Ik zat al een eind in de bovenbouw in de basisschool toen onze school voor het eerst een computer aanschafte.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:51 schreef visserijdagen het volgende:
computers op de basisschool? Jezus ik ben oud...
Batterijen door de plee? Dat is zelfs als je geen reet geeft om het milieu niet zo slimquote:Op maandag 13 maart 2006 21:45 schreef The_BoKKoMasteR het volgende:
Jaaaaah! Dit spelletje herrinner ik me nog wel! Lekker batterijen in de plee gooien enzo. Er was geen reet aan, maar toch errug veel gespeeld!
tvp !
Heb hem een PM gestuurd. Nu nog het dijkenspel en boorplatformspel zien te vinden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:39 schreef classpc het volgende:
Ik kick dit topic even omdat er hier ook veel mensen vroegen naar De ZuivelFabriek of De Melkfabriek en het Werk in uitvoering pakket.
Inmiddels heeft iemand in een ander topic aangegeven dit spel te hebben en die wil je via de PM wel een download link sturen.
De Zuivelfabriek
Ooooh, die!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:35 schreef zakjapannertje het volgende:
op de middelbare school hadden wij een soort van waterpeilspelje moest het waterpeil in een polder regelen en rekening houden met wat in de zomer en winter kan gebeuren, als je het peil te hoog of te laag hield kostte dat je oogst in die polder, je moest leren rekening houden met hoeveel er viel in de seizoenen en daar op anticiperen geloof ik
Die heb ik inmiddels ook op m'n hardeschijf staan. Mocht iemand daar belang bij hebben dan kan ik die wel even uploaden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:58 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ooooh, die!
Iets met weersverwachting en hoe je de sluizen daarop ging regelen.
En dan had je dus drie manieren om je gras kort te houden, de ene keer moest je met schapen, en de volgende keer met een maaimachine. En een derde die ik ben vergeten. En je mocht niet twee keer hetzelfde ding kiezen.
Ik moet hem hier wel hebben op m'n hardeschijf. De vraag is alleen waar. Ik zal 'm eens opzoeken voor je.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:11 schreef Elvi het volgende:
Jaaa dat spel met dijken! Dat weet ik ook nog ja! Is die ook als download te krijgen?
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 12 november 2014 22:25 schreef supayoshii het volgende:
http://www.multiupfile.com/f/769325ef hier een linkje voor de mensen die dit willen hebben, zodat het niet verloren gaat in de vergeetachtigheid. Sorry voor de bump, maar hij is nergens op het internet dus als mensen nu googelen kunnen ze hem vinden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.multiupfile.com/f/769325ef
mirror:
http://www43.zippyshare.com/v/8682054/file.html
quote:
Gewoon uitpakken en dan op floppy zetten en dan in dosbox typ je mount a a: en dan enter en dan a: en dan enter en dan milieu.exe en dan enterquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:04 schreef classpc het volgende:
Okee okee, hier is het dan.
Ik heb het maar even online gezet. Ook nog even getest en bij mij werkt het spel prima in DOSBox zonder extra dingen.
Thuis in het Milieu
Ik neem aan dat jullie allemaal wel weten hoe je een zipje moeten uitpakken.
Als je het spel op een oude computer in DOS wilt spelen, lees dan eerst even het leesdit.txt bestandje dat in het zipje zit.
Mocht je daarvoor een muis driver nodig hebben, dan kun je die hieronder ook downloaden.
Logitech universele muis drivers voor DOS
Veel plezier ermee. Ook de mensen die via google dit topic hebben gevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |