quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
en nog 2 gifjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanochtend om 8:15 stond hij op een zijspoor bij spoor 7 in de buurt. Jammer dat ik geen pics heb geschoten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:54 schreef Tfz het volgende:
[..]
Volgens mij staat dé kameel helemaal niet in Zwolle.
zelfde reden als de Plan U en DE2(?) er vorige week stonden?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:28 schreef PICHT het volgende:
[..]
Vanochtend om 8:15 stond hij op een zijspoor bij spoor 7 in de buurt. Jammer dat ik geen pics heb geschoten.
Heel erg mooiquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
en nog 2 gifjes
[afbeelding]
[afbeelding]
maak ze zelf dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh sorry, mijn fantasie een beetje op de loop
Ja, beetje jammer . Maar, bij een zonnige winterochtend is het uitzicht op de weilanden tussen Rotterdam en Delft prachtig .quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wheheh 2 van die suffe net-niet-stukjes
lijkt wel als die dh2 een beste rookwolk heeft uigespuugt?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: DM'90 met DH2
Eigenaar: Arriva
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Leeuwarden
Datum: 11-04-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
De DH2 is elektrisch koppelbaar met een DM'90. Dit kun je zo horen. Als de machinist wil versnellen dan werken alle motoren samen om dit te bereiken. Ook remmen de treinen samen af. Als er een wadsloper aan een buffel gehangen wordt dan wordt de maximale snelheid van de buffel automatisch aangepast aan die van de wadsloper.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
lijkt wel als die dh2 een beste rookwolk heeft uigespuugt?
is een dh2 trouwens wel elektrisch koppelbaar met een dm90?
wadsloper is gebouwt op een max van 100km/h toch? echter ik heb wel eens mee gemaakt dat ze 120 reden? (trein vertraging etc en dan toch maar door gassen ) (kon op de snelheids meter loeren door wat beschadigingen in de raamfolie)quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De DH2 is elektrisch koppelbaar met een DM'90. Dit kun je zo horen. Als de machinist wil versnellen dan werken alle motoren samen om dit te bereiken. Ook remmen de treinen samen af. Als er een wadsloper aan een buffel gehangen wordt dan wordt de maximale snelheid van de buffel automatisch aangepast aan die van de wadsloper.
Ja, maar dat is dus niet zo. De DM 90 rijdt vooropquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
lijkt wel als die dh2 een beste rookwolk heeft uigespuugt?
is een dh2 trouwens wel elektrisch koppelbaar met een dm90?
stoptrein leeuwarden - sneek was datquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:36 schreef Peterselieman het volgende:
Ze kunnen bij mijn weten idd 120, maar halen dat meestal niet. Als je een wadsloper op de sneltrein treft dan hoor je bij stilstand al een ander motorgeluid dan bij normale wadlopers. Namelijk een diepe brom. Verder rijdt de wadsloper op de sneltrein op het 2 baansstuk constant tegen het maximum aan wat qua geluid ook te merken is. Dit allemaal weer in tegenstelling tot de gewone diensten waar het niet voorkomt. Het klinkt vreemd, maar ik heb er eens op gelet.
Bomen heet zoietsquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
lijkt wel als die dh2 een beste rookwolk heeft uigespuugt?
Zeker. De uitlaat zit net op dat puntquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |