abonnement Unibet Coolblue
pi_37049791
Dat is waar natuurlijk. Dat zei men van Messi ook, voordat hij aan het WK -20 begon . Het probleem voor een club als Ajax, is dat wanneer zo'n jongen zich definitief in de kijker speelt, hij niet meer haalbaar is voor Ajax.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37049854
Je moet zo af en toe gewoon de gok durven wagen met zulke spelers...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 april 2006 @ 23:57:10 #28
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37049862
quote:
Op maandag 17 april 2006 23:42 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Sonck had zich min of meer bewezen en speelde ook in de nationale ploeg, Defour heeft nog niks van dit alles.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij bij een andere topclub beter had gepresteerd. Ajax was gewoon niet de juiste club voor hem.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_37049981
quote:
Op maandag 17 april 2006 23:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij bij een andere topclub beter had gepresteerd. Ajax was gewoon niet de juiste club voor hem.
Sonck had beter bij PSV gepast, dat denk ik ook.
Koeman stelde hem op als rechtsbuiten, tja zo maak je een spits kapot.

Vind Sonck qua kwaliteiten een vergelijkbare speler met Rosenberg, en die rendeert wel.
Toch raar...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 april 2006 @ 00:03:12 #30
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37050040
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:01 schreef Radegast het volgende:

[..]

Sonck had beter bij PSV gepast, dat denk ik ook.
Koeman stelde hem op als rechtsbuiten, tja zo maak je een spits kapot.

Vind Sonck qua kwaliteiten een vergelijkbare speler met Rosenberg, en die rendeert wel.
Toch raar...
Sonck is wat zachtere jongen denk ik, ook daarin had hij meer in de rust van Eindhoven gepast. Rosenberg is wat harder, kan de druk bij ajax beter aan.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_37050085
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:01 schreef Radegast het volgende:

[..]

Sonck had beter bij PSV gepast, dat denk ik ook.
Koeman stelde hem op als rechtsbuiten, tja zo maak je een spits kapot.

Vind Sonck qua kwaliteiten een vergelijkbare speler met Rosenberg, en die rendeert wel.
Toch raar...
Rosenberg ben ik ook niet kapot van. Een soort Stuttgart-spits in een 4-4-2 subtop elftal. Nuttig, maar niet een spits die het verschil maakt. Huntelaar doet dat wel. Babel kan dat niveau ook bereiken. Torres maakt weinig doelpunten, maar beschikt nog meer over bepaalde unieke kwaliteiten voor in de spits en zal daarom bij een grote club terecht komen. Rosenberg is "gewoon een spits" die 10 doelpunten in een jaar maakt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37050116
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Rosenberg ben ik ook niet kapot van. Een soort Stuttgart-spits in een 4-4-2 subtop elftal. Nuttig, maar niet een spits die het verschil maakt. Huntelaar doet dat wel. Babel kan dat niveau ook bereiken. Torres maakt weinig doelpunten, maar beschikt nog meer over bepaalde unieke kwaliteiten voor in de spits en zal daarom bij een grote club terecht komen. Rosenberg is "gewoon een spits" die 10 doelpunten in een jaar maakt.
Ibrahimovic maakt ook niet echt meer doelpunten als 10 per jaar
pi_37050230
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:05 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Ibrahimovic maakt ook niet echt meer doelpunten als 10 per jaar
Maar Zlatan beschikt over unieke kwaliteiten, wat een Torres ook heeft. Die kunnen beter voetballen dan een Huntelaar, die vooral een fabelachtige afmaker in de 16 is. Rosenberg kan niet voetballen als Zlatan en Torres en maakt ook niet zoveel goals als Huntelaar. Ik denk dat Rosenberg binnen 2 seizoenen wordt afgeserveerd bij Ajax. Enkeltje Stuttgart of Zaragoza.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 18 april 2006 @ 00:10:06 #34
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37050248
Rosenberg is een gewone spits die niet meer dan 10 doelpunten per jaar maakt maar dit jaar wel in een zwalkend elftal en niet echt als spits op 12 staat

Ik word zoe moe van dat slappe gelul.
pi_37050284
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:10 schreef PLAE@ het volgende:

Rosenberg is een gewone spits die niet meer dan 10 doelpunten per jaar maakt maar dit jaar wel in een zwalkend elftal en niet echt als spits op 12 staat

Ik word zoe moe van dat slappe gelul.
Charisteas is efficiënter dan Rosenberg.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 18 april 2006 @ 00:11:48 #36
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37050298
Charisteas was begin dit seizoen efficienter.

Echt goed heb je ze nog niet kunnen vergelijken.

Ik ben wel een Charisteas fan overigens.
pi_37050332
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:11 schreef PLAE@ het volgende:

Charisteas was begin dit seizoen efficienter.

Echt goed heb je ze nog niet kunnen vergelijken.

Ik ben wel een Charisteas fan overigens.
Mooi gedaan tegen Roda in de beker
  dinsdag 18 april 2006 @ 00:14:05 #38
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37050367
Hij stond begin dit seizoen op een geweldig gemiddelde.
pi_37050438
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:11 schreef PLAE@ het volgende:

Charisteas was begin dit seizoen efficienter.

Echt goed heb je ze nog niet kunnen vergelijken.

Ik ben wel een Charisteas fan overigens.
Charisteas kan tenminste nog een bal aannemen met de rug naar de goal en is een intelligente voetballer. Rosenberg heeft geluk dat ie kan rennen.
Ik denk dat ze bij Ajax intern ook wel balen dat ze Rosenberg hebben gehaald: Begin van dit seizoen een spits halen van 5 miljoen, die na de winterstop werd verdrongen door een spits van 9 miljoen, die in de zomer ook 5 miljoen kostte.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37050451
Ik ben ook Charisteas-fan. Meer dan van Rosenberg iig.

Ik hoop dat Angelos blijft.
pi_37050510
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:17 schreef Radegast het volgende:
Ik ben ook Charisteas-fan. Meer dan van Rosenberg iig.

Ik hoop dat Angelos blijft.
Denk het niet, 60.000 mensen in de Arena moeten hem niet als die in basis staat.

Iedereen kaffert hem uit net zoals Boukhari, terwijl hij nooit klaagt (maar wel de kwaliteit mist)
pi_37050546
Rosenberg laat de laatste weken wel meer zien dat hij een bal kan vasthouden, hij moest gewoon wennen aan het begin van het seizoen.
pi_37050565
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:19 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Denk het niet, 60.000 mensen in de Arena moeten hem niet als die in basis staat.

Iedereen kaffert hem uit net zoals Boukhari, terwijl hij nooit klaagt (maar wel de kwaliteit mist)
Kom je er wel is, dat valt namelijk best mee hoor.
pi_37050617
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:21 schreef Jasza het volgende:

[..]

Kom je er wel is, dat valt namelijk best mee hoor.
Kom er vrijwel nooit, misschien 2 á 3 wedstrijden p.jaar. Maar waarderen doen ze hem niet in Amsterdam. Huntelaar kreeg meteen het vertrouwen die hij nooit heeft gekregen.
pi_37050668
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:23 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Kom er vrijwel nooit, misschien 2 á 3 wedstrijden p.jaar. Maar waarderen doen ze hem niet in Amsterdam. Huntelaar kreeg meteen het vertrouwen die hij nooit heeft gekregen.
Charisteas had in het begin het vertrouwen wel maar liet toen niks zien, maar dit seizoen is hij nog nooit uitgefloten en volgens mij ziet iedereen wel dat hij nuttig kan zijn dus je praat poep
pi_37050699
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:19 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Denk het niet, 60.000 mensen in de Arena moeten hem niet als die in basis staat.

Iedereen kaffert hem uit net zoals Boukhari, terwijl hij nooit klaagt (maar wel de kwaliteit mist)
60.000? zal wel druk zijn op het veld dan.
pi_37050703
Ik denk dat de meesten Chari wel waarderen. Ik wel in ieder geval, hij is me goed meegevallen voor een 3de spits van bremen die niet veel scoort.
Houd van een lijntje.
pi_37050720
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk dat de meesten Chari wel waarderen. Ik wel in ieder geval, hij is me goed meegevallen voor een 3de spits van bremen die niet veel scoort.
Idd, Huntelaar is natuurlijk beter maar dat weet Chari zelf ook wel hoor
pi_37050732
Ajax wil Chari toch ook kwijt..?
pi_37050742
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:26 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

60.000? zal wel druk zijn op het veld dan.
jajajaja je snapt wat ik bedoel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')