abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 april 2006 @ 21:53:23 #176
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_36623060
Ohja, dat bedoelden we.
Ik ga naar huis.
pi_36623213
Kerel, serieus: laat jezelf nakijken. You're a few cans short of a sixpack.

En om met je signature te spreken: wellicht zullen we dat 's ter harte gaan nemen op macosx.nl en GoT?
Calmer than you are
  maandag 3 april 2006 @ 21:59:52 #178
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_36623377
quote:
Op maandag 3 april 2006 21:42 schreef editor2 het volgende:En nee, het was niet *zijn* post waar het misging,Of is liegen je vak geworden De_Hertog? Waarom moet Tonks dat elke keer de verwijzing naar mij plaatsen.Wat is het nut?
Tegen beter weten in toch maar even reageren: ik heb hierboven de links gegeven, je kunt het zelf nalezen. Gexqon komt terug in de slowchat, niets aan de hand. Er zijn misschien plagerijen, alhoewel ik er zo snel geen kon vinden, van het kaliber 'jij hebt nog geen mac' maar dat is net zo iets als mij plagen wegens mijn Lada. Niets aan de hand, dus. Is overigens ook iedereen het mee eens. Dan kom jij terug, en is er ook niets aan de hand. Lees je eerste posts bij de slowchat maar na. Tot Walter vraagt of jij ispy bent, vanwege overeenkomsten in postgedrag. Nietzman zegt ja, met een knipoog, en dat is alles. Dan komt jouw post eroverheen die tonks gaat uitschelden en het heeft over idols hippies etcetera. Daar wordt uiteraard op gereageerd, niet altijd even netjes, maar dat neemt niet weg dat het met die post begon. Lees maar na, de links staan hierboven. En verder kan het me niet schelen of je nu wel of niet iSpy bent, die reactie is gewoon overtrokken.
quote:
Is deze Apple-Slowchat van tonks,nietzman,chaos of Swetsenegger? Staat er boven exclusief voor hun alleen? Dacht het niet. Maar ja als dit soort apen doen alsof het hun domein is en dat alleen gasten die zij goedkeuren mogen komen dan krijg je dit soort gedragingen
Nee, maar de slowchat was er net zo goed niet alleen voor jou. Als je je zo stoorde aan die kloon-posts had je een TR moeten aanmaken en het de mods moeten laten beoordelen. En ja, dat hadden die anderen ook moeten doen na jouw post, maar dat doet niets af aan de eerste bewering.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_36623998
@Walter_Sobchak: leef je uit ben er niet van onder de indruk als je denkt dat ik ga bibberen. Ik heb jou en je thuiswerk allang gevonden.

@De_Hertog: Kan wel zijn maar wat jij niet weet is dat Tonks al eerder in zowel DIG als naar buiten in andere threads excact hetzelfde geintje uithaalde en dat terwijl er op dat momen geen enkele aanleiding toe was. Dat laat je 1,2,3..keer over je kant gaan maar als dus continue dit zo doorgaat is op een bepaalt moment de maat meer dan vol en is het over. En ik heb het lang niet gemeld in de FB aangezien ik hoopte dat tonks mans genoeg zou zijn om te stoppen maar het is hem erom te doen. Dus toen was het over met negeren.
31 december 2006: Inactive FOK!account
  maandag 3 april 2006 @ 22:20:17 #180
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_36624185
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:15 schreef editor2 het volgende:
@Walter_Sobchak: leef je uit ben er niet van onder de indruk als je denkt dat ik ga bibberen. Ik heb jou en je thuiswerk allang gevonden.
Ohja Slar, dit soort dingen.
Ik ga naar huis.
pi_36624301
quote:
@Walter_Sobchak: leef je uit ben er niet van onder de indruk als je denkt dat ik ga bibberen. Ik heb jou en je thuiswerk allang gevonden.
Oja Slarioux vraag eens aan NJ of dit hem bekend voorkomt
  maandag 3 april 2006 @ 22:24:37 #182
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_36624358
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:15 schreef editor2 het volgende:
@De_Hertog: Kan wel zijn maar wat jij niet weet is dat Tonks al eerder in zowel DIG als naar buiten in andere threads excact hetzelfde geintje uithaalde en dat terwijl er op dat momen geen enkele aanleiding toe was. Dat laat je 1,2,3..keer over je kant gaan maar als dus continue dit zo doorgaat is op een bepaalt moment de maat meer dan vol en is het over. En ik heb het lang niet gemeld in de FB aangezien ik hoopte dat tonks mans genoeg zou zijn om te stoppen maar het is hem erom te doen. Dus toen was het over met negeren.
Klopt, maar dan moet je me niet voor leugenaar uit gaan maken als ik zeg dat het in de slowchat met jouw post begon. Je kunt niet van me verwachten alle andere topics van jou of je hele msn geschiedenis, bij wijze van spreken, te kennen. Overigens vind ik dan nog dat je na die tijd niet melden het eerst alsnog in FB of een TR kunt melden voor je gaat schelden in de slowchat (en bovendien zei tonks op dat moment helemaal niets), maar ik ken de rest niet en snap dat je ook maar menselijk bent
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_36624454
Goed, bewijs maar wat je gevonden hebt.

Dan zal ik alvast het mijne hier neer zetten.

GoT-user: Always have an EYE open

GoT-topic Vooral het gebruik van en het taalgebruik

Zo kan ik nog wel ff doorgaan maar nu ligt de bal bij jou.
Calmer than you are
pi_36624835
walter........komisch. Als ik onzichtbaar wil zijn dan ga ik toch niet zulke toevalligheden achterlaten? Wat wil je nu zeggen? Dat je Peter R.De Vries in spe bent?
Wat wil je hiermee bereiken? Mij voor paal zetten? Of gewoon materiaal zoeken zodat anderen het kunnen gebruiken om te stoken? Bevestig je alleen maar wat ik eerder zei: " Het is ze erom te doen ". Maar ik speel graag het spelletje mee van *ontdekt de..* Alleen ik ga dan graag iets verder. Vindt je niet erg he of ga je dan klagen over aso. gedrag en privacy..

Ik heb hier een nummer als het je teveel wordt de komende dagen.

Ik zou zeggen voor er weer crew leden door danny van FOK eruit worden geflikkerd, opschonen deze thread, dit gaat over feedback ipv slowchat. De SC is dicht vanwege 2 gasten waar ik verder buiten sta en er was al eerder gewaarschuwd. SR is in dat opzich consequent.

[ Bericht 7% gewijzigd door editor2 op 03-04-2006 22:43:03 ]
31 december 2006: Inactive FOK!account
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 april 2006 @ 22:36:31 #185
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_36624844
quote:
Op maandag 3 april 2006 21:42 schreef editor2 het volgende:
@ Swetsenegger: je krijgt wat je wilt en reageren op leugenachtige beschuldingen is 1 keer leuk maar als er continue een sport van wordt gemaakt om gewoon uit baldadigheid mij zwart te maken en zelfs mensen die er geheel buiten staan ook worden aangespoord om mee te doen mij zwart te maken dat wordt er terug gereageerd.


En maar zeiken dat het aan anderen ligt als feiten aangeven dat anderen - tonks,nietzman,chaos, Swetsenegger, - elke keer beginnen beginnen met stoken of dingen aan te halen die niets..niets te maken hebben met de op dat moment lopende discussie. Dat zijn de feiten. Is al tig keer gezegd om te kappen en nog blijven de kloonleugenaars volhouden dat het niet aan hun ligt maar aan anderen. Is deze Apple-Slowchat van tonks,nietzman,chaos of Swetsenegger? Staat er boven exclusief voor hun alleen? Dacht het niet. Maar ja als dit soort apen doen alsof het hun domein is en dat alleen gasten die zij goedkeuren mogen komen dan krijg je dit soort gedragingen
Het is tenslotte logisch is dat zij zo reageren want immers zij hebben gelijk en anderen niet ook al geven de feiten aan dat vanwege het opstarten van verwijzingen het gezeik begint. Dus niet de oorzaak is het probleem, nee, de reacties- lees gevolgen - zijn het probleem. Dat is gewoon de omgekeerde wereld. En nee, het was niet *zijn* post waar het misging,Of is liegen je vak geworden De_Hertog? Waarom moet Tonks dat elke keer de verwijzing naar mij plaatsen.Wat is het nut? Oh dat is normaal, Dat moet kunnen? Nee domoor als je weet dat dat herrie geeft in de tent dan houdt je je bek erover dicht. Of je stuurt een mailtje maar omdat het wel lekker is,dat bashen,doen we dat niet en kiezen we dus de makkelijkste weg en vervolgens ontkennen we glashard dat wat we deden gewoon onschuldig was en niet verkeerd. Nee, dat heet gewoon liegen alsof het gedrukt staat.

enne vragen om een ban? FOK regels zijn duidelijk: matennaaierij wordt bestraft met een ban voor jezelf Swetsenegger,maar dat zal nu wel weer niet gebeuren met die vriendjes politiek.

Ik vraag waar die afspraak is gebleven dat wie opnieuw zou starten met stoken gebanned zou worden.
Dat was een duidelijk afspraak voor gasten zoals tonks,nietzman,chaos, Swetsenegger.
Is zeker nu niet meer van toepassing omdat het toevallig de matties zijn en die kunnen we niet straffen
Wat een berg bullshit.
Zeker gezien het feit dat je begint over continue stoken en daarbij mijn naam noemt, terwijl ik ongeveer 5 posts heb in 56 apple slowchat topics.

Bedankt voor het bevestigen van het punt gestoorde
pi_36624978
Wat een gezellig groepje
En jullie willen als nog door met de SC en denken dat het goed gaat?
  maandag 3 april 2006 @ 22:39:55 #187
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_36625011
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:36 schreef editor2 het volgende:
Geen zin om op mijn post te reageren? Je maakt me eerst uit voor leugenaar, als ik mijn naam wil zuiveren heb je het over een hoop dingen die ik, ook volgens jou, niet kon weten, maar een reactie op mijn reactie blijft verder uit..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 3 april 2006 @ 22:40:41 #188
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_36625046
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een gezellig groepje
En jullie willen als nog door met de SC en denken dat het goed gaat?
Nee, we willen editor2 graag gebanned zien en weten zeker dat het dan goed gaat
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_36625051
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:36 schreef editor2 het volgende:
walter....komisch. Als ik onzichtbaar wil zijn dan ga ik toch niet zulke toevalligheden achterlaten? Wat wil je nu zeggen? Dat je Peter R.De Vries in spe bent?
Wat wil je hiermee bereiken? Mij voor paal zetten? Of gewoon materiaal zoeken zodat anderen het kunnen gebruiken om te stoken? Bevestig je alleen maar wat ik eerder zei: " Het is ze erom te doen ". Maar ik speel graag het spelletje mee van *ontdekt de..* Alleen ik ga dan graag iets verder. Vindt je niet erg he of ga je dan klagen over aso. gedrag en privacy..

Ik heb hier een nummer als het je teveel wordt de komende dagen.

Ik zou zeggen voor er weer crew leden door danny van FOK eruit worden geflikkerd, opschonen deze thread, dit gaat over feedback ipv slowchat. De SC is dicht vanwege 2 gasten waar ik verder buiten sta en er was al eerder gewaarschuwd. SR is in dat opzich consequent.
Je had mij toch gevonden? Thuiswerken en zo...? Laat maar zien.

Dat GoT is niks bijzonders: een hele hoop lui weten dat dat iSpy was. En dus eigenlijk Editor2.

Maar goed: bewijs graag dat je wat gevonden hebt.
Calmer than you are
pi_36625056
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een gezellig groepje
En jullie willen als nog door met de SC en denken dat het goed gaat?
pi_36625092
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:40 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Nee, we willen editor2 graag gebanned zien en weten zeker dat het dan goed gaat
Precies. Daar verwed ik zelfs een eigen levenslange ban op.
Calmer than you are
pi_36625146
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:40 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Nee, we willen editor2 graag gebanned zien en weten zeker dat het dan goed gaat
Ik heb het niet heel goed bijgehouden
Maar volgens mij was dat niet alleen een concflict?
Er waren wel meer users die met elkaar overhoop lagen?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 april 2006 @ 22:43:09 #193
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_36625154
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een gezellig groepje
En jullie willen als nog door met de SC en denken dat het goed gaat?
Ja hoor,
wanneer jullie zoals gezegd die gestoorde uit de vergelijking halen.

Nogmaals, ISpy/editor2 is gestoord. Werkelijk gestoord in de klinische zin van het woord. Hij heeft zelfs een aantal mensen op een hele vreemde manier benaderd en er op afstand foto's van gemaakt.

Dit is een persoon welke niets anders doet dan liegen, liegen, liegen. En wanneer anderen niet meegaan in zijn leugens wordt hij pissed en gaat om zich heen slaan. Uiteraard wordt daarop gereageerd. Er wordt nu, met het sluiten van de apple SC wat gedaan aan de gevolgen. Niet aan de oorzaak. ISpy/Editor2.
pi_36625225
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:42 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ik heb het niet heel goed bijgehouden
Maar volgens mij was dat niet alleen een concflict?
Er waren wel meer users die met elkaar overhoop lagen?
Volgens mij liep het met Gexxon en twee anderen niet helemaal jofel maar dat was m.i. niet zo heel bijzonder. Vrijwel iedereen ligt met editor2 overhoop, getuige de reacties. En het voorstel om hem te bannen.
Calmer than you are
pi_36625238
Dat bedreigen via msn plus die foto's van toen, beetje eng allemaal.
pi_36625258
Is het dan niet een oplossing om strenger te moderen? Eerder ban's aanvragen weet ik veel wat. Het is toch belachelijk dat een man of 5 het verpest voor de rest.
pi_36625332
En we vergeten voor het gemak dat vragen om... gewoon een ban is op FOK.
Gek he dat dat uitblijft nu.

Oh en walter...maak je niet druk.
Je krijgt het vanzelf wanneer ik het tijd vind (netzo als de rest)en GoT zal het ruk schelen wie of wat ik ben.
Wat ik wel weet is dat gasten zoals jij daar geen enkele kans krijgen daar te handelen zoals hier.

Ik ben er klaar mee, ik blijf gewoon in DIG komen als Apple-user en zolang anderen elke gelegenheid aangrijpen ondanks dat ik normaal post en ontopic reageer,en zij doorblijven gaan met redenen/excuses te verzinnen om mij weg te jagen dan is de oplossing simpel: Al die apen bannen ongeacht hun status want het zijn zij die het verzieken als groepje voor de rest. Het zijn zij die de sfeer willen bepalen in een Slowchat zone die niet eens van hun is. Denk daar maar eens aan. Hoe zou jij het vinden als buren op een dusdanige wijze in jouw huis zo tekeer gaan gewoon omdat zij vinden dat zij hun persoonlijke vetes moeten kunnen botvieren in jou woning.
Ik zou ze als buren het huis uit trappen.Ik stel voor dat er opgeschoond wordt want dit is weer ontaard in een
alternatieve slowchat ipv feedback.

En 1 simpele oplossing: Wie begint met klieren met wat voor reden ook = stoken,verwijzen e.d.
bannen en dan is het snel over!

[ Bericht 13% gewijzigd door editor2 op 03-04-2006 22:56:59 ]
31 december 2006: Inactive FOK!account
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 april 2006 @ 22:48:07 #198
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_36625384
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:46 schreef editor2 het volgende:
en we vergeten voor het gemak dat vragen om... gewoon een ban is op FOK.
Gek he dat dat uitblijft nu.

Oh en walter...maak je niet druk.
Je krijgt het vanzelf wanneer ik het tijd vind en GoT zal het ruk schelen wie of wat ik ben.
Wat ik wel weet is dat gasten zoals jij daar geen enkele kans krijgen daar te handelen zoals hier.
Wat mij betreft word ik gebanned hoor. Boeiuh.
Ik ben namelijk, in tegenstelling tot jou, niet gestoord.

En ow... is de hele aanleiding tot deze discussie niet jouw verzoek tot maatregelen... een paginaatje terug?
pi_36625466
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Volgens mij liep het met Gexxon en twee anderen niet helemaal jofel maar dat was m.i. niet zo heel bijzonder. Vrijwel iedereen ligt met editor2 overhoop, getuige de reacties. En het voorstel om hem te bannen.
Wat ik tegen geqxon heb en wat hij tegen mij heeft is al van heel lang geleden, dat maakt me niet eens uit. Ik doe soms irritant tegen hem ergens en hij tegen mij dat blijft altijd in evenwicht en ik snap ook wel dat anderen dat soms irritant vinden, ik vind geqxon een irritant jong maar geen gestoorde gek. Iditor24 vind ik wel gestoord en eng.
  maandag 3 april 2006 @ 22:49:38 #200
47509 JeRa
Authentic
pi_36625473
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:46 schreef editor2 het volgende:
en we vergeten voor het gemak dat vragen om... gewoon een ban is op FOK.
Gek he dat dat uitblijft nu.
Hey poepie

Nog steeds zo boos dat je maar niet kunt wegblijven? Een user registreren op 14 februari terwijl I-spy24 een afscheidstopic had op 13 februari? Hoe doorzichtig wilde je het maken?

Ik ben het eens met Swetsenegger, jij bent een serieus gestoord figuur en de oorzaak van een hoop frustraties en door velen als ongewenst beschouwde beslissingen hier in DIG. Gestoorde figuren en normale users gaan nu gewoon eenmaal niet door één deur
Stuur een PM naar me met als onderwerp stats help voor je userstatistieken!
Boom Gaspar - Matt Cameron - Jeff Ament - Stone Gossard - Mike McCready - Eddie Vedder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')