ik kan weer 1200 kilometer rijden.
De lege flessen stapelen zich zo ellendig opquote:Op zondag 23 april 2006 01:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |